quote:Wel chloorvrije, anders wordt hij gebleekt
Op dinsdag 1 april 2003 20:55 schreef FilmFanaat het volgende:[..]
LoL
WC-EEND hehehe.. Toch maar eens proberen..
Van de 7 die ik op het moment heb staan, zijn er namelijk 2 ernstig vergeeld
Een compleet nieuwe Dreamcast voor 89,- eurootjes..
Dreamcast Vibration Pack ORIGINAL = 8,-
4 MB Memory voor Dreamcast 15,-
Originele nieuwe controller 10,-
Zijn dit interessante prijzen?
Ik heb verder namelijk geen verstand van de Dreamcast en accesoires
quote:hoeveel kan hij er voro vragen, ik heb er ook nog zo een alleen dat doosje is verrot
Op dinsdag 25 maart 2003 09:45 schreef Khadgar het volgende:
50 euro is nog steeds geen geld, roy.
quote:Quick 'n Brite
Op dinsdag 1 april 2003 20:55 schreef FilmFanaat het volgende:[..]
LoL
WC-EEND hehehe.. Toch maar eens proberen..
Van de 7 die ik op het moment heb staan, zijn er namelijk 2 ernstig vergeeld
Vandaag gekregen (console dozen zijn dummy dozen), voor de een een stapel oud papier maar voor mij toch weer een leuke aanvulling
En die DC is kwa prijs best ok, je komt ze "overal" voor een 99 euro tegen, Mediamarkt las ik ergens 79 dus deze zit er mooi tussen.
Heb nu 10 n64 spellen, 11 snes spellen, 13 nes spellen, en 10 gameboy spellen. En het geld is op.
Beetje jammer dat mijn n64 in Groningen staat en ik MM nu niet kan spelen
quote:mooi dat mario kart ding!
Op zaterdag 5 april 2003 19:04 schreef TAG-Speedy het volgende:
[afbeelding]Vandaag gekregen (console dozen zijn dummy dozen), voor de een een stapel oud papier maar voor mij toch weer een leuke aanvulling
En die DC is kwa prijs best ok, je komt ze "overal" voor een 99 euro tegen, Mediamarkt las ik ergens 79 dus deze zit er mooi tussen.
quote:WOW! Die moet ik hebbeh!
Op zaterdag 5 april 2003 14:32 schreef haaahaha het volgende:
[afbeelding]http://www.gamespy.com/hardware/april03/pv3/index6.shtml
Waar te koop in Nederland?
Overigens is het vrij makkelijk zo'n ding zelf te maken. Je kunt een atari 2600 met een paar zaagsnedes en 4 draadbruggen ofzo reduceren tot een vierkant van 6x6cm...
Koste een paar centen, maar moest em hebben. Blijft vet zo'n Gamegear (regelbaar kleurenscherm heeft zelfs de SP niet) en de doos is echt in top staat
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 17:05 schreef donald_dick het volgende:[..]
hoeveel kan hij er voor vragen, ik heb er ook nog zo een alleen dat doosje is verrot
quote:indd, ik zei tegen mn vriendin iets over een NES. En ze blijkt er een te hebben
Op maandag 7 april 2003 17:24 schreef sexylexy het volgende:
een hele goede verzamel-tip:
vraag eens aan vrienden of zij nog een oude console hebben. vaak is dat het geval
quote:[GEZ] Console Dozen
Op maandag 7 april 2003 16:45 schreef sexylexy het volgende:
ik ga nu hard opzoek naar DOZEN
iedereen gooit ze weg
Wat is de oxydatietijd van een gemiddelde CD/DVD ? (hoe lang duurt het voordat die dingen 'verroest' zijn)
We hebben nu allemaal wel mooi consoles met CD en DVD's, maar als die spellen over 15 jaar de geest geven, heb je er mooi de pestpokke in..., je ziet het nu met de NES.., die chips die houden het toch wel uit, hooguit een paar geoxydeerde connectoren die je kunt schoonmaken.., maar met een optisch medium ligt dat denk ik toch moeilijker (nog niet te spreken over de interne loopwerken van de lenzen en lades van de CD/DVD spelers in de consoles, want die worden volgens mij nog steeds aangedreven door rubberen loopbanden )
In oude consoles bewoog er vrij weinig, de enige bewegende onderdelen: de gamepads, gaven ook als eerste de geest d.m.v. slijtage.., tegenwoordig beweegt er veel meer..
Er zijn (voor zover ik nu weet) 2 versies. Classic en Junior. Wat is het verschil? En hoeveel is elk van deze 2 apart waard (boxed)
Dit omdat ik ze ergens vandaan kan toveren
grote houten "woody"
grote zwarte "darthvader"
kleine met normale strip "junior"
kleine met klein atari 2600 logo "junior"
en schijnt nog een variant op de junior te zijn, maar die heb ik zelf niet gezien. En wat ze waard zijn, sja ... er zijn er nog zoveel van. Het is waard wat je er zelf voor over hebt. De een betaalt er 75 euro voor en ik vind 20 euro al zat (tis atari en dat is nu niet wat me echt boeit).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |