quote:Wel chloorvrije, anders wordt hij gebleekt
Op dinsdag 1 april 2003 20:55 schreef FilmFanaat het volgende:[..]
LoL
WC-EEND hehehe.. Toch maar eens proberen..
Van de 7 die ik op het moment heb staan, zijn er namelijk 2 ernstig vergeeld
Een compleet nieuwe Dreamcast voor 89,- eurootjes..
Dreamcast Vibration Pack ORIGINAL = 8,-
4 MB Memory voor Dreamcast 15,-
Originele nieuwe controller 10,-
Zijn dit interessante prijzen?
Ik heb verder namelijk geen verstand van de Dreamcast en accesoires
quote:hoeveel kan hij er voro vragen, ik heb er ook nog zo een alleen dat doosje is verrot
Op dinsdag 25 maart 2003 09:45 schreef Khadgar het volgende:
50 euro is nog steeds geen geld, roy.
quote:Quick 'n Brite
Op dinsdag 1 april 2003 20:55 schreef FilmFanaat het volgende:[..]
LoL
WC-EEND hehehe.. Toch maar eens proberen..
Van de 7 die ik op het moment heb staan, zijn er namelijk 2 ernstig vergeeld
Vandaag gekregen (console dozen zijn dummy dozen), voor de een een stapel oud papier maar voor mij toch weer een leuke aanvulling
En die DC is kwa prijs best ok, je komt ze "overal" voor een 99 euro tegen, Mediamarkt las ik ergens 79 dus deze zit er mooi tussen.
Heb nu 10 n64 spellen, 11 snes spellen, 13 nes spellen, en 10 gameboy spellen. En het geld is op.
Beetje jammer dat mijn n64 in Groningen staat en ik MM nu niet kan spelen
quote:mooi dat mario kart ding!
Op zaterdag 5 april 2003 19:04 schreef TAG-Speedy het volgende:
[afbeelding]Vandaag gekregen (console dozen zijn dummy dozen), voor de een een stapel oud papier maar voor mij toch weer een leuke aanvulling
En die DC is kwa prijs best ok, je komt ze "overal" voor een 99 euro tegen, Mediamarkt las ik ergens 79 dus deze zit er mooi tussen.
quote:WOW! Die moet ik hebbeh!
Op zaterdag 5 april 2003 14:32 schreef haaahaha het volgende:
[afbeelding]http://www.gamespy.com/hardware/april03/pv3/index6.shtml
Waar te koop in Nederland?