De snoeiharde scherpe beats die de nummers van hun hebben zijn echt vaak enorm lekker
Ik leerde ze pas kennen toen ik mn draaitafels had gehaald, en in de platenzaak naar ze zat te luisteren, maar was meteen verkocht.
Heb nu het album 'Shot down on Safari' en nog een los singletje op plaat gehaald, en dat zal vast en zeker nog wel uitbreiden
iemand nog wat info over ze? wat toe te voegen? of hou je niet van ze? let us/me know
quote:koop dan platen
Op woensdag 26 maart 2003 00:23 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
ik hou wel van drum n bass maar kan egt weinig cd's vinden ervan, gelukkig is dit weekend bij mij een drum n bass party
maar als je geen cd's kan vinden, moet je t ff downloaden ( woops)
Maar ik denk dat er een aantal veel betere producers en dj's zijn(check bv. Concord Dawn eens)
Tsja, Bad Company.... producties zijn top! Lekkere rauwe DnB, tikkie aan de duistere kant.
Shot Down on Safari is idd een zeer goed album (heb em zelf ook op 12"), hoewel het niet op kan tegen The Book of the Bad...
Mijn )EIB( Top 3:
1. Son of Nitrous
2. Fresh - Switch
3. The Nine
quote:Klopt het dat Concord Dawn alle producties met Fruityloops doet?
Op woensdag 26 maart 2003 00:29 schreef Junglist4Real het volgende:
Vind alleen Inside the machine een goed album, de laatste 2 jaar vind ik )EIB( echt tegen vallen. En een live set van )EIB( is al helemaal niets bijzonders. Al blijven the Pulse, the Nine en Champion Sound remix wel fantastische tracks!Maar ik denk dat er een aantal veel betere producers en dj's zijn(check bv. Concord Dawn eens)
quote:'rauwe drum n bass' --> prachtig gezegd
Op woensdag 26 maart 2003 00:29 schreef E_Motion het volgende:
)EIB(!!!!!![]()
![]()
![]()
Tsja, Bad Company.... producties zijn top! Lekkere rauwe DnB, tikkie aan de duistere kant.
Shot Down on Safari is idd een zeer goed album (heb em zelf ook op 12"), hoewel het niet op kan tegen The Book of the Bad...
Mijn )EIB( Top 3:
1. Son of Nitrous
2. Fresh - Switch
3. The Nine
mmm, niemand weet zeker waar ik die oude albums vandaan kan halen?
ik luister nu Iraq Morphine...oef...heerlijk duister
quote:Hmm Digital Nation kom ik nog wel redelijk vaak tegen, de rest, probeer Killa Cutz of Distortion in Amsterdam eens
Op woensdag 26 maart 2003 00:33 schreef WeirdMicky het volgende:[..]
'rauwe drum n bass' --> prachtig gezegd
![]()
mmm, niemand weet zeker waar ik die oude albums vandaan kan halen?
ik luister nu Iraq Morphine...oef...heerlijk duister
quote:Nee bij de Free Record Shop zul je het niet zo snel vinden nee....
Op woensdag 26 maart 2003 00:23 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
ik hou wel van drum n bass maar kan egt weinig cd's vinden ervan, gelukkig is dit weekend bij mij een drum n bass party
1. Hornet
2. Dosage
3. Iraq Morphine
tot nu toe dan
quote:ik had )EIB( gedaan, maar dat veranderde die automatich in de topic titel naar het huidige
Op woensdag 26 maart 2003 00:34 schreef R2cksson het volgende:
Foutje in topictitel...
quote:Wel 2 van Shot Down on Safari dus?
Op woensdag 26 maart 2003 00:36 schreef WeirdMicky het volgende:
ok, ook maar top 3 dan1. Hornet
2. Dosage
3. Iraq Morphinetot nu toe dan
[..]ik had )EIB( gedaan, maar dat veranderde die automatich in de topic titel naar het huidige
Komt dat doordat je het echt hun beste album vind of omdat je nog niet zoveel kent? Als het het twede is, mail me ff
quote:jij krijgt dus zo een mailtje
Op woensdag 26 maart 2003 00:37 schreef E_Motion het volgende:[..]
Wel 2 van Shot Down on Safari dus?
Komt dat doordat je het echt hun beste album vind of omdat je nog niet zoveel kent? Als het het twede is, mail me ff
quote:Godverdomme, kutforum pleegt heiligschennis!
Op woensdag 26 maart 2003 00:36 schreef WeirdMicky het volgende:
ik had )EIB( gedaan, maar dat veranderde die automatich in de topic titel naar het huidige
[Dit bericht is gewijzigd door Geniuz_Nerd op 26-03-2003 00:48]
Ik heb eventueel nog wel een plakje )EIB(-vinyl voor je dat ik dubbel heb? De rest doe ik dus echt NIET weg
quote:kzal erover nadenken
Op woensdag 26 maart 2003 00:58 schreef E_Motion het volgende:
*schop*Ik heb eventueel nog wel een plakje )EIB(-vinyl voor je dat ik dubbel heb? De rest doe ik dus echt NIET weg
mmm, vergat helemaal dat ik mo' fire ook nog had gehaald laatst! die vind ik ook lekker
uitbreidde nr info:
Bad Company Feat. Navigator & Spyda :: Mo Fire [Bad Company RMX] / Nitrous [Dillinja RMX]
quote:Jep die heb ik ook
Op woensdag 26 maart 2003 01:02 schreef WeirdMicky het volgende:[..]
kzal erover nadenken
heb nml net 2e hands een stuk of 20 platen binnen gekregen
mmm, vergat helemaal dat ik mo' fire ook nog had gehaald laatst! die vind ik ook lekker
uitbreidde nr info:
Bad Company Feat. Navigator & Spyda :: Mo Fire [Bad Company RMX] / Nitrous [Dillinja RMX]
quote:REEEEEEEEMIXXXXXXXX wordt er telkens gezegd
Op woensdag 26 maart 2003 01:06 schreef E_Motion het volgende:[..]
Jep die heb ik ook
Probeer er nog steeds achter te komen wat die vocal op Nitrous nou zegt..... De videoclip van Mo' Fire is (legaal) te downloaden.. weet alleen niet zo snel meer ff waar...
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 01:22 schreef WeirdMicky het volgende:[..]
REEEEEEEEMIXXXXXXXX wordt er telkens gezegd
Nu mag je de lyrics van Mo'Fire gaan ontcijferen
quote:Mo' Fire, Bag O' Wire, Blaze Da Liar, Get Da Kyah, Come Gimme Da Dollar, Hey!!!!
Op woensdag 26 maart 2003 01:23 schreef E_Motion het volgende:[..]
Nu mag je de lyrics van Mo'Fire gaan ontcijferen
die heb ik niet van je msn-nickname hoor, lol
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |