abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9270303
Naar aanleiding van Downloaden single Jamai gevaarlijk.

Ik heb nou 40 step right ups gedownload om dat mp3tje te download kunnen zetten maar heb hem nog steeds niet. Alleen maar de echte nummers. Is er iemand die hem toevallig gedownload heeft en kun je deze even uploaden naar:

server: ftp.xlr-8.nl
user: fok
pass: fok

Ben wel erg benieuwd en kan ik hem ff te download zetten.

Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt - Jonh Lennon
pi_9270330
insgelijks

ik heb m niet kunnen vinden

donderdag 20 maart 2003 @ 22:00:52 #3
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_9270336
Ik ben er ook al zonder resultaat naar opzoek.

Ik heb ook steeds Jamai.

donderdag 20 maart 2003 @ 22:01:30 #4
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_9270363
Volgens mij hebben ze met die actie het aantal downloads alleen maar verhoogd...
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
pi_9270385
Kan hem hier ook nergens vinden.
pi_9270387
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 22:01 schreef R2cksson het volgende:
Volgens mij hebben ze met die actie het aantal downloads alleen maar verhoogd...
zo leert iedereen het nummer kennen, en gaan ze hem massaal kopen!
dat is pas slim
pi_9270395
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 22:01 schreef R2cksson het volgende:
ja inderdaad, hoef hem nu niet meer te kopen als ik dat van plan was. Heb er nu wel 40 in 10 verschillende uitvoeringen
pi_9270416
niemand schijnt hem te kunnen vinden, leuke hoax wellicht ..
pi_9270437
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 22:03 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
niemand schijnt hem te kunnen vinden, leuke hoax wellicht ..
jammer
  Redactie Frontpage donderdag 20 maart 2003 @ 22:04:08 #10
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_9270443
quote:
FOK! is op zoek gegaan naar de nep mp3 maar kreeg helaas steeds alleen het echte nummer binnen. Uiteraard is die meteen verwijderd.
pi_9270495
leuk dat iedereen van alles upload behalve dat mp3tje
  donderdag 20 maart 2003 @ 22:05:57 #12
30924 modestus
forward hoort wat...
pi_9270499
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 22:02 schreef ZixS het volgende:

[..]

zo leert iedereen het nummer kennen, en gaan ze hem massaal kopen!
dat is pas slim

Na die skitter sterrenag verskyn die helder son, met al sy kleur en prag laat die dag maar kom.
pi_9270520
*ruikt onraad*
Dan toch maar voor de publiciteitsoffensief theorie gaan?
pi_9270616
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 22:06 schreef Mxl85 het volgende:
*ruikt onraad*
Dan toch maar voor de publiciteitsoffensief theorie gaan?
Dat denk ik ook. Ik denk dat het bericht gewoon verzonnen is http://www.hyped.nl/hyped/archives/00000612.htm en vervolgens gesubmit op FOK! zodat die hyped mooi wat bezoekers trekt
pi_9270634
Je moet als marketeer toch wat doen om 't mannetje elke dag weer in de publiciteit te brengen nu het programma Idols afgelopen is...

"Jamai gezien op Texel"
"Jamai heeft een relatie met een andere deelnemer"
"Jamai bla bla bla"...

Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_9270714
waarom zou het gevaarlijk zijn als je die gozer erdoorheen lult? ik zie er geen gevaar in hoor....
  Redactie Frontpage donderdag 20 maart 2003 @ 22:12:59 #17
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_9270724
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 22:12 schreef jwvink het volgende:
waarom zou het gevaarlijk zijn als je die gozer erdoorheen lult? ik zie er geen gevaar in hoor....
Nee, lijkt mij idd wel een leuk collecters item
pi_9270853
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 21:59 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
Naar aanleiding van Downloaden single Jamai gevaarlijk.

Ik heb nou 40 step right ups gedownload om dat mp3tje te download kunnen zetten maar heb hem nog steeds niet. Alleen maar de echte nummers. Is er iemand die hem toevallig gedownload heeft en kun je deze even uploaden naar:

server: ftp.xlr-8.nl
user: fok
pass: fok

Ben wel erg benieuwd en kan ik hem ff te download zetten.

Niet om lullig te doen ofzo, maar is dit geen spam ofzo...? (iig twijfelgevalletje volgens de policy)
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_9270881
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 22:17 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Niet om lullig te doen ofzo, maar is dit geen spam ofzo...? (iig twijfelgevalletje volgens de policy)

Spam ???

leg eens uit waarom het spam is dan ?

Fok is op zoek naar mp3tje om te downloaden ik kan hem ergens te download zetten maar dan moet ik hem wel hebben. Een ftp server waar je iets op kan uploaden wordt ik niet rijker van

pi_9271009
uit de policy
quote:
Warez
Het is op Fok! en dus ook in Muziek niet toegestaan om warez aan te bieden, maar wat verstaan wij nou onder Warez?
Beeld- en/of geluidsbestanden (of links ernaar) die zijn vervaardigd of vermenigvuldigd zonder toestemming van de rechtmatige eigenaar. Om het wat minder vaag te houden, komt dat neer op het volgende. Geen mp3's, wav's, divx's, avi's, mpg's, ram's, au's, wmv's (etc.) van gecopyright materiaal zonder toestemming van de rechtmatige eigenaar, dus ook geen remixes, live-sets, bootlegs en dergelijke ongein. Ongeacht de kwaliteit. Dit valt allemaal onder illegale waren, warez dus.

Ook eigen remixes van bestaande nummers waar een prachtig copyright op zit van de artiesten die op de remix door de mangel zijn gehaald zijn niet toegestaan. Het hergebruiken en verspreiden van dergelijke producten is nou eenmaal strafbaar, tenzij je natuurlijk netjes betaald hebt voor het gebruik en de verspreiding van de originelen, maar wij gaan er voor het gemak maar even vanuit dat dit niet het geval is).

Naast beeld en geluids materiaal is het ook niet toegestaan om cd- of dvd-covers (of links ernaar) op ons mooie forum te plaatsen. Tuurlijk, een plaatje van een album mag wel, maar dan geen loeigrote versie die bij iedereen haarscherp uit de printer kan komen rollen, dan koopt men de cd of dvd maar fijn

dat dacht ik hieruit te halen, nogmaals niet om lullig te doen, maar ik wil dat hier niemand door in de problemen komt
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_9271281
MrCaBLeGuY

vat het ajb niet verkeerd op, ik was gewoon nieuwsgierig of dit mocht, aangezien het beleid op dit punt mij niet duidelijk was. Volgens Seborik is alles in orde, dus beschouw mijn opmerking als niet gemaakt

Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_9271282
De single zelf is copyrighted ja, maar volgens mij zijn mensen nu juist op zoek naar de anti piracy versie, die ze juist uitgebracht hebben om gedownload te laten worden, en zo de mensen bewust te laten worden van hetgeen ze doen. Dus volgens mij is het in het belang van de platenmaatschappij dat het bestand gedownload wordt, en was dat hun doel ook
pi_9271284
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 22:21 schreef Tony_Montana67 het volgende:
uit de policy
[..]

dat dacht ik hieruit te halen, nogmaals niet om lullig te doen, maar ik wil dat hier niemand door in de problemen komt

Doe niet zo paniekerig man, helemaal in feedback topic melden terwijl je geen flauw idee heb waar het over gaat. Naja je zal er wel een reden voor hebben
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 22:28 schreef Tony_Montana67 het volgende:
MrCaBLeGuY

vat het ajb niet verkeerd op, ik was gewoon nieuwsgierig of dit mocht, aangezien het beleid op dit punt mij niet duidelijk was. Volgens Seborik is alles in orde, dus beschouw mijn opmerking als niet gemaakt

Owh oke.
  donderdag 20 maart 2003 @ 22:34:21 #24
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_9271476
quote:
"Jamai heeft een relatie met een andere deelnemer"
Ja, die was gewoon verwijderd in ons Jamai topic!
quote:
Doe niet zo paniekerig man, helemaal in feedback topic melden terwijl je geen flauw idee heb waar het over gaat. Naja je zal er wel een reden voor hebben
Iedereen heeft recht op Jamai, degenen die dit proberen tegen te gaan zijn discriminanten!

[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 20-03-2003 22:36]

pi_9271538
En terecht, m'n lunch kwam bijna naar boven toen ik op dat plaatje klikte...
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')