Moeten we nu ook anders over 11 september denken...? Ik bedoel 11 september is het dankbare alibi om uit te voeren waarop de Bush broertjes zinnen... Vreemde zaak. Ineens wordt je de wereld ingetrokken, door van Mierlo NB, van de samenzweringen en contra-samenzweringen... Kortom: heeft MALTA wat sommige dingen betreft weldegelijk gelijk...?
quote:Hoort dit niet in ONZIN
Op maandag 17 maart 2003 20:48 schreef Ryan3 het volgende:
Blijkbaar bestaat er al een 2 jaar oud plan om de hele wereld onder de knoet te krijgen van de VS. Bush, zijn broer, Rumsfeld, Cheney en nog wat anderen zijn al enkele jaren, dus voor 11 september, bezig met de uitwerking van een plan, volgens van Mierlo, om eerst Irak uit te schakelen, dan de rest van het Midden-Oosten, vervolgens Noord-Korea en wat erover China in de maak is, is onduidelijk...Moeten we nu ook anders over 11 september denken...? Ik bedoel 11 september is het dankbare alibi om uit te voeren waarop de Bush broertjes zinnen... Vreemde zaak. Ineens wordt je de wereld ingetrokken, door van Mierlo NB, van de samenzweringen en contra-samenzweringen... Kortom: heeft MALTA wat sommige dingen betreft weldegelijk gelijk...?
[Dit bericht is gewijzigd door Vampier op 17-03-2003 21:24]
quote:George en Jeb...
Op maandag 17 maart 2003 20:50 schreef yvonne het volgende:
Broertjes?
quote:Nee.
Op maandag 17 maart 2003 20:49 schreef Dethroned het volgende:[..]
Hoort dit niet in ONZIN
quote:Van Mierlo op Ned 1 is de bron...
Op maandag 17 maart 2003 20:49 schreef Dethroned het volgende:[..]
Hoort dit niet in ONZIN
quote:Wanneer heeft Van Mierlo wat gezegd?
Op maandag 17 maart 2003 20:48 schreef Ryan3 het volgende:
...volgens van Mierlo...
quote:Ah, ik zat aan vader en zoon te denken
Op maandag 17 maart 2003 20:51 schreef Ryan3 het volgende:[..]
George en Jeb...
quote:Netwerk Ned 1, precies wat ik in openingspost vertel...
Op maandag 17 maart 2003 20:52 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Wanneer heeft Van Mierlo wat gezegd?
quote:Jeb draait zich warm om na de herverkiezing van zijn broer weer de volgende president te worden... (Die MALTA toch... Scary vind het ineens)...
Op maandag 17 maart 2003 20:53 schreef yvonne het volgende:[..]
Ah, ik zat aan vader en zoon te denken
Is er hier ook nog een bron voor?
Overigens lijkt het me een voortreffelijk idee. Saddam weg, die Stalinistische gekken weg, en die andere zotten ook opgeruimd. Neem Sharon ook mee.
Renovatio Romani Imperii.
Ik denk dat Amerika allang hierin een grote vinger in de pap heeft. Alhoewel de typische Westerse gedachte nu zijn hoogtijdagen heeft gehad is er nog steeds een serieuze dreiging.
Niemand die macht heeft kan de uitkomst van deze oorlog en uiteraard kan het best zijn dat de hele wereld dadelijk op zijn kop ligt.
We zullen toch moeten wachten tot het eindelijk zo ver is, enige nadeel en logisch is, is dat het dan al te laat is
quote:Dan wordt het weer tijd voor een nieuwe godsdienst...
Op maandag 17 maart 2003 20:55 schreef SportsIllustrated het volgende:
Och, Van Mierlo mist het voetlicht en gaat weer eens wat zwammen.Is er hier ook nog een bron voor?
Overigens lijkt het me een voortreffelijk idee. Saddam weg, die Stalinistische gekken weg, en die andere zotten ook opgeruimd. Neem Sharon ook mee.
Renovatio Romani Imperii.
De punten van van Mierlo snijden echter wel hout. VN weg, NAVO weg. Geen hogere juridische macht meer om een grote Supermogendheid under control te houden. Kortom de willekeur doet weer zijn intrede. Nieuwe Middeleeuwen...?
quote:Als ze pappa George Sr. erbuiten houden, dan moet het wel waar zijn.
Op maandag 17 maart 2003 20:51 schreef Ryan3 het volgende:[..]
George en Jeb...
edit- typo
quote:Nog niet zo snel denk ik ..... En misschien betekend dit wel een tijd waarin Azië en Rusland samen met Europa een aligence vormt (ik schrijf het vast wel verkeerd ....)
Op maandag 17 maart 2003 20:58 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Dan wordt het weer tijd voor een nieuwe godsdienst...
De punten van van Mierlo snijden echter wel hout. VN weg, NAVO weg. Geen hogere juridische macht meer om een grote Supermogendheid under control te houden. Kortom de willekeur doet weer zijn intrede. Nieuwe Middeleeuwen...?
quote:Een alliantie om VS in check te houden, leidt misschien tot een veel groter conflict...?
Op maandag 17 maart 2003 21:04 schreef Dethroned het volgende:[..]
Nog niet zo snel denk ik ..... En misschien betekend dit wel een tijd waarin Azië en Rusland samen met Europa een aligence vormt (ik schrijf het vast wel verkeerd ....)
quote:Ondeugende knapen...
Op maandag 17 maart 2003 20:59 schreef sooty het volgende:[..]
Als ze pappa George Sr. erbuiten houden, dan moet het wel waar zijn.
edit- typo
[Dit bericht is gewijzigd door Vampier op 17-03-2003 21:24]
quote:Denk het niet, het is niet alsof de Amerikaanse bevolking over zich heen laat lopen. Alleen als ze de kans krijgen om "gerechtvaardigd" mensen plat te walsen doen ze het natuurlijk wel.
Op maandag 17 maart 2003 21:05 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Een alliantie om VS in check te houden, leidt misschien tot een veel groter conflict...?
quote:Ik heb wel eens van NWO gehoord en verdenk aanhangers hiervan van anti-semitisme... Dus dat zou dan niet kloppen...
Op maandag 17 maart 2003 21:07 schreef Vampier het volgende:
omdat er toch geen hond luisterd naar wat ik typ:
quote:Met de media in check kunnen ze alles verkopen aan hun volk, volgens mij... Einzelgang van VS zou, ook voor de VS, niet werken. Ze hebben bondgenoten nodig om dat plan van Bush door te voeren. Ze zullen ook altijd wel bondgenoten vinden, omdat ze nu eenmaal economisch gezien het machtigste blok zijn...
Op maandag 17 maart 2003 21:07 schreef Dethroned het volgende:[..]
Denk het niet, het is niet alsof de Amerikaanse bevolking over zich heen laat lopen. Alleen als ze de kans krijgen om "gerechtvaardigd" mensen plat te walsen doen ze het natuurlijk wel.
Ik denk trouwens dat als Europa/Azie geen oorlog willen met Irak, dat zeker niet tegen Amerika beginnen....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |