Nog in de race...
Kamphuys = OK
Rulin = OK
Roellio; Vriendin = OK
tsuihark = OK
LordAnger = OK
LANiGiRO = OK
Engelaartje = OK
Chrissieboy = OK
royjn; Vrijgezel = OK
Mistix; Vrijzegel = OK
Mikkie = OK
XxxPimxxX; Vrijgezel = OK
Bart; Vrijgezel = OK
Libris; Vrijgezel = OK
AlmightyArjen = OK
StefanP = OK
ErikVW = OK
En de afvallers:
Chrissieboy = 1 dag en 18 uur
armageddon1981 = 2 dagen en 16,5 uur
dikkebanaan = 2 dagen en 17 uur
Even wat eten. Weinig leuke vrouwen gezien vanavond (gelukkig)
Verder gaat het wel goed opzich, weinig bezig met vrouwen etc, maar dat is ook niet raar met mijn klas
Goed bezig Arnoud! (FunzoneQ)
quote:Ik geef toe, ik heb gefaald, maar ja, ik deed dan ook niet mee
Op donderdag 27 maart 2003 19:35 schreef Kamphuys het volgende:
Akelig stil hier, durft niemand zijn nederlaag toe te geven?
Iedereen moet even melden of hij er nog in is, of er uit
I'm in
dus Lars en ik hebben maar een voorspelling gedaan... en een veiligheidsplan opgezet.
dag 1 tot 7 alles wat een gat heeft wordt aangestaard
8 tot 15 Probeerd hopeloos "sexueel" contact met mensen te krijgen maar z'n rechter hersenhelft spreekt hem tegen.
16 tot 23 Ook alle mannen zijn nu onveilig.
24 tot 25 Politie zet omgeving af en verspreid pamfletten via vliegtuig met daarop waarschuwingen om bij Pim uit de buurt te blijven.
26 - 32 Pim ligt vastgebonden op bed (handboeien)... iets wat hij normalertijd leuk zou hebben gevonden
33 - 36 Pim's deur wordt vervangen door een titanium deur die een vloedgolf van 1 000 000 liter "vocht" moet kunnen opvangen tevens worden Pim's handboeien vergezeld van fietskettingen.
37 - 40 Pim staat letterlijk op springen. Wordt verplaatst naar een atoomschuilkelder en probeerd zijn "ding" in alles en nog wat te steken. De nationale veiligheid is op dit moment erg in gevaar om te bedenken dat er in verschillende steden van dit soort voorzorgsmaatregelen worden genomen.....
en toen ... Hielden de meters dikke deuren van de atoomschuilkelder de stortvloed "vocht" niet meer tegen en stond Zwolle onder een metersdikke laag "wit vocht"
zulke dingen
hehehe ....
quote:Wat versta jij onder een scharrel dan ?
Op donderdag 27 maart 2003 20:52 schreef Roellio het volgende:
I'm still in.Wel met moeite.
En nogmaals: geen vriendin, maar een "scharrel"
is ook niet zo moeilijk weinig tijd om daar mee bezig te zijn.
tentamenweken beginnen weer
nergens last van, op af en toe een odol na, maar ja er werken hier op de 1500 mensen ook maar een handjevol lekkere meiden, en dan ook nog eens niet op mijn afdeling.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |