quote:Wie stond er nog meer allemaal langs de kant van de weg, asbest in te ademen, zoals mij en 2 vrienden ?
Grote brand in houtfabriek Schijndel 23.03 13:28SCHIJNDEL (ANP) - Op een industrieterrein in Schijndel heeft een felle brand gewoed in twee hallen van een houtfabriek. Daarbij is asbest vrijgekomen, aldus de politie. De brand brak zaterdagnacht rond half een uit. Rond zeven uur zondagmorgen werd het sein brand meester gegeven.
Een gebied rond de fabriek is afgezet om vrijgekomen asbest op te ruimen. Zo'n tien verschillende korpsen hebben het vuur bestreden.
In de twee afgebrande hallen van de houtfabriek lag eikenhout opgeslagen. De brandweercommandant durfde geen exacte schatting te maken van het schadebedrag. Volgens hem ligt dat echter wel in de vele tonnen. Er zijn geen gewonden gevallen bij de brand. De oorzaak van de brand is nog onduidelijk.
quote:Hehe wij reden in Veghel toen we besloten daar heen te gassen.. We dachten namelijk dat het op industrieterrein veghel was, of in Eerde... Bllek het in Schijndel te zijn
Op zondag 23 maart 2003 14:05 schreef JeRa het volgende:
Jammer, net buiten fietsbereik
Btw, het pand heette P.L. Rolle (oid).
quote:Dus ?
Op maandag 24 maart 2003 00:17 schreef sweek het volgende:
En deze neem ik even mee naar GC.
quote:Volgens mij is de brand al geblust
Op maandag 24 maart 2003 00:17 schreef sweek het volgende:
En deze neem ik even mee naar GC.
quote:Ja, maar iemand moest hem zonodig weer kicken.
Op dinsdag 25 maart 2003 01:09 schreef yvonne het volgende:[..]
Volgens mij is de brand al geblust
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |