abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9189311
Blijkbaar bestaat er al een 2 jaar oud plan om de hele wereld onder de knoet te krijgen van de VS. Bush, zijn broer, Rumsfeld, Cheney en nog wat anderen zijn al enkele jaren, dus voor 11 september, bezig met de uitwerking van een plan, volgens van Mierlo, om eerst Irak uit te schakelen, dan de rest van het Midden-Oosten, vervolgens Noord-Korea en wat erover China in de maak is, is onduidelijk...

Moeten we nu ook anders over 11 september denken...? Ik bedoel 11 september is het dankbare alibi om uit te voeren waarop de Bush broertjes zinnen... Vreemde zaak. Ineens wordt je de wereld ingetrokken, door van Mierlo NB, van de samenzweringen en contra-samenzweringen... Kortom: heeft MALTA wat sommige dingen betreft weldegelijk gelijk...?

I´m back.
pi_9189341
quote:
Op maandag 17 maart 2003 20:48 schreef Ryan3 het volgende:
Blijkbaar bestaat er al een 2 jaar oud plan om de hele wereld onder de knoet te krijgen van de VS. Bush, zijn broer, Rumsfeld, Cheney en nog wat anderen zijn al enkele jaren, dus voor 11 september, bezig met de uitwerking van een plan, volgens van Mierlo, om eerst Irak uit te schakelen, dan de rest van het Midden-Oosten, vervolgens Noord-Korea en wat erover China in de maak is, is onduidelijk...

Moeten we nu ook anders over 11 september denken...? Ik bedoel 11 september is het dankbare alibi om uit te voeren waarop de Bush broertjes zinnen... Vreemde zaak. Ineens wordt je de wereld ingetrokken, door van Mierlo NB, van de samenzweringen en contra-samenzweringen... Kortom: heeft MALTA wat sommige dingen betreft weldegelijk gelijk...?

Hoort dit niet in ONZIN
It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
pi_9189348
-exit-

[Dit bericht is gewijzigd door Vampier op 17-03-2003 21:24]

Free people own guns! Slaves do not!
pi_9189354
Ik denk dat Amerika bij dat plan toch een aantal landen (die kunnen gaan dwarsliggen) vergeet.
It's easier to get forgiveness than permission.
  Admin maandag 17 maart 2003 @ 20:50:37 #5
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_9189361
Broertjes?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_9189378
Dit is toch niet nieuws?
Er staat toch zwart op wit dat het Amerika doel heeft heel de wereld in zijn invloed te krijgen? (stuk geschreven door Cheney als ik me niet vergis).
pi_9189384
quote:
Op maandag 17 maart 2003 20:50 schreef yvonne het volgende:
Broertjes?
George en Jeb...
I´m back.
pi_9189404
quote:
Op maandag 17 maart 2003 20:49 schreef Dethroned het volgende:

[..]

Hoort dit niet in ONZIN

Nee.
-
pi_9189413
quote:
Op maandag 17 maart 2003 20:49 schreef Dethroned het volgende:

[..]

Hoort dit niet in ONZIN

Van Mierlo op Ned 1 is de bron...
I´m back.
  maandag 17 maart 2003 @ 20:52:50 #10
18807 Tha_Mav
yeah right whatever
pi_9189426
Ja zijn broer Chad ofzo gouveneur van Florida....

mav out

R.I.P. -=[BIGHEADS]=-
pi_9189427
quote:
Op maandag 17 maart 2003 20:48 schreef Ryan3 het volgende:
...volgens van Mierlo...
Wanneer heeft Van Mierlo wat gezegd?
  Admin maandag 17 maart 2003 @ 20:53:37 #12
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_9189444
quote:
Op maandag 17 maart 2003 20:51 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

George en Jeb...

Ah, ik zat aan vader en zoon te denken
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_9189452
quote:
Op maandag 17 maart 2003 20:52 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Wanneer heeft Van Mierlo wat gezegd?

Netwerk Ned 1, precies wat ik in openingspost vertel...
I´m back.
pi_9189474
quote:
Op maandag 17 maart 2003 20:53 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ah, ik zat aan vader en zoon te denken

Jeb draait zich warm om na de herverkiezing van zijn broer weer de volgende president te worden... (Die MALTA toch... Scary vind het ineens)...
I´m back.
pi_9189481
Och, Van Mierlo mist het voetlicht en gaat weer eens wat zwammen.

Is er hier ook nog een bron voor?

Overigens lijkt het me een voortreffelijk idee. Saddam weg, die Stalinistische gekken weg, en die andere zotten ook opgeruimd. Neem Sharon ook mee.
Renovatio Romani Imperii.

Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
pi_9189539
Ok, nu het dus niet ONzin is ga ik er ook maar ff op in.
Het is in de mens zijn aard om macht te hebben of te krijgen. Als het niet over het een is, is het wel over het ander.
Sommige mensen gaan hierin heel ver en trekken een heel land mee. (stille verwijzing naar ....)

Ik denk dat Amerika allang hierin een grote vinger in de pap heeft. Alhoewel de typische Westerse gedachte nu zijn hoogtijdagen heeft gehad is er nog steeds een serieuze dreiging.

Niemand die macht heeft kan de uitkomst van deze oorlog en uiteraard kan het best zijn dat de hele wereld dadelijk op zijn kop ligt.

We zullen toch moeten wachten tot het eindelijk zo ver is, enige nadeel en logisch is, is dat het dan al te laat is

It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
pi_9189555
quote:
Op maandag 17 maart 2003 20:55 schreef SportsIllustrated het volgende:
Och, Van Mierlo mist het voetlicht en gaat weer eens wat zwammen.

Is er hier ook nog een bron voor?

Overigens lijkt het me een voortreffelijk idee. Saddam weg, die Stalinistische gekken weg, en die andere zotten ook opgeruimd. Neem Sharon ook mee.
Renovatio Romani Imperii.

Dan wordt het weer tijd voor een nieuwe godsdienst...

De punten van van Mierlo snijden echter wel hout. VN weg, NAVO weg. Geen hogere juridische macht meer om een grote Supermogendheid under control te houden. Kortom de willekeur doet weer zijn intrede. Nieuwe Middeleeuwen...?

I´m back.
  maandag 17 maart 2003 @ 20:59:54 #18
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_9189592
quote:
Op maandag 17 maart 2003 20:51 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

George en Jeb...

Als ze pappa George Sr. erbuiten houden, dan moet het wel waar zijn.

edit- typo

HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
pi_9189690
quote:
Op maandag 17 maart 2003 20:58 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dan wordt het weer tijd voor een nieuwe godsdienst...

De punten van van Mierlo snijden echter wel hout. VN weg, NAVO weg. Geen hogere juridische macht meer om een grote Supermogendheid under control te houden. Kortom de willekeur doet weer zijn intrede. Nieuwe Middeleeuwen...?

Nog niet zo snel denk ik ..... En misschien betekend dit wel een tijd waarin Azië en Rusland samen met Europa een aligence vormt (ik schrijf het vast wel verkeerd ....)
pi_9189709
quote:
Op maandag 17 maart 2003 21:04 schreef Dethroned het volgende:

[..]

Nog niet zo snel denk ik ..... En misschien betekend dit wel een tijd waarin Azië en Rusland samen met Europa een aligence vormt (ik schrijf het vast wel verkeerd ....)

Een alliantie om VS in check te houden, leidt misschien tot een veel groter conflict...?
I´m back.
pi_9189728
quote:
Op maandag 17 maart 2003 20:59 schreef sooty het volgende:

[..]

Als ze pappa George Sr. erbuiten houden, dan moet het wel waar zijn.

edit- typo

Ondeugende knapen...
I´m back.
pi_9189742
-exit-

[Dit bericht is gewijzigd door Vampier op 17-03-2003 21:24]

Free people own guns! Slaves do not!
pi_9189757
quote:
Op maandag 17 maart 2003 21:05 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Een alliantie om VS in check te houden, leidt misschien tot een veel groter conflict...?

Denk het niet, het is niet alsof de Amerikaanse bevolking over zich heen laat lopen. Alleen als ze de kans krijgen om "gerechtvaardigd" mensen plat te walsen doen ze het natuurlijk wel.
Ik denk trouwens dat als Europa/Azie geen oorlog willen met Irak, dat zeker niet tegen Amerika beginnen....
pi_9189796
quote:
Op maandag 17 maart 2003 21:07 schreef Vampier het volgende:
omdat er toch geen hond luisterd naar wat ik typ:

[afbeelding]

Ik heb wel eens van NWO gehoord en verdenk aanhangers hiervan van anti-semitisme... Dus dat zou dan niet kloppen...
I´m back.
pi_9189828
quote:
Op maandag 17 maart 2003 21:07 schreef Dethroned het volgende:

[..]

Denk het niet, het is niet alsof de Amerikaanse bevolking over zich heen laat lopen. Alleen als ze de kans krijgen om "gerechtvaardigd" mensen plat te walsen doen ze het natuurlijk wel.
Ik denk trouwens dat als Europa/Azie geen oorlog willen met Irak, dat zeker niet tegen Amerika beginnen....

Met de media in check kunnen ze alles verkopen aan hun volk, volgens mij... Einzelgang van VS zou, ook voor de VS, niet werken. Ze hebben bondgenoten nodig om dat plan van Bush door te voeren. Ze zullen ook altijd wel bondgenoten vinden, omdat ze nu eenmaal economisch gezien het machtigste blok zijn...
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')