quote:Hhmmm ok. Dan vind ik 20 ook wel mooi misschien. Het boeit me niet echt een Atari, maar op zich wel leuk.
Op woensdag 9 april 2003 18:30 schreef TAG-Speedy het volgende:
Zijn meerdere versies:grote houten "woody"
grote zwarte "darthvader"
kleine met normale strip "junior"
kleine met klein atari 2600 logo "junior"en schijnt nog een variant op de junior te zijn, maar die heb ik zelf niet gezien. En wat ze waard zijn, sja ... er zijn er nog zoveel van. Het is waard wat je er zelf voor over hebt. De een betaalt er 75 euro voor en ik vind 20 euro al zat (tis atari en dat is nu niet wat me echt boeit).
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 12:59 schreef Lexie het volgende:
Khadgar, jij had het toch een keertje over je NES modden op 60 hertz? Heb je hier niet ergens een beschrijving van? Als het niet al te moeilijk is, wil ik het wel eens proberen. Mijn Americaanse spellen worden nu op de verkeerde snelheid afgespeeld...
Iemand anders die het weet mag het ook zeggen hoor
SNES en N64 dozen gaat nog wel lukken denk ik. Maar een doos voor de NES, zonder NES erin, zal moeilijk gaan...
Als je er al een tegenkomt dan is het een boxed NES waarschijnlijk, en die gaan voor 50+ euro weg op Ebay...
quote:Wow, je kan er een Virtual Boy bestellen
Op woensdag 9 april 2003 22:18 schreef Wunk het volgende:
lik-sang heeft nu trouwens ook een apart deel voor oude hard en software voor oudere consoles:http://www.lik-sang.com/list.php?category=159&
quote:Hmmm... zou het mogelijk zijn... 40 dollar is niet veel...
Virtual Boy Console
Usually ships within 1 to 2 weeks Nintendo of Japan US$ 39.90 (~24.22 GBP)
Spacy Nintendo Portable Console Produced in limited quantities after lack of success Released in 1995 Some specific games available 3D capabilities Very rare video gaming system
quote:Ik zat er ook al aan te denken toen ik 'em voor die prijs zag
Hmmm... zou het mogelijk zijn... 40 dollar is niet veel...
't is natuurlijk wel een hebbedingetje.., 'k heb er ooit eens op gespeeld in een speelgoedwinkel.., erg wijs..., snel koppijn, maar erg wijs..
* Wunk probeert momenteel z'n creditcard in z'n zak te houden
quote:Lees de openingspost in dit topic en volg de link naar het eerste topic met de reparatiegids van de NES.
Op woensdag 9 april 2003 19:33 schreef Lexie het volgende:[..]
Iemand anders die het weet mag het ook zeggen hoor
centraal verzamel en reperatie topic deze dus.
quote:Sterker nog, bijna 20 versies! Niet allemaal van Atari zelf: http://www.atariage.com/2600/archives/consoles.html
Op woensdag 9 april 2003 18:30 schreef TAG-Speedy het volgende:
Zijn meerdere versies:grote houten "woody"
grote zwarte "darthvader"
kleine met normale strip "junior"
kleine met klein atari 2600 logo "junior"en schijnt nog een variant op de junior te zijn, maar die heb ik zelf niet gezien. En wat ze waard zijn, sja ... er zijn er nog zoveel van. Het is waard wat je er zelf voor over hebt. De een betaalt er 75 euro voor en ik vind 20 euro al zat (tis atari en dat is nu niet wat me echt boeit).
quote:Inkoop actie ! !! !
Op woensdag 9 april 2003 22:58 schreef Wunk het volgende:[..]
Ik zat er ook al aan te denken toen ik 'em voor die prijs zag
't is natuurlijk wel een hebbedingetje.., 'k heb er ooit eens op gespeeld in een speelgoedwinkel.., erg wijs..., snel koppijn, maar erg wijs..
* Wunk probeert momenteel z'n creditcard in z'n zak te houden
JEUH!! kun je zo bestellen!!
En die Virtual Boy bij lik sang, kan me niet voorstellen dat je voor 40 dollar een complete, fatsoenlijke, boxed (orginele doos ... of zou het zo'n minne remake alla sega zijn?) VB krijgt. if so ... hebbuh
En die 2600 versies komt omdat in een atari 2600 alleen maar standaard componenten zitten. Ideaal om te kopieren dus.
Maar er zijn wel andere dingen die ik van Lik-Sang wil kopen (Emerald Cube controller bijvoorbeeld, en de Cube-USB connectie )
edit: of bedoel je de connector om een GC controller op je PC aan te sluiten ?
quote:Die bedoel ik ja
Op donderdag 10 april 2003 13:27 schreef Wunk het volgende:edit: of bedoel je de connector om een GC controller op je PC aan te sluiten ?
quote:Zit een standaard bij, maar doos ben ik nog niet achter of dit nu een orginele doos is of gewoon de unit in een random kartonnen doosje.
Op donderdag 10 april 2003 13:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als het alleen de head unit is, dus zonder standaard en zonder doos dan hoef ik hem niet. Ik wil hem in een keer compleet kopen.
quote:Is zien of ik een adres kan vinden waar je fatsoenlijk vragen kan mailen (zie het zo niet ...)
Wat zit er in de verpakking
Virtual Boy Head Unit (Used - Mint Condition)
Virtual Boy Joystick (New)
Virtual Boy Stand (New)
Virtual Boy Rubber Feet (New)
quote:Zoek jij het ff uit
Op donderdag 10 april 2003 16:08 schreef TAG-Speedy het volgende:[..]
Zit een standaard bij, maar doos ben ik nog niet achter of dit nu een orginele doos is of gewoon de unit in een random kartonnen doosje.
[..]Is zien of ik een adres kan vinden waar je fatsoenlijk vragen kan mailen (zie het zo niet ...)
quote:Op zich wel... maar ik heb geen credit card...
Op donderdag 10 april 2003 16:54 schreef sexylexy het volgende:
is dit misschien wat?
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3016859142&category=187
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |