[Dit bericht is gewijzigd door El_Catalan op 23-03-2003 01:24]
quote:Weet jij hoeveel mensen er door Saddam vermoord gemarteld en verminkt zijn? (direkt of indirekt) Was hij het niet die gifgas op z'n eigen volk losliet? Dat er dan 3 slachtoffers vallen in Bagdad is een schijntje vergeleken bij de misdaden van Saddam.
Op zondag 23 maart 2003 01:17 schreef scanman01 het volgende:Vind je het erg als ik jou niet serieus meer neem en dus verder niet meer met je in discussie ga? Jij neemt mij ook vast niet serieus, dus dat komt dan goed uit. Ga maar lekker verder kicken op meer inslagen waarbij misschien onschuldige kinderen sterven of voor het leven verminkt raken.
Dus ga jij maar lekker demonstreren en laat Saddam ongestoord verder moorden.
quote:Weer zo een oorlog lustig figuur
Op zondag 23 maart 2003 01:23 schreef Steijn het volgende:
met de oorlog
quote:Weet je hoeveel mensen Bush gemarteld heeft?
Op zondag 23 maart 2003 01:27 schreef Biblis-Hyperia het volgende:[..]
Weet jij hoeveel mensen er door Saddam vermoord gemarteld en verminkt zijn? (direkt of indirekt) Was hij het niet die gifgas op z'n eigen volk losliet? Dat er dan 3 slachtoffers vallen in Bagdad is een schijntje vergeleken bij de misdaden van Saddam.
Dus ga jij maar lekker demonstreren en laat Saddam lekker verder moorden.
quote:Het aantal 3 is door de Iraakse autoriteiten medegedeeld. Volg jij geen nieuws ofzo?
Op zondag 23 maart 2003 01:29 schreef El_Catalan het volgende:[..]
Weet je hoeveel mensen Bush gemarteld heeft?
Wie zegt dat het 3 slachtoffers Cnn zeker als je die gelooft is er iets niet goed met je1
quote:Geen Cnn ik heb nog niet gehoord dat de Iraakse autoriteiten dat hebben gemeld maar dan nog dat zijn er drie die er zijn gevonden er liggen er ongetwijfeld nog meer wat te denken van die 200 gewonde allemaal even erg
Op zondag 23 maart 2003 01:30 schreef Biblis-Hyperia het volgende:[..]
Het aantal 3 is door de Iraakse autoriteiten medegedeeld. Volg jij geen nieuws ofzo?
En nee ik volg niet 24 uur per dag het nieuws over de oorlog ben niet zo'n sensatiebak als jij
quote:ik kan je vertellen dat rond een uur of half een de B52 bommenwerpers van fairfield (of hoe dat vliegveld ook het) weer zijn opgestegen. De vorige keer (vrijdag) deden ze er dacht ik een uur of zes over om naar Bagdad te vliegen. Dat betekent dus dat het om half negen (tijd van Bagdad) weer losbarst. Volgens Rob de Wijk willen ze het Iraakse legen zo min mogelijk rust gunnen, na 3 dagen zijn ze dan zo moe dat de moraal daald.
Op zondag 23 maart 2003 01:27 schreef El_Catalan het volgende:
Tis vrij rustig in Baghdad nu gelukkig!
Ben benieuwd of die gestoorde amerikanen ook een dagje pauze nemen en niet dagenlang bombaderen er vallen al genoeg slachtoffers
quote:Even als eerste wat Saddam doet of heeft gedaan keur ik ook niet goed. Maar moeten we dan een mannetje die Bush heet het laten doen. Hij krijgt de VN niet mee. Grote verdeeldheid in de wereld. Is dat nu zo goed. Is dat wat je wil. Als er 1 op dit moment onrust zaait in de wereld is het meneer Bush wel. Een mannetje die denkt dat ie de hele wereld op ze hand kan krijgen door maar bommen te gooien. Laat hem eerst ze probelemen in ze eigen land oplossen voordat ie dat in andere landen (probeert) te doen. Er zijn meer mogelijkheden om een conflict op te lossen dan meteen bommen te gooien maar meneer Bush is net zo oorlog lustig als sommige mensen hier
Weet jij hoeveel mensen er door Saddam vermoord gemarteld en verminkt zijn? (direkt of indirekt) Was hij het niet die gifgas op z'n eigen volk losliet? Dat er dan 3 slachtoffers vallen in Bagdad is een schijntje vergeleken bij de misdaden van Saddam.
quote:200, zoveel slochtoffers vallen er dagelijks in het Chinese verkeer.
Op zondag 23 maart 2003 01:35 schreef El_Catalan het volgende:
200? Ziek heel ziek als het zo is het kan ook propaganda zijn maar 200 is dieptriest!
quote:erger dan de mogelijkheid voor een vrij en democratisch Irak?
Op zondag 23 maart 2003 01:31 schreef El_Catalan het volgende:[..]
Geen Cnn ik heb nog niet gehoord dat de Iraakse autoriteiten dat hebben gemeld maar dan nog dat zijn er drie die er zijn gevonden er liggen er ongetwijfeld nog meer wat te denken van die 200 gewonde allemaal even erg
quote:11-sept vond ik veel triester
200? Ziek heel ziek als het zo is het kan ook vals zijn maar 200 is dieptriest!
quote:Een vrij en democratisch Irak kan erook anders komen dat weten we allemaal
Op zondag 23 maart 2003 01:37 schreef NDAsilenced het volgende:[..]
erger dan de mogelijkheid voor een vrij en democratisch Irak?
quote:Bin laden is ook een hond
Op zondag 23 maart 2003 01:38 schreef Biblis-Hyperia het volgende:[..]
11-sept vond ik veel triester
quote:Nogmaals, daar gaat het niet om!!!!!!!!!!! Het gaat erom dat er geen toestemming was voor oorlog en dat Amerika toch zijn zin heeft doorgezet en lekker oorlogje is begonnen. Dat is naar mijn idee een zeer kwalijke en gevaarlijke zaak!
quote:Vertel
Op zondag 23 maart 2003 01:35 schreef tjakk_haha het volgende:[..]
Er zijn meer mogelijkheden om een conflict op te lossen
quote:Als jij het nieuws zo goed volgt hoef ik je dat niet te vertellen
Op zondag 23 maart 2003 01:40 schreef Biblis-Hyperia het volgende:[..]
Vertel
quote:Ok. Maar mij gaat het dus wel om die moorden die Saddam jaarlijks op z'n geweten heeft. Uit dat oogpunt zeg ik dat de oorlog legitiem is. Ik begreep de standpunten van Frankrijk, Duitsland Rusland etc. ook totaal niet.
Op zondag 23 maart 2003 01:40 schreef scanman01 het volgende:[..]
Nogmaals, daar gaat het niet om!!!!!!!!!!! Het gaat erom dat er geen toestemming was voor oorlog en dat Amerika toch zijn zin heeft doorgezet en lekker oorlogje is begonnen. Dat is naar mijn idee een zeer kwalijke en gevaarlijke zaak!
quote:Verschil is dat dan geen moord is... Snappie het nog een beetje?
Op zondag 23 maart 2003 01:37 schreef Steijn het volgende:[..]
200, zoveel slochtoffers vallen er dagelijks in het Chinese verkeer.
quote:maar het feit dat de Amerikanen precisiewapens (per stuk 0,5 tot 1 miljoen dollar) inzetten getuigd er natuurlijk wel van dat ze er alles aan doen burgerslachtiffers te voorkomen.
200? Ziek heel ziek als het zo is het kan ook vals zijn maar 200 is dieptriest!
quote:En dat zal vast weer gaan gebeuren in Amerika en ook in de restvan de wereld na dit optreden van de VS
Op zondag 23 maart 2003 01:38 schreef Biblis-Hyperia het volgende:
11-sept vond ik veel triester
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |