Toen ik op oudejaarsavond aan het zappen was kwam ik ook langs een of andere mislukte tros-show waarin mensen heel foute opmerkingen maakten bij filmpjes...
Bij een filmpje van iemand die een epileptische aanval kreeg was het commentaar " de gekke-koeienziekte slaat ook over naar mensen" Niet alleen is die ziekte DODELIJK, is het ook een grove belediging voor mensen die epileptisch zijn.
En zo worden er ook olijk grappen gemaakt over potvissen die aangestrand zijn en een pijnlijke dood sterven.....Hun ingewanden komen naar buiten zetten..
Hier horen we commentaren als "Zo worden Hema-worsten gemaakt"
ETC ETC ETC !!!!!
Hierbij : De tros zijn behoorlijk harteloze mensen en vinden het kennelijk leuk om andere mensen met een handicap/geestelijke stoornis te bespotten. Dierenleed is kennelijk ook erg grappig...
Triest...erg triest
[Dit bericht is gewijzigd door Public Enemy op 01-01-2001 23:04]
quote:Volgens mij doel je op 'Dit was het nieuws' met onder andere Harm Edens en afwisselend Thomas Acda , Raoul Heertje en Marc-Marie Huijbrechts en elke week twee andere gasten.
Op 01 januari 2001 21:51 schreef Public Enemy het volgende:
Irritante Tros figuren........Toen ik op oudejaarsavond aan het zappen was kwam ik ook langs een of andere mislukte tros-show waarin mensen heel foute opmerkingen maakten bij filmpjes...
Bij een filmpje van iemand die een epileptische aanval kreeg was het commentaar " de gekke-koeienziekte slaat ook over naar mensen"
Niet alleen is die ziekte DODELIJK, is het ook een grove belediging voor mensen die epileptisch zijn.
En zo worden er ook olijk grappen gemaakt over potvissen die aangestrand zijn en een pijnlijke dood sterven.....Hun ingewanden komen naar buiten zetten..
Hier horen we commentaren als "Zo worden Hema-worsten gemaakt"Ik wil die lul zijn ingewanden ff openhalen en z'n commentaar horen ! !
ETC ETC ETC !!!!!
Hierbij : DE TROS ZIJN GORE HARTELOZE KLOOTZAKKEN !
Uiteraard moet ieder zijn eigen mening geven over wat hij of zij humor vindt. Persoonlijk blijf ik thuis voor 'Dit was het nieuws', en bescheur me elke keer weer van het lachen...
Maar uiteraard vind ik het prima dat je er niets aan vind... maar dat je dan dit:
quote:... Dat zou je denk ik ook wel iets anders kunnen zeggen...
Ik wil die lul zijn ingewanden ff openhalen en z'n commentaar horen ! !ETC ETC ETC !!!!!
Hierbij : DE TROS ZIJN GORE HARTELOZE KLOOTZAKKEN !
Leuke show trouwens, en niet representatief voor wat jij TROS-humor noemt (categorie de leukste thuis)... Tja, als je er twee discutabele grappen uitligt kan je zelfs de NCRV van smakeloosheid betichten.
[edit]Ben ik toch weer langzaam.[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Tweek op 01-01-2001 22:20]
quote:Alle grappen waren zo ongeveer va dit kaliber.....sorry dat ik ze niet allemaal heb opgeschreven maar ik had betere dingen te doen....
Op 01 januari 2001 22:18 schreef Meril het volgende:
Dat programma heet dus "Dit was het nieuws". Aangenaam.Leuke show trouwens, en niet representatief voor wat jij TROS-humor noemt (categorie de leukste thuis)... Tja, als je er twee discutabele grappen uitligt kan je zelfs de NCRV van smakeloosheid betichten.
EN over de NCRV ga ik al helemaal niet beginnen....
quote:True...ik druk mezelf nogal sterk uit....
Op 01 januari 2001 22:17 schreef NostraBramus het volgende:
... Dat zou je denk ik ook wel iets anders kunnen zeggen...
Ik zal het ff wat matigen...ik verlaag me bijna tot dat tros niveau
Enige humor op tv is bij de BBC.
quote:Whoehahahaa, met WouterB kun je pas echt lachen!
Op 02 januari 2001 19:37 schreef WouterB het volgende:
Enige humor op tv is bij de BBC.
Kan overigens meestal ook hard lachen om grappen over gehandycapten waar ik dus onder val De gemmidelde troshumor is idd meestal niet veel soeps maar bij dit programma niet, de beelden waar de grappen bij gemaakt worden zijn op dat moment actueel. Wat jij gezien hebt zijn de hoogtepunten maar dat waren bij jou dieptepunten
Volgende x beter
quote:Mmmmm.....ja, maar het origineel is dan ook wel extreem goed. Bijna niet te evenaren i.m.h.o.. Alleen, wil je er echt van kunnen genieten, moet je wel behoorlijk op de hoogte zijn van het Britse nieuws en de Britse politiek en moet je wel erg goed Engels verstaan (gaat anders veel te snel). Gelukkig zit dat bij mij wel goed en kan ik er met volle teugen van genieten.
Op 02 januari 2001 19:37 schreef WouterB het volgende:
"Dit was het nieuws" is al jaren een slap aftreksel van het Engelse origineel.
Ik vind wel dat de Nederlandse versie inmiddels een acceptabel niveau heeft bereikt. Ik kijk er in ieder geval met plezier naar. Ik vind het in ieder geval geen 'typisch TROS-programma'.
Tja, ik vind Raul Heertje nog wel grappig, Acda heb ik nooit grappig gevonden en Harm Edens haalt bij lange na de puntige opmerkingen van de Engelse presentator (geen id hoe die eigenlijk heet, kijk nooit naar de aftiteling). Ik heb er overigens al twee jaar niet naar gekeken, dus het zou best kunnen dat het inmiddels wat beter geworden is.
quote:Noem dan maar eens wat pogingen tot humor op de Nederlandse tv.
Op 02 januari 2001 19:51 schreef Gellarboy het volgende:
Whoehahahaa, met WouterB kun je pas echt lachen!
En inderdaad, het blijft natuurlijk een kwestie van smaak. Sommige mensen vonden "Zeg eens A" ongetwijfeld heel leuk (no offence).
quote:Angus Deayton (met kleine twijfel over de spelling van de achternaam
Op 02 januari 2001 21:01 schreef WouterB het volgende:
de Engelse presentator (geen id hoe die eigenlijk heet, kijk nooit naar de aftiteling).
Overigens was Thomas Acda het laatste seizoen vervangen door Marc Marie Huybrechts. Wel geinig!
Hoe dan ook, Marc-Marie Huijbregts heeft echt humor. Ben naar een voorstelling van `m geweest
Trouwens, ik vind de humor van programma's op de publieke omroepen vaak beter dan humor van de commerciëlen. Kijk, Linda de Mol en Martin Gaus moeten natuurlijk op transport naar Siberië, maar Paul de Leeuw en Jack Spijkerman, met hun shows, zijn geweldig.
Hmm, kan misschien af en toe toch maar beter ff kijken wie er eigenlijk meedoen in een programma, bespaart me weer een stomme uitspraak.
quote:Misschien dat jij dat grappig vind....
Op 02 januari 2001 23:15 schreef Paradox het volgende:
Humor is toch zeker altijd gebaseerd op mislukkingen, afwijkingen, (zelf)spot etc.???
Maar ik ben niet zoals de rest van de kudde zoals ik altijd zeg. Dat is ook gelijk de reden dat niemand snapt waarom ik dit topic heb geopend en ik dit soort berichten naar me toe krijg geslingerd....
En wat er in mijn signature staat snap je volgens mij helemaal niet. Je rukt het woord schizofreen helemaal uit zijn context....
Naja....
quote:Hm ff kijken, studio spaan, kopspijkers, de comedy factory, dit was het nieuws en natuurlijk jiskefet.
Op 02 januari 2001 21:04 schreef WouterB het volgende:
Noem dan maar eens wat pogingen tot humor op de Nederlandse tv.
Toch aardig wat dacht ik zo, maar goe dniet iedereen hoeft ze leuk te vinden natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |