abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 januari 2001 @ 17:28:41 #1
3498 Barb
Graduated Fool
pi_615858
Okee, okee, op veler verzoek gaan we hier dan maar weer verder. Toch
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  woensdag 3 januari 2001 @ 17:30:14 #2
3878 Vork
Manisch creatief
pi_615864
auhm..?
pi_615869
En ikke? Ik ook? Huil jank zeur onredelijk verwijtend klaag, ...je hebt mij niet eens genoemd!! Gaan we weer slowchatten?
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  woensdag 3 januari 2001 @ 17:32:02 #4
3498 Barb
Graduated Fool
pi_615872
quote:
Op 03 januari 2001 17:26 schreef Arcee het volgende:

Wil je ze niet nog een keer in heroverweging nemen, Barb? Hoewel, ik moet zeggen dat ik ook al weer aan je nieuwe plaatje gewend ben

'k Heb er al aan gedacht Arcee, eerlijk waar. Als ik mijn plaatje zie, moet ik er nog steeds heel erg aan wennen. Ik ben er gewoon nog niet helemaal over uit. Ik denk dat ik mijn oogje mis, dat zal het wel zijn.
When I rush it hits me
  woensdag 3 januari 2001 @ 17:32:36 #5
3498 Barb
Graduated Fool
pi_615876
quote:
Op 03 januari 2001 17:31 schreef Catootje het volgende:
En ikke? Ik ook? Huil jank zeur onredelijk verwijtend klaag, ...je hebt mij niet eens genoemd!! Gaan we weer slowchatten?
Schatje, jij valt bij deze onder de e.a.
When I rush it hits me
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 3 januari 2001 @ 17:34:41 #6
862 Arcee
Look closer
pi_615881
quote:
Op 03 januari 2001 17:32 schreef Barb het volgende:
'k Heb er al aan gedacht Arcee, eerlijk waar.
Weet ik toch
quote:
Als ik mijn plaatje zie, moet ik er nog steeds heel erg aan wennen. Ik ben er gewoon nog niet helemaal over uit. Ik denk dat ik mijn oogje mis, dat zal het wel zijn.
Ik ben er juist al wel aan gewend, maar goed, dat gaat altijd wel snel

Ik vind die ene met die verschillende plaatjes nog altijd 't meest herkenbaar. Die met je kat, je oog en je middelvinger-foto.

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_615884
Hihihi...Ja!! Hebbie plaatjesproblemen Barb? Ja hmmm, die van Arcee vinnik ook niet echt heeeeel erg bij jou passen... raar hee? Tis gewoon moeilijk! Moet ik ook es een ander plaatje?
DANYEL EN THIJS
  woensdag 3 januari 2001 @ 17:36:41 #8
3878 Vork
Manisch creatief
pi_615902
hmz...nou je hebt anders plaatjes zat gehad...
pi_615913
Heeeeeeeeej, stangers!!!!! Ben ff koken hoor......... Later
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_615914
quote:
Op 03 januari 2001 17:36 schreef Vork het volgende:
..... look who's talking!! ....
DANYEL EN THIJS
  woensdag 3 januari 2001 @ 17:41:07 #11
3878 Vork
Manisch creatief
pi_615929
Jah ok, maar ik maak (of laat maken) niet eerst 100den plaatjes en dan vervolgens een of zelfs geen kiezen..
  woensdag 3 januari 2001 @ 17:42:35 #12
3498 Barb
Graduated Fool
pi_615935
quote:
Op 03 januari 2001 17:36 schreef Vork het volgende:
That's just me being indecisive.
When I rush it hits me
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 3 januari 2001 @ 17:43:22 #13
862 Arcee
Look closer
pi_615941
quote:
Op 03 januari 2001 17:34 schreef Catootje het volgende:
Hihihi...Ja!! Hebbie plaatjesproblemen Barb? Ja hmmm, die van Arcee vinnik ook niet echt heeeeel erg bij jou passen... raar hee? Tis gewoon moeilijk!
Nou, Barb vond ze anders allemaal mooi, lekker puh
quote:
Moet ik ook es een ander plaatje?
Neej, want jouw plaatje roeleert
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 3 januari 2001 @ 17:44:29 #14
862 Arcee
Look closer
pi_615947
quote:
Op 03 januari 2001 17:42 schreef Barb het volgende:
That's just me being indecisive.
What's with the English today, Barb?
pi_615954
Jaaa, maar een mens moet es wat veranderen hee?

En ik vind je plaatjes mooi hoor Arseeeej, maar niet bij Barb passen... *Catoot duikt weg*

DANYEL EN THIJS
  woensdag 3 januari 2001 @ 17:47:09 #16
3498 Barb
Graduated Fool
pi_615959
quote:
Op 03 januari 2001 17:41 schreef Vork het volgende:
Jah ok, maar ik maak (of laat maken) niet eerst 100den plaatjes en dan vervolgens een of zelfs geen kiezen..
Ik ook niet, Arcee heeft zelf die drie plaatjes bij elkaar gezet, ik heb via ICQ alleen gevraagd om zijn mening/hulp bij het kiezen. Aan jou heb ik gevraagd of je me wilde helpen en jij kwam met kunstplaatjes aanzetten, die ik heel mooi, maar gewoon minder geschikt vond als userpic. Als ik het me goed herinner vond jij dat zelf ook. Gaan we nu zeiken dat ik jouw plaatje niet heb gekozen of wat is dit
Oh, en wat betreft de 100den, zoals jij dat zo leuk verwoord: het warden nog geen 20 plaatjes bij elkaar en sorry dat ik een userplaatje belangrijk vind, dat ik wil dat het bij me past en dat het iets over mijzelf zegt. Excuse me for living.
When I rush it hits me
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 3 januari 2001 @ 17:48:17 #17
862 Arcee
Look closer
pi_615967
quote:
Op 03 januari 2001 17:45 schreef Catootje het volgende:
Jaaa, maar een mens moet es wat veranderen hee?

En ik vind je plaatjes mooi hoor Arseeeej, maar niet bij Barb passen... *Catoot duikt weg*

Vind ik eik ook wel, maar ja, Barb wil per sé wat anders en ze is nogal kritisch, dus ik probeer ook maar wat hè
pi_615970
quote:
Op 03 januari 2001 17:47 schreef Barb het volgende:
Ik ook niet, Arcee heeft zelf die drie plaatjes bij elkaar gezet, ik heb via ICQ alleen gevraagd om zijn mening/hulp bij het kiezen. Aan jou heb ik gevraagd of je me wilde helpen en jij kwam met kunstplaatjes aanzetten, die ik heel mooi, maar gewoon minder geschikt vond als userpic. Als ik het me goed herinner vond jij dat zelf ook. Gaan we nu zeiken dat ik jouw plaatje niet heb gekozen of wat is dit
Oh, en wat betreft de 100den, zoals jij dat zo leuk verwoord: het warden nog geen 20 plaatjes bij elkaar en sorry dat ik een userplaatje belangrijk vind, dat ik wil dat het bij me past en dat het iets over mijzelf zegt. Excuse me for living.
hehehehe... Hak em in de pan Barb!! Sambal bij?
DANYEL EN THIJS
  woensdag 3 januari 2001 @ 17:49:36 #19
3498 Barb
Graduated Fool
pi_615975
quote:
Op 03 januari 2001 17:44 schreef Arcee het volgende:
What's with the English today, Barb?
Ach, dat heb ik wel vaker als ik geirriteerd ben, weet je toch al? Hebben we het al eens over gehad.
When I rush it hits me
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 3 januari 2001 @ 17:52:11 #20
862 Arcee
Look closer
pi_615984
Niet boos worden hoor, Barb. Het gaat helemaal goed komen qua plaatjes enzo. Trouwens, je huidige plaatje is toch ook leuk?

Alleen...

quote:
ik wil dat het bij me past en dat het iets over mijzelf zegt.
* Arcee vraagt zich af wat dat ruimtemannetje pcies over Barb zegt

[Dit bericht is gewijzigd door Arcee op 03-01-2001 17:53]

woensdag 3 januari 2001 @ 17:52:28 #21
3878 Vork
Manisch creatief
pi_615986
quote:
Wwwo meok dit allemaal gaan lezen.. het is slowchat hier hoor
  woensdag 3 januari 2001 @ 17:53:35 #22
3498 Barb
Graduated Fool
pi_615991
quote:
Op 03 januari 2001 17:48 schreef Arcee het volgende:
Vind ik eik ook wel, maar ja, Barb wil per sé wat anders en ze is nogal kritisch, dus ik probeer ook maar wat hè
'k Vind het supertof dat je mee wilt denken, dat weet je als het goed is ondertussen al wel. Maar klopt ja, ik ben erg kritisch. Het "plaatjes-issue" is voor mij best een groot probleem, ik kom er gewoon niet uit. Als je dan inderdaad hulp van anderen krijgt, zal het voor kunnen komen dat ik niet een plaatje van de een en misschien wel eentje van de ander kies. Kan gebeuren. Jammer gewoon dat sommigen blijkbaar vinden dat je maar snel iets moet kiezen en blij moet zijn met alles wat je aangedragen krijgt. Een plaatje is voor mij gewoon persoonlijk en aangezien de meesten me hier niet persoonlijk kennen, kunnen zij niet aan hun water voelen wat nou precies "Barb" is. Wil niet zeggen dat ik alle hulp niet waardeer.
When I rush it hits me
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 3 januari 2001 @ 17:54:06 #23
862 Arcee
Look closer
pi_615996
quote:
Op 03 januari 2001 17:49 schreef Barb het volgende:
Ach, dat heb ik wel vaker als ik geirriteerd ben, weet je toch al? Hebben we het al eens over gehad.
I think so, yeah, you're right. Anyway, always remember: it's hard to stay mad when there's so much beauty in the world

[Dit bericht is gewijzigd door Arcee op 03-01-2001 17:54]

woensdag 3 januari 2001 @ 17:56:05 #24
3498 Barb
Graduated Fool
pi_616006
quote:
Op 03 januari 2001 17:52 schreef Arcee het volgende:
Niet boos worden hoor, Barb. Het gaat helemaal goed komen qua plaatjes enzo. Trouwens, je huidige plaatje is toch ook leuk?

Alleen...* Arcee vraagt zich af wat dat ruimtemannetje pcies over Barb zegt

* Barb is niet boos hoor, ik zit gewoon met die plaatjes in mijn maag, dan wil zo'n opmerking van Vork nog wel eens verkeerd vallen.

En tsja, dat huidige plaatje is wel okee, maare .. inderdaad, het zegt niks over mijzelf en daarom ben ik ook nog steeds op zoek naar een andere. Ik ben gewoon niet zo creatief, kan dat niet uitstaan.

When I rush it hits me
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 3 januari 2001 @ 17:58:05 #25
862 Arcee
Look closer
pi_616016
quote:
Op 03 januari 2001 17:53 schreef Barb het volgende:
'k Vind het supertof dat je mee wilt denken, dat weet je als het goed is ondertussen al wel. Maar klopt ja, ik ben erg kritisch. Het "plaatjes-issue" is voor mij best een groot probleem, ik kom er gewoon niet uit.
Begrijp ik helemaal, kan 't me goed voorstellen.
quote:
Als je dan inderdaad hulp van anderen krijgt, zal het voor kunnen komen dat ik niet een plaatje van de een en misschien wel eentje van de ander kies. Kan gebeuren. Jammer gewoon dat sommigen blijkbaar vinden dat je maar snel iets moet kiezen en blij moet zijn met alles wat je aangedragen krijgt. Een plaatje is voor mij gewoon persoonlijk en aangezien de meesten me hier niet persoonlijk kennen, kunnen zij niet aan hun water voelen wat nou precies "Barb" is. Wil niet zeggen dat ik alle hulp niet waardeer.
Snap ik ook, helemaal. En het maakt mij ook niets uit welke plaatje je neemt. En, zoals ik al zei, die plaatjes die ik gekozen had zijn ook niet echt "Barb". Wel weer des te meer uitdaging naar wat anders te zoeken trouwens. Ik moet nog maar 's ff rondkieke dus...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')