Simpel topic voor een simpele vraag.
Wat doe jij als je boos en verdrietig bent?
Situatievoorbeelden:
Je vriend(in) kust met een ander en jij ziet dat
Je beste kameraad heeft een ongeval gehad
Ik zou dan het liefst ergens ver weg willen zitten, daar waar het rustig is en niemand naar mij kijkt.
quote:Als mijn vrouw met een ander kust en ik zie dat dan heeft zij heel wat uit te leggen. Maar ik word dan erg boos en ben teleurgesteld.
Op dinsdag 25 maart 2003 21:22 schreef Peewee het volgende:
Hallo,..Simpel topic voor een simpele vraag.
Wat doe jij als je boos en verdrietig bent?Situatievoorbeelden:
Je beste kameraad heeft een ongeval gehadIk zou dan het liefst ergens ver weg willen zitten, daar waar het rustig is en niemand naar mij kijkt.
Als mijn beste vriend een ongeluk krijgt dan is dat zo en daar zal ik mezelf niet echt anders door voelen dan normaal. Shit happens.
quote:Dan beschadig ik mezelf.. (automutilatie)
Je beste kameraad heeft een ongeval gehadIk zou dan het liefst ergens ver weg willen zitten, daar waar het rustig is en niemand naar mij kijkt.
Als mijn beste vriend een ongeluk krijgt ben ik 1 van de eersten die hem op zal zoeken, als hij een dodelijk ongeluk krijgt zal ik me echt zwaar klote voelen
[Dit bericht is gewijzigd door erikh op 25-03-2003 21:28]
quote:HEEL agressief worden. Heb helaas al eens meegemaakt, ben absoluut niet sterk of breed gebouwd, maar toen hebben 4 man me moeten tegenhouden
quote:Onmiddelijk opzoeken in het ziekenhuis (als dat het geval zal zijn), anders thuis!!
[/i]
[Dit bericht is gewijzigd door jdmorpheus op 25-03-2003 21:27]
quote:dat zou ik waarschijnlijk ook doen
Op dinsdag 25 maart 2003 21:26 schreef SoM het volgende:
Janken. Keihard janken. Werkelijk de tranen uit mijn hoofd huilen.
En onder de dekens kruipen en een boek lezen. Me afzonderen.
Dan sloop ik eerst die goze rdie met er zoent en dan kan mijn vriendin de pleuris genieten !
Die vriend zou ik meteen gaan opzoeken...
quote:Oeh...nog nooit meegemaakt (gelukkig) maar ik zou me erg kuuuuuut voelen en ook erg kwaad omdat je verraden bent enzo....
quote:Gelijk checken hoe het is, naar hem toe gaan en verder maar hopen dat het goed afloopt, want in principe kan je er ook niet veel aan veranderen helaas...
als mn beste vriendin een ongeluk krijgt waardoor ze bijv, in het ziekenhuis zou liggen zou ik wanhopig worden en gaan huilen denk ik, natuurlijk wel meteen naar haar toe.. als ze een ongelukje heeft gehad zou ik ook de hele tijd bij haar blijven *is al es voor gekomen, wij blijven samen
Een goede vriend(in) zou ik gelijk op zoeken in het ziekenhuis en blijven tot alles weer goed is.
quote:Hey Geweldenaar, waarom sloop je die gozer. Misschien weet ie wel van niks.
Op dinsdag 25 maart 2003 21:31 schreef Makster het volgende:
Dan sloop ik eerst die goze rdie met er zoent en dan kan mijn vriendin de pleuris genieten !
quote:mag ik wel hopen voor hem dattie van niks wist
Op dinsdag 25 maart 2003 21:44 schreef Frenkie het volgende:[..]
Hey Geweldenaar, waarom sloop je die gozer. Misschien weet ie wel van niks.
quote:Ach ja.. als je dan toch de pleuris moet krijgen.. waarom zou je er dan niet van genieten
Op dinsdag 25 maart 2003 21:31 schreef Makster het volgende:
Als mijn vriendin met een ander zoent...Dan sloop ik eerst die goze rdie met er zoent en dan kan mijn vriendin de pleuris genieten !
quote:Situatie 1 :
ik zou naderhand verhaal halen vragen hoe het zit en haar veel succes wensen met die ander in de hoop dat die haar dan wel gelukkig maakt , verder zou ik me heel teleurgesteld en verdrietig voelen.
Situatie 2 ....
ach een ongelukje kan gebeuren...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |