abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9344785
* DeVoorzitter vaart op zijn luxe jacht en ziet in de verte een eiland liggen wat niet op de kaart of in zijn computer staat.

"Hm, daar moet ik toch eens even gaan kijken. Van al dat varen krijg ik toch wel genoeg. Een keertje varen op zijn tijd is wel leuk, maar niet een jaar achtereen. En of ik mijn broer nog ooit vind...? Wie weet wat hij allemaal uitspookt."

* DeVoorzitter belt via de boordtelefoon naar de brug.

"James, ik kom even naar boven, op 43º stuurboord bevindt zich een nog niet bekend eiland, tenminste, het staat niet op mijn kaart en ook de computer kent het niet. Zet een koers uit naar dat eiland, ik ben er zo."

* DeVoorzitter loopt zijn werkkamer uit en gaat naar de brug.

"Ah, meneer, u bent er. Ik heb de koers al uitgezet en ik verwacht dat we over ongeveer 24 minuten aankomen," meldt James als DeVoorzitter binnenkomt.

"Dank je James, dat heb je goed gedaan. Kan ik je wat te drinken aanbieden misschien?" vraagt DeVoorzitter aan James.

"Dank u meneer, doet u mij maar een verre des vitamins," zegt James.

"Dan zal ik dat voor ons twee maken," zegt DeVoorzitter en hij loopt naar het dek waar alle spullen staan en begint twee glazen vitaminesap te maken.

Daarna loopt hij terug naar de brug.
"James, hier is je cocktail," zegt DeVoorzitter.

"Dank u meneer. Het ziet er weer overheerlijk uit. Bijna net zo goed als mijn cocktails. Ik verwacht over ongeveer 12 minuten aan te komen op dat onbekende eiland, meneer," zegt James, "Ik ben benieuwd wat we daar aantreffen."

"We zullen zien, James, we zullen zien," zegt DeVoorzitter, en hij neemt plaats in de kapiteinsstoel op de brug en geniet van zijn cocktail...

pi_9354442
"Meneer, we zullen over enkele momenten gaan aanmeren. Maakt u de trossen vast aan de wal, of zal ik dat doen?" vraagt James.

"Dat zal ik wel doen, James, je kent mijn manier van aanmeren," reageert DeVoorzitter, "Ik loop alvast naar het dek."

* James meert de boot aan en komt daarna het dek op gelopen.

"Zo meneer, dat is dan ook weer gedaan," zegt James.

"Inderdaad, dat heb je weer goed gedaan. Ik ga aan wal kijken wat er eigenlijk op dit eiland is. Ik heb al wat huisjes zien staan," zegt DeVoorzitter, "Loop je mee of blijf je hier?"

"Ik blijf liever hier, meneer, ik moet nog wat dingen doen en daarna ga ik wat lezen op het dek in de zon," reageert James.

"Dat is goed hoor, James. Ik ben zoals je weet wel altijd bereikbaar. Veel leesplezier, James," antwoord DeVoorzitter.

* DeVoorzitter loopt van zijn luxe jacht en wandelt richting de boulevard. Daar kijkt hij wat rond en ziet dan een kraampje staan. Pluisjes Ranjastalletje (6) staat er. Hij loopt er naartoe om te kijken wat er te beleven valt.

pi_9581337
* DeVoorzitter komt na wat op het eiland rond te hebben gelopen terug bij zijn jacht en vindt zijn butler James lezend op het dek.

"Mijn waarde James, zoals je ziet ben ik weer teruggekeerd van mijn wandeling op dit vreemde eiland. Het is mij erg bevallen en ik denk dat ik wel hier wil blijven voor de komende tijd. Wat denk jij, James?"

zondag 6 april 2003 @ 00:39:48 #4
50988 theborgnl
Het bericht kan waar zijn:
pi_9610448
* theborgnl ziet een prachtig jacht liggen in het maanlicht...

Wat een mooie boot, ik zou wel eens willen weten wie daar op woont.

Ik zie helaas geen licht meer branden, nouja, ik onthoud de plek en kom een andere keer wel eens terug om een praatje met de eigennaar te maken.

Einde bericht
pi_9666348
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 15:11 schreef DeVoorzitter het volgende:
* DeVoorzitter komt na wat op het eiland rond te hebben gelopen terug bij zijn jacht en vindt zijn butler James lezend op het dek.

"Mijn waarde James, zoals je ziet ben ik weer teruggekeerd van mijn wandeling op dit vreemde eiland. Het is mij erg bevallen en ik denk dat ik wel hier wil blijven voor de komende tijd. Wat denk jij, James?"

Goedenmiddag meneer. Hoe heeft u het op het eiland gevonden? Indien het eiland u behaagt, dan zal ik hier ook blijven meneer. Daar heb ik niets op tegen.
  dinsdag 8 april 2003 @ 22:12:04 #6
50988 theborgnl
Het bericht kan waar zijn:
pi_9666880
* theborgnl komt nog eens bij het jacht langs. Hij wil graag de mensen erop ontmoeten.

Mensen die zo'n mooie boot hebben, die moeten wel cool zijn.

Einde bericht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')