Als ze ze mailt, krijg je nooit bericht... maar wel 1 keer per maand zo'n doos aan de lijn of je telefoon wilt via UPC...
Kijk eens aan 2 keer kankeren op UPC in 1 topic...
quote:Kijk eens aan, het 2e topic binnen 15 uur dat hierover wordt geopend.....(UTFS)
Op dinsdag 25 maart 2003 07:08 schreef VissieKieker het volgende:
Wat doen ze? ze halen per 1/4 Discovery van het scherm. Onderhand het enige kanaal waar wat fatsoens te zien valt. Ook hier moet je maar weer UPC Digital aanschaffen. Eerst Cartoon Network, toen NGC en nu Dicovery. Nee, we zullen wel weer zo'n "fijne" Tell Sell shitzender krijgen.Als ze ze mailt, krijg je nooit bericht... maar wel 1 keer per maand zo'n doos aan de lijn of je telefoon wilt via UPC...
En nu blijkt dus dat er helemaal niks geregeld was... Pas na lang aandringen gingen ze verder zoeken in hun computer, toen vonden ze wel degelijk aanwijzingen dat er bij hun iets fout was gegaan, want we stonden idd al wel geregistreerd op het nieuwe adres. We krijgen een rekening van 35 euro administratiekosten voor de verhuizing (da's dus bijna 80 oudhollandse guldens voor een formuliertje invullen!!!), maar de abonnementskosten worden dan in rekening gebracht vanaf vandaag (eerlijk is eerlijk, da's op zich wel weer ok).
Maar ehh... overstappen naar Chello of UPC-telecom? Dacht 't toch ff niet hè...
quote:Inderdaad.. zit ik ook aan te denken, maar ja.. Ik heb 3 tv's in huis. Zo'n decoder sluit je maar aan 1 pc aan. Of je moet hem naast je gewone tv kanalen hebben.
Op dinsdag 25 maart 2003 08:20 schreef Miracle_Man het volgende:
het wordt tijd voor een schotel
quote:Dan kan je maar op 1 tv kijken of je moet 3 decoders kopen. Dat is het grote nadeel
Op dinsdag 25 maart 2003 08:23 schreef VissieKieker het volgende:[..]
Inderdaad.. zit ik ook aan te denken, maar ja.. Ik heb 3 tv's in huis. Zo'n decoder sluit je maar aan 1 pc aan. Of je moet hem naast je gewone tv kanalen hebben.
quote:En wat dacht je van RAI uno ?? wie kijkt dat nou...
Op dinsdag 25 maart 2003 09:05 schreef mregeling het volgende:
Laat ze gvd maar die turke zender trt en national geograpic, maar niet Discovery GVD
Discovery Channel verdwijnt uit tv-pakket in Flevoland
Vanaf dinsdag 1 april 2003 zal Discovery Channel niet langer in het analoge standaardpakket in Flevoland worden doorgeven. UPC en Discovery Channel zijn overeengekomen dat Discovery Channel in Flevoland niet beschikbaar is voor doorgifte in het analoge standaardpakket, maar alleen in het digitale pakket; UPC Digital. UPC is voorstander van het creëren van zoveel mogelijk keuzevrijheid voor de kijker en UPC Digital biedt iedereen de mogelijkheid om zelf te kiezen welk pakket zenders men wil hebben. UPC Digital is reeds enige tijd verkrijgbaar in Flevoland. Discovery Channel zal niet vervangen worden.
quote:En die vreselijk home shopping meuk kanalen en die arabische zenders
Op dinsdag 25 maart 2003 09:05 schreef mregeling het volgende:
Laat ze gvd maar die turke zender trt en national geograpic, maar niet Discovery GVD
quote:En je denkt dat dat veel is, UPC hebben we het over hoor
Op dinsdag 25 maart 2003 07:08 schreef VissieKieker het volgende:
quote:Dat heb is er toch nog op Yorin, iets van 2 uurtjes.
Op dinsdag 25 maart 2003 08:40 schreef THEDUTCHJOKER het volgende:
Het blijven eikels.PS nog meer mensen die Cartoon network terug willen??
die radio van ze suckt ook zwaar, minstens 3x per avond krijg ik gewoon ruis
welke leuk persoontje is er nou ooit op het idee gekomen om kabel te privatiseren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |