abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9296127
Ik moet zeggen dat dit forum erg top is. We leren van elkaar. We kunnen foto's uitwisselen. Maar het is een tijdelijk forum. Kan dit forum er toch niet voorgoed komen? het loopt ook lekker. En die ideen van Fotografeer nu .... Is ook erg leuk! Geefd je ideen.. Ik hoop dat dit forum mag blijven bestaan. Meen ik
pi_9296182
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 00:40 schreef Digi23 het volgende:
Geefd je ideen

Maar on-topic, het zou mij ook best welgevallen als dit forum een definitieve plek in het Fok-forum arsenaal krijgt. Kan ik nog veel van leren

pi_9298003
Juist, ik vindt dit nu al (ondanks dat het zo rustig is) het leukste plekje van het forum...

ik stem voor Definitief!!
* BazP zet een handtekening

zaterdag 22 maart 2003 @ 11:24:50 #4
31186 0_o
See my shadow changing
pi_9298956
Ik zou het ook wel nep vinden als dit forum ineens dicht was..
You're lying to your self again, suicidal imbecile
pi_9299011
Het voetbal forum was ook maar tijdelijk. En dat is nu ook een vast forum. Dus dat kan net zo makkelijk met Fotografie gebeuren
  zaterdag 22 maart 2003 @ 11:33:57 #6
3878 Vork
Manisch creatief
pi_9299051
Hier spreekt een moderator. Sorry dat ik zo afwezig was de laatste paar dagen ik had het nogal druk.

Ik heb diverse malen aan mensen die graag zagen dat dit een vast fourm zou worden moeten verklaren dat het vooralsnog niet de bedoeling is om er een vast forum van te maken. Dit betekend dat in weze het forum na 1 mei nietmeer bestaat in deze vorm. Gezien de geluiden die ik steeds vaker krijg te horen zijn er kennerlijk een hoop mensen die zich hier prima vermaken en daar ben ik er zelf ook een van.

Het enige wat ik en jullie kunnen doen is laten zien dat het forum bestaansrecht heeft door erin te posten, door het eens te bekijken, foto's te delen, elkaar voorzien van tips en commentaar, zorg ervoor dat het forum blijft leven! Niet alleen om te proberen het forum te laten bestaan ook na 1 mei, maar ook om er gewoon eeen nog beter en leueker forum van te maken. Het kan namelijk wel beter, want in de eerste week werd er ruim 2 maal zoveel gepost.

Ok dit was een wazig en chaotisch stukje tekst. feitelijk komt het erop neer dat, hoe leuke jullie het hier maken, hoe meer kans een eventuele poging om te pleiten voor een vast forum kans van slagen zou kunnen hebben, je weet het immers nooit hoe het gaat lopen...

pi_9299219
Het is zeker wel een forum dat bestaansrecht heeft!!!

Als ik mijn coolpix wat beter onder controle heb zal ik ook zeker wat vaker posten hier!

zaterdag 22 maart 2003 @ 11:48:44 #8
3878 Vork
Manisch creatief
pi_9299227
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 11:47 schreef calvobbes het volgende:
Het is zeker wel een forum dat bestaansrecht heeft!!!

Als ik mijn coolpix wat beter onder controle heb zal ik ook zeker wat vaker posten hier!

als je wilt weten hoe je je coolpix beter onder controle zou kunnen krijgen, dan kun je hier ook terecht!
pi_9299267
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 11:48 schreef Vork het volgende:

als je wilt weten hoe je je coolpix beter onder controle zou kunnen krijgen, dan kun je hier ook terecht!

Dat zal ik ook zeker doen als ik het uitgebreide boekje dat Meneer Nikon er bij heeft gedaan, niet snap
  zaterdag 22 maart 2003 @ 11:53:47 #10
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_9299296
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 11:51 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Dat zal ik ook zeker doen als ik het uitgebreide boekje dat Meneer Nikon er bij heeft gedaan, niet snap

tevreden met je nikon vobbes?
Sometimes it snows in april
Sometimes I feel so bad, so bad
Sometimes I wish life was never ending,
And all good things, they say, never last
pi_9299353
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 11:53 schreef fotoloog het volgende:

tevreden met je nikon vobbes?

Met Nikon ben ik gauw tevreden. Maar als je een grote F70 gewend bent waar je alles zelf in kunt stellen, is een kleine Coolpix wel effe wennen
  zaterdag 22 maart 2003 @ 12:03:49 #12
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_9299398
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 11:58 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Met Nikon ben ik gauw tevreden. Maar als je een grote F70 gewend bent waar je alles zelf in kunt stellen, is een kleine Coolpix wel effe wennen

mijn coolpix heb ik ook voor"erbij" kiekjes schieten you know!
het echte werk doe ik nog steeds met m`n F2!
Sometimes it snows in april
Sometimes I feel so bad, so bad
Sometimes I wish life was never ending,
And all good things, they say, never last
pi_9301029
Mijn mening over het al dan niet tijdelijk zijn van dit forum is een beetje halfslachtig (hoe Nederlands )

Ik kan begrijpen dat je niet voor elke sub-discipline een forum moet openen, dan raak je op een gegeven moment het overzicht kwijt. Straks gaan we FOT ook nog opsplitsen in conventioneel/digitaal en nog later in Canon/Nikon/Olympus enzovoorts... dat kan niet de bedoeling zijn.

Als dan ook het aantal posts niet zo hoog is dan kan ik me voorstellen dat er op een gegeven moment besloten wordt om FOT in te ruilen voor een ander tijdelijk onderwerp.

Aan de andere kant is de sfeer hier naar mijn idee goed, er worden leuke dingen gepost zowel qua foto's als qua info. Een ander punt is dat tot de komst van dit forum topics over fotografie een beetje verdeeld waren over DIG (en dan meestal over digitale camera's) en UVt (conventionele fotografie). Dat maakte het lastig om naar informatie te zoeken en ik denk ook dat de diverse foto-geïnteresseerden elkaar hier makkelijker kunnen vinden.

Zoals de meeste vaste bezoekers van FOT wel gezien hebben denk ik post ik me af en toe helemaal suf . Ik denk dat ik kan zeggen dat ik redelijk wat kennis en ervaring heb met/van vooral digitale camera's en ik vind het alleen maar leuk dat ik die kennis hier kan delen. En ik weet ook niet alles (gelukkig niet zeg), ik heb hier ook dingen geleerd! De kracht van het internet in actie!!!

Samengevat: ik zou het kunnen begrijpen als op 1 mei het doek valt voor FOT, maar ik zou het wel heel erg jammer vinden. Er wordt een boel creativiteit en kennis uitgewisseld hier.

pi_9303520
Het klinkt mischien raar....Maar toen ik dit forum zag heb ik me gelijk aangemeld op Fok. Ik kijk nu regelmatig op dit forum. Dan vraag ik me af of er reacties zijn. of dat er een nieuw onderwerp is enz enz.

Ik zelf ben pas begonnen met fotografie. Dus ik vind dit forum geweldig! En zou zeker niet meer zonder het forum willen. Het is niet alleen tip's enz delen. Maar ook een stukje vermaak. Maar een foto van ... Ik ga meestal meteen aan de slag!

Nee...Ik zou dit forum echt niet meer willen missen. Je hebt er wel een fokker bij. Als het forum verdwijnt....dan weet ik niet of ik blijf hangen. Dit is gewoon super! Andere forums is leuk om ff in te lezen en dat was het voor mij...

Hopelijk blijft hij! Tot die tijd geniet ik!

zaterdag 22 maart 2003 @ 18:59:21 #15
20189 Milanees
Hijo del Mundo!
pi_9305652
Ik ben ook VOOR!

Ben al een tijdje "amateuristisch" met Fotografie bezig. En ik vind het erg leuk om hier ideen/kennis op te doen. Wil ok heel graag mijn "werk" met jullie delen aangezien de meeste feedback die ik krijg van vrienden en vriendin is en aangezien die niet erg in to fotografie zijn vind ik het ook fijn om wat serieuze kritiek te krijgen van mensen die er gewoon wat meer verstand van hebben!

quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 11:33 schreef Vork het volgende:
Het kan namelijk wel beter, want in de eerste week werd er ruim 2 maal zoveel gepost.
Kan dit niet ook een beetje met de oorlog in Iraq te maken hebben waardoor mensen iets meer geneigd zijn om ook dat forum te bezoeken? (tis maar een vraagje)

Hier in chili is het niet altijd even makkelijk voor mij om mijn foto's met jullie te delen. Daar het merendeel van mijn materiaal nog in NL is en ik nog niet heel veel geschoten heb.
Maar als het forum blijft bestaan, dan kan je er van op aan dat ik (misschien niet altijd even regelmatig) een bijdrgae blijf leveren...

FOT!forum

Sin Fronteras!
  zaterdag 22 maart 2003 @ 19:27:40 #16
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_9306228
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 18:59 schreef Milanees het volgende:
Ik ben ook VOOR!
quote:
Ben al een tijdje "amateuristisch" met Fotografie bezig. En ik vind het erg leuk om hier ideen/kennis op te doen. Wil ok heel graag mijn "werk" met jullie delen aangezien de meeste feedback die ik krijg van vrienden en vriendin is en aangezien die niet erg in to fotografie zijn vind ik het ook fijn om wat serieuze kritiek te krijgen van mensen die er gewoon wat meer verstand van hebben!
[..]

Kan dit niet ook een beetje met de oorlog in Iraq te maken hebben waardoor mensen iets meer geneigd zijn om ook dat forum te bezoeken? (tis maar een vraagje)

Ik denk dat het eraan ligt dat we de eerste weken nieuw waren en nu al wat minder. In den beginne moest iedereen eens zien of het wat was. Sommigen bleven hangen, anderen niet.
quote:
Hier in chili is het niet altijd even makkelijk voor mij om mijn foto's met jullie te delen. Daar het merendeel van mijn materiaal nog in NL is en ik nog niet heel veel geschoten heb.
Maar als het forum blijft bestaan, dan kan je er van op aan dat ik (misschien niet altijd even regelmatig) een bijdrgae blijf leveren...
wist niet eens dat je in Chili zat Dat gereis ook tegenwoordig Enja, ik zit met hetzelfde, niet dat ik zoveel werk thuis heb, maar dat ik hier niet de mogelijkheden heb om te scannen enzo.
quote:
FOT!forum
Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
  zaterdag 22 maart 2003 @ 20:53:59 #17
20189 Milanees
Hijo del Mundo!
pi_9307847
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 19:27 schreef Dagobert het volgende:
wist niet eens dat je in Chili zat .
Geloof dat ik dat in het "fotograferen doe je zo deel 3" topic toch al duidelijk gemaakt had...
Uiteindelijk geen punt van gemaakt gezien het feit dat ik ook van Chileens OV niet echt coole foto's heb (onscherp...)
Sin Fronteras!
  zaterdag 22 maart 2003 @ 20:55:02 #18
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_9307862
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 20:53 schreef Milanees het volgende:

[..]

Geloof dat ik dat in het "fotograferen doe je zo deel 3" topic toch al duidelijk gemaakt had...
Uiteindelijk geen punt van gemaakt gezien het feit dat ik ook van Chileens OV niet echt coole foto's heb (onscherp...)

Volgende keer wat niet lnadsgebonmden dan maar he
  zaterdag 22 maart 2003 @ 21:42:19 #19
20189 Milanees
Hijo del Mundo!
pi_9308583
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 20:55 schreef Dagobert het volgende:

[..]

Volgende keer wat niet lnadsgebonmden dan maar he

Inadsgebonmden ?? ??
Sin Fronteras!
pi_9310209
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 21:42 schreef Milanees het volgende:
Inadsgebonmden ?? ??
Dat zal geheimtaal zijn waardoor wij niet snappen wat er bedoeld wordt denk ik.

Het is dat of Dagobert is ongelooflijk dronken, stoned of allebei.

zaterdag 22 maart 2003 @ 23:34:06 #21
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_9310314
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 21:42 schreef Milanees het volgende:

[..]

Inadsgebonmden ?? ??

ja sorry, nee niet dronken en stoned: koppijn en kan niet typen

landsgebonden dus

pi_9310348
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 23:34 schreef Dagobert het volgende:
ja sorry, nee niet dronken en stoned: koppijn en kan niet typen

landsgebonden dus

Woeps.... * JeroenH biedt zijn excuses aan

Ontopic maar weer...

pi_9311005
Hmm, wat als het forum nou toch tijdelijk blijkt te zijn?

Er zijn vanuit diverse fora leuke topics hierheen gehaald en er zijn andere leuke topics geopend. Wordt dat dan allemaal op 1 mei afgekapt, gesloten en naar het archief gegooid? Met als gevolg dat die topics toch weer opnieuw worden opgestart. Of worden topics verdeeld over de andere fora om daar de discussies voort te zetten?

zondag 23 maart 2003 @ 00:50:07 #24
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_9311038
quote:
Op zondag 23 maart 2003 00:46 schreef k_man het volgende:
Hmm, wat als het forum nou toch tijdelijk blijkt te zijn?

Er zijn vanuit diverse fora leuke topics hierheen gehaald en er zijn andere leuke topics geopend. Wordt dat dan allemaal op 1 mei afgekapt, gesloten en naar het archief gegooid? Met als gevolg dat die topics toch weer opnieuw worden opgestart. Of worden topics verdeeld over de andere fora om daar de discussies voort te zetten?

Zover ik weet zal een gedeelte verplaatst worden en een gedeelte gearchiveerd. Hoe en wat weet ik ook niet precies
pi_9316027
quote:
Op zondag 23 maart 2003 00:50 schreef Dagobert het volgende:

[..]

Zover ik weet zal een gedeelte verplaatst worden en een gedeelte gearchiveerd. Hoe en wat weet ik ook niet precies

Hoeft van mij ook niet over worden nagedacht: we houden dit gewoon :-)

Ik bedoel, het is een leuk stekje van het Forum (ik vindt het het leukste plekje) Er waarom zou het moeten worden opgelapt, de topics worden dan weer verspijdt, dus een foto van een dier in Flora & fauna , een foto van een Vliegtuig/auto in travel, een foto van iets met een digitale camera in Dig. Het wordt er dan niet echt makkelijker op.
Hier gaat het juist niet om het dier, maar om de foto, niet om het vliegtuig maar om de foto. enz.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')