abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 maart 2003 @ 00:05:18 #1
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_9220906
Iedereen wil wel eens zijn/haar gal spuwen over een bepaalde gebeurtenis. Vandaar dit topic, hier kun je vrijelijk je frustraties uiten en eens zeggen waar het eigenlijk op staat.

Afreageren op die kortzichtige boomknuffelende anti-oorlogs mietjes? Dat kan hier.
Afreageren op de irriterende oorlogzuchtige kontkussende oorlogsfanaten? Dat kan hier ook.

Afreageren mag op alles wat maar met Irak te maken heeft

er mag veel, maar als het te gek wordt grijpen we in natuurlijk

Have fun, rechts tuig en linkse kerk

[Dit bericht is gewijzigd door robh op 19-03-2003 00:09]

Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_9220940
Ik haat modjes die niet hun feedback forum lezen
pi_9220969
Wederom een goed topic van Robby! Mijn complimenten.

Bij deze wil ik even kotsen op al die kortzichtige linkse verkapte communisten die met hun obsessie voor de VS Saddam in de kaart willen spelen.

FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  Overall beste user 2022 woensdag 19 maart 2003 @ 00:08:48 #4
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_9220981
Als ik niet snel wasbenzine kan vinden breekt hier thuis ook een oorlog uit.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 19 maart 2003 @ 00:09:56 #5
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_9221006
Ik wil even knuffelen met al die olieverslindende pro-Amerikanen, mag dat ook hier?

Olie mocht niet in de topictitel van het modje.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 19 maart 2003 @ 00:10:22 #6
16625 robh
pi_9221012
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 00:09 schreef golfer het volgende:
Ik wil even knuffelen met al die olieverslindende pro-Amerikanen, mag dat ook hier?

Olie mocht niet in de topictitel van het modje.

Olie
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_9221064
ik wil neuken maar m`n pop is lek.
en nu moet ik met m`n knapzak gaan slapen!!!

mag dit nu ook hier??

Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
  woensdag 19 maart 2003 @ 00:40:59 #8
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_9221534
Ik ben tegen een oorlog
Ik vind Bush een lul
Ik vind Saddam een lul
Ik vind dat iedereen gewoon relaxed moet doen
lege ton
  woensdag 19 maart 2003 @ 00:45:58 #9
45073 OK_DAN
Opgezoute Mening
pi_9221598
Ik vind dat robh mij weer toegang tot OOG moet verschaffen zodat ik mijn broeders kan steunen in hun gevecht tegen de Linkse Kerk.

All the money in the fucking world couldn't buy me one second of trust or one ounce of faith in anything you're about. Fuck you all.
pi_9221601
Gelukkig, meer van dit soort topics s.v.p.

Ik wens elke op CNN-rukkende pro-aanval relnicht dezelfde hel en verdoemenis toe waar ie zo achterlijk op geilt, en ik wil bovenal voorstellen dat na de volgende onvermijdelijke terroristische aanval op de U.S.diezelfde jankende slachtofferolspelende hersendode nichtenclub
( ) monddood wordt gemaakt alhier aangezien die zich dan toch kotserig hypocriet voor de domme gaan houden ( ) en roepen dat de VS niemand nix misdaan heeft.

Jullie willen oorlog. Calculeer dan ook die extra portie inelkaar zakkende flatjes erbij. It's all in the game.

Uitdelen en incasseren noemen we dat. 10.000 stuks aan de ene kant platbomben is ongeveer een 747 in de SearsTower waard, om te beginnen (de WTC doden leverden immers maar 3000 stuks op, dat schiet niet op met die 707's). Dat lijkt me een redelijke goede afweging. Bij 50.000 onschuldige slachtoffers in Irak stel ik een mini-paddestoel op New York voor.

Let the show begin, on both sides! Dat er maar veel Amerikanen en Irakies mogen sneuvelen!

"When the last tree is cut, the last river poisoned, and the last fish dead, we will discover that we can't eat money."
  woensdag 19 maart 2003 @ 00:48:47 #11
29890 Graveworm
All is Silent
pi_9221634
nee.

[Dit bericht is gewijzigd door yvonne op 19-03-2003 01:01]

[b]De oorlog is voorbij, tijd voor het proces. Chirac, Schroder en Putin in de beklaagdenbank in Den Haag[/b]
pi_9221658
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 00:45 schreef OK_DAN het volgende:
Ik vind dat robh mij weer toegang tot OOG moet verschaffen zodat ik mijn broeders kan steunen in hun gevecht tegen de Linkse Kerk.

Je kan altijd proberen om WEER onder een kloontje te posten.
pi_9222243
N.a.v. dit inmiddels gesloten topic Topic: Wat een eikel om dit in humor te willen :

Wederom een ge-wel-dig, o zo Nederlands stukje "betrokkenheid" bij de naderende oorlog (nou ja oorlog) in Irak.

Je vanuit je luie bureaustoel opwinden over het feit dat een, let wel, onschuldige anti-oorlog prent, volgens de topicstarter, onterecht naar een daarvoor ongeschikt forumgedeelte verplaatst wordt, waardoor de verschrikkingen van kinderleed tijdens oorlogen in een al te lichtzinnig perspectief geplaatst zouden kunnen worden. Schandalig! Want hoe erg dat wel niet is, dat moeten wij allemaal goed begrijpen. En dat dan allemaal op een volslagen onbelangrijk forum ergens in een uithoek van het internet. Zoiets...en daar dan een klaagtopic aan wijden.

Nee, dan ben je goed bezig. Chapeau voor jou Sakura, als ze het konden lezen weet ik zeker dat nu in menig peuterspeelplaats in Bagdad spontaan de tranen in de kinderogen sprongen van zoveel medeleven.

“Everybody's got plans...until they get hit.” - Mike Tyson
  woensdag 19 maart 2003 @ 08:54:34 #14
16625 robh
pi_9223963
Echt lekker dit.

Oorlog om een dictator te wippen die je er zelf hebt neergezet

En maak je om die "bewijzen" maar niet druk. Op de tonnen met mosterdgas staat toch duidelijk "Made bij Uncle Sam" en anders hebben we de afleverbonnen nog wel ergens liggen...

Bah.

Een stel klootzakken zijn het, met hoofd-idioot Bush voorop.

Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_9225617
Die vuile vieze katholieke gluipersblik van Maxime Verhagen van het CDA

Wouter Bos heeft een fout standpunt maar is tenminste consequent. Maar dat kunnen de opportunistische honden van het CDA niet hebben

pi_9225726
Ik hoop dat er maar veel amerikanen sneuvelen zodat Saddamn die 70 maagden niet in z'n eentje mag opmaken

Ik gun al die pro oorlog mensen graag een weekje Irak met overvolle schuilkelders (Toch het favoriete doelwit van de gemiddelde amerikaanse piloot hoem eer dode bejaarden en kinderen hoe beter )

Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_9228290
Bush, Blair, Balkenende, Verhage, Aznar, Rumsfeld, Wolfowicz, Rice en alle andere christelijke fanaten, leer eens dat oorlog niet het ultieme doel is om je mannelijkheid te tonen! Huur Rambo 1/3 en trek je daar op af, ipv talloze mensenlevens op het spel te zetten!
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_9228306
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 10:33 schreef SCH het volgende:
Die vuile vieze katholieke gluipersblik van Maxime Verhagen van het CDA

Wouter Bos heeft een fout standpunt maar is tenminste consequent. Maar dat kunnen de opportunistische honden van het CDA niet hebben

Hulde, toch nog met mensen met inzicht!
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_9228331
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 12:14 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Bush, Blair, Balkenende, Verhage, Aznar, Rumsfeld, Wolfowicz, Rice en alle andere christelijke fanaten, leer eens dat oorlog niet het ultieme doel is om je mannelijkheid te tonen! Huur Rambo 1/3 en trek je daar op af, ipv talloze mensenlevens op het spel te zetten!
Ik heb nog wel een kopietje van C&C generals voor ze. Dat lijkt best echt en ze kunnen zich weer een paar uuur uitleven.
pi_9228500
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 10:38 schreef du_ke het volgende:
Ik hoop dat er maar veel amerikanen sneuvelen zodat Saddamn die 70 maagden niet in z'n eentje mag opmaken

Ik gun al die pro oorlog mensen graag een weekje Irak met overvolle schuilkelders (Toch het favoriete doelwit van de gemiddelde amerikaanse piloot hoem eer dode bejaarden en kinderen hoe beter )

Erg toepasselijk plaatje heb je onder je naam staan.
To hell with Kyoto!
pi_9228588
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 00:05 schreef robh het volgende:
Iedereen wil wel eens zijn/haar gal spuwen over een bepaalde gebeurtenis. Vandaar dit topic, hier kun je vrijelijk je frustraties uiten en eens zeggen waar het eigenlijk op staat.

er mag veel, maar als het te gek wordt grijpen we in natuurlijk

Beetje tegenstrijdig vind je niet?
To hell with Kyoto!
pi_9228656
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 12:22 schreef George_Bush het volgende:

[..]

Erg toepasselijk plaatje heb je onder je naam staan.

Dat is toch een heel lief wit vredesduifje. Ik ben namelijk als elke weldenkende tegen deze totaal onzinnige oorlog
pi_9228723
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 12:28 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dat is toch een heel lief wit vredesduifje. Ik ben namelijk als elke weldenkende tegen deze totaal onzinnige oorlog

Juist ja en daarom moeten er veel Amerkanen dood.
To hell with Kyoto!
pi_9228746
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 12:31 schreef George_Bush het volgende:

Juist ja en daarom moeten er veel Amerkanen dood.

Als ze niet naar de Golf gaan mogen ze wel blijven leven
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_9228893
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 12:32 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Als ze niet naar de Golf gaan mogen ze wel blijven leven

heb je daar een Bron van?
To hell with Kyoto!