Op 6 mei komt de tweede CD uit van deze superband en ik kan niet wachten.
MIT GAS
Achtung!
Rock and Roll super group, Tomahawk, birthed from pure aural gold their second CD, to be handed down to earthbound mortals like a jewel from the heavens. The new cd is entitled "Mit Gas". The title, with it's threatening Teutonic overtones, announces the total annihilation through pleasure that is about to descend upon you, the lucky listener.
Either that or these talented super gods are serving you the musical equivalent of that bubbly water that tickles your nose.
The band, in order of famousness is composed of Mike Patton, John Stanier, Duane Dennison (their Michael Nesmith-like leader) and Kevin Rutmanis. These sensitive deities were assisted in forging this generous gift to humanity (it was produced, in vulgar terms) by the Roman warrior, Joe Barresi. Centurion Barresi has worked with lesser "artistes" such as Pennywise, Queens of the Stoneage, Led Zepellin and the Melvins.
Unlike other super groups such as Audioslave, Tomahawk doesn't have any really famous people, but at least the music is good. This is indeed a golden age, when sirens of this quality are allowed to whisper into our ears without any risk of crashing souls against the jagged rocks of mediocrity that surround us. And it's way better than their first CD that came out a year or two ago.
So go forth, like a pink little alley pig, and let the bells peal, the crowds cheer, the dj's spin! Clear the Billboard charts.......a miracle has been bestowed upon us!!!! It is called:
MIT GAS
Ik hoop dat ze weer in de effenaar optreden.
quote:Hier!!!!!!!!!!!!!! wacht met smart
Op zaterdag 29 maart 2003 16:06 schreef search64 het volgende:
Waar zijn al die zogenaamde Pattonfans op fok nu?
quote:gelijk zoeken gaat maar als jij ze hebt kun je ze dan niet uploaden zodat ik ze wat sneller kan krijgen (
Op vrijdag 28 maart 2003 20:11 schreef search64 het volgende:
Hij is uitgelekt en hij is beter nog dan de eerste CD!!! Zoek maar op Kazaa, duurt misschien even voor je hem gevonden hebt maar het is de moeite meer dan waard!
03/27/2003 TOMAHAWK
"Mit Gas"
release date: May 2003
1) Birdsong
2) Rape This Day
3) You Cant Win
4) Mayday
5) Rotgut
6) Capt. Midnight
7) Desastre Natural
8) When The Stars Begin To Fall
9) Harelip
10) Harlem Clowns
11) Aktion F1413
12) What A Feeling (Flashdance)
www.ipecac.com (ook op ipicac news 03/19/2003 Fight plaque, not Iraq !
)
[Dit bericht is gewijzigd door Bosbeetle op 29-03-2003 22:26]
quote:ik ben erg benieuwd (vooral ook naar dat laatste nummer lijkt me een cover
Op zaterdag 29 maart 2003 22:17 schreef Bosbeetle het volgende:[..]
gelijk zoeken gaat maar als jij ze hebt kun je ze dan niet uploaden zodat ik ze wat sneller kan krijgen (
heeft 65k modum
)
03/27/2003 TOMAHAWK
"Mit Gas"release date: May 2003
1) Birdsong
2) Rape This Day
3) You Cant Win
4) Mayday
5) Rotgut
6) Capt. Midnight
7) Desastre Natural
8) When The Stars Begin To Fall
9) Harelip
10) Harlem Clowns
11) Aktion F1413
12) What A Feeling (Flashdance)
www.ipecac.com
quote:hmmmm kan het nog niet vinden op kazaa
Op vrijdag 28 maart 2003 20:11 schreef search64 het volgende:
Hij is uitgelekt en hij is beter nog dan de eerste CD!!! Zoek maar op Kazaa, duurt misschien even voor je hem gevonden hebt maar het is de moeite meer dan waard!
Sorry ik heb geen ftp dus ik kan ze niet uploaden. Het duurde bij mij ook even voor ik ze gevonden had, gewoon vaak op tomahawk zoeken en dan vind je er wel 1 die ze heeft.
quote:tis en blijft een grapjas die patton
Op zondag 30 maart 2003 11:36 schreef search64 het volgende:
Flashdance bestaat niet en komt ook niet op de CD. Dat is zeg maar een grapje van meneer Patton. Het nummer zou ook op de director's cut van fantomas komen maar dat is ook niet gebeurd.Sorry ik heb geen ftp dus ik kan ze niet uploaden. Het duurde bij mij ook even voor ik ze gevonden had, gewoon vaak op tomahawk zoeken en dan vind je er wel 1 die ze heeft.
quote:Idd daar is het goed te vinden * Bosbeetle weet wat hij maandag op school gaat doen
Op zondag 30 maart 2003 12:21 schreef mr_cucumber het volgende:
Op Soulseek zijn een aantal mensen die hem hebben. Heb hem vannacht binnengehaald, alleen nog geen tijd gehad om hem goed te beluisteren maar wat ikheb gehoord klonk veelbelovend (uiteraard zou ik bijna zeggen)
Ik heb nu Rape this day binnen en het klinkt idd super
quote:Rape this day staat nu gewoon op de ipecac site http://www.ipecac.com/archives/previews/tomahawk-rape_this_day.mp3
Op zondag 30 maart 2003 14:41 schreef Bosbeetle het volgende:[..]
Idd daar is het goed te vinden * Bosbeetle weet wat hij maandag op school gaat doen
Ik heb nu Rape this day binnen en het klinkt idd super
quote:
Op zaterdag 12 april 2003 21:20 schreef search64 het volgende:
Ik heb de CD nu al een tijdje en ik moet zeggen dat hij steeds beter wordt naarmate je langer luistert.
hmmm ik heb hem nog steeds niet, op school hebben ze kazaa geblokkeerd en soulseek werkt niet met proxy server
maar wat ik tot nu toe gehoord hebklinkt leuk, en dan maar een maandje wachten ( eik nog maar 2 á 3 weken )
maar wat een wereldplaat!! ongelofelijk goed. Weet geen andere omschrijving. werelds
quote:* metalbazzz meldt
Op zaterdag 29 maart 2003 16:06 schreef search64 het volgende:
Waar zijn al die zogenaamde Pattonfans op fok nu?
als ie net zo geniaal wordt als de eerste is dat dik feest
Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat een nieuw album meer dan goed nieuws is en dat ik deze zeker nog een keertje moet gaan beluisteren.
quote:En ik heb 'm toch maar gekocht, op de gok en de goede verhalen en ik vind 'm nu al een stuk beter dan het vorige album. Er zitten een aantal fijne stukkjes in, maar ook nog nummers waar ik wat beter naar moet gaan luisteren, maar al met al is het (voor zover ik het kan horen) geen miskoop.
Op zondag 27 april 2003 23:12 schreef Vork het volgende:
Vond de vorige zelf een beetje tegenvallen vergeleken met andere Pattonproject, ook na een aantal keren luisteren vielen er toch een aantal nummers een beetje af. Oftewel, hij viel me wat tegen ovor een Mike Patton project product©®tm etc.Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat een nieuw album meer dan goed nieuws is en dat ik deze zeker nog een keertje moet gaan beluisteren.
Dat hoesje is ook belachelijk met al die goudkleurige versiersels.
Inderdaad wat een potsierlijk artwork, maar het heeft ook wel weer wat (tis iig niet standaard
)
Kwa muziek, Ik heb hem nog niet helemaal gehoord maar wat ik gehoord heb is hij weer
Ik denk dat dit zilveren schijfje wel een behoorlijk tijdje in mijn cd-speler gaat wonen
quote:Whooooohooo ( alsvast gaat sparen
Op vrijdag 16 mei 2003 20:35 schreef search64 het volgende:
14 juli Melkweg met de Melvins. [afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |