Incl. modem en internet CD
1 VMU (memorycard)
1 Vibration Pack
extra controller
33 Spellen o.a.:
- Chu Chu Rocket (origineel)
- Crazy Taxi 1 (origineel)
- Sonic Adventure (origineel)
- Soul Calibur (origineel)
- Shadow Man (origineel)
- Resident Evil : Code Veronica (origineel)
- Sega Rally 2 (origineel)
- Jet Set Radio (origineel)
- Rayman 2 (origineel)
Voor de complete lijst mail me ff
Prijs : ¤ 180
Je krijgt er ook nog een aantal Dreamcast Magazine's bij! En ik doe er ook nog een Sega Game Gear (gratis!!!) bij met het spel Sonic!
----------------------------------------------
Mailen naar : hansvdbrande@zeelandnet.nl
U kunt ook bellen naar : 06-12788935 (Liefst na 16.00 uur)
[Dit bericht is gewijzigd door ShadoW17 op 26-03-2003 16:02]
[Dit bericht is gewijzigd door Ashram op 26-03-2003 15:45]
quote:Volgens mij 128 bit, was de eerste nextgen console dacht ik. Iig een stuk mooier als de psx.
Op woensdag 26 maart 2003 15:44 schreef RijstNatie het volgende:
veel spelletjes zeg...
is dreamcast netzoiets als playstation 1?
32 bit ??
quote:ik tel er negen
Op woensdag 26 maart 2003 15:45 schreef Ashram het volgende:
oops sorry
laat maar
voor 100,- wil ik het totale pakket wel overnemen ...
quote:ja de Sega Dreamcast is zoiets als een playstion, alleen is ie 128 ipv 32 bits
Op woensdag 26 maart 2003 15:44 schreef RijstNatie het volgende:
veel spelletjes zeg...
is dreamcast netzoiets als playstation 1?
32 bit ??
De Sega Dreamcast is van dezelfde generatie als de PS2. Echter is hij een stukje eerder uitgekomen.
Uitgerust met een architectuur die min of meer lijkt op die van een PC, draaiende op Windows CE, is het een erg makkelijk te programmeren machientje. Leuk detail is dat de Dreamcast in essentie een samenraapseltje is van geflopte of weinig populaire componenten. Dit bij elkaar gevoegd en je hebt de krachtigste en goedkoopste nextgen console.
De meeste SEGA games in de speelhallen draaien op een Naomi-bord, identieke hardware als in de Dreamcast.
Helaas is door bar slechte marketing de Dreamcast vet geflopt hier...
Wel nog steeds een erg leuke machine aangezien alle grote arcadehits van de afgelopen jaren op de Dreamcast is verschenen.
Soul Calibur (origineel)
Resident Evil : Code Veronica (origineel)
Sega Rally 2 (origineel)
Ik ben bereid zo'n 35 euro voor neer te tellen.
Prijs is altijd bespreekbaar maar ik vindt het geen slecht bod...
[Dit bericht is gewijzigd door Ashram op 26-03-2003 15:56]
voor de speelbaarheid echter is de dreamcast geweldig!!! ik hou van de mijne, de spellen ownezen, en als ik zeg sonic... dan zeg ik sonic adventure 2... SPEEL het!!!!
quote:Sorry ik wil liefst gewoon als pakket verkopen. Anders blijf ik straks met allemaal spellen zitten.
Op woensdag 26 maart 2003 15:52 schreef Ashram het volgende:
Ik ben wel geinteresseed in een paar losse spellen over te nemen van jou...
quote:Oh dat mag dus niet
Op woensdag 26 maart 2003 15:59 schreef The_Great_Cornholio het volgende:
Als je slim bent haal je ff die kopietjes uit je advertentie voordat de modjes er lucht van krijgen
quote:NGC en XboX zijn grafisch inderdaad tot meer in staat, maar de PS2 duidelijk niet.
Op woensdag 26 maart 2003 15:55 schreef bier2k3 het volgende:
een kleine aanvulling.... de dreamcast ownz... maar... ps2+xbox+gamecube zijn grafisch beter... vooral xbox+gamecube zijn niet te vergelijken op gebied van schaduw, water en al die andere geintjes...voor de speelbaarheid echter is de dreamcast geweldig!!! ik hou van de mijne, de spellen ownezen, en als ik zeg sonic... dan zeg ik sonic adventure 2... SPEEL het!!!!
![]()
De Dreamcast heeft er 8 met texture compression. Een van de beste voorbeelden is Shenmue. Als je ooit heb gezien op de Dreamcast, dan kun je zo zien dat een PS2 nooit dit soort beelden op scherm kan tonen. Puur gebrek aan geheugen.
Andere vuile trucjes van PS2 zijn spelletjes op 420*240 draaien, maar met een slim interlacing trucje merk je er niet zo veel van. Ik twijfel er niet aan dat de eMotion engine tig malen krachtiger is dan de PowerVR in de Dreamcast, maar men moet leren kijken naar de bottlenecks en dat is geheugen.
quote:Doe maar een bod!
Op woensdag 26 maart 2003 16:06 schreef Ashram het volgende:
Ok ik ben wel bereid om de hele boel over te nemen, maar dan moet er iets aan de prijs gebeuren...
180 is gewoon te veel voor een Dreamcast..
Er zitten behalve Soul Calibur helaas te weinig goede spellen bij...
(ps. Genoeg toppers die ik heb hoor Crazy Taxi, Sonic Adventure, RE:CV Jet Set Radio etc.)
[Dit bericht is gewijzigd door ShadoW17 op 26-03-2003 16:16]
quote:ik heb al een bod gedaan ...
Op woensdag 26 maart 2003 16:14 schreef ShadoW17 het volgende:[..]
Doe maar een bod!
quote:Ho ff, je vergeet Jet Set Radio, die is echt leuk.
Op woensdag 26 maart 2003 16:06 schreef Ashram het volgende:
Ok ik ben wel bereid om de hele boel over te nemen, maar dan moet er iets aan de prijs gebeuren...
180 is gewoon te veel voor een Dreamcast..
Er zitten behalve Soul Calibur helaas te weinig goede spellen bij...
quote:100 euro is echt te weinig sorry
Op woensdag 26 maart 2003 16:15 schreef realist_ik het volgende:[..]
ik heb al een bod gedaan ...
even nadenken over een redelijke prijs, tevens kijken naar mijn financiele situatie
quote:dan mag je de game gear houden en de spellen die ashram wou hebben apart verkopen ...
Op woensdag 26 maart 2003 16:17 schreef ShadoW17 het volgende:[..]
100 euro is echt te weinig sorry
quote:Sounds A-OK to me
Op woensdag 26 maart 2003 16:18 schreef realist_ik het volgende:[..]
dan mag je de game gear houden en de spellen die ashram wou hebben apart verkopen ...
quote:En dan wil ik die Gamegear wel voor een *zacht* prijsje overnemen
Op woensdag 26 maart 2003 16:18 schreef realist_ik het volgende:[..]
dan mag je de game gear houden en de spellen die ashram wou hebben apart verkopen ...
quote:Ok wil jij de Game Gear kopen? Er zit maar 1 spel bij he maar wel met doos en handleiding (sonic is zonder doos en handleiding)
Op woensdag 26 maart 2003 16:19 schreef The_Great_Cornholio het volgende:[..]
En dan wil ik die Gamegear wel voor een *zacht* prijsje overnemen
Doe maar een bod!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |