quote:Dat was ook het eerste wat ik dacht
Op zondag 23 maart 2003 22:06 schreef calvobbes het volgende:
Dat RLS had niet in de topictitel gehoeven hoor
Maar goed, Astrid vertelde ook zo open dat ze verkeerd was gefietst. Dat doe je volgens mij toch niet als je mol bent. Geen haan had er naar gekraaid, maar ze komt er wel mee aangezet. Volgens mij wil die mevrouw erg graag verdacht worden.
quote:foutje bij het copy/pasten
Op zondag 23 maart 2003 22:06 schreef calvobbes het volgende:
Dat RLS had niet in de topictitel gehoeven hoor
er is vast wel een aardige mod die het weg wil halen....
quote:Het is eigenlijk niet mijn afdeling, maar vooruit...
Op zondag 23 maart 2003 22:08 schreef cptmarco het volgende:[..]
foutje bij het copy/pasten
er is vast wel een aardige mod die het weg wil halen....
quote:
Op zondag 23 maart 2003 22:09 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Het is eigenlijk niet mijn afdeling, maar vooruit...
quote:hij ging toch vooral mee voor het ruimtelijk inzicht dat hij heeft?
Op dinsdag 25 maart 2003 11:39 schreef Nosferatu_nl het volgende:
hebben er meer mensen gemerkt dat Ron bij het zoeken naar de coordinaten geen enkel antwoord heeft gevonden en slechts een beetje als kip zonder kop rond liep?
Heel erg passief, toont geen enkel initiatief!
Op dit moment verdenkt ik eigenlijk niemand specifiek, maar Astrid zou ik het meest willen kenmerken als verdachte. In de rugzakken-proef niet bepaald sterk bezig.
Wel typisch dat de tunnel-proef in de eerste aflevering dus niet door de mol is verklooid (ervan uitgaande dat Louis en Julien daar slecht bezig waren).
quote:Er is een verschil tussen sukkel zijn en De Mol zijn
Op dinsdag 25 maart 2003 13:13 schreef Elbutre het volgende:
Na twee afleveringen is Ron voor mij de Mol. Het is gewoon een gevoel!Heel erg passief, toont geen enkel initiatief!
Volgens mij is de Mol dit keer juist een heel aanwezig iemand..
quote:En nu zegt mijn gevoel weer dat het Aafke is ...
Op maandag 24 maart 2003 16:26 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik zat op René en Patricia, maar sinds gisteren denk ik opeens dat het Chandrika is. Vraag me niet waarom, het is een gevoel en het kan zomaar fout zijn ...
Let maar niet op mij
iemand een ingeving?
iig: Elise blijft verdacht maar Patricia is mijn mol:
Ze voerde een heel vaag argument aan dat Elise (die 27 als leeftijd schatte) wel eens gelijk kon hebben "want als je zelf van die leeftijd bent, kun je het ook beter schatten", ze wilde Ron (met als gok 28) van gedachten doen veranderen, terwijl de rest alleen hun eigen gok naar voren bracht.
Daarnaast bij de executie: Elise schreeuwde meteen dat ze het geld wilde inleveren (te opvallend?), en op de achtergrond viel Patricia meteen in. Uiteindelijk werd het echter weggestemd.
Dus patricia=mol
quote:Aafke, wat een k*t is dat zeg, bah, ik vind sowieso de personages niet zo, andere jaren was het leuker maar goed, er zijn pas 2 afleveringen geweest misschien ben ik te voorbarig.
Op dinsdag 25 maart 2003 18:59 schreef CrazyDaisy85 het volgende:[..]
En nu zegt mijn gevoel weer dat het Aafke is ...
Let maar niet op mij
quote:Sien de Jong zong de soundtrack van de Titanic. Bij de titanic opdracht zou dus 'gemold' zijn, ja dat wisten wij ook al
Op dinsdag 25 maart 2003 19:08 schreef pluisje het volgende:
Er is weer een nieuwe muzikale hint, Celine Dion (de kwelling) met Somewhere ofzo.
iemand een ingeving?
quote:En misschien duidt de titel Somewehere wel aan dat het antwoord op de vraag hoe oud Leonardo di Caprio is, ergens (Somewhere) in het museum te vinden was.
Op woensdag 26 maart 2003 10:53 schreef EyE het volgende:[..]
Sien de Jong zong de soundtrack van de Titanic. Bij de titanic opdracht zou dus 'gemold' zijn, ja dat wisten wij ook al
quote:Ik denk van wel
Op woensdag 26 maart 2003 11:35 schreef pluisje het volgende:
En misschien duidt de titel Somewehere wel aan dat het antwoord op de vraag hoe oud Leonardo di Caprio is, ergens (Somewhere) in het museum te vinden was.
Of doe ik nu te moeilijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |