Mooie tegenstander. Met goede herinneringen voor Ajax.
2 clubs waar Ajax het niet geweldig tegen deed
Je moet niet teveel denken dat het niet gaat lukken maar gewoon die wedstrijd ingaan met het idee van: wij hebben het in ons om ook AC Milan te verslaan... zonder teveel arrogantie dan hč ?
Ik gok erop dat Ajax nog wel erg ver komt met dit team
quote:Heb jij de laatste wedstrijd tegen valencia niet gezien ofzo? Ajax had zelfs kunnen winnen man
Op vrijdag 21 maart 2003 12:48 schreef brotherlouie98 het volgende:
Als ze dit winnen moeten ze tegen de winnaar van Inter - Valencia.2 clubs waar Ajax het niet geweldig tegen deed
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 12:50 schreef Muurbloempje het volgende:
Nou ik acht ze zeker niet kansloos hoor...Ajax bedoel ik dan... ze zijn jong, gretig en ze zitten toch maar mooi bij de beste 8
Heb persoonlijk al niks met italiaanse clubs
Je moet niet teveel denken dat het niet gaat lukken maar gewoon die wedstrijd ingaan met het idee van: wij hebben het in ons om ook AC Milan te verslaan... zonder teveel arrogantie dan hč ?
Ik gok erop dat Ajax nog wel erg ver komt met dit team
quote:dus volgens deze theorie moeten ze tegen inter. heb je er nog niks aan.
Op vrijdag 21 maart 2003 12:51 schreef erikh het volgende:[..]
Heb jij de laatste wedstrijd tegen valencia niet gezien ofzo? Ajax had zelfs kunnen winnen man
[Dit bericht is gewijzigd door Biobakker op 21-03-2003 12:53]
quote:tegen valencia deden ze het goed hoor, in knockout zouden ze met 0-0 thuis en 1-1 uit door gegaan zijn
Op vrijdag 21 maart 2003 12:48 schreef brotherlouie98 het volgende:
Als ze dit winnen moeten ze tegen de winnaar van Inter - Valencia.2 clubs waar Ajax het niet geweldig tegen deed
quote:whehehehehehe!
Op vrijdag 21 maart 2003 12:54 schreef Bombie het volgende:
Echt rot voor die Italianen man... moeten ze weer verliezen van een Nederlandse club.
quote:'t Was alleen wel 1-1 thuis... (verlengingen dus
Op vrijdag 21 maart 2003 12:53 schreef G33rt het volgende:[..]
tegen valencia deden ze het goed hoor, in knockout zouden ze met 0-0 thuis en 1-1 uit door gegaan zijn
lol hoorde net op radio 3 een liedje over Ajax en AC Milan "Milan?! Milan?! who the fuck is Milan?!!!"
quote:Zwaarder? Niet tegen een van die andere 2 denk ik
Op vrijdag 21 maart 2003 12:47 schreef wimpie-bosboom het volgende:
Ze hadden het zeker zwaarder kunnen treffen, toch had ik liever Barcelona gezien dan hadden ze namelijk nog meer kans gehad om door te gaan.
Voordeel: in Milaan wrijven ze zich al in de handen met Ajax als tegenstander. Daar liggen kansen dus.
quote:Nooit anders geweest.
Op vrijdag 21 maart 2003 13:13 schreef Stefmeister het volgende:
Al kijkende naar de overgebleven clubs valt het echt op dat "zuid europa" sterk vertegenwoordigd is.
quote:Dat bedoel ik dus....laat ajax maar lekker de underdog zijn
Op vrijdag 21 maart 2003 13:14 schreef Dylan Dog het volgende:
Moeilijkste ploeg die ze konden treffen.Voordeel: in Milaan wrijven ze zich al in de handen met Ajax als tegenstander. Daar liggen kansen dus.
quote:
Echt blij was Ronald Koeman niet met AC Milan als tegenstander in de kwartfinale, maar hij vindt dat Ajax wel degelijk een kans maakt om de halve finales te bereiken."Tegen Spaanse of Engelse ploegen is het wat makkelijker voetballen dan tegen Italiaanse ploegen. Maar we hebben Roma en Inter al gehad en deze kan er ook wel bij. Een 1-1 uit en een 0-0 thuis is ook genoeg om door te gaan", aldus de Ajax-trainer.
[Dit bericht is gewijzigd door Duiveltja op 21-03-2003 13:20]
quote:En geen duitsers meer
Op vrijdag 21 maart 2003 13:13 schreef Stefmeister het volgende:
Al kijkende naar de overgebleven clubs valt het echt op dat "zuid europa" sterk vertegenwoordigd is.
quote:True, maar daardoor iig des te trotser om er met een nederlandse club bij te zitten.
Op vrijdag 21 maart 2003 13:18 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Nooit anders geweest.
ik hoop dan ook heel erg dat rivaldo, tomasson en consorten een einde maken aan het gevoel van onoverwinnelijkheid.
quote:Spanje wel, maar Italie was toch behoorlijk afwezig de laatste jaren.
Op vrijdag 21 maart 2003 13:18 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Nooit anders geweest.
quote:Geloof je het zelf? Ja? En, hoeveel wil je daar op verwedden in een 50/50 bet?
Op vrijdag 21 maart 2003 13:22 schreef Roscoo het volgende:
Ajaxhaters krijgen barre tijden. Bereidt je voor op t ergste want Ajax gaat de Champions League echt wel pakken.
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 13:19 schreef kamagurka het volgende:[..]
En geen duitsers meer
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door LoekB op 21-03-2003 13:30]
quote:Ze staan 16 op 1 bij de Engelse Bookmakers
Op vrijdag 21 maart 2003 13:25 schreef Doc het volgende:
Geloof je het zelf? Ja? En, hoeveel wil je daar op verwedden in een 50/50 bet?
quote:Nadeel: Als Milan niet dit weekend van Juve wint en punten blijft morsen in de Serie A, is de CL hun enige target (zelfde geldt btw ook voor de Neuzen, alleen zouden die bij verlies tegen P$V moeten knokken voor CL plaatsing, terwijl Milan zich sowieso wel voor CL kwalificeert).
Op vrijdag 21 maart 2003 13:14 schreef Dylan Dog het volgende:
Moeilijkste ploeg die ze konden treffen.Voordeel: in Milaan wrijven ze zich al in de handen met Ajax als tegenstander. Daar liggen kansen dus.
Anyway, uiteraard ben ik voor Milan in deze confrontatie
quote:Duh..
Op vrijdag 21 maart 2003 13:30 schreef DIGGER het volgende:
quote:Ik vind zowel Milan als Ajax 10x niks eigenlijk. Kijk liever naar Ruud-Raúl...
Op vrijdag 21 maart 2003 13:30 schreef DIGGER het volgende:[..]
Nadeel: Als Milan niet dit weekend van Juve wint en punten blijft morsen in de Serie A, is de CL hun enige target (zelfde geldt btw ook voor de Neuzen, alleen zouden die bij verlies tegen P$V moeten knokken voor CL plaatsing, terwijl Milan zich sowieso wel voor CL kwalificeert).
quote:Tsjonge, alleen omdat ajax als enige europees wat presteert zijn we onoverwinnelijk?
Op vrijdag 21 maart 2003 13:25 schreef Mirties het volgende:
laten we eerst maar eens kijken of ajaks psv kan kloppen dit weekend. ik proef namelijk een gruwelijke overwinningsroes onder de aanwezige ajaksfans op dit forum.ik hoop dan ook heel erg dat rivaldo, tomasson en consorten een einde maken aan het gevoel van onoverwinnelijkheid.
quote:I know. Daarom wil ik graag iemand wel een 50/50 bet aangaan met een chump die "zeker weet" dat Ajax de beker pakt...
Op vrijdag 21 maart 2003 13:27 schreef Frenkie het volgende:[..]
Ze staan 16 op 1 bij de Engelse Bookmakers
quote:De reactie van EW toen ik het doorgaf: Gaat er iig 1 kutclub uit
Op vrijdag 21 maart 2003 13:33 schreef Dylan Dog het volgende:Ik vind zowel Milan als Ajax 10x niks eigenlijk. Kijk liever naar Ruud-Raúl...
quote:Mij lijkt Valencia-Inter de mooiste wedstrijd.
Op vrijdag 21 maart 2003 13:33 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Ik vind zowel Milan als Ajax 10x niks eigenlijk. Kijk liever naar Ruud-Raúl...
quote:Goh, ik proef meer het gevoel van enorme blijdschap bij de Ajaxfans dat ze zover gekomen zijn omdat ze dat nooit verwacht hadden. En dat de meeste wel inzien dat de kans dat AC Milan doorkomt groter is.
Op vrijdag 21 maart 2003 13:25 schreef Mirties het volgende:
laten we eerst maar eens kijken of ajaks psv kan kloppen dit weekend. ik proef namelijk een gruwelijke overwinningsroes onder de aanwezige ajaksfans op dit forum.ik hoop dan ook heel erg dat rivaldo, tomasson en consorten een einde maken aan het gevoel van onoverwinnelijkheid.
Niet zo zeer arrogantie als wel blijdschap; eerder HOOP dan de VERWACHTING dat ze het halen.
quote:en zo is het!
Op vrijdag 21 maart 2003 13:46 schreef Doc het volgende:[..]
Goh, ik proef meer het gevoel van enorme blijdschap bij de Ajaxfans dat ze zover gekomen zijn omdat ze dat nooit verwacht hadden. En dat de meeste wel inzien dat de kans dat AC Milan doorkomt groter is.
Niet zo zeer arrogantie als wel blijdschap; eerder HOOP dan de VERWACHTING dat ze het halen.
Ze zijn gek geworden
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 13:52 schreef Frenkie het volgende:
Heb ik RTL 5 aanstaan zeggen ze daar dat de Ajacieden vinden dat ze een grote kans hebben om de halve finales te halen. Groter dan tegen Manchester of Barca.
quote:
Heb ik RTL 5 aanstaan zeggen ze daar dat de Ajacieden vinden dat ze een grote kans hebben om de halve finales te halen. Groter dan tegen Manchester of Barca.Ze zijn gek geworden
quote:"de ajacieden"
Heb ik RTL 5 aanstaan zeggen ze daar dat de Ajacieden vinden dat ze een grote kans hebben om de halve finales te halen. Groter dan tegen Manchester of Barca.Ze zijn gek geworden
quote:Nee, ik zie dat anders. Er wordt al gepraat of die cup gewonnen is. Blijf nou verdorrie eens voor 1x met je beide voeten op de aarde staan. Denk nou niet dat je het kan, omdat je twee keer hebt gelijk gespeeld tegen Arsenal dat al 3 maanden flink de weg kwijt is, wint van en gelijkspeelt tegen AS Roma, dat zich ophoudt in de italiaanse middenmoot en gemazzeld hebt bij Valencia.
Op vrijdag 21 maart 2003 13:46 schreef Doc het volgende:[..]
Kom op zeg.
quote:spelers.. trainers.. staf
Op vrijdag 21 maart 2003 13:56 schreef kamagurka het volgende:[..]
"de ajacieden"
Welke ajacieden, supporters op straat?
quote:Zo kunnen we alle wedstrijden van flutnoord vorig jaar ook wel gaan analyseren pik
Op vrijdag 21 maart 2003 13:56 schreef Mirties het volgende:[..]
Nee, ik zie dat anders. Er wordt al gepraat of die cup gewonnen is. Blijf nou verdorrie eens voor 1x met je beide voeten op de aarde staan. Denk nou niet dat je het kan, omdat je twee keer hebt gelijk gespeeld tegen Arsenal dat al 3 maanden flink de weg kwijt is, wint van en gelijkspeelt tegen AS Roma, dat zich ophoudt in de italiaanse middenmoot en gemazzeld hebt bij Valencia.
Kom op zeg.
quote:wat heeft dat er nou mee te maken..??
Op vrijdag 21 maart 2003 13:58 schreef kamagurka het volgende:[..]
Zo kunnen we alle wedstrijden van flutnoord vorig jaar ook wel gaan analyseren pik
quote:t'is maar goed dat de jaloezie er niet vanaf druipt, wat een analyse. tsssk
Nee, ik zie dat anders. Er wordt al gepraat of die cup gewonnen is. Blijf nou verdorrie eens voor 1x met je beide voeten op de aarde staan. Denk nou niet dat je het kan, omdat je twee keer hebt gelijk gespeeld tegen Arsenal dat al 3 maanden flink de weg kwijt is, wint van en gelijkspeelt tegen AS Roma, dat zich ophoudt in de italiaanse middenmoot en gemazzeld hebt bij Valencia.
Kom op zeg.
quote:Nou ik zie toch behoorlijk posts over de finale en wat zeikposts over PSV en Feyenoord (al heten ze daar, erg volwassen, PisVee en Flutnoord ;{ )
Op vrijdag 21 maart 2003 13:46 schreef Doc het volgende:
Goh, ik proef meer het gevoel van enorme blijdschap bij de Ajaxfans dat ze zover gekomen zijn omdat ze dat nooit verwacht hadden. En dat de meeste wel inzien dat de kans dat AC Milan doorkomt groter is.
quote:Veel volwassener natuurlijk als het Ajakkes...
Op vrijdag 21 maart 2003 14:02 schreef Frenkie het volgende:[..]
Nou ik zie toch behoorlijk posts over de finale en wat zeikposts over PSV en Feyenoord (al heten ze daar, erg volwassen, PisVee en Flutnoord ;{ )
quote:Ik doe niets anders dan met beide voeten op de aarde staan.
Kom op zeg.
Heb je ergens een post van mij gezien waar in zeg dat we uberhaupt verder dad QF's komen? En ik ben echt niet de enige Ajacied die realistisch is.
En wat de optimisten betreft: als je het eerlijk vraagt zal je ook zien dat ze ook echt niet geloven dat Ajax de beker haalt. Ze HOPEN het alleen, en da's iets heel anders.
En mocht je er een vinden die ECHT overtuigd is dat ze het halen, zou ik zeggen: cash that cow
(BTW toe Ajax tegen Arsenal speelde waren die nog niet de weg kwijt en hadden toen GEEN punten verloren en in die tijd ManU in de FA cup uitgeschakeld...)
quote:Maar dt is leuk
Op vrijdag 21 maart 2003 14:03 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Veel volwassener natuurlijk als het Ajakkes...
quote:Over HOOP op de finale... Niet over de VERWACHTING...
Op vrijdag 21 maart 2003 14:02 schreef Frenkie het volgende:[..]
Nou ik zie toch behoorlijk posts over de finale en wat zeikposts over PSV en Feyenoord (al heten ze daar, erg volwassen, PisVee en Flutnoord ;{ )
quote:Zie je mij dat doen dan..???
Op vrijdag 21 maart 2003 14:03 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Veel volwassener natuurlijk als het Ajakkes...
quote:Als een domme anti-ajaxlul de prestaties loopt te nuanceren die de ploeg dit jaar heeft behaald, kunnen we dat net zo goed over andere NL ploegen gaan doen.
Op vrijdag 21 maart 2003 13:58 schreef Frenkie het volgende:[..]
wat heeft dat er nou mee te maken..??
Dat was mijn punt dus.
quote:Sommige met hoop, sommige met verwachting.
Op vrijdag 21 maart 2003 14:04 schreef Doc het volgende:
Over HOOP op de finale... Niet over de VERWACHTING...
quote:Sloeg het op jou dan?
Op vrijdag 21 maart 2003 14:05 schreef Frenkie het volgende:[..]
Zie je mij dat doen dan..???
quote:Ik vind een cup winnen, toch een grotere prestatie dan een kwartfinale halen.. Mara goed ik snap niet waarom je dat er bij moet halen.
Op vrijdag 21 maart 2003 14:06 schreef kamagurka het volgende:
Als een domme anti-ajaxlul de prestaties loopt te nuanceren die de ploeg dit jaar heeft behaald, kunnen we dat net zo goed over andere NL ploegen gaan doen.
"ja maar zij doen het ook... "
quote:je reageert toch op mijn post of niet..??
Op vrijdag 21 maart 2003 14:07 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Sloeg het op jou dan?
quote:Ik vind het ook geen prestatie van formaat.
Op vrijdag 21 maart 2003 14:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar als de anti-Ajax fans gaan bleren over dat dit geen prestatie van formaat is dan komt "de grootsmoel" boven en ga ik dus wel roepen dat ajax wel effe de finale haalt. Van het een komt nou eenmaal het ander...
quote:Voor die cup waren ongeveer evenveel wedstrijden nodig als ajax nu al heeft gespeeld. Tegen ploegen die ook niet meer de force van europe waren.........lees: in het land der blinden
Op vrijdag 21 maart 2003 14:09 schreef Frenkie het volgende:[..]
Ik vind een cup winnen, toch een grotere prestatie dan een kwartfinale halen.. Mara goed ik snap niet waarom je dat er bij moet halen.
"ja maar zij doen het ook... "
Maargoed als het aan jou ligt volle doorgang aan ajax-bashing en iedereen die daar tussenkomt lult uit zijn nek, right...
quote:Moet ik het nog een keer uitleggen van die blinde koning..???
Op vrijdag 21 maart 2003 14:13 schreef kamagurka het volgende:
Voor die cup waren ongeveer evenveel wedstrijden nodig als ajax nu al heeft gespeeld. Tegen ploegen die ook niet meer de force van europe waren.........lees: in het land der blinden
quote:dan is dat dus of een verschil van mening of een vreemde vorm van jaloezie uiting. Iets wat ik bij sommigen op dit forum toch al merk
Op vrijdag 21 maart 2003 14:13 schreef Frenkie het volgende:[..]
Ik vind het ook geen prestatie van formaat.
Tis leuk hoor, maar prestatie van formaat
quote:dat was helemaal niet relevant..
Op vrijdag 21 maart 2003 14:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Yup maar ik zeg nergens dat jij dat woord gebruikt, ik zeg alleen dat je wel de informatie volledig moet geven... en dat deed je nou eenmaal nie..
quote:Als jij de Ajacieden beticht van onvolwassen gedrag in de richting van psv en feyenoord moet je er ook bij melden dat ook ajacieden geconfronteerd worden met dat gedrag. Relevant dus.
Op vrijdag 21 maart 2003 14:14 schreef Frenkie het volgende:[..]
dat was helemaal niet relevant..
quote:helemaal niet, want in de context van mijn post is dat niet relevant.
Op vrijdag 21 maart 2003 14:16 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Als jij de Ajacieden beticht van onvolwassen gedrag in de richting van psv en feyenoord moet je er ook bij melden dat ook ajacieden geconfronteerd worden met dat gedrag. Relevant dus.
quote:In de context van jou post was het sowieso al niet relevant over het onvolwassen gedrag van bepaalde Ajacieden op dit forum te beginnen. Doe je dat wel, dan ben je verplicht ook de andere kant van het verhaal re belichten.
Op vrijdag 21 maart 2003 14:16 schreef Frenkie het volgende:[..]
helemaal niet, want in de context van mijn post is dat niet relevant.
quote:en jouw post is beslissend voor de relevantie van een discussie? naast jaloers ook nog eens arrogant dus. hmm
Op vrijdag 21 maart 2003 14:16 schreef Frenkie het volgende:[..]
helemaal niet, want in de context van mijn post is dat niet relevant.
quote:De anti-ajax bril vernevelt vele (-alle) feiten
Op vrijdag 21 maart 2003 14:14 schreef aldostuta het volgende:
Ik vind het een beetje raar dat veel van deze mensen vorig jaar Feyenoord de hemel in prezen na de UEFA Cup winst, nu de prestatie van Ajax nuanceren. Kijkend naar de tegenstanders van toen, overheerst toch echt de middelmaat, hetgeen niet gezegd kan worden van de tegenstanders die Ajax gehad heeft (om maar niet te spreken over de tegenstanders die de overige Nederlandse ploegen in de eerste ronde van de CL hadden). Het zou jullie sieren als jullie de prestaties van Ajax op waarde zouden schatten, in plaats van een oordeel vanuit jaloezie te vellen.
quote:aah joh rot toch een eind op..
Op vrijdag 21 maart 2003 14:17 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
In de context van jou post was het sowieso al niet relevant over het onvolwassen gedrag van bepaalde Ajacieden op dit forum te beginnen. Doe je dat wel, dan ben je verplicht ook de andere kant van het verhaal re belichten.
"Maar meester, hij doet het ook.."
quote:volgens mij kan ik bestt zelf bepalen welke argumenten relevant zijn in de posts die ik zet. Daar is niks arrogants aan. Sterker, het is arrogant om te vinden dat ik niet in staat ben om alle argumenten te noemen..
Op vrijdag 21 maart 2003 14:17 schreef egosho het volgende:[..]
en jouw post is beslissend voor de relevantie van een discussie? naast jaloers ook nog eens arrogant dus. hmm
quote:Ik kan de prestaties van Ajax best nuanceren hoor. Alleen vind ik op dit moment dat er niet veel te nuanceren valt. Het staat me alleen tegen dat de mensen die met een anti-ajax bril kijken alles wat Ajax doet WILLEN nuanceren. En daar ga ik niet graag in mee. Dus rot effe zelf op.
Op vrijdag 21 maart 2003 14:19 schreef Frenkie het volgende:[..]
aah joh rot toch een eind op..
je kan de prestaties van je eigen ploeg niet nuanceren en dan ga je bij een andere post zoeken naar nuances..??"Maar meester, hij doet het ook.."
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 14:26 schreef twi het volgende:
Nou, laat ik om te nuanceren dan maar even zeggen dat Ajax een prima prestatie heeft neergezet door niet te verliezen, maar dat je ķķk moet kijken naar 't feit dat Ajax slechts 3x heeft gewonnen.
quote:anti-ajax bril..?? heet jij calimero ofzo..???
Op vrijdag 21 maart 2003 14:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik kan de prestaties van Ajax best nuanceren hoor. Alleen vind ik op dit moment dat er niet veel te nuanceren valt. Het staat me alleen tegen dat de mensen die met een anti-ajax bril kijken alles wat Ajax doet WILLEN nuanceren. En daar ga ik niet graag in mee. Dus rot effe zelf op.
quote:Kom op zeg, wil jij nu nog gaan beweren dat jij en heel veel anderen dan pro ajax zijn
Op vrijdag 21 maart 2003 14:28 schreef Frenkie het volgende:[..]
anti-ajax bril..?? heet jij calimero ofzo..???
quote:Is jouw hele wereld zo zwart-wit..??
Op vrijdag 21 maart 2003 14:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Kom op zeg, wil jij nu nog gaan beweren dat jij en heel veel anderen dan pro ajax zijn
Laten we het weer hebben over voetbal en de aankomende CL wedstrijd tegen Milan.
Ik ga de 26e in ieder geval kaarten halen.
quote:Nee hoor, maar het anti ajax druipt er hier vanaf. Ik denk dan ook dat er voor de meesten geen gulden middeweg is. Of voor Ajax of tegen Ajax. Bedoel, niemand van de niet Ajacieden was afgelopen woensdag toch voor Ajax? Dan ben je anti Ajax.
Op vrijdag 21 maart 2003 14:33 schreef Frenkie het volgende:[..]
Is jouw hele wereld zo zwart-wit..??
Hmmmz Schorpioen, ik zal de thuiswedstrijd denk ik wel moeten missen zo zonder SCC...
quote:dus iedere nuancering is direct anti ajax..???
Op vrijdag 21 maart 2003 14:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Nee hoor, maar het anti ajax druipt er hier vanaf. Ik denk dan ook dat er voor de meesten geen gulden middeweg is. Of voor Ajax of tegen Ajax. Bedoel, niemand van de niet Ajacieden was afgelopen woensdag toch voor Ajax? Dan ben je anti Ajax.
quote:de uitwedstrijd ook zonder uitkaart..
Hmmmz Schorpioen, ik zal de thuiswedstrijd denk ik wel moeten missen zo zonder SCC...
Hier graag inhoudelijk verder over de komende CL wedstrijd tegen AC Milan.
quote:daar moet nog wel wat op te vinden zijn denk ik zo...
Op vrijdag 21 maart 2003 14:38 schreef Frenkie het volgende:
de uitwedstrijd ook zonder uitkaart..
quote:Gewoon in Italie een kaartje kopen,no problem
Op vrijdag 21 maart 2003 14:40 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
daar moet nog wel wat op te vinden zijn denk ik zo...
quote:Is al bekend toch? De negende april thuis en 22 april uit...
Op vrijdag 21 maart 2003 14:43 schreef -Schorpioen- het volgende:
Wanneer wordt er eigenlijk de datum (8 of 9 april) bekend gemaakt ?
quote:Oh...het staat er nu inderdaad wel bij. Thanks.
Op vrijdag 21 maart 2003 14:43 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Is al bekend toch? De negende april thuis en 22 april uit...
Toch zie ik een klein kansje tegen Milan. Die ploeg is natuurlijk goed, maar superbang hoef je ook niet te worden van mannen als Kacha Kaladze, Massimo Ambrosini, Gennaro Gattuso en Dario Simic. Voor Filippo Inzaghi, Andrea Pirlo, Andrej Shevchenko en Rivaldo natuurlijk weer wel... Dus hoop ik maar dat Tomasson een kansje krijgt van Ancelotti.
quote:Vergeet je zo maar even Rui Costa.. toch niet echt eentje om over het hoofd te zien..
Op vrijdag 21 maart 2003 15:08 schreef methodmich het volgende:
Moeilijke loting, maar elke loting was zwaar geweest.Toch zie ik een klein kansje tegen Milan. Die ploeg is natuurlijk goed, maar superbang hoef je ook niet te worden van mannen als Kacha Kaladze, Massimo Ambrosini, Gennaro Gattuso en Dario Simic. Voor Filippo Inzaghi, Andrea Pirlo, Andrej Shevchenko en Rivaldo natuurlijk weer wel... Dus hoop ik maar dat Tomasson een kansje krijgt van Ancelotti.
Kom op Ajax, doe je best tegen Milan. Wie weet zit er wel weer een stunt in
quote:ik las net op fp dat het 8ste thuis was
Op vrijdag 21 maart 2003 14:43 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Is al bekend toch? De negende april thuis en 22 april uit...
quote:zie het ook net, ook volgens ajax.nl is dat zo
Op vrijdag 21 maart 2003 16:15 schreef G1Ace het volgende:[..]
ik las net op fp dat het 8ste thuis was
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 15:43 schreef tukkeronline het volgende:
WAT ZIELIG ZEG: DIE ANTI-AJAX MENSEN!
Ik ben zelf een Twente fanmaar dit is toch geweldig voor het Nederlandse clubvoetbal! Ajax bereikt met een piepjonge ploeg de kwartfinale van de Champions League en heeft er inmiddels ploegen uitgespeeld met een budget dat vele miljoenen euros hoger ligt dan dat van Ajax. Ik vind dat je in dit topic dan niet zo JALOERS moet zijn.
Kom op Ajax, doe je best tegen Milan. Wie weet zit er wel weer een stunt in
Als had ik persoonlijk liever Barca gezien he
Maar 2x keer tegen Seedorf, Maldini en Nesta..word heel mooi.
Naja, goed. Van het weekend maar ff uitzoeken hoe we in Milaan moeten komen en met wie, want ik wil nou wel eens een Europese uitwedstrijd zien (nadat eerder dit seizoen Inter-uit, Lyon-uit en Roma-uit al niet gelukt waren door geld/tijd problemen).
En woensdag alvast mn kaartje halen voor de thuiswedstrijd. We hebben er zin in! En om met Raffie en Mandy te spreken: we pakken ze wel ff. Milan, Milan. WHO THE FUCK IS MILAN?
quote:ik teken ervoor!!
Op vrijdag 21 maart 2003 16:59 schreef ErikN het volgende:
dat hele ajax doet me een beetje denken aan ajax 2 vorig jaar in de amstel cup, en die kwamen ook tot de halve finale
quote:yeah! net als in `95
Op vrijdag 21 maart 2003 17:53 schreef keeper het volgende:
Jammer dat het Barįa niet is geworden. Maar de rossoneri is ook wel leuk, hoewel ik eigenlijk een hoerige hekel aan Italiaanse ploegen heb.
Naja, goed. Van het weekend maar ff uitzoeken hoe we in Milaan moeten komen en met wie, want ik wil nou wel eens een Europese uitwedstrijd zien (nadat eerder dit seizoen Inter-uit, Lyon-uit en Roma-uit al niet gelukt waren door geld/tijd problemen).
En woensdag alvast mn kaartje halen voor de thuiswedstrijd. We hebben er zin in! En om met Raffie en Mandy te spreken: we pakken ze wel ff. Milan, Milan. WHO THE FUCK IS MILAN?
quote:Het doet mij eerder denken aan PSV in 88..
Op vrijdag 21 maart 2003 16:59 schreef ErikN het volgende:
dat hele ajax doet me een beetje denken aan ajax 2 vorig jaar in de amstel cup, en die kwamen ook tot de halve finale
quote:Als ze in mei in Manchester met die beker boven het hoofd staan interesseert me dat geen fluit eigenlijk
Op vrijdag 21 maart 2003 19:51 schreef Frenkie het volgende:
Het doet mij eerder denken aan PSV in 88..
Die wonnen ook bijna geen wedstrijd.
Het goedkoopste is nu 195 euro voor een ticket (all-in)
.
ja dit gaat dan wel over de thuiswedstrijd, maar fuck dat .
quote:Omdat je vast niet de enige bent die die wedstrijd wil zien misschien?
Op vrijdag 21 maart 2003 21:05 schreef Golfen het volgende:
Waarom kan je nu maar EEN kaart per SCC kopen??
quote:Ik wil ook JUIST niet alleen.
Op vrijdag 21 maart 2003 21:08 schreef keeper het volgende:[..]
Omdat je vast niet de enige bent die die wedstrijd wil zien misschien?
quote:Laatste oefenwedstrijden niet hoor...
Op zaterdag 22 maart 2003 09:25 schreef Rolex het volgende:
Ik had eerlijk gezegd gehoopt op milan dus komt goed uit!!Ze hebben slechte ervaringen met Ajax..
quote:Ajax 4x winst. Wonnen begin jaren 70 de supercup tegen Milan. Ik meen met een nulletje of 5.
Op zaterdag 22 maart 2003 12:13 schreef kreischer2000 het volgende:
officiële duels staat Ajax volgens mij voor? 3x winst voor ajax en 1x voor Milan geloof ik?
quote:1969 verloren in de EC Finale
Op zaterdag 22 maart 2003 13:12 schreef tong80 het volgende:[..]
Ajax 4x winst. Wonnen begin jaren 70 de supercup tegen Milan. Ik meen met een nulletje of 5.
Zo goed?
quote:6-0 zelfs, in 1974. Maar daartegenover staat dat we in '69 de finale kansloos verloren van Prati & co (4-1).
Op zaterdag 22 maart 2003 13:12 schreef tong80 het volgende:
Ajax 4x winst. Wonnen begin jaren 70 de supercup tegen Milan. Ik meen met een nulletje of 5.
Wat is trouwens een kwarfinale? .
quote:resultaten uit het verleden bieden .........
Op zaterdag 22 maart 2003 13:15 schreef DutchGooner het volgende:[..]
1969 verloren in de EC Finale
1974 over 2 wedstrijden de SC gewonnen
1994-5 2 groepswedstrjden en de finale gewonnen.Zo goed?
quote:origineel
Op zaterdag 22 maart 2003 13:23 schreef CAZZO het volgende:[..]
resultaten uit het verleden bieden .........
quote:Een kwartfinale is de eindfase van een willekeurig toernooi.
Op zaterdag 22 maart 2003 13:18 schreef keeper het volgende:Wat is trouwens een kwarfinale?
.
De overgebleven 8 teams, of individuen, spelen om een plaats in de halve finale.
quote:Ok, maar een kwarfinale? Is dat nog voor de kwartfinale of er na?
Op zaterdag 22 maart 2003 13:31 schreef tong80 het volgende:
Een kwartfinale is de eindfase van een willekeurig toernooi.De overgebleven 8 teams, of individuen, spelen om een plaats in de halve finale.
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 13:25 schreef Duiveltja het volgende:[..]
origineel
De kans van Ajax ligt op het middenveld. Pirlo speelt als controlerende middenvelder maar kan niet verdedigen, dat betekent dat ofwel Gattuso ofwel Ambrosini speelt, als Koeman nou eens zowel VDV als Pienaar een vrije rol op middenveld geeft...kan nog wel eens leuk worden!
quote:Hoe we moeten spelen tegen AC Milan hebben we 1 fantastisch persoon voor:
Op zaterdag 22 maart 2003 16:19 schreef ZIOPPA het volgende:
Toch schat ik Milan hoger in dan Barca of ManU. Rui Costa, Pirlo, Seedorf, Shevchenko, Rivaldo en zelfs Serginho zijn allemaal spelers die zomaar een goal maken of iemand vrij voor goal kunnen zetten. De verdeiging zit ook wel goed in elkaar en hoe irritant die Inzaghi ook is, hij hoeft maar een keer door de buitenspelval te glippen en hij scoort.
Maar goed, vanavond spelen ze tegen Juve om mee te blijven doen voor de scudetto, eens kijken wat ze kunnen als ze moeten!De kans van Ajax ligt op het middenveld. Pirlo speelt als controlerende middenvelder maar kan niet verdedigen, dat betekent dat ofwel Gattuso ofwel Ambrosini speelt, als Koeman nou eens zowel VDV als Pienaar een vrije rol op middenveld geeft...kan nog wel eens leuk worden!
quote:Tonny Bruins Slot. Aka TBS.
Op zaterdag 22 maart 2003 16:39 schreef GerardVanAs het volgende:
Hoe we moeten spelen tegen AC Milan hebben we 1 fantastisch persoon voor:
Tony Bruin Slot (of iets dergelijks, meesterspion)
quote:Basiqair heeft het dan nog veel goedkoper zag ik...
Op vrijdag 21 maart 2003 20:45 schreef keeper het volgende:
Waarom zijn er nu naar Milaan geen goedkope vluchten met Ryanair.
Het goedkoopste is nu 195 euro voor een ticket (all-in)
![]()
.
ja dit gaat dan wel over de thuiswedstrijd, maar fuck dat
.
quote:Goed dat je het ff zegt, ik had die naam gister al horen vallen maar was het weer vergeten
Op zaterdag 22 maart 2003 21:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Basiqair heeft het dan nog veel goedkoper zag ik...
Maar helaas. Nog duurder .
quote:Lul, zeg het me dan wat eerder
Op zaterdag 22 maart 2003 21:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ziet et... Da was gisteren nog niet zo
Nee hoor, thx anyway.
Koeman leert wat sneller van het NL'se verleden, en loopt blijkbaar niet zo naief in het mes europees gezien (*kuch blamage PSV kuch*). En ik zie niet in waarom Milan nou ineens onmogelijk is om te pakken, ik heb nou niet bepaald creatief sprankelend voetbal gezien van hun dit seizoen. Integendeel, erg mak. Niet veel meer over van het grote aanvallende pressiespelende Milan van weleer.
Als Ajax doorkomt zit een finaleplaats erin want Inter of Valencia als halve finale tegenstander is ook niet onoverkomelijk gebleken.
quote:LOL, al gevonden.
Op zondag 23 maart 2003 16:42 schreef Golfen het volgende:
Wat waren de prijzen voor een kaartje (thuiswedstrijd) tijdens de 2e ronde, aangezien nu de prijzen hetzelfde blijven.
Prijzen: van 30,00 - 73,00
quote:op welke site lees je dat?? morgen kunnen de seizoenskaarthouders hun kaarten halen...( zit er bij,vak 401) en daarna de clubcardhouders
Op dinsdag 25 maart 2003 10:42 schreef Speerik het volgende:
Kan iemand mij vertellen of ik morgen met mijn supporters cluc card een kaartje kan halen? Ben een beetje in de war doordat ik overal SSC zie staan, wat mij de afkorting voor supporters cluc card lijkt, nergens wordt gesproken over seizoenkaarthouders.
Vanaf 26/03/03 09:00 uur SeizoenClubCard-houders Ajax eigen plaats ophalen (t/m 30/03/03 21:00 uur).
Vanaf 01/04/03 09:00 uur SeizoenClubCard-houders Ajax indien eigen plaats nog niet opgehaald 1 p.p.
Vanaf 03/04/03 09:00 uur SupportersClubCard-houders Ajax 1 p.p.
Vanaf 04/04/03 09:00 uur ClubCard-houders Ajax p.p.
quote:Uit word het 1-1
Op dinsdag 25 maart 2003 08:15 schreef superjoden het volgende:
ik denk dat deze wedstrijd 0-0 word....
quote:op ticketbox staat volgens mij alleen maar dat je parkeerkaarten kan kopen en nog niks over de kaartverkoop zelf.... (www.ticketbox.nl??, weet niet op welke jij kijkt?)
Op dinsdag 25 maart 2003 10:58 schreef Speerik het volgende:
Ben er al achter SSC betekent SeizoensClubCard (wat een afkorting man), heb even op ticketbox gekeken en moet nog tot 3 wachten:Vanaf 26/03/03 09:00 uur SeizoenClubCard-houders Ajax eigen plaats ophalen (t/m 30/03/03 21:00 uur).
Vanaf 01/04/03 09:00 uur SeizoenClubCard-houders Ajax indien eigen plaats nog niet opgehaald 1 p.p.
Vanaf 03/04/03 09:00 uur SupportersClubCard-houders Ajax 1 p.p.
Vanaf 04/04/03 09:00 uur ClubCard-houders Ajax p.p.
De link naar Kaartverkoop Ajax-AC Milan op http://www.ajax.nl/kaartverkoop.html doet het niet.
quote:idd vak 401 en jij?
Op dinsdag 25 maart 2003 14:04 schreef keeper het volgende:
Morgen ff kaartje halen dan maar.
quote:113
Op dinsdag 25 maart 2003 14:05 schreef superjoden het volgende:
idd vak 401 en jij?
Naja, kan bij CL ook nog wel ok zijn hoor. Maar ik sta liever gewoon lekker in een vak wat tijdens de wedstrijd nog wel eens wil zingen .
Krijg net van m'n baas te horen dat ik ook dan in Engeland zit te werken, al erg genoeg dat ik er niet heen kan, maar kan het niet eens op TV zien! Tegelijk met deze wedstrijd is geloof ik ManU-Real, drie keer raden wat er in de pub op staat..
Wedstrijden tegen Roma en Valencia al gemist en nou ook nog deze, kut man...
quote:heb mijn tickets net opgehaald... 42 eurotjes per kaartje.....
Op dinsdag 25 maart 2003 23:28 schreef G1Ace het volgende:
dat wordt binnenkort kaartjes ophalen
quote:goddamn
Op woensdag 26 maart 2003 12:20 schreef superjoden het volgende:[..]
heb mijn tickets net opgehaald... 42 eurotjes per kaartje.....
ach, schijt
* Doopy-X- gaat ze ook strax halen
quote:relaxed....jouw plekkie is nog niet verkocht dus je hebt nog tijd....
Op woensdag 26 maart 2003 12:25 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
goddamn
ach, schijt
* Doopy-X- gaat ze ook strax halen
waar zat jij ook alweer????
quote:ik weet het maar ik ga toch eerder van m'n werk.........MOET ZE HEBBEN!!!!
Op woensdag 26 maart 2003 12:29 schreef superjoden het volgende:[..]
relaxed....jouw plekkie is nog niet verkocht dus je hebt nog tijd....
waar zat jij ook alweer????
425 rij 1
quote:er is 1 kaart per scc verkrijgbaar,dus als jij op 4 april vroeg genoeg voor de deur gaat liggen zit je er nog wel bij denk..... zelf heb ik ze vanmiddag al gehaald.....
Op woensdag 26 maart 2003 17:42 schreef G1Ace het volgende:
ik kan pas op 4 april kaartjes kopen jammergenoeg
ach wel, tenminste ga ik (als die Supporter cc houders niet alles hebben leeggekocht tenminste)
quote:Ga je uit er nog heen?
Op woensdag 26 maart 2003 14:57 schreef keeper het volgende:
Zo mijn kaartje is ook in da house. 33 euro's en voor dat geld kan ik de spelers bijna aanraken (zit, zoals altijd, op rij 3.).
quote:Nee.
Op woensdag 26 maart 2003 19:07 schreef mitt het volgende:
Ga je uit er nog heen?
Werd een beetje te duur. Wil in de zomer ook nog weg .
Halve finale wordt of weer Milaan of Valencia. Ik hoop Milaan, dan moet ik nu maar wat eerder van te voren boeken .
Ik heb al op de ajax-site gekeken naar de Supporters Club Card...voor incidentele wedstrijdbezoeks, zoals ik dus, maar de levertijd van die kaart is ca. 3 weken..een beetje te laat dus. Is er toch een manier om aan een kaart te komen voor Ajax - AC Milan? (in mijn directe omgeving heeft niemand een Ajax-clubcard..dus dat is ook geen optie)
quote:Ja wel, kan wel (áls er dan nog kaarten over zijn natuurlijk):
Op donderdag 27 maart 2003 23:48 schreef Boomlaars het volgende:
Ik wil met een maat van me naar deze wedstrijd, maar ik heb alleen een seizoenkaart van NAC...daarmee zal ik geen kaart kunnen kopen lijkt me![]()
quote:
Vanaf Za. 5-4-2003 Alle (S)CC m.u.v. Feyenoord, ADO Den Haag en Oranje
-- lijkt me trouwens sterk dat er dan nog kaarten zijn..maarja..we wachten af dan maar
quote:
Ook Rivaldo is van zijn vrouw afDe wereldtitel van Brazilië heeft blijkbaar toch een duidelijke keerzijde. Na Ronaldo heeft ook Rivaldo sentimentele problemen. De aanvaller van AC Milan is gescheiden van zijn vrouw, bij wie hij twee kinderen heeft. "Het is een drama en het is zeker van invloed op mijn spel in afgelopen maanden. Ik mis mijn kinderen en ik weet niet of het sportieve succes opweegt tegen mijn verdriet", liet Rivaldo op een persconferentie weten in
de aanloop van de oefeninterland tegen Portugal. Rivaldo kreeg toestemming van AC Milan om een paar dagen naar Brazilië te gaan om met zijn vrouw de scheiding te regelen.
Het begint al een beetje te kriebelen.
quote:geen kaart meer te krijgen las ik....zelf in 401..
Op vrijdag 4 april 2003 18:43 schreef golfer het volgende:
*sgopje*Het begint al een beetje te kriebelen.
quote:Anders hier wel zeker sinds ik weet dat ik erbij ben in het 'rollervak'
Op vrijdag 4 april 2003 18:43 schreef golfer het volgende:
*sgopje*Het begint al een beetje te kriebelen.
Maar heb er zeker zin in zal me iig rotten of ik de enige ben die zit te 'zingen' daar
quote:Bij Noord? Want dan kan ik je wrsl. wel zien. Zit namelijk op rij 3 achter dat vak
Op vrijdag 4 april 2003 21:44 schreef Machiel het volgende:
Anders hier wel zeker sinds ik weet dat ik erbij ben in het 'rollervak'![]()
ff wat anders trouwens: lijkt het je niet eng daar te zitten? Ik weet niet in welke mate je precies gehandicapt bent enzo, maar stel er komt een bal op gezichtshoogte (dus over de reclameborden heen) op je af, kan je dan afweren of wegduiken? Ik zit namelijk echt te wachten tot de eerste weerloze gehandicapte een keer een bal hard in z'n smoel krijgt .
nee, niet uit leedvermaak .
quote:Tja, dat zat er wel in natuurlijk. Wel kut uiteraard. Maar de TV is ook leuk moet je maar denken
Op zaterdag 5 april 2003 00:14 schreef G1Ace het volgende:
ik kon pas vanochtend kaartjes kopen
bleek gisteravond dat alles al uitverkocht was
quote:Ik heb es een wedstrijd gezien waar een gehandicapte vol in zijn smoel geraakt werd.
Op zaterdag 5 april 2003 00:17 schreef keeper het volgende:
ff wat anders trouwens: lijkt het je niet eng daar te zitten? Ik weet niet in welke mate je precies gehandicapt bent enzo, maar stel er komt een bal op gezichtshoogte (dus over de reclameborden heen) op je af, kan je dan afweren of wegduiken? Ik zit namelijk echt te wachten tot de eerste weerloze gehandicapte een keer een bal hard in z'n smoel krijgt.
nee, niet uit leedvermaak.
[..]
quote:Omdat ik dan door een net moet gaan kijken. En met mij de andere mensen van Noord op de lagere rijen.
Op zaterdag 5 april 2003 13:14 schreef Duiveltja het volgende:
Waarom hangen ze er eik geen netten voor.
quote:Aha soort big keeper is watching me
Op zaterdag 5 april 2003 00:17 schreef keeper het volgende:[..]
Bij Noord? Want dan kan ik je wrsl. wel zien. Zit namelijk op rij 3 achter dat vak
.
ff wat anders trouwens: lijkt het je niet eng daar te zitten? Ik weet niet in welke mate je precies gehandicapt bent enzo, maar stel er komt een bal op gezichtshoogte (dus over de reclameborden heen) op je af, kan je dan afweren of wegduiken? Ik zit namelijk echt te wachten tot de eerste weerloze gehandicapte een keer een bal hard in z'n smoel krijgt
.
nee, niet uit leedvermaak.
Heb er al gezeten bij Ajax-Vitesse maarja toen was Zlatans vizier kaputski en in tweede helft deed laat ik zeggen Peeters niets. Maargoed ben niet echt bang nee heb gellukig m'n pa bij me die kan evt. nog wel wat proberen af te weren, maar wegduiken kan ik idd niet maar het is wel heel veel toeval als een schot precies mij hard raakt. Heb ik ervoor over heb tijdens a'dam tournament boven gezeten maar wanneer er een doelpunt aan lijkt te komen gaat iedereen staan en zie je niets meer dus ja ben erg blij met dat rolstoelplatform. Hoop wel dat t meevalt met de regen dinsdag want anders word ik behoorlijk nat
Stiekem klein beetje leedvermaak mag wel hoor
quote:de vooruitzichten zijn goed! 20 % kans op neerslag! valt mee!
Op zaterdag 5 april 2003 20:37 schreef Machiel het volgende:[..]
Aha soort big keeper is watching me
Heb er al gezeten bij Ajax-Vitesse maarja toen was Zlatans vizier kaputski en in tweede helft deed laat ik zeggen Peeters niets. Maargoed ben niet echt bang nee heb gellukig m'n pa bij me die kan evt. nog wel wat proberen af te weren, maar wegduiken kan ik idd niet maar het is wel heel veel toeval als een schot precies mij hard raakt. Heb ik ervoor over heb tijdens a'dam tournament boven gezeten maar wanneer er een doelpunt aan lijkt te komen gaat iedereen staan en zie je niets meer dus ja ben erg blij met dat rolstoelplatform. Hoop wel dat t meevalt met de regen dinsdag want anders word ik behoorlijk nat
Stiekem klein beetje leedvermaak mag wel hoor
quote:Als het maar niet weer Kluivert is
Op vrijdag 21 maart 2003 12:50 schreef erikh het volgende:
wie tikt hem er dit keer met de punt van zijn voet in?
quote:vd Vaart in de laatste minuut
Op zondag 6 april 2003 15:15 schreef RichyRich het volgende:[..]
Als het maar niet weer Kluivert is
Heb er wel erg veel zin in. Eerst gaan we weer om 3 uur op de Nieuwmarkt de kroeg in. Daarna een happie eten ergens en daarna naar de Arena. Hopelijk met een zonnetje erbij .
quote:bij mij begon het gisterenavond al
Op maandag 7 april 2003 13:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
De zenuwen gieren alweer door m'n lichaam...
Ik voel, ik voel een 2-1 overwinning voor Ajax...
quote:Naar aanleiding van koeman op tv zeker
Op maandag 7 april 2003 16:10 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
bij mij begon het gisterenavond al
quote:
Op maandag 7 april 2003 16:13 schreef kamagurka het volgende:[..]
Naar aanleiding van koeman op tv zeker
quote:Volgens mij heeft ronald er wel vertrouwen in, al laat ie dat nog steeds op geheel eigen manier doorschemeren
Op maandag 7 april 2003 16:13 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
Voetbal: Litmanen terug in selectie Ajax
AMSTERDAM - Trainer Ronald Koeman heeft Jari Litmanen opgenomen in de selectie van Ajax voor het eerste duel in de kwartfinale tegen AC Milan. De oefenmeester voorziet dinsdagavond in de ArenA een invallersrol voor de van een achillespeesblessure herstelde Fin.
Omdat ook Zlatan Ibrahimovic volledig is genezen van een hamstringblessure, maakt Jamal Akachar geen deel meer uit van de hoofdmacht. Jari Litmanen, wiens contract aan het einde van het seizoen afloopt, kwam half december voor het laatst in actie. Hij raakte tijdens de thuiswedstrijd van de Amsterdammers tegen PSV geblesseerd. De Fin trainde zondag weer voor het eerst mee met de A-selectie.
Na afloop van de laatste test voor het duel met AC Milan achtte hij zich maandag voldoende fit voor een rol als invaller. ,,Ik kan denk ik wel een half uur spelen'', verklaarde Litmanen. ,,Ik zou gek zijn wanneer ik hem dan niet zou selecteren'', aldus Koeman, die Yakubu tijdens het laatste partijtje op de training met de basisformatie voor het duel met AC Milan liet meespelen. De oefenmeester wilde nog niet bevestigen dat hij een rol voor de verdedigende middenvelder heeft weggelegd.
,,De spelers weten pas morgen wie er gaat spelen. Ik ga nu dus niets zeggen.'' Koeman kan in ieder geval niet beschikken over Andy van der Meyde. De buitenspeler ontbreekt wegens een schorsing.
Vermoedelijke opstelling Ajax: Lobont; Trabelsi, Pasanen, Chivu en O'Brien; Pienaar, Galasek, Yakubu en Maxwell; Van der Vaart en Ibrahimovic.
Bron: Haarlems dagblad
Dit wordt een geweldige wedstrijd, hopelijk net zo'n fantastische goal van Litmanen als tegen Roma
Ook goed dat Zlatan weer fit is.
[Dit bericht is gewijzigd door GerardVanAs op 07-04-2003 16:43]
quote:Koeman liet wat doorschemeren wat de tactiek blijft.
Op maandag 7 april 2003 16:13 schreef kamagurka het volgende:[..]
Naar aanleiding van koeman op tv zeker
Hij zei dat de aanvallers van Milan weinig tot niet terugverdedigen. Daar zouden volgens Koeman wat mogelijkheden kunnen liggen.
Verder zei hij behoudend te zullen gaan spelen vanuit een georganiseerde verdediging. Loeren op de counter dus
quote:yeah! zou toppie zijn
Op maandag 7 april 2003 16:37 schreef GerardVanAs het volgende:
YES! Litmanen kan spelenDit wordt een geweldige wedstrijd, hopelijk net zo'n fantastische goal van Litmanen als tegen Roma
Ook goed dat Zlatan weer fit is.
quote:hoeft ook niet.
Op maandag 7 april 2003 19:49 schreef Muurbloempje het volgende:
Nou mijn vriend (die ajaxfan is) en ik zitten morgenavond voor de buis hoor![]()
...
Ik denk dat ajax wel kan winnen maar dat word dan een nipte zege... Geen grote uitslag
quote:Nee precies, ik acht ze wel tot iets moois in staat... Ook al ben ik in mijn hart geen ajaxfan, ik gun ze een mooie overwinning op die italianen
Op maandag 7 april 2003 19:52 schreef fotoloog het volgende:[..]
hoeft ook niet.
quote:
Op maandag 7 april 2003 20:14 schreef Muurbloempje het volgende:[..]
Nee precies, ik acht ze wel tot iets moois in staat... Ook al ben ik in mijn hart geen ajaxfan, ik gun ze een mooie overwinning op die italianen
![]()
![]()
quote:Hij zal niet bij de selectie zitten als hij geschorst is lijkt mij. Heb niemand erover gehoord dat hij geschorst zou zijn maarja lees ook geen VI
Op maandag 7 april 2003 16:03 schreef yurko het volgende:
In VI #14 (2 April) staat in een stukje over Paolo Maldini dat AC Milan in ieder geval Gattuso moet missen vanwege een schorsing. Maar vervolgens kan ik op internet niets vinden over die schorsing en lees ik ook dat hij gewoon is meegevlogen naar Amsterdam. Weet iemand met zekerheid te vertellen of hij nou wel of niet geschorst is??
POLL
Welke ploeg wint de Champions League?
6% AC Milan
36% Ajax
3% Barcelona
1% Internazionale
2% Juventus
15% Manchester United
31% Real Madrid
1% Valencia
12446 antwoorden
Toch jammer dat Real Madrid gewoon gaat winnen.... Maar ajax wordt 2-1
quote:symphatiek van je, maar ik sta niet raar te kijken als ajax de finale haalt! toegegeven het is niet rëeel,maar het zou me niks verbazen.
Op maandag 7 april 2003 21:57 schreef ErikN het volgende:
ik zat net trouwens even hardop te lachen om de vi pollPOLL
Welke ploeg wint de Champions League?
6% AC Milan
36% Ajax
3% Barcelona
1% Internazionale
2% Juventus
15% Manchester United
31% Real Madrid
1% Valencia12446 antwoorden
Toch jammer dat Real Madrid gewoon gaat winnen.... Maar ajax wordt 2-1
Ik heb kak aan AC Milan
1 - 0
quote:www.f-side.nl
Om meer sfeer te kweken in de Arena worden ongeveer een half uur voor aanvang van de wedstrijd tegen AC Milaan rode en witte ballons uitgedeeld op Zuid. De bedoeling is dat er een wit-rood-wit vak van ballonnen wordt gevormd. Jouw medewerking wordt op prijs gesteld!
quote:http://ajax.netwerk.to
AC Milan coach had op de laatste avond voorafgaand aan Ajax-AC Milan geen zorgen meer over zijn spits Shevchenko. De Oekraīner is op tijd hersteld van zijn lichte blessure opgelopen tegen Parma. De zorgen werden verplaatst naar Inzaghi die ziek is. Morgen zal de coach pas een beslissing nemen, al is de algemene verwachting dat Inzaghi zal spelen. Inzaghi werkte afgezonderd van de groep een lichte training af.Vermoedelijke opstelling: Dida, Simic, Maldini, Nesta, Costacurta, Rui Costa, Pirlo, Gattuso, Seedorf, Shevchenko en Inzaghi.
quote:http://ajax.netwerk.to
In de tweede ronde van de Champions League was de tegenstander van Ajax volgens de bookmakers steevast favoriet voor de zege. In de thuiswedstrijd in de kwartfinale van de Champions League krijgt Ajax heel nipt het voordeel van de twijfel. Gezien de quotes lijken de bookmakers geen flauw vermoeden te hebben van de uitkomst. Voor een overwinning van Ajax wordt 2,55 keer de inzet uitgekeerd, voor een gelijkspel 3,05 keer en voor een overwinning van AC Milan 2,65 keer de inzet
quote:Deze vraag is iets te algemeen.
Op maandag 7 april 2003 23:48 schreef fotoloog het volgende:
hebben meer mensen dat nou ook,het moeilijk de slaap kunnen vatten voor zo`n wedstrijd?
JAWEL HORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!
heb al weer een playlist vol met Amsterdamse nummers en AJAX-songs aanstaan, 2 hagunezen hier die aan het werk zijn gaan al out
quote:Heb nu opstaan Gerard Cox - ajax is dood
Op dinsdag 8 april 2003 09:07 schreef Doopy-X- het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JAWEL HORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!
heb al weer een playlist vol met Amsterdamse nummers en AJAX-songs aanstaan, 2 hagunezen hier die aan het werk zijn gaan al out
quote:Cox
Op dinsdag 8 april 2003 09:27 schreef Cart_man het volgende:[..]
Heb nu opstaan Gerard Cox - ajax is dood
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 09:47 schreef Qlimax het volgende:
huh... is er foeballuh vanavond....????
quote:Cox is een lul, het liedje is echter wel leuk
Op dinsdag 8 april 2003 09:44 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
Cox
![]()
![]()
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 09:07 schreef Doopy-X- het volgende:
2 hagunezen hier die aan het werk zijn gaan al out
Er worden weer wat kinderen en huisdieren mishandelt vanavond
Ik zit ook echt heen en weer te wippen op mijn stoel, werk? Das voor mietjes...... AJAXXXXXXXXXXXXXXXXX!!!!!! Zuipen!!!
quote:Inderdaad een twijfelgevalletje.
Op dinsdag 8 april 2003 11:13 schreef Doc het volgende:
Als het geen Ajax was geweest maar F'noord (PSV in kwartfinale CL; not likely) zou ik op zeker Real - ManU kijken op Belgie.
quote:drie keer raden wat ik ga kijken
Op dinsdag 8 april 2003 11:13 schreef Doc het volgende:
Als het geen Ajax was geweest maar F'noord (PSV in kwartfinale CL; not likely) zou ik op zeker Real - ManU kijken op Belgie.
quote:Heb liever dat Gerard Cox dood gaat, wat een gefrustreerde kakkerlak is dat! Vreselijk ventje
Op dinsdag 8 april 2003 09:27 schreef Cart_man het volgende:[..]
Heb nu opstaan Gerard Cox - ajax is dood
quote:Een kakkerlak
Op dinsdag 8 april 2003 11:24 schreef devv05 het volgende:[..]
Heb liever dat Gerard Cox dood gaat, wat een gefrustreerde kakkerlak is dat! Vreselijk ventje
quote:van die enge beestjes..weetjewel!
Op dinsdag 8 april 2003 11:27 schreef Cart_man het volgende:[..]
Een kakkerlak
![]()
quote:Mwoah, tis gewoon een ouwe talentloze lul uit die kolerestad.
Op dinsdag 8 april 2003 11:24 schreef devv05 het volgende:[..]
Heb liever dat Gerard Cox dood gaat, wat een gefrustreerde kakkerlak is dat! Vreselijk ventje
quote:Bij mij komt het deels omdat vorige week 100% zeker echt de beslissing viel. Nu is er nog een return...
Op dinsdag 8 april 2003 11:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Om een of andere stomme reden heb ik net als Doc de echte zenuwen nog niet... Komt vast nog wel... Tis nog vroeg...
quote:Dat zal zeker meehelpen... Alleen zijn deze twee wedstrijden in tegenstelling tot de eerste en tweede ronde allebei beslissend... Ben meer benieuwd denk ik, hoe zal het gaan...
Op dinsdag 8 april 2003 11:39 schreef Doc het volgende:[..]
Bij mij komt het deels omdat vorige week 100% zeker echt de beslissing viel. Nu is er nog een return...
quote:Inzaghi is nog een twijfelgeval.
Op dinsdag 8 april 2003 11:42 schreef Piertje het volgende:
Doet insaghi(of hoe je dat ook schrijft)nou mee?
quote:Inzaghi doet gewoon mee. Hij was idd wat ziek maar na zij antibiotica kuur heeft hij gister in de Arena mee kunnen trainen en waarschijnlijk fit bevonden voor de wedstrijd.
Op dinsdag 8 april 2003 11:42 schreef Piertje het volgende:
Doet insaghi(of hoe je dat ook schrijft)nou mee?
quote:Dus dat word vanavond pas bekend?
Op dinsdag 8 april 2003 11:43 schreef zjroentje het volgende:[..]
Inzaghi is nog een twijfelgeval.
quote:Vanochtend stond nog in de krant twijfel geval
Op dinsdag 8 april 2003 11:44 schreef jobosrulez het volgende:[..]
Inzaghi doet gewoon mee. Hij was idd wat ziek maar na zij antibiotica kuur heeft hij gister in de Arena mee kunnen trainen en waarschijnlijk fit bevonden voor de wedstrijd.
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 11:48 schreef Piertje het volgende:
Wie gaan er allemaal heen eigenlijk van FOK!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |