abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9418953
Vandaag mijn NES binnengekregen
Duckhunt
  vrijdag 28 maart 2003 @ 15:33:16 #77
46316 MuErTo_ChAvEz
Mario is a bad mofo
pi_9432838
Zojuist heeft de postbode weer eens besloten om toch maar wel een pakketje af te leveren (ben er 2 waarschijnlijk kwijt )

Maar goed, een megadrive 2. Heel leuk alleen is de RF unit beetje knudde. Ik zag dat iemand dit kabeltje aanbod op Ebay als een scartkabel voor de megadrive, maar lijkt op een gewoon kabeltje dat je gewooon bij een willekeurige elektroshop zou kunnen halen of niet?

Edit na een 3 kwartier gespeeld te hebben:
De rf unit is echt waardeloos, enig idee waar ik een rgb kabel voor een MD2 kan kopen?

[Dit bericht is gewijzigd door MuErTo_ChAvEz op 28-03-2003 21:30]

[b]*[/b][url=http://www.tweakers.net/gallery/sys/1679][b][i]My Computer[/i][/b][/url][b]*[/b][url=http://users.ign.com/collection/MuErTo_ChAvEz][b][i]My Game Collection[/i][/b][/url][b]*[/b]
pi_9437938
Dat is een scart kabel inderdaad (lijkt haast een exemplaar voor de MD en niet de MDII, of die plug lijkt zo op de foto, maar check dat nog even na), denk dat jij een RGB kabel bedoelde:

(mijn MDII exemplaar, voor heel weinig gekocht )

!
pi_9438893
ff stiekem beetje crossposten
vandaag gewoon bij ebay :

voor maar 20 eurotjes (ok, zonder verzendkosten, maar dan nog)
ffies zo snel mogelijk verzenden regelen
Owja, ik heb een cc, maar hebben mensen hier ervaring met geld op paypal zetten via normale overschrijving ?
Heb internationale overschijfformulieren van de postbank, maar weet niet 100% of ik alles goed ingevuld heb

vrijdag 28 maart 2003 @ 21:17:29 #80
46316 MuErTo_ChAvEz
Mario is a bad mofo
pi_9439313
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 20:05 schreef TAG-Speedy het volgende:
Dat is een scart kabel inderdaad (lijkt haast een exemplaar voor de MD en niet de MDII, of die plug lijkt zo op de foto, maar check dat nog even na), denk dat jij een RGB kabel bedoelde:

[afbeelding]

(mijn MDII exemplaar, voor heel weinig gekocht )

Kan je mij misschien ook een RGB kabel helpen
Ik heb al wat in rondte gegoogled, maar ze zijn nogal moeilijk te krijgen. Bij de ene winkel weer uitverkocht en de ander verkoopt ze gewoon niet.
Op Ebay is ook weinig te vinden..
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 20:54 schreef dapluiz het volgende:Owja, ik heb een cc, maar hebben mensen hier ervaring met geld op paypal zetten via normale overschrijving ?
Heb internationale overschijfformulieren van de postbank, maar weet niet 100% of ik alles goed ingevuld heb
Dat kan met een normale overschrijvingskaart. Het duurt een 10 á 14 dagen voordat het geld dan op je paypal rekening staat.
[b]*[/b][url=http://www.tweakers.net/gallery/sys/1679][b][i]My Computer[/i][/b][/url][b]*[/b][url=http://users.ign.com/collection/MuErTo_ChAvEz][b][i]My Game Collection[/i][/b][/url][b]*[/b]
pi_9449318
Zo net Zelda I compleet geregeld voor 10 euro inclusief verzendkosten. Gelukkig weet nog niet iedereen de echte waarde

Dan heb ik Zelda I de gouden en de zwarte cartridge helemaal compleet , Zelda II helemaal compleet, Zelda III : ALTTP helemaal compleet, Zelda : OoT helemaal compleet en binnenkort wordt daar Majora's Mask nieuw in doos aan toegevoegd.

Het leven is mooi

Leve marktplaats

[Dit bericht is gewijzigd door StarGazer op 29-03-2003 14:10]

'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_9449360
.
Porcupine Tee - Normal
pi_9452483
is 45 euro voor Zelda: OoT duur?
pi_9453058
Jep, bij nedgame kun je um krijgen voor 19,99....dat is de normale prijs.

Voor Majora's Mask zou het wel een normale prijs zijn, simpelweg omdat Majora's Mask wat zeldzamer is. Dat is de enige reden, want Ocarina Of Time is beter.

Porcupine Tee - Normal
  zaterdag 29 maart 2003 @ 18:34:42 #85
46316 MuErTo_ChAvEz
Mario is a bad mofo
pi_9453083
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 17:57 schreef sexylexy het volgende:
Door sexyley - Saturday 29 March 2003 08:52

waar dan?

SilverBolt
Retro Console/Games Collector

Door SilverBolt - Saturday 29 March 2003 12:05

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
sexyley schreef op 29 March 2003 @ 08:31:
mooie collectie

maar is 45 euro voor Zelda: oracle of time (N64) goedkoop/duur?
(helemaal 100%nieuw in doos) ik zou het er best voor over kunnen hebben want een Xbox spel is toch 70? ik kan hier toch net zo veel lol aan beleven? (of meer zelfs)

--------------------------------------------------------------------------------

Ik neem aan dat je ocarina of time bedoeld zo ja die kun je voor 19,99 nieuw bij de nedgame kopen.

www.nedgame.nl

Nog iemand die een MD2 rgb kabel kan maken of er vanaf wil of weet waar ze te koop zijn

pi_9453335
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 21:17 schreef MuErTo_ChAvEz het volgende:

[..]

Kan je mij misschien ook een RGB kabel helpen
Ik heb al wat in rondte gegoogled, maar ze zijn nogal moeilijk te krijgen. Bij de ene winkel weer uitverkocht en de ander verkoopt ze gewoon niet.
Op Ebay is ook weinig te vinden..

Nee helaas, deze zat bij een MDII met Sonic voor 19 euro, eigenlijk alleen gekocht om de kabel. Paar dagen terug ging alleen de kabel al voor meer dan 15 euro.
!
  zaterdag 29 maart 2003 @ 18:49:32 #87
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_9453378
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 17:57 schreef sexylexy het volgende:
VEEL te duur

Zelfs bij de Bart Smit hebben ze hem soms nog weleens voor 20 euro ofzo. Gewoon ff goed kijken!

En DAMN Stargazer ! Ik moet Zelda 1 t/m 3 nog alledrie hebben (2 is onderweg btw)

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_9454119
ok. ik ga heel goed kijken of ik hem veel goedkoper kan vinden.
pi_9455229
Sega AV (kunnen op scartblokje) kabels (Megadrive dus) zijn hier bij de gameshop in den haag nog gewoon te koop! Iets van 8 euro. Echt origineel Sega he? Supergaaf!
pi_9460703
zitten er standaard scarts bij de mega drive of niet?
ik heb er een zonder.
pi_9466221
Ik heb DE goedkope en snelle manier gevonden om je console zijn frisse, fruitige, originele kleur terug te geven .
Ik heb nog een NES gekocht, waar een sticker opzat. Deze heb ik er vanaf gehaald, maar waar de sticker had gezeten had de NES nog zijn originele kleur, en de rest was vergeeld. Ik heb de kap losgeschroefd, en ging op zoek naar een geschikt schoonmaakmiddel. Mijn oog viel op:
WC-EEND . Na een minuutje schrobben met een nagelborsteltje heeft de NES weer zijn originele kleur terug . Hij staat hier nu mooi te glimmen, en ik heb ook even de controllers onder handen genomen. Nu nog een baasje voor hem vinden .
  zondag 30 maart 2003 @ 17:12:11 #92
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_9466558
quote:
Op zondag 30 maart 2003 09:47 schreef sexylexy het volgende:
zitten er standaard scarts bij de mega drive of niet?
ik heb er een zonder.
Standaard gewoon een RF kabel. Geen scart dus.
pi_9468434
ik heb een rf kabel
  zondag 30 maart 2003 @ 19:06:35 #94
46316 MuErTo_ChAvEz
Mario is a bad mofo
pi_9468494
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 21:01 schreef Khadgar het volgende:
Sega AV (kunnen op scartblokje) kabels (Megadrive dus) zijn hier bij de gameshop in den haag nog gewoon te koop! Iets van 8 euro. Echt origineel Sega he? Supergaaf!
Bedankt

Zal er eens langs moeten gaan, want ze hebben hem niet op hun website staan.

pi_9519316
hoe schroef je bijv. een SNES open, niet dat ik dat nu wil, maar er zijn hele rare schroeven.
pi_9520194
Gamebit schroeven draaier (lik sang bv)
!
pi_9520959
quote:
Op zondag 30 maart 2003 16:56 schreef Lexie het volgende:
Ik heb DE goedkope en snelle manier gevonden om je console zijn frisse, fruitige, originele kleur terug te geven .
Ik heb nog een NES gekocht, waar een sticker opzat. Deze heb ik er vanaf gehaald, maar waar de sticker had gezeten had de NES nog zijn originele kleur, en de rest was vergeeld. Ik heb de kap losgeschroefd, en ging op zoek naar een geschikt schoonmaakmiddel. Mijn oog viel op:
WC-EEND . Na een minuutje schrobben met een nagelborsteltje heeft de NES weer zijn originele kleur terug . Hij staat hier nu mooi te glimmen, en ik heb ook even de controllers onder handen genomen. Nu nog een baasje voor hem vinden .
LoL

WC-EEND hehehe.. Toch maar eens proberen..
Van de 7 die ik op het moment heb staan, zijn er namelijk 2 ernstig vergeeld

Het leven kan op sommige momenten zo verdomde hard en moeilijk zijn.....
pi_9558795
Gister gekocht:

Killer Instinct voor de Super Nes compleet voor 10 euro

Porcupine Tee - Normal
pi_9564734
ik heb 2 zeldzame games:
swords and serpencs
little sampson
bron: deze lijst.
pi_9585304
Ik heb een Gamegear gekocht, maar het scherm doet het niet goed

Het is heel erg donker, net of het contrast op 0 staat. Als ik schuin van onder naar het scherm kijk zie ik iets, recht van boven niet. De backlight lijkt het wel te doen, ik zie tenminste wit schijnsel van onder de randen van het scherm komen...

-edit- Hij doet het prima, ik had het contrastknopje over het hoofd gezien

[Dit bericht is gewijzigd door The_Great_Cornholio op 04-04-2003 18:47]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')