quote:ja ik snapte er al geen ruk van
Op donderdag 20 maart 2003 22:25 schreef Seborik het volgende:[..]
Ik keek verkeerd, is alweer open.
In Muziek hebben we een policy dat iedereen z'n eigen band mag promoten eventueel met website, dit valt dus niet onder spam, wat sommige mensen nog steeds onterecht denken. Wel is het zo dat we dan graag zien dat je er wat bij zet in plaats van enkel een link, want dat zegt verder weinig.
quote:OK, ik had het verkeerd begrepen. bedankt voor het ophelderen
Op donderdag 20 maart 2003 22:32 schreef Seborik het volgende:
Even voor Tony_Montana: spam is wanneer iemand links plaatst voor eigen gewin, dus bijvoorbeeld je website met superretegave beltoontjes die je aan iedereen wil laten horen.In Muziek hebben we een policy dat iedereen z'n eigen band mag promoten eventueel met website, dit valt dus niet onder spam, wat sommige mensen nog steeds onterecht denken. Wel is het zo dat we dan graag zien dat je er wat bij zet in plaats van enkel een link, want dat zegt verder weinig.
Het is totale willkeur en je kan niet dingen op slot gooien/openhouden omdat het toevallig in jouw straatje ligt.
dan geen spam? En hoe bepalen jullie of het posten van een link voor eigen gewin is? Misschien host die user de website wel, weten jullie veel?
quote:Wij wachten het antwoord in spanning af
Op vrijdag 21 maart 2003 22:43 schreef JeRa het volgende:
Maar waarom is dit:dan geen spam? En hoe bepalen jullie of het posten van een link voor eigen gewin is? Misschien host die user de website wel, weten jullie veel?
quote:Geef maar een voorbeeld van willekeur.
Op vrijdag 21 maart 2003 22:42 schreef dagizmo het volgende:
Waarom is dit topic Nieuwe Soon site + mp3 geen spam terwijl dergelijke topics over hardhouse/hardtrance dj's wel worden gesloten.Het is totale willkeur en je kan niet dingen op slot gooien/openhouden omdat het toevallig in jouw straatje ligt.
quote:De user host de site op de website van hun band, maar het gaat niet over de band van de user zelf, maar over de band "Soon". Simpel.
Op vrijdag 21 maart 2003 22:43 schreef JeRa het volgende:
Maar waarom is dit:dan geen spam? En hoe bepalen jullie of het posten van een link voor eigen gewin is? Misschien host die user de website wel, weten jullie veel?
quote:Vreemd maar akkoord. Volgens mij moet de Fok! policy eens flink bijgeschaafd worden, er zijn al meer problemen ontstaan...
Op vrijdag 21 maart 2003 22:45 schreef Seborik het volgende:[..]
De user host de site op de website van hun band, maar het gaat niet over de band van de user zelf, maar over de band "Soon". Simpel.
quote:En dit heb jij allemaal gezien in 2 tellen.
Op vrijdag 21 maart 2003 22:45 schreef Seborik het volgende:[..]
De user host de site op de website van hun band, maar het gaat niet over de band van de user zelf, maar over de band "Soon". Simpel.
Ik houd het bij willekeur imho.
quote:Geef dan maar een voorbeeld van willekeur.
Op vrijdag 21 maart 2003 22:47 schreef dagizmo het volgende:[..]
En dit heb jij allemaal gezien in 2 tellen.
Ik houd het bij willekeur imho.
En inderdaad, ik heb de mp3's zelfs al gedownload. Goed he.
quote:Hulde
Op vrijdag 21 maart 2003 22:48 schreef Seborik het volgende:[..]
Geef dan maar een voorbeeld van willekeur.
En inderdaad, ik heb de mp3's zelfs al gedownload. Goed he.
quote:Oh, je was zo zeker van de willekeur, dan had je vast wel direct een voorbeeld paraat.
Op vrijdag 21 maart 2003 22:51 schreef dagizmo het volgende:[..]
Hulde
Moet ik nou voor jou gaan kijken welke topics jij onterecht hebt dicht gegooid?
Als een site echt goed is, dan komt ie wel op de weblog te staan. Als een site van een band bezocht moet worden door haar fans, dan is dat waarschijnlijk al gebeurd. Wederom vind ik dat de policy bijgeschaafd moet worden, maar dat gebeurt toch niet
Spam is, en blijft op de eerste plaats vlees in blik! Gebruik haar naam niet in ijdel!
Vork en ik vinden het lelijk staan, het kan altijd op een andere manier.
quote:Spam.
Op maandag 24 maart 2003 09:50 schreef Diverse_Reality het volgende:
Wij wachten het antwoord in spanning af, dagizmo.
Bij voorbaad dank
quote:Gebeurd.
Op dinsdag 1 april 2003 19:43 schreef ullie het volgende:
Kan dit topic naar muziek?
Masters of Reality
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |