Als je zo vol vertrouwen en gemotiveerd bent ben je al halverwege... ik verwacht een mooi kort-rokje-foto in B&H deze zomer.
Veel succes!!
quote:Fijn dat het je zo helpt !
Op zondag 16 maart 2003 10:11 schreef Riann het volgende:
Ik ben vandaag begonnen aan herba life.
Ik weet voor 99% zeker dat het gaat werken
ik heb er goed vertrouwen in. En ik moet al veel meer plassen enzo. Gister is die meneer langs geweest. En ik voelde me zo gelukkig eindelijk kan ik straks ook eens mooie rokjes dragen en dat soort dingen. En hij zo en je gaat je door dit alleen nog maar gelukkiger voelen.Ik voel me nu in tijden weer eens echt gelukkig. Heerlijk is dat
quote:Okay ik zal er in de zomer voor zorgen
Op zondag 16 maart 2003 10:16 schreef CartWOman het volgende:
Heel fijn om te horen, Riann!Als je zo vol vertrouwen en gemotiveerd bent ben je al halverwege... ik verwacht een mooi kort-rokje-foto in B&H deze zomer.
Veel succes!!
Succes! Ik verwacht hier wel een verslag van de resultaten hoor!
maar ik weet niet waar de werking van herba life op gebazeerd is.
quote:je moet maar eens bij google zoeken op herbalife
Op zondag 16 maart 2003 11:06 schreef kless het volgende:
is dat spul niet gewoon een vocht onttrekker?
in de winter ben je meestal 2 kilo zwaarder alleen al door het vocht wat je exstra je vasthoud.
veel "afslank" middelen werken op die manier , dat je 2 liter vocht verliest(dus 2 kg)maar ik weet niet waar de werking van herba life op gebazeerd is.
quote:Vroeger schijnt er ephedrine in gezeten te hebben (wat de minder goede uitwerkingen daarvan zijn, ben ik vergeten ), maar nu niet meer...
Op zondag 16 maart 2003 11:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Herbalife verneukt je lichaam.Succes!
En ach.. het produkt is toegestaan in nederland, dus zo'n ramp zal het niet zijn... toch?
quote:Dan nog, bij zinvol gebruik kan ephedrine geen kwaad. Mja misschien op de lange termijn maar ja live life through the fastlane
Op zondag 16 maart 2003 11:20 schreef Dromer het volgende:[..]
Vroeger schijnt er ephedrine in gezeten te hebben (wat de minder goede uitwerkingen daarvan zijn, ben ik vergeten ), maar nu niet meer...
En ach.. het produkt is toegestaan in nederland, dus zo'n ramp zal het niet zijn... toch?
quote:Oh.. en jij rookt zie ik.
Op zondag 16 maart 2003 11:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Herbalife verneukt je lichaam.Succes!
Succes ermee, .
quote:Yep, en wat herbalife is voor stoppen met eten, is bv coke snuiven om te stoppen met roken
Op zondag 16 maart 2003 11:24 schreef Dromer het volgende:[..]
Oh.. en jij rookt zie ik.
Succes in ieder geval
quote:euh... roken schijnt je lichaam al te slopen.... met eten sloop je je lichaam niet.
Op zondag 16 maart 2003 11:28 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Yep, en wat herbalife is voor stoppen met eten, is bv coke snuiven om te stoppen met roken
quote:Ow nee?
Op zondag 16 maart 2003 11:31 schreef Dromer het volgende:[..]
euh... roken schijnt je lichaam al te slopen.... met eten sloop je je lichaam niet.
Vetzucht is volksziekte nummer 1 toevallig. Met stip.
quote:Nee hoor, de gezondheidsmafia focust zich nu op trombose
Op zondag 16 maart 2003 11:32 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Vetzucht is volksziekte nummer 1 toevallig. Met stip.
quote:Minder dodelijk. Wel extra risico-factor voor rokers. Roken is primair dodelijker dan overgewicht.
Op zondag 16 maart 2003 11:32 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Ow nee?
Teveel eten sloopt je lichaam niet?
Vet hart, dichtgeslibte aderen?Vetzucht is volksziekte nummer 1 toevallig. Met stip.
Onderbouw je claim betreffende herbalife trouwens ook eens.
quote:a gelul en
Op zondag 16 maart 2003 11:34 schreef Dromer het volgende:[..]
Minder dodelijk. Wel extra risico-factor voor rokers. Roken is primair dodelijker dan overgewicht.
Wil je gezond afvallen moet je minder vreten.
quote:Zoek eens op google
quote:Nou.. ik kap al. Met argumenten als 'gelul' zonder onderbouwing scoor je niet bij mij en met zo iemand wil ik niet discusieren.
Op zondag 16 maart 2003 11:36 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
a gelul en
b maakt dat og steeds herba-life niet gezond.Wil je gezond afvallen moet je minder vreten.
[..]Zoek eens op google
quote:Waar blijft JOU onderbouwing dan?
Op zondag 16 maart 2003 11:39 schreef Dromer het volgende:[..]
Nou.. ik kap al. Met argumenten als 'gelul' zonder onderbouwing scoor je niet bij mij en met zo iemand wil ik niet discusieren.
Practice what you preach
veel speed pilletje
vocht ontrekkers.
race bevorderende pilletjes en drankjes.
en vet opnemende middeltjes.(zodat je ze niet op neemt maar uit poept)
verder gewoon energie arme maaltijden.
misschien dat je een speed kuurtje ook van je docter kunt krijgen.
verder gewoon op je eten letten. berijk je net zoveel mee geloof ik ( en nog goed koper ook.
quote:Herbalife bevat Ephedrine, een amphetamine-achtige stof die tot een overreactie kan leiden in het centrale zenuwstelsel en het hart. Bekende, gedocumenteerde problemen zijn o.a:
Op zondag 16 maart 2003 11:34 schreef Dromer het volgende:[..]
Minder dodelijk. Wel extra risico-factor voor rokers. Roken is primair dodelijker dan overgewicht.
Daarnaast kan Ephedrine ook psychologische effecten opleveren als:
quote:Nee nee.
Op zondag 16 maart 2003 11:44 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Herbalife bevat Ephedrine, een amphetamine-achtige stof die tot een overreactie kan leiden in het centrale zenuwstelsel en het hart. Bekende, gedocumenteerde problemen zijn o.a:
hartaanvallen beroertes hoge hartslag Daarnaast kan Ephedrine ook psychologische effecten opleveren als:
depressie nervositeit slapeloosheid
quote:Overigens vreemd dat ze met Ephedrine gestopt zijn. Immers was dat OOK veilig toch?
Onderzoekers maken zich echter zorgen. Synefrine schakelt het P450-enzym CYP3A4 volkomen uit(6), waardoor ongeveer de afbraak van de helft de bekende medicijnen vermindert. De kans bestaat dat medicijngebruikers die ook Synefrine nemen in de problemen komen
Tegen overgewicht werkt op de lange duur echter slechts één ding: je levensstijl voorgoed aanpassen.
quote:Oh, OK.. Ik loop achter.
Op zondag 16 maart 2003 11:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Nee nee.
Tegenwoordig wordt het 'veilige' Synefrine gebruikt in plaats van Ephedrine.
quote:Nou.. De marketing draaide natuurlijk vooral om het "puur natuurlijke bestanddelen"-riedeltje. En ja, Ephedrine is puur natuurlijk, kun je zo uit 1 of ander aziatisch plantje halen. Maar ja, dan kun je cocaine ook 'puur natuur' noemen natuurlijk
Overigens vreemd dat ze met Ephedrine gestopt zijn. Immers was dat OOK veilig toch?
Hoe dan ook, terecht opgemerkt in dit topic: afvallen ok, maar dan begint de ellende pas. Het aanpassen van het eetpatroon. Als je dat sowieso al kan, heb je Herbalife niet nodig en is het beter om zonder te doen.
Succes.
Neemt niet weg dat ik het fijn voor je vind dat je je goed voelt. Het is je gegund .
- inzet & wilskracht
- gezond verstand
- slimme tactiek
- sport (essentieel volgens mij)
- precies bijhouden wat je eet, sport
- de mentale overstap om je leven anders te leven (want als je eenmaal op gewicht bent zul je er altijd aandacht aan moeten besteden)
- veel water drinken is volgens mij ook heel goed, maar dat is 't sowieso
Ik vind 't toegeven aan commerciële afslankproducten altijd juist een stap in de andere richting. En die dingen worden gemaakt om onzekere mensen het geld uit de portemonnee te trekken. En dat lukt heel erg goed. De nadruk ligt ook op 'easy weight loss' bij dit soort producten en iedereen wilt alles tegenwoordig maar 'easy' voor elkaar krijgen.
He, maar als je hier in gelooft en jij voelt je goed en je staat erachter ben ik blij voor je dat je je goed voelt.
En mocht je je toch niet zo goed voelen... dan doen de producenten van Herbalife dat wel voor je.
En als 't wél werkt en je hebt verder geen last van vervelende vervolgen, mag je mij een trap onder m'n hol geven vanwege m'n grote bek.
quote:Door schade en schande leert men... Succes iig!
Op zondag 16 maart 2003 13:59 schreef Riann het volgende:
Ik trek toch niks aan van die negatieve reacties
Ik val met dit spul af ben ik van overtuigd. En ik blijf het gewoon mijn hele leven doen. Als ik heb berijkt wat ik wil berijken kan ik bijv. alleen die thee blijven gebruiken of alleen 1 shake smorgens en dan blijf ik ook op gewicht. En dat er verkeerde stoffen in zitten onzin natuurlijk het is gewoon legaal. En ik heb me goed laten informeren hoor. Dus dat zit wel goed.
Ik heb in ieder geval vertrouwen in
En de mensen die het gebruiken of gebruikt hebben zijn er zowat allemaal positief over. Dussss dan zal het best wel goed zitten anders komen we daar snel genoeg achter toch.
Er is echter 1 manier die in 100% van de gevallen werkt: een levensstijl aanhouden waarbij je veel en gezond eet, en voldoende tot veel aan sport doet.
Mijn mening: overgewicht moet bij de oorzaak aangepakt worden en dat zijn je slechte gewoontes zoals verkeerd eten en weinig/niet sporten. En ja, het gaat een tijd duren voordat je je doel bereikt hebt. Maar aan de andere kant, kijk eens hoe lang het geduurd heeft om al dat overgewicht te krijgen, meestal jaren vanaf je jeugd tot nu.
Ik heb zelf vele uren besteed aan het inwinnen van informatie over de werking van het menselijk lichaam, dat zijn gewoon een stapel feiten. En daaruit kun je uiteindelijk je conclusies trekken.
Succes ermee in ieder geval.
quote:Moest ik ook meteen aan denken,
Op zondag 16 maart 2003 14:05 schreef GizartFRL het volgende:
* GizartFRL mompelt iets over afslank pillen die ook niet schadelijk waren uit Requim for a dream..
Geluk uit een pil halen. Dat is zo een beetje het meest foute wat er is.
quote:het zijn niet alleen pilletjes
Op zondag 16 maart 2003 18:29 schreef ook_gek het volgende:[..]
Moest ik ook meteen aan denken,
En af vallen met pilletjes. Het spijt me. Maar daar sta ik niet achter. Hoe komt het dat je dik bent? Wat eet je per dag? Dat is het geen wat je moet verranderen. En dat moet je niet een pilletje laten doen. Dalijk moet je met die pillen stoppen. En je eet gewoon zoals altijd. En je bent zo weer dik.Geluk uit een pil halen. Dat is zo een beetje het meest foute wat er is.
En wat ik hier voor at zal ik vertellen
smorgens een schaaltje yochurt
smiddags 2 sneetjes brood met beleg geen zoetigheid
en melk
's avonds 1 bord soep
1 a 2 aardappels ligt eraan of ze groot zijn met een klein beetje jus en een klein stukje vlees en veel groente en een beetje pudding.
en rond een uur of 8 ooit een appel.
En veel water en soms light dranken verder at ik geen tussendoortjes
quote:is goed alleen in lif had ik dus al een topic van herbalife omhoog gekickt
Op zondag 16 maart 2003 17:11 schreef Moonah het volgende:
Riann, gezien het verloop van de discussie, verplaats ik hem ff naar LIF.
Heb ook ff de titel verduidelijkt. OK?
quote:Das niet veel zeg, ik vreet een heel stuk meer
Op zondag 16 maart 2003 18:45 schreef Riann het volgende:[..]
het zijn niet alleen pilletjes
het is voeding er zit alles in wat je nodig hebt.En wat ik hier voor at zal ik vertellen
en melk
's avonds 1 bord soep
1 a 2 aardappels ligt eraan of ze groot zijn met een klein beetje jus en een klein stukje vlees en veel groente en een beetje pudding.
quote:Ik had een tijd dat ik elke dag op de crosstrainer ging
Op zondag 16 maart 2003 18:50 schreef vosss het volgende:[..]
Das niet veel zeg, ik vreet een heel stuk meer
Doe je ook aan sport of dat niet??
wat een geweldig leven heb ik
Maar toch blijf ik er bij. Als je vrolijk word van pillen ben je niet
goed bezich. Maar dat is mijn mening!
Overigens, Riann en anderen, ik ben zelf sinds oktober 8 kilo afgevallen. Eerst Herbalife geprobeerd, maar dat vond ik te duur. Hoe ik dan verder wel ben afgevallen: niet meer snoepen tussendoor.
[Dit bericht is gewijzigd door Nausicaa op 16-03-2003 22:13]
quote:Herbalife is net telsell 14 dagen bij zo'n bedrijfspresentatie geweest voor een baan als vertegenwoordiger ik dacht laat maar weer zitten
Ik ben vandaag begonnen aan herba life.
Ik weet voor 99% zeker dat het gaat werken
ik heb er goed vertrouwen in. En ik moet al veel meer plassen enzo. Gister is die meneer langs geweest. En ik voelde me zo gelukkig eindelijk kan ik straks ook eens mooie rokjes dragen en dat soort dingen. En hij zo en je gaat je door dit alleen nog maar gelukkiger voelen.Ik voel me nu in tijden weer eens echt gelukkig. Heerlijk is dat
quote:
Op zondag 16 maart 2003 14:05 schreef GizartFRL het volgende:
* GizartFRL mompelt iets over afslank pillen die ook niet schadelijk waren uit Requim for a dream..
En Riann, veel succes ermee, ik hoop voor je dat het goed werkt, maar doe wel volgens de gebruiksaanwijzing blabla moederpraat blabla, want als er ephedrine in zit (zat dat er nou in of niet?) zul je nog menige slapeloze nachten meemaken als je te veel gebruikt .
Er lopen nu zelfs mensen rond met stoma's door herbalife.. (oud collega van me)
Geniet er van, en het gaat je lukken meissie!
En hou het gevoel vast, je kunt het!
Herbalife heeft mij ook ontzettend geholpen.
quote:Dat het legaal is zegt natuurlijk niks, in de smartshop kan je zooi kopen waarvan je een dag lang roze olifantjes ziet, ook legaal.
Op zondag 16 maart 2003 13:59 schreef Riann het volgende:
En dat er verkeerde stoffen in zitten onzin natuurlijk het is gewoon legaal.
quote:-hangt ervan af hoe je traint, afvallen via de gezonde weg vergt gewoon tijd (hetzelfde geldt voor gezonder zwaarder worden zonder hulpmiddels)
Op zondag 16 maart 2003 18:54 schreef Riann het volgende:[..]
Ik had een tijd dat ik elke dag op de crosstrainer ging
Ik zag geen resultaat dus dat is toen afgezwakt en nu ben ik er vandaag weer mee begonnen.
-intervaltraining 's ochtends
-krachttraining om spiermassa op te bouwen wat weer meer KCal verbrand
-voldoende eiwitten eten
IK BEN ZO BLIJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ
echt waar ik ben zo gelukkig
quote:Dit was toch na 1 dag? Dat is vocht Riann.
Op maandag 17 maart 2003 05:49 schreef Riann het volgende:
Ik zal jullie vertellen ik ben nu 2,5 kilo afgevallen
ik moest wel om het kwartier plassen
(...)
quote:Wat kost dat per maand Riann?
Ik ben vandaag begonnen aan herba life.(...)
quote:Dat is alleen maar vocht, als je 2 dagen weer normaal doet zit je wer op je oude gewicht. Als je echt wilt bijhouden of je gewicht verliest moet je jezelf opmeten, op verschillende plaatsen en om de week kijken of je centimeters kwijt bent. Dan weet je je of je ook echt vet kwijtraakt want nu zit je jezelf voor de gek te houden, is gewoon een feit van herballife. Je geloof toch zelf niet dat je 2,5 kilo vet bent kwijt geraakt in 1 dag??? Denk ff na....
Op maandag 17 maart 2003 05:49 schreef Riann het volgende:
Ik zal jullie vertellen ik ben nu 2,5 kilo afgevallen
ik moest wel om het kwartier plassenIK BEN ZO BLIJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ
echt waar ik ben zo gelukkig
Maar goed, wat ik van Herbalife gehoord heb is dat als je ermee stopt je gelijk weer aankomt en meer als ooit tevoren (zelf gezien bij een vriendin van me)
quote:Als je dit dieet volgt val je af. Dan heb je die teringzooi er echt niet bij nodig. Ik spreek uit ervaring want ik ben de 7 kilo die ik teveel woog op die manier verloren. Gewoon het MV dieet. Werkt perfect! (minder vreten dieet dus).
Op zondag 16 maart 2003 18:45 schreef Riann het volgende:[..]
het zijn niet alleen pilletjes
het is voeding er zit alles in wat je nodig hebt.En wat ik hier voor at zal ik vertellen
en melk
's avonds 1 bord soep
quote:Dat heet strategie: als men er mee stopt komt men weer aan en begint weer opnieuw en blijft het vervolgens tot de dood gebruiken.
Op maandag 17 maart 2003 10:24 schreef nietje83 het volgende:
Ik ben zelf anti-pilletjes want het kan gewoon niet goed zijn die rotzooi die je slikt...
Ik ben zelf via fok begonnen met het puntensysteem van Weight Watchers, waar je gewoon voldoende eet, maar niet snoept en gewoon groenten eet ipv pasta o.i.d.
Ik ben er in 6 weken al 5 kilo mee afgevallen (incl. sport uiteraard) en voel me al stukken beter zonder daarvoor enge middeltjes te moeten nemenMaar goed, wat ik van Herbalife gehoord heb is dat als je ermee stopt je gelijk weer aankomt en meer als ooit tevoren (zelf gezien bij een vriendin van me)
Oftewel: eenmaal een Herbalife-klant, altijd herbalife klant (voor herbalife een vaste bron van inkomsten)
Iedereen heeft zo zijn eigen visie op alle dieet en afvalmethodes. maar ik denk dat stap 1 de motivatie is en ik heb altijd bewondering voor mensen die inzien dat ze fout bezig zijn en bereid zijn daar aan te werken.
Geen enkel dieet is een pretje want het betekend gewoon altijd dingen laten staan waar je gek op bent!
Er bestaan nu eenmaal geen wondermiddeltjes om af te vallen, daar moet iedereen zich maar eens bij neer gaan leggen. Gezond eten en je manier van leven aanpassen, daar draait het om. Als je met herbalife trouwens aan een snel tempo afvalt dan zal je lichaam dat verloren gewicht aan een snel tempo weer opnemen als je ermee stopt.
Afvallen moet je traag en op een gezonde manier doen, zodat je lichaam tijd krijgt om zich aan te passen. Als er een garantie is om slank te worden dan is dat de enige, vrees ik... En ik zeg dit niet om je van je roze wolk te gooien ofzo, ik weet hoe het voelt om niet meer dik te willen zijn. Maar mijn allerliefste Riann, kun je het echt niet proberen zonder pillen? Denk aan hoe trots je kan zijn als je het op eigen houtje doet, en niet met behulp van pillen..
Wat een vergelijking!
Geluk zit helaas niet in een pilletje. (wat zou het leven dan mooi zijn)
Als jij slank wilt zijn zul je daar wat voor moeten doen:
Sporten, zweten en gezonder eten. vanaf vandaag beginnen !
Anders liggen je een lege portemonee, een ilusie armer, en nog veel meer kilo's rijker in het vooruitzicht.
[Dit bericht is gewijzigd door qbus op 17-03-2003 15:45]
Anders heb ik er een heel hard hoofd in dat het echt gaat werken..
Tegenwoordig moet alles snel en makkelijk gaan, maar als het mogelijk is om én slank én gezonder te worden, ligt de keuze dan niet voor de hand? Eens je je levenswijze hebt aangepast en het gewend bent om anders te eten dan komt het gewoon op volhouden aan, en dat lukt beter dan je denkt als je voor jezelf hebt uitgemaakt dat je het echt wilt.
quote:Precies.
Op maandag 17 maart 2003 15:45 schreef lilithu het volgende:
Afvallen heeft trouwens zoveel meer te maken met een knop omdraaien in je hoofd dan met een doosje pillen kopen. Wil je slank zijn? Wil je het echt echt echt? Waarom dan niet voor de veilige en gezonde manier kiezen?Ik beweer helemaal niet dat het makkelijk is en zal zijn, maar als je iets echt wilt dan ga je er gewoon voor. Toch?
Tegenwoordig moet alles snel en makkelijk gaan, maar als het mogelijk is om én slank én gezonder te worden, ligt de keuze dan niet voor de hand? Eens je je levenswijze hebt aangepast en het gewend bent om anders te eten dan komt het gewoon op volhouden aan, en dat lukt beter dan je denkt als je voor jezelf hebt uitgemaakt dat je het echt wilt.
Gezonder eten went trouwens best snel.
De eerste maand is het moeilijk om al die vette tussendoortjes te laten staan, daarna weet je niet beter. Je moet het in je leefpatroon inbouwen.
Riann: hardlopen is trouwens een heerlijke manier om te ontspannen
Ik heb dit ook gedaan en het werd mij te duur, 300 euro per maand! Dus ik moest wel stoppen, omdat het gewoon te duur werd, in 2 maanden tijd zat het er dubbel weer aan. Die rotzooi helpt dus niet.....
quote:Ligt er helemaal aan. Je hebt tig product. aks je het ene product slikt, moet je een ander produkt slikken, om beter effect te krijgen. En ga zo maar door.
Op maandag 17 maart 2003 08:40 schreef DanielleOvergraag het volgende:[..]
Wat kost dat per maand Riann?
Ik was per maand 300 euro kwijt. Mijn vriendin was zelf 450 euro per maand kwijt.
En tja het helpt, het helpt echt, maar ja....als je stop....pas dan maar op, want ik garandeer je, het komt er weer dubbel aan.
Maar Riann ik wens je veel succes.....vooral als je op gewicht ben en ermee stopt.
quote:Dat is wel heel veel geld. Makkelijk te verdienen ook met vage beloftes dat het hét wondermiddel is om af te vallen. Hoeveel kilo ben jij ermee afgevallen en hoe lang heb je erover gedaan?
Op maandag 17 maart 2003 15:54 schreef charmed_angel het volgende:[..]
Ik was per maand 300 euro kwijt. Mijn vriendin was zelf 450 euro per maand kwijt.
Ik heb ook Herbalife gebruikt en ben er 10 kilo mee afgevallen dus er mee afvallen lukt zeker!
Twee shaken op een dag en s'avonds gewoon eten kan niet beter toch! Beetje fruit tussendoor en heeeeel veeeeel water en het gaat als een trein
Later, tijdens het gebruik van Herbalife ben ik die thee gaan gebruiken (frambozen smaak). Daar krijg je energie van dus niet teveel kopjes op een dag!
Ik ben met het gebruik van Herbalife gestopt na het horen van heel veel negatieve berichten, en vooral de thee is heel slecht! In die thee zitten bepaalde stoffen die je schildklier aan kunnen tasten en blijvend letsel aan over kan houden ik ben er iom mijn huisarts direct mee gestopt! Misschien kun je ook is informeren bij je huisarts en kan hij je er wat over uitleggen (potjes + pillen meenemen) Dit is alleen ter informatie en misschien heb je er wat aan. ik wil je zeker niet laten schrikken!
Sucses
quote:Urgh wat een berg geld...
Op maandag 17 maart 2003 15:54 schreef charmed_angel het volgende:[..]
quote:In 3 maanden tijd 5 kilo. Na die 3 maanden binnen 2 maanden 8 kilo erbij
Op maandag 17 maart 2003 15:58 schreef lilithu het volgende:[..]
Dat is wel heel veel geld. Makkelijk te verdienen ook met vage beloftes dat het hét wondermiddel is om af te vallen. Hoeveel kilo ben jij ermee afgevallen en hoe lang heb je erover gedaan?
quote:ja ik hou een lijst bij van cm-ters
Op maandag 17 maart 2003 08:56 schreef kotsmongool het volgende:[..]
Dat is alleen maar vocht, als je 2 dagen weer normaal doet zit je wer op je oude gewicht. Als je echt wilt bijhouden of je gewicht verliest moet je jezelf opmeten, op verschillende plaatsen en om de week kijken of je centimeters kwijt bent. Dan weet je je of je ook echt vet kwijtraakt want nu zit je jezelf voor de gek te houden, is gewoon een feit van herballife. Je geloof toch zelf niet dat je 2,5 kilo vet bent kwijt geraakt in 1 dag??? Denk ff na....
bij herbalife gaat het ook meer om de cm-ters dan de kilo's en tuurlijk weet ik wel dat het vocht is
quote:smorgens een schaaltje yochurt
Op maandag 17 maart 2003 15:45 schreef lilithu het volgende:
Afvallen heeft trouwens zoveel meer te maken met een knop omdraaien in je hoofd dan met een doosje pillen kopen. Wil je slank zijn? Wil je het echt echt echt? Waarom dan niet voor de veilige en gezonde manier kiezen?Ik beweer helemaal niet dat het makkelijk is en zal zijn, maar als je iets echt wilt dan ga je er gewoon voor. Toch?
Wat valt er hier nou aan af te halen
quote:Je wilt het niet horen.
Op maandag 17 maart 2003 17:37 schreef Riann het volgende:
Iedereen scheint te vergeten dat herbalife VOEDING is
en lees eens alles door voordat je dingen zegt waar ik al antwoord op heb gegeven.
En ik voel me er zo fijn bij
Niet dat je beter kunt gaan sporten i.p.v pillen slikken, niet dat mensen zeggen dat het slecht voor je is, en niet dat nog nooit iemand beter is geworden van een pillen-dieet.
quote:En jullie willen niet luisteren naar mij
Op maandag 17 maart 2003 17:41 schreef qbus het volgende:[..]
Je wilt het niet horen.
Niet dat je beter kunt gaan sporten i.p.v pillen slikken, niet dat mensen zeggen dat het slecht voor je is, en niet dat nog nooit iemand beter is geworden van een pillen-dieet.
ik heb al zoveel geprobeert
Duidelijk mensen met geen ervaring
quote:Drink je genoeg water?
Op maandag 17 maart 2003 17:39 schreef Riann het volgende:[..]
en melk
's avonds 1 bord soep
En veel water en soms light dranken verder at ik geen tussendoortjesWat valt er hier nou aan af te halen
Heb je het al eens via de Weight Watchers geprobeerd?
Goedkoper, je leert beter met eten om te gaan en vele malen gezonder!
quote:Dit slaat werkelijk nergens op.
Op maandag 17 maart 2003 17:41 schreef Riann het volgende:
quote:Ook hardlopen/sporten al ?
Op maandag 17 maart 2003 17:41 schreef Riann het volgende:
quote:*Kuch*
Ik ben in 3 en een halve maand 12 kilo afgevallen door op mijn eetpatroon te gaan letten en zoveel mogelijk te gaan sporten.
Toen ik begon woog ik (1.91) 98 kilo, inmiddels weeg ik 86.
Niet lullen maar poetsen!
quote:Idd
Op maandag 17 maart 2003 18:15 schreef qbus het volgende:Dan moet je het zelf maar weten.
als iedereen nou eens zo dacht en me gewoon succes wenst en blij voor me is.Dan ben ik nog gelukkiger. Ik ken al die verhalen nu wel.
quote:Ik denk dat je selectief leest.
Op maandag 17 maart 2003 18:20 schreef Riann het volgende:
Ja jullie kunnen alleen maar commentaar geven
als ik me er toch gelukkig mee voel. Zoveel dingen zijn slecht.
Ja, het is voeding, maar dat is slimfast ook. Dat zijn zoveel dingen.
Maar het is toch raar dat er zoveel mensen tegen zijn NADAT ze het gebruikt hebben. Dat ze tijdens zo positief zijn. Zich afsluiten voor de nadelen.
Ja.. zelfde als rokers misschien. Als ze longkanker krijgen dan balen ze! Hadden ze nou maar geluisterd!
Waarom vraag je het niet gewoon aan je huisarts. Ik bedoel.. zekerheid boven alles.
Als jij zeker weet dat het goed is, dan zal je arts dat ook vertellen. Als hij wat anders vertelt, zal hij dan ook alleen maar commentaar geven? OF zit er dan wel een kern van waarheid in?
quote:Waarom open je dan een topic?
Op maandag 17 maart 2003 18:21 schreef Riann het volgende:[..]
Idd
als iedereen nou eens zo dacht en me gewoon succes wenst en blij voor me is.Dan ben ik nog gelukkiger. Ik ken al die verhalen nu wel.
quote:De huisarts zal dit niet goedkeuren
Op maandag 17 maart 2003 18:24 schreef Kleintje het volgende:[..]
Ik denk dat je selectief leest.
Iedereen vind het goed dat je de kilo's te lijf gaat.
Iedereen is blij dat jij je nu gelukkig voelt.
Maar je moet weten dat als je een topic opent dat je positieve berichten en negatieve berichten kan krijgen.
Wil je dat niet, dan moet je geen topic openen.
Ga dan naar een herballife mailinglist waar iedereen dat spul de hemel in prijst.Ja, het is voeding, maar dat is slimfast ook. Dat zijn zoveel dingen.
Maar het is toch raar dat er zoveel mensen tegen zijn NADAT ze het gebruikt hebben. Dat ze tijdens zo positief zijn. Zich afsluiten voor de nadelen.
Ja.. zelfde als rokers misschien. Als ze longkanker krijgen dan balen ze! Hadden ze nou maar geluisterd!Waarom vraag je het niet gewoon aan je huisarts. Ik bedoel.. zekerheid boven alles.
Als jij zeker weet dat het goed is, dan zal je arts dat ook vertellen. Als hij wat anders vertelt, zal hij dan ook alleen maar commentaar geven? OF zit er dan wel een kern van waarheid in?
en melk
's avonds 1 bord soep
En daar stond ik ook nog elke dag bij op de crosstrainer.
En daar viel ik niet bij af
dan moet je mij maar eens vertellen wat ik hier nog aan moet veranderen
quote:Niet lullig bedoeld hoor maar je zei eerst in een topic goh 100calorien kwijt...
Op maandag 17 maart 2003 18:32 schreef Riann het volgende:[..]
Knip
quote:toen deed ik dat weer eens
Op maandag 17 maart 2003 18:34 schreef Partygurl het volgende:[..]
Niet lullig bedoeld hoor maar je zei eerst in een topic goh 100calorien kwijt...
Nou is 100calorien amper iets dus als je dat elke dag sporten noemt val je daar iig niet van af
in de zomervakantie heb ik zovaak op dat ding gestaan zonder resultaat
quote:-zucht-
De huisarts zal dit niet goedkeuren
maar die keurt wel meer niet goed
die zal het etkinson dieet ook nooit goedkeuren. Dat heb ik ook gehad
zonder koolhydraten.
Je mag best de nadelen opnoemen ik vind het best en hoe jij erover denkt. Maar ik vind dingen die al gezegt zijn en als ik er dan op gereageert heb hoef je echt niet nog een keer te zeggen. En zeggen dat herbalife pillen dit en pillen dat is. Dat vind ik informeer je even meer over het spul of lees even alle berichten goed door.
En tuurlijk kom je aan als je hier mee stopt. Maar dat is bij elke dieet.
En ik ben een jaar lang bij een dietiste geweest. Het heeft niet geholpen. en dan kan je wel zeggen bij dat fokdieet gebeuren. En kijk eens wat ik atsmorgens een schaaltje yochurt
en melk
's avonds 1 bord soep
En veel water en soms light dranken verder at ik geen tussendoortjesEn daar stond ik ook nog elke dag bij op de crosstrainer.
AL EENS AAN DE SPORTSCHOOL/JOGGEN GEDACHT ? 350e keer ?
quote:Maar wat adviseer je me dan kwa eten want dat is ook erg belangerijk
Op maandag 17 maart 2003 18:34 schreef Partygurl het volgende:[..]
Niet lullig bedoeld hoor maar je zei eerst in een topic goh 100calorien kwijt...
Nou is 100calorien amper iets dus als je dat elke dag sporten noemt val je daar iig niet van af
quote:naar een sportschool ga ik niet
Op maandag 17 maart 2003 18:36 schreef qbus het volgende:[..]
-zucht-
AL EENS AAN DE SPORTSCHOOL/JOGGEN GEDACHT ? 350e keer ?
quote:Ja, weet hij veel
De huisarts zal dit niet goedkeuren
maar die keurt wel meer niet goed
quote:Uhm, misschien accepteren? In plaats van je gezondheid in de waagschaal zetten? Nee, niet meteen reageren van 'jij hebt makkelijk praten', want dat is niet zo. Ik heb ook zo mijn dingen waar ik niet blij mee ben, maar die ik maar moet accepteren. Ik ben niet perfect. Als dat een probleem voor een ander is, dan is dat jammer, niet mijn probleem. Ik geef toe, het duurt een tijd voor je dat echt kan denken. Waarom laten wij ons toch allemaal zoveel dicteren door dat belachelijke schoonheidsideaal, waarom is gezondheid (nog steeds) niet belangrijker?
En daar stond ik ook nog elke dag bij op de crosstrainer.
quote:Acepteren werkt niet
Op maandag 17 maart 2003 18:39 schreef Nausicaa het volgende:[..]
Ja, weet hij veel
[..]Uhm, misschien accepteren? In plaats van je gezondheid in de waagschaal zetten? Nee, niet meteen reageren van 'jij hebt makkelijk praten', want dat is niet zo. Ik heb ook zo mijn dingen waar ik niet blij mee ben, maar die ik maar moet accepteren. Ik ben niet perfect. Als dat een probleem voor een ander is, dan is dat jammer, niet mijn probleem. Ik geef toe, het duurt een tijd voor je dat echt kan denken. Waarom laten wij ons toch allemaal zoveel dicteren door dat belachelijke schoonheidsideaal, waarom is gezondheid (nog steeds) niet belangrijker?
quote:Waarom niet ?
Op maandag 17 maart 2003 18:38 schreef Riann het volgende:[..]
naar een sportschool ga ik niet
voel ik me NIET prettig
quote:Wat een bullshit.
en voor de 350ste keer we hebben thuis een crosstrainer en daar heb ik een half jaar elke dag op gestaan zonder enkel resultaat
Jij kunt niet even het bos in om te gaan joggen ?, wat sit-ups stretch-oefeningen doen ?.
Dit is gewoon gebrek aan motivatie.
[Dit bericht is gewijzigd door qbus op 17-03-2003 18:44]
quote:jij kunt het bullshit noemen ik niet
Op maandag 17 maart 2003 18:43 schreef qbus het volgende:[..]
Waarom niet ?
[..]Wat een bullshit.
Alsof je uberhaubt afvalt door alleen een beetje op een crosstrainer te gaan staan.
Jij kunt niet even het bos in om te gaan joggen ?, wat sit-ups stretch-oefeningen doen ?.
Dit is gewoon gebrek aan motivatie. [afbeelding]
en ja waarom ik me niet thuisvoel in een sportschool
omdat ik me schaam voor me eigen
ik ben ook al jaren niet meer gaan zwemmen als ik wat dunner ben dan wil ik straks weer best gaan zwemmen.
quote:Sochtend fruit
Op maandag 17 maart 2003 18:37 schreef Riann het volgende:[..]
Maar wat adviseer je me dan kwa eten want dat is ook erg belangerijk
en veeeel water
Als je dit combineert met sporten val je wel degelijk af
quote:Met veel fruit kan ik niet tot 12 uur mee vooruit
Op maandag 17 maart 2003 18:46 schreef Partygurl het volgende:[..]
Sochtend fruit
Smiddags yoghurt en een boterham
en savonds gewoon normaal met wat fruit toeen veeeel water
Als je dit combineert met sporten val je wel degelijk af
quote:Wat wil je nou horen?
Op maandag 17 maart 2003 18:44 schreef Riann het volgende:[..]
jij kunt het bullshit noemen ik niet
en ja waarom ik me niet thuisvoel in een sportschool
omdat ik me schaam voor me eigen
In de gemiddelde sportschool stikt het van de onzekere en dikke mensen. Iedereen die wat aan zijn lichaam wil doen staat ooit aan het begin van die ladder. In de meeste sportscholen hangt daarom ook een sfeer van "respect".
Maar ja, daar komen dan over het algemeen ook alleen mensen die daadwerkelijk wat willen bereiken, ipv weg te duiken in een slappe pilletjeskuur.
quote:Je creeert je eigen negatieve spiraal
ik ben ook al jaren niet meer gaan zwemmen als ik wat dunner ben dan wil ik straks weer best gaan zwemmen.
quote:wat wil jij nou horen
Op maandag 17 maart 2003 18:51 schreef qbus het volgende:[..]
Wat wil je nou horen?
In de gemiddelde sportschool stikt het van de onzekere en dikke mensen. Iedereen die wat aan zijn lichaam wil doen staat ooit aan het begin van die ladder. In de meeste sportscholen hangt daarom ook een sfeer van "respect".
Maar ja, daar komen dan over het algemeen ook alleen mensen die daadwerkelijk wat willen bereiken, ipv weg te duiken in een slappe pilletjeskuur.
[..]Je creeert je eigen negatieve spiraal
en nogmaals het is voeding
laat je eens goed informeren. ga naar zo iemand toe van herbalife dan krijg je ook de geschiedenis dat in de geschiedenis het spul slecht was en mocht dus ook niet verkocht worden maar voortaan is het goed.
En dat zijn geen verkoperspraatjes
je krijgt er topbegleiding
quote:En jullie nog allemaal ff flink natrappen, zeer goed voor haar zelfvertrouwen ook
Op maandag 17 maart 2003 18:51 schreef qbus het volgende:
Je creeert je eigen negatieve spiraal
Riann ga zo door meis komt allemaal goed .
voor Riann.
quote:Dankjewel
Op maandag 17 maart 2003 18:54 schreef Pushit het volgende:[..]
En jullie nog allemaal ff flink natrappen, zeer goed voor haar zelfvertrouwen ook
Riann ga zo door meis komt allemaal goed
.
voor Riann.
iemand die positief is
Ze heeft het topic in R&P geopend, zónder Herbalife in de titel, dat is door een goed bedoelende mod gewijzigd.
Ze wilde alleen graag kwijt hoe happy ze zich nu voelt...
Ik begrijp ook de kritiek wel, maar nu zie ik Riann zich alleen maar verdedigen en met die intentie heeft ze geen topic geopend.
Riann, als ik me er teveel mee bemoei hoor ik het wel.
quote:Joh, ik werk zelf in de verkoopbranche en die bullshit van "ontkrachten om te bekrachtigen" is al zo oud als de weg naar Rome.
Op maandag 17 maart 2003 18:53 schreef Riann het volgende:[..]
wat wil jij nou horen
laat je eens goed informeren. ga naar zo iemand toe van herbalife dan krijg je ook de geschiedenis dat in de geschiedenis het spul slecht was en mocht dus ook niet verkocht worden maar voortaan is het goed.En dat zijn geen verkoperspraatjes
je krijgt er topbegleiding
Maar je gelooft nog steeds niet dat je beter zelf wat aan het probleem kan doen, dat pilletjes op termijn alleen maar duur zijn en tegen je werken ?
Dan moet je maar op je bek gaan!
Herbalife
Multi level marketing
Herbalife Ander topic
Echt, zonder HL redt je het ook wel, Riann.
quote:Je zegt net de juiste dingen
Op maandag 17 maart 2003 18:56 schreef CartWOman het volgende:
Jongens, laat Riann lekker haar gang gaan...Ze heeft het topic in R&P geopend, zónder Herbalife in de titel, dat is door een goed bedoelende mod gewijzigd.
Ze wilde alleen graag kwijt hoe happy ze zich nu voelt...
Ik begrijp ook de kritiek wel, maar nu zie ik Riann zich alleen maar verdedigen en met die intentie heeft ze geen topic geopend.Riann, als ik me er teveel mee bemoei hoor ik het wel.
quote:Van snuiven ga je alleen maar meer roken
Op zondag 16 maart 2003 11:28 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Yep, en wat herbalife is voor stoppen met eten, is bv coke snuiven om te stoppen met roken
[Dit bericht is gewijzigd door X-Ray op 17-03-2003 19:07]
quote:Ja, en die gasten van Herbalife ook. Dat is hun werk.
Op maandag 17 maart 2003 19:05 schreef Riann het volgende:Je zegt net de juiste dingen
Maar goed, als het jou gelukkig maakt moet je het vooral niet laten. Alleen bedoelen wij het ook goed.
quote:ik snap ook best wel dat jullie het goed bedoelen maar als ik al een paar keer gezegt heb van dit en dat blijf het dan niet herhalen.
Op maandag 17 maart 2003 19:06 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ja, en die gasten van Herbalife ook. Dat is hun werk.
Maar goed, als het jou gelukkig maakt moet je het vooral niet laten. Alleen bedoelen wij het ook goed.
En nogmaals je krijgt er topbegleiding en als ik foto's zie dan denk ik dat wil ik ook.En ze zijn echt niet gefotosoept en je ziet het aan hem. En als het echt zo slecht was als hier werd beweerd dan mochten ze het niet verkopen.
en ik voel me er goed bij.
quote:Lang leve NLP. En je geld ben je kwijt. Je kunt net zo goed meer groenten en fruit kopen, mag je net zoveel van eten als je op kan. En ipv cola koop je flesjes Spa.
Op zondag 16 maart 2003 11:30 schreef Brad het volgende:
Gemotiveerd ben je, dat is goed.
quote:Ja allang
Op maandag 17 maart 2003 19:10 schreef Solomon het volgende:
Dit topic gelezen?
De waarheid over herbalife
ik vind het onzin
quote:O?
Op maandag 17 maart 2003 19:12 schreef Riann het volgende:[..]
Ja allang
ik vind het onzin
Heb je het tegendeel bewezen? Of WIL je te graag geloven in dit wondermiddeltje?
quote:Open maar vast een topic in Relaties en psychologie, want over een half jaar ben je 8 kilo zwaarder, heb je "alles geprobeerd" (ahuh) en ben je minstens 1000 euro lichter.
Op maandag 17 maart 2003 19:16 schreef Riann het volgende:
ik val er mee af en dat is nu ff erg belangerijk voor mij.
Ik wil ook leuke rokjes aan etc. ik verheug me er nu al op. Je kunt je niet voorstellen hoeveel het voor mij betekent.
En dat terwijl je ook als een mooie, slanke dame die iedere week lekker sport en barst van het zelfvertrouwen (en de poen) de zomer in zou kunnen gaan.
Geluk is soms een keuze.
quote:wil ik ook niet
Op maandag 17 maart 2003 19:25 schreef Partygurl het volgende:
Fixeer je niet op een slank figuur. Je zal nu best veel afvallen maar zo schriel als een fotomodel word je niet
wil wel een beetje mollig zijn
quote:Met jou valt niet te praten lees terug wat ik gezegt heb dat ik het spul wil blijven gebruiken etc etc etc
Op maandag 17 maart 2003 19:28 schreef qbus het volgende:[..]
Open maar vast een topic in Relaties en psychologie, want over een half jaar ben je 8 kilo zwaarder, heb je "alles geprobeerd" (ahuh) en ben je minstens 1000 euro lichter.
En dat terwijl je ook als een mooie, slanke dame die iedere week lekker sport en barst van het zelfvertrouwen (en de poen) de zomer in zou kunnen gaan.
Geluk is soms een keuze.
quote:ennuh ik kan niet gelukkig zijn met hoe ik ben
Op maandag 17 maart 2003 19:29 schreef Aaargh! het volgende:
Is het ooit bij je opgekomen dat je ook gewoon niet kunt afvallen en gelukkig zijn met hoe je bent ?
't is maar een ideetje.
In ieder geval...ik ken Herbalife ook van m'n moeder...het heeft heel even geholpen (een paar kilo eraf) en toen ze er mee stopte is het gewoon weer begonnen, terwijl ze heel gezond eet...dus misschien blijf je er wel je hele leven aan vastzitten wil je slank blijven...of moet je steeds meer gebruiken...
Natuurlijk is dat niet te hopen dus ik wens de topicstarter veel succes
en fijn dat ze zich zo beter voelt!! Ik kan het me heel goed voorstellen...het is een heerlijk gevoel om je slank te voelen in plaats van dik...je dik voelen is een van de verschrikkelijkste dingen die er bestaan!!
Vooral het winkelen zonder dat je iets past ... mensen die daar geen last van hebben zullen dat echt nooit begrijpen. Maar ja...
quote:En dat zeg jij, die iedereen die niet in dat sprookje geloofd en je waarschuwd, voor leugenaar uitmaakt ?
Op maandag 17 maart 2003 19:32 schreef Riann het volgende:[..]
Met jou valt niet te praten
quote:En je neemt de gezondheids-risico's, de honderden euro's per maand, kans op enorme terugval=bijval en het gebrek aan zelfvertrouwen op de koop toe ?
lees terug wat ik gezegt heb dat ik het spul wil blijven gebruiken etc etc etc
[Dit bericht is gewijzigd door qbus op 17-03-2003 19:40]
quote:Als de topicstarter vermeld dat haar ULTIEME gelukzaligheid aan herbalife te danken is wat ze net een blauwe maandag gebruikt. En daarbij goedbedoelde waarschuwingen MET onderbouwing wegwuift, is hoon je deel natuurlijk
Op maandag 17 maart 2003 19:35 schreef Suzanna het volgende:
Ik denk dat de topicstarter niet op discussies over Herbalife, gezond en niet gezond, dik en niet dik, eten of niet eten, roken of niet roken zat te wachten!
quote:Hm...en daar zat ze idd op te wachten
Op maandag 17 maart 2003 19:38 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Als de topicstarter vermeld dat haar ULTIEME gelukzaligheid aan herbalife te danken is wat ze net een blauwe maandag gebruikt. En daarbij goedbedoelde waarschuwingen MET onderbouwing wegwuift, is hoon je deel natuurlijk
quote:Och, aangezien Riann wel vaker de neiging heeft niet te luisteren, maar alleen te blaten...
Op maandag 17 maart 2003 19:41 schreef Suzanna het volgende:[..]
Hm...en daar zat ze idd op te wachten
(natuurlijk!!) Ze wilde wel even de grond in geboord worden en haar minderwaardigheidscomplex terugkrijgen
maarja... Natuurlijk zijn goedbedoelde adviezen niet verkeerd, maar iemand moet altijd zelf een keuze maken, en als ze daar nou eenmaal heel blij mee is is dat toch fijn
En daarnaast vermoed ik binnen 3 maanden allerlei ach ende wee topics omdat herbalife zooooooooooooo slecht is.
En het is gewoon een beroerde keuze als je weet dat er al 100-en mensen aantoonbaar door herbalife in de problemen zijn gekomen, of zelfs overleden.
En of ze erop zit te wachten weet ik niet. Maar dit is nog steeds een openbaar forum, en daar kan je ook tegenstanders van je mening tegenkomen. En die mogen ze ook gewoon ventileren.
Misschien willen de mensen die hier waarschuwen er dan minimaal voor zorgen ANDERE mensen van de herbalife af te houden. Ondanks dat Riann blijkbaar niet 'te helpen' is. Best nobel toch?
quote:Ga dan naar de echte herbalife topics om over dit producht te praten ik heb er zondag ook eentje omhoog gekickt
Op maandag 17 maart 2003 19:43 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Och, aangezien Riann wel vaker de neiging heeft niet te luisteren, maar alleen te blaten...
En daarnaast vermoed ik binnen 3 maanden allerlei ach ende wee topics omdat herbalife zooooooooooooo slecht is.
En het is gewoon een beroerde keuze als je weet dat er al 100-en mensen aantoonbaar door herbalife in de problemen zijn gekomen, of zelfs overleden.
En of ze erop zit te wachten weet ik niet. Maar dit is nog steeds een openbaar forum, en daar kan je ook tegenstanders van je mening tegenkomen. En die mogen ze ook gewoon ventileren.
Misschien willen de mensen die hier waarschuwen er dan minimaal voor zorgen ANDERE mensen van de herbalife af te houden. Ondanks dat Riann blijkbaar niet 'te helpen' is. Best nobel toch?
daar heb je ook weer genoeg positieve reacties
en als het slecht is daar kom ik dan wel zelf achter.
Ik wil het proberen en als het lukt etc dan ben ik heel gelukkig en blij en weet ik het allemaal als het niet lukt ja pech gehad. En dood gaan van dit spul onzin. Ja als ik morgen een hartaanval krijg dan ligt het zeker aan herbalife terwijl ik het ook kon krijgen als ik het niet gebruikte.
quote:Welterusten Riann...
Op maandag 17 maart 2003 19:49 schreef Riann het volgende:[..]
Ga dan naar de echte herbalife topics om over dit producht te praten ik heb er zondag ook eentje omhoog gekickt
daar heb je ook weer genoeg positieve reacties
en als het slecht is daar kom ik dan wel zelf achter.
Ik wil het proberen en als het lukt etc dan ben ik heel gelukkig en blij en weet ik het allemaal als het niet lukt ja pech gehad. En dood gaan van dit spul onzin. Ja als ik morgen een hartaanval krijg dan ligt het zeker aan herbalife terwijl ik het ook kon krijgen als ik het niet gebruikte.
Ik wacht de eerste zielige topics van je wel af
quote:formule 2 en 3 dus maar weinig de noodzakelijke
Op maandag 17 maart 2003 19:56 schreef charmed_angel het volgende:
Alleen de shake is toch voeding??Riann slik je er ook pillen bij?
quote:Is goed
Op maandag 17 maart 2003 19:51 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Welterusten Riann...
Ik wacht de eerste zielige topics van je wel af
als jullie gelijk hebben dan horen jullie het nog wel
dus nu ff niet meer dat gezever wat ik nu al te vaak heb gehoord
De inhoud van Formule 1 is geschikt bij het afslanken voor 14 dagen.
Formule 2
Onze Vezel- en Kruidentabletten bevatten een mengsel van krachtige havervezels en geselecteerde kruiden. Die stimuleren samen een efficiënte verwijdering van afvalstoffen uit de voedingsmiddelen die we tot ons nemen.
Een schonere spijsvertering kan ook effectiever werken en zo tegelijkertijd bijdragen aan een betere opname van essentiële voedingstoffen uit onze voeding.
Formule 3
Formule 3 bevat een unieke combinatie van voedingsmiddelen, die als u dagelijks genoeg water drinkt, drie speciale functies heeft. Het kan het lichaam helpen bij het herstellen van de natuurlijke waterhuishouding, de kruidensamenstelling helpt afvalstoffen te verwijderen en deze twee processen samen helpen sinaasappelhuid zichtbaar gladder te maken.
Formule 4
Deze wetenschappelijk zeer vooruitstrevende formule wordt samengesteld uit puur natuurlijke ingrediënten en is ontwikkeld voor een veilige en werkzame gewichtsbeheersing.
Thermojetics drank 100 gram Original
Calorievrij en verkwikkend, deze Instant Kruidenthee.
Of u hem nu koud of warm drinkt, door een combinatie van eeuwenoude kruidenleer en modern raffinement, voelt u zich prima met deze calorievrije thee die u bovendien vitaal houdt.
Thermojetics Geel
Een voedingssupplement dat speciaal is ontwikkeld om s avonds te gebruiken. Het helpt uw lichaam bij de natuurlijke afstelling van de glucosebalans.
Bovendien draagt het bij tot het veranderen van uw eetgewoonten, een essentieel onderdeel van elk gewichtsbeheersingsprogramma.
Thermojetics Groen en Beige
Thermojetics Groene tabletten werken samen met Thermojetics Beige tabletten en bevorderen uw voedingsbalans.
Zij bevatten een voedingskundig waardevolle en ondersteunende mix van kruiden die helpen om de vitaliteit en het uithoudingsvermogen te versterken.
Vitamine en Mineralen
Slechte eetgewoonten, veel stress door onze snelle manier van leven, luchtverontreiniging en uitlaatgassen kunnen leiden tot tekorten van essentiële voedingsstoffen in ons lichaam. Het wordt nog lastiger om op het ideale gewicht te blijven.
Vitaminen-, mineralen- en kruidentabletten creëren een solide basis voor een goede gezondheid.
quote:Als je er echt mee door wil gaan Riann, dan zou ik een betere distributeur zoeken. Want als hij jou dit heeft aangeraden, dan ben je fout bezig.
Op maandag 17 maart 2003 20:03 schreef Riann het volgende:[..]
formule 2 en 3 dus maar weinig de noodzakelijke
en ik drink die thee
maar ik merk dat ik door die thee veel minder moe ben.
Mijn vriendin is nog steeds distributeur van die troep en ze heeft er echt heel veel verstand van.
Alleen formule 1, 2 en 3 is niet goed. Als je echt wilt afvallen zal ik groen/beige erbij slikken.!
Dat is het laatste wat ik erover wil zeggen.
Het is jouw lijf, jouw gezondheid en jouw portemonnee.
quote:Ik durf nu nog niet te zeggen hoeveel dat ik zondag morgen weegde maar idd het is mijn lijf mijn gezondheid en mijn moeder's portomonnee
Op maandag 17 maart 2003 20:06 schreef Kleintje het volgende:
Riann, nog even.
Je schreef wat je at.
Ik weet niet hoeveel je weegt, maar zelfs voor een persoon die 63 kilo weegt is dit te weinig.
Met weight watchers moet ik 18 punten eten en dat is nog meer dan dat!
Je valt af door VOLDOENDE te eten en niet door jezelf uit te hongeren!Dat is het laatste wat ik erover wil zeggen.
Het is jouw lijf, jouw gezondheid en jouw portemonnee.
Al die duizenden jaren heeft de mens veel moeten bewegen en was er meestal niet heel veel eten. Voornamelijk groenten en fruit en een beetje vlees was het dieët van toen. Werkte prima tegen cholesterol, stress kwam niet voor. Hart- en vaatziekten praktisch alleen als je er mee was aangeboren of als je tot de elite behoorde die WEL duur voedsel (lees als: Vlees) konde betalen.
Ik lees dat je qua voeding niet veel binnenkrijgt. Dat is al een goede stap! Zorg dat je ook niet te weinig eet want dan denkt je lichaam dat het moeilijke tijden zijn en houdt het vet als reserve aan en gaat liever spieren verbranden omdat die energie kosten. Probeer dus gewoon netjes bruine boterhammen te eten met bijvoorbeeld komkommer, augurk etc. Om tussendoor geen honger te krijgen, neem wat worteltjes mee, of appels. Werkt prima.
Nog even over dat crosstrainer idee. Prima dat je dat doet . Ik kan je echter een tip geven om dit ook effectief te maken: Doe het minimaal 45 minuten achter elkaar, liefst op een tempo dat je een uur of anderhalf kan volhouden. Dit is een vuistregeltje zodat je je hartslag op de 120-130 houdt. Waarom dit belangrijk is, is omdat bij die hartslag je lichaam in vetverbrandingsmodus gaat. Met de inspanning die je dan levert kun je het effectiefst vet verbranden.
Die 45 minuten minimale inspanning achter elkaar zijn er om de motor die het vet verbrandt op gang te brengen, en belangrijker nog: Zo'n zwengel te geven dat die de hele dag blijft lopen. Dit betekent dat je na 45-60 minuten inspanning de hele dag EXTRA vet verbrandt!
Als je 20 minuutjes traint dan slaat die motor erna gewoon af en kun je het eigenlijk beter niet doen omdat je je alleen gaat frustreren dat het niet werkt.
-Eet voldoende
-Eet gezond
-Sport minimaal 45 minuten achter elkaar, minimaal 3 keer per week
-Slaap voldoende.
Het laatste verdien je na een paar maanden vanzelf terug omdat je fitter bent en minder slaap nodig hebt.
Jammer om er zoveel geld aan uit te geven.
quote:Misschien ben ik wel eigenwijs
Op maandag 17 maart 2003 20:17 schreef Melluh het volgende:
verhaal
quote:Vind ik geen goed argument, we schotelen onze honden ook hondevoer voor, brokken waar alle voedingsmiddelen geconcentreert inzitten die je nooit in de natuur zo terug vindt in één zo'n hap, toch zal niemand zo gek zijn om een eigen hap te maken voor de hond, die hoogstwaarschijnlijk ook geen steek beter is dan de brok. Ik vergelijk Herbalife dus ook met hondebrokken.
Op maandag 17 maart 2003 20:17 schreef Melluh het volgende:
Riann. Duizenden jaren lang heeft de mens geleefd zonder die Herbalife, en nu zou het de enige manier om af te vallen zijn?
Ja, het is een natuurlijk produkt, maar dat is cocaine ook. Geen geldig argument, zeker niet omdat je het niet in deze concentraties terug kan vinden in de natuur. Een wortel is natuurlijk, geconcentreerde wortel-ingredienten niet. Met goede filtratieprocessen zou je zelfs uit een blaadje sla zware metalen kunnen halen. Kortom dat 'natuurlijke ingredienten' is geen goed argument.
Mgoed, ik heb laatst gehoord dat de enige beste en doeltreffendste manier is om af te vallen (vet te verbranden dus) om je minstens een half uur per dag in het zweet te werken, eerder ga je geen vet verbranden, slechts reserves uitputten waarmee je je stofwisseling meer en meer vertraagt. Maar ik ben geen dieetist en ook die schijnen niet altijd de juiste oplossing te weten.
quote:Ik ben nu geen 63 ff voor de duidelijkheid
Op maandag 17 maart 2003 20:24 schreef Lannie het volgende:
Hoi Rian,
even een berichtje van een medefokker die gewicht probeert te verliezen: 63 kilo is een prachtig gewicht, hier ben je zeker niet dik mee - je kan al miljoenen leuke rokjes aan. Welke maat heb je? 36? 38? Ik ken je natuurlijk niet, maar ik ken wel meiden die zo begonnen en met anorexia eindigden. Maargoed, ik neem aan dat je oud en wijs genoeg bent om het niet zo ver te laten komen... laat me alleen benadrukken dat je vast al een prachtig figuur hebt, en dat het waarschijnlijk beter is om even lekker te sporten en 2 liter water per dag te drinken. Want je hebt (in tegenstelling tot mij, bijvoorbeeld) helemaal geen overgewicht!!
Cheers, Lannie
veel en veel zwaarder
maar voor de rest jullie hebben jou mening ik heb mijn mening
en ik probeer er wat van te maken. en ik zie het positief in
quote:
Op maandag 17 maart 2003 20:22 schreef Riann het volgende:
Misschien ben ik wel eigenwijs
Geen commentaaren misschien ben ik ook wel verstandig om er niet naar te luisteren.
Niet luisteren naar kritiek is nooit goed. Hoe meer info hoe beterIk hoor overal goeden berichten van de mensen die het gebruiken of gebruikt hebben. Alleen hier hoor ik slechte berichten.
Mensen willen graag laten zien dat ze zijn afgevallen, als ze zijn aangekomen of iets anders is mis gegaan met een dieët dan vertellen ze dat niet graag. Want dat zou betekenen dat ze een fout hebben gemaakt en ik ken maar weinig mensen die dat graag toegeven99% van de gavallen gaat het goed.
99% van de gevallen die jij hoort/leest/niet negeertDus waarom zou het bij mij niet goed gaan.
Misschien gaat het wel goed, maar je stort je er zonder nadenken in. Je gaat ook niet zonder goede planning naar de jungle of wel?En ik ben er happy mee en bij die andere dieten heb ik me nooit happy gevoelt
Van een XTC-dieët wordt je ook happy. Van dit dieët wordt je blij omdat jouw honger kunstmatig onderdrukt wordt, eigenlijk worden je echte gevoelens dus weggehaald. Dat is geen manier om te leven IMHOik heb ook punten dieet gedaan, dietiste, etkinson en ga zo maar door
Heb je er ook bij gesport, op de manier zoals ik hierboven zei?en hoe ben ik nu.
Iemand die wilt afvallen en dus symptomen te lijf gaat zonder de oorzaken te pakken. Dat is een recept voor levenslange afhankelijkheid van het 'medicijn'Ik voel me hier gelukkig bij. Daarom ga ik er ook mee door. En als het niet goed is of etc dan merk dat gauw genoeg van zelf.
Moet je helemaal zelf weten, ik zou echter nooit m'n lichaam in de waagschaal stellen voor een experiment zonder PRECIES te weten hoe alles werkt en wat het doet met je lichaam en geest
quote:Ik ga er niet langer over in discussie ik voel me er goed bij
Op maandag 17 maart 2003 20:43 schreef Melluh het volgende:[..]
klaar
ennuh het is al 10 jaar op de markt over de hele wereld dus het is geen expiriment mee gedaan
quote:Vanaf dit moment zie ik je als een domme, naïve pillenslikker met voorbedachte rade.
Op maandag 17 maart 2003 20:48 schreef Riann het volgende:
Ik ga er niet langer over in discussie ik voel me er goed bij
klaar
ennuh het is al 10 jaar op de markt over de hele wereld dus het is geen expiriment mee gedaan
quote:
Welterusten Riann...Ik wacht de eerste zielige topics van je wel af
[Dit bericht is gewijzigd door Melluh op 17-03-2003 20:54]
quote:Je doet maar hoorrrrrrrr
Op maandag 17 maart 2003 20:52 schreef Melluh het volgende:[..]
Vanaf dit moment zie ik je als een domme, naïve pillenslikker met voorbedachte rade.
Ik zou het vantevoren niet hebben durven dromen maar het moment is daar: Ik ben het eens met Swetzenegger:
[..]
quote:Zoals melluh al heeft duidelijk gemaakt ben je wel een prototype "target" voor makkelijke afslankmiddelen. De truukjes die gebruikt worden bij het verkopen van dit soort producten zijn net zo belangrijk als het product zelf. Ik bedoel: je voelt je nu helemaal gelukkig en je hebt al allemaal verwachtingen, maar die zijn puur gebaseerd op een verkoopverhaal (I ask you!) en foto's van slanke mensen. Heb je ook al reden om gelukkig te zijn met je lichaam? Neen.
Op maandag 17 maart 2003 20:48 schreef Riann het volgende:
Ik ga er niet langer over in discussie ik voel me er goed bijklaar
Je goedgelovigheid wekt eigenlijk een beetje medelijden bij me op, want je verdient het niet om genaaid te worden door een bedrijf dat op je geld uit is. Helaasch, dat is wel de manier hoe het werkt.
Mijn advies is dan ook (naast mijn eerdere tips) dat je een kritische dame wordt die zich eerst afvraagt of het gaat werken en dan pas tot een beslissing overgaat. Zoals je je nu laat leiden door je verlangens zul je genaaid blijven worden totdat je verstandig wordt of als standaard overgewicht-nederlander eindigt. En geloof me, de kans op dat laatste is 95%.
Blind zijn door verlangen betekent vroeg of laat tegen de lamp lopen. Open je ogen!
quote:Het werkt al zelfs na 1 dag ben er al mee afgevallen
Op maandag 17 maart 2003 21:01 schreef Morphs het volgende:[..]
Zoals melluh al heeft duidelijk gemaakt ben je wel een prototype "target" voor makkelijke afslankmiddelen. De truukjes die gebruikt worden bij het verkopen van dit soort producten zijn net zo belangrijk als het product zelf. Ik bedoel: je voelt je nu helemaal gelukkig en je hebt al allemaal verwachtingen, maar die zijn puur gebaseerd op een verkoopverhaal (I ask you!) en foto's van slanke mensen. Heb je ook al reden om gelukkig te zijn met je lichaam? Neen.
Je goedgelovigheid wekt eigenlijk een beetje medelijden bij me op, want je verdient het niet om genaaid te worden door een bedrijf dat op je geld uit is. Helaasch, dat is wel de manier hoe het werkt.
Mijn advies is dan ook (naast mijn eerdere tips) dat je een kritische dame wordt die zich eerst afvraagt of het gaat werken en dan pas tot een beslissing overgaat. Zoals je je nu laat leiden door je verlangens zul je genaaid blijven worden totdat je verstandig wordt of als standaard overgewicht-nederlander eindigt. En geloof me, de kans op dat laatste is 95%.
Blind zijn door verlangen betekent vroeg of laat tegen de lamp lopen. Open je ogen!
En nogmaals ik krijg TOPBEGLEIDING
quote:dankjewel
Op maandag 17 maart 2003 21:07 schreef Stranger het volgende:
Riann, ik ben wel blij voor je, als jij je er goed bij voelt.. laat je niet afschrikken door die indianenverhalen, en als je het uiteindelijk toch niet blijkt te helpen, heb je je tenminste een tijdje goed gevoeld!
dit vind ik nou fijn
en als het idd niet werkt dan heb ik het geprobeert anders blijft altijd in mijn hoofd van stel als ik het nou wel had gedaan.
quote:Ja natuurlijk werkt het, je moet het alleen een leven lang gebruiken zo. Of - dat is voor sommigen ook een manier - je valt af en vervolgens durf je je ook weer te laten zien in de sportschool, zwembad of kan je weer hardlopen zonder dat je vetrollen gaan springen etc. etc. das ook een manier waar veel voor te zeggen valt imo. Als je maar begrijpt waar je mee bezig bent.
Op maandag 17 maart 2003 21:05 schreef Riann het volgende:
ik heb al resultaat dus het werkt.
Als het niet schadelijk is, waarom raden artsen het dan af?
Die hebben geen enkel belang bij jouw overgewicht lijkt mij.
En als het echt zulk goed spul was, waarom wordt het dan niet gebruikt in bijv ziekenhuizen voor mensen die bijv op medische gronden af moeten vallen?
Waarom zit dit niet in het ziekenfonds, als het werkt en onschadelijk is verdient de staat bakken met geld terug aan medische zorg wb aan overgewicht gerelateerde ziekten.
quote:Kijk, hierboven staat het perfecte voorbeeld van iemand die niet weet waar ze op moet letten waardoor er vervolgens misbruik van haar wordt gemaakt.
Het werkt al zelfs na 1 dag ben er al mee afgevallen
Als je verstandig bent neem je het woord 'afvallen' nooit meer in je mond. Je wilt namelijk niet afvallen maar VET VERBRANDEN. Je staat zeker ook steeds op de weegschaal? Precies dat dacht ik al. Als je veel aan sport doet zul je spiermassa aankomen en vet verbranden. Deze processen vinden gelijktijdig plaats waardoor je gewicht hetzelfde blijft, terwijl je wel vet verbrandt. Dat is al een reden waarom een weegschaal niet datgene aangeeft wat jij wilt weten.
Wat je eigenlijk moet doen is ergens je vetpercentage laten opmeten. Dan weet je precies hoeveel procent van je gewicht uit vet bestaat en hoeveel kilo vet je dus kwijt kunt/wilt raken.
Per dag kun je nog geen 100 gram vet verbranden als je gezond eet en veel sport. Klopt, dat is niet veel. Als je aan sport doet zul je per uur zo'n 300 calorieen verbranden. Een kilo vet bevat zo ongeveer 8000 calorieen. Ja je leest het goed, dat betekent dat je ongeveer 25 uur moet sporten om 1 kilotje vet te verbranden.
quote:Ik trek je levensstijl toch in twijfel. Wat jij een dieet noemt betekent dat je in mindere mate eet, maar zo werkt het lichaam juist niet. Je moet juist meer eten om je lichaam duidelijk te maken dat er voedsel in overvloed is en het dus niet rustig aan hoeft te doen met het energieverbruik. En sporten moet ook op je juiste manier gebeuren om effect te hebben. Het is een heel karwei en daarom falen de meeste mensen, daarom moet je eerst wat kennis vergaren voordat je bedenkt of je een bepaalde lifestyle voor de rest van je leven wilt aanhouden.
en van de mensen die het gebruiken of gebruikt hebben die ik in real life spreek zijn er positief over en ik geloof eerder hun. En ik heb al zoveel teleurstellingen gehad. En normaal begin ik aan een dieet van ja dit zal wel weer niet werken en idd geen goeden instelling en wat blijft het werkt niet en ja ik sport er dan bij.
quote:Je hebt nog geen enkel resultaat. Zie je er al beter uit dan? Zitten de kleren al veel losser? Zie je de contouren van je spieren al een beetje?
En dit denk ik dat gaat werken
ik heb al resultaat dus het werkt.En nogmaals ik krijg TOPBEGLEIDING
Begeleiding is niks, je kunt iemand zo hard begeleiden als je wilt, maar het is niet meer dan ondersteuning. Uiteindelijk moet het uit jezelf komen.
Pas als je vind dat de maat vol is, je het spuugzat bent om ook nog maar een dag in hetzelfde lichaam rond te lopen en je koste wat kost wil veranderen, dan pas ben je klaar om een echte lifestyle-change te ondergaan. Eentje waarin JIJ de baas bent en bepaalt wat er gebeurt, niet een duur product waar anderen geld voor krijgen. Klinkt streng, is het ook.
quote:En als je na een jaar een stoma hebt, wat maakt dat nou uit!
Op maandag 17 maart 2003 21:07 schreef Stranger het volgende:
Riann, ik ben wel blij voor je, als jij je er goed bij voelt.. laat je niet afschrikken door die indianenverhalen, en als je het uiteindelijk toch niet blijkt te helpen, heb je je tenminste een tijdje goed gevoeld!
In ieder geval ben je dan lekker SLANK met een zijuitgang
quote:Och Swetsenegger, laat toch zitten, ze hoort je toch niet want ze wíl je niet horen
Op maandag 17 maart 2003 21:29 schreef Swetsenegger het volgende:En als je na een jaar een stoma hebt, wat maakt dat nou uit!
quote:Euhm, toen ik 2 ephedra-capsules had geslikt op een goaparty voelde ik me ook extreem vrolijk
En ik ben er happy mee en bij die andere dieten heb ik me nooit happy gevoelt
Probeer in ieder geval in te zien dat deze mensen je proberen te helpen, mensen die jij waarschijnlijk zeikerds vind. Het is logisch dat je je vastklampt aan iets nieuws dat schijnt te werken, dat heeft iedereen wel, zeker als je al zoveel geprobeerd hebt!
Maar, als iedereen zou zeggen "Slik maar met die handel, je gaat er waarschijnlijk toch niet dood aan," dan zou je pas geprikkeld moeten raken. Deze mensen willen je helpen, maar keuren herbalife af als middel om af te slanken. Ik hoop dat je de berichten ook echt leest in plaats van chagerijnig te worden door de negatieve berichten.
Je kan ook XTC gaan slikken, elk weekend een of twee pilletjes, geloof mij maar dat je dan afslankt! Een (bijna) buurmeisje van mij heeft dat een hele tijd gedaan. Ze was eerst extreem dik, echt niet meer normaal en nu is ze slank. Ja, echt, slank. Ze heeft er bijna niks voor hoeven te doen, kon het hele weekend uit haar dak gaan en het koste haar niks! Waarom zou je dat niet doen?
Nou? Omdat het je lichaam sloopt, dat besef jij ook. Omdat er niet zoveel (publiekelijk) bekend is over ephedra (of ephedrine, wat dan ook), klinkt het heel aantrekkelijk. Hét nieuwe middeltje. Maar kijk ook naar de negatieve kant er van. Als je het lang gebruikt ís het zo dat je een verhoogde kans loopt op allerlei hele erge kwalen, en denk bij jezelf na, nu kan het nog, of die kwalen beter zijn dan het kwaad, in jouw geval dat je vind dat je dik bent.
Ephedra is rotspul. Het is ook nog eens verslavend en dat is al helemaal niet mooi. Je bent nu nog in een fase dat je zelf daarover kunt beslissen, maar als je er echt verslaafd aan raakt kan het je helemaal slopen. Je kan er nachten van wakker liggen, omdat je zoveel energie hebt, je concentratie wordt minder en ga zo maar door. Het is geen fabeltje ofzo.
Ephedra is vergelijkbaar met speed, maar dan een iets "natuurlijkere" versie er van. Nou en? Dat het natuurlijk is staat niet gelijk aan dat het ook niet slecht is. Ik wil je dus in ieder geval waarschuwen, je bevind je nu nog in een status dat je lichaam niet afhankelijk is en je zelf kunt kiezen. Suc6!
quote:Dat is een lichte concentratie (maximaal 10 keer geconcentreerder) dat is heel wat anders. In poeders hebben ze van een plant met allerlei processen 1 bepaalde stof eruit gehaald om die vervolgens in veeeel grotere hoeveelheden ergens anders in te stoppen.
Op maandag 17 maart 2003 20:25 schreef fokje het volgende:
Vind ik geen goed argument, we schotelen onze honden ook hondevoer voor, brokken waar alle voedingsmiddelen geconcentreert inzitten die je nooit in de natuur zo terug vindt in één zo'n hap, toch zal niemand zo gek zijn om een eigen hap te maken voor de hond, die hoogstwaarschijnlijk ook geen steek beter is dan de brok. Ik vergelijk Herbalife dus ook met hondebrokken.
Maar volgens mij snap je wel wat ik bedoel.
quote:Doe es normaal. Je kan mij niet wijsmaken dat het je wat kan schelen, dus doe ook niet alsof, zodat je effe lekker iemand de grond in kan trappen die toch niet tegen je op kan. Stuk verdriet
Op maandag 17 maart 2003 21:29 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
En als je na een jaar een stoma hebt, wat maakt dat nou uit!
quote:Ja ach, ik ben ook geen voorstander van Herbalife in die zin, het lijkt me niet gezond op de lange duur, dus járen achteréén, voor kort gebruik wel, als zeg maar een opstapje.
Op maandag 17 maart 2003 22:38 schreef Melluh het volgende:[..]
Dat is een lichte concentratie (maximaal 10 keer geconcentreerder) dat is heel wat anders. In poeders hebben ze van een plant met allerlei processen 1 bepaalde stof eruit gehaald om die vervolgens in veeeel grotere hoeveelheden ergens anders in te stoppen.
Maar volgens mij snap je wel wat ik bedoel.
In Amerika was Herbalife ook een groot succes en laat Amerika nou het dikste land ter wereld zijn, nog steeds. Zoals met elk dieet is het moeilijk om het altijd vol te houden, een leven lang poeders en pillen, dat gaat denk ik wel enorm je strot uithangen en dien je een echte die-hard te zijn, ook met Herbalife. Waarschijnlijk is het toch het makkelijkst om een patroon vast te houden van regelmatig intensief sporten en rustig aan met snacks en snoep op het moment dat je op het goede gewicht zit. Een goede gewoonte aanleren dus. Maar dat is al heel vaak gezegd.
quote:
Op maandag 17 maart 2003 23:09 schreef k_i_m het volgende:[..]
Doe es normaal. Je kan mij niet wijsmaken dat het je wat kan schelen, dus doe ook niet alsof, zodat je effe lekker iemand de grond in kan trappen die toch niet tegen je op kan. Stuk verdriet
.
Riann, m'n moeder heeft er ook geen goede ervaringen mee hoor, maar het is jouw lichaam.
quote:Jij denkt echt nog steeds dat een mooi lichaam te koop is he ?
Op maandag 17 maart 2003 20:10 schreef Riann het volgende:
maar idd het is mijn lijf mijn gezondheid en mijn moeder's portomonnee
Een heleboel mensen hier ,waaronder veel mensen met ervaring, hebben je inmiddels verteld dat dat niet zo is.
Ik ga nu iets heel vervelends zeggen:
Jouw probleem is niet dat je zielig bent, jouw probleem is dat je nog te lui bent om even een paar sportschoenen aan te trekken en te knokken voor je conditie. Nee, jij gaat liever op je moeders zak een slap ouwehoeren dieet volgen waarvan de hele wereld je kan vertellen dat het geen hol uitmaakt.
Jij krijgt geen mooi lichaam omdat je dat simpelweg niet verdiend. je wil dat een ander het doet terwijl jijzelf lekker op je reet kan blijven zitten om naar een zweefteef te luisteren met een zak chips in je hand.
Met zo'n luie instelling blijf je altijd het dikkertje!
quote:Nou als ik zo kijk naar wat Rian hiervoor at dan lijkt me niet dat ze altijd met een zak chips in de hand zit.
Op maandag 17 maart 2003 23:41 schreef qbus het volgende:[..]
Jij krijgt geen mooi lichaam omdat je dat simpelweg niet verdiend. je wil dat een ander het doet terwijl jijzelf lekker op je reet kan blijven zitten om naar een zweefteef te luisteren met een zak chips in je hand.Met zo'n luie instelling blijf je altijd het dikkertje!
Of het nou werkelijk zo'n goed idee is om met Herbalife te gaan beginnen betwijfel ik ten zeerste. Maar als Rian zich hier nu goed bij voelt moet ze dat vooral doen.
Toch denk ik zelf dat wanneer je goed beweegt en gezond eet (niet te veel maar ook zeker niet te weinig! (Dan val je ook niet af.) je veel meer bereikt voor op de langere termijn.
Als ik kijk naar de reactie van Melluh, waarin ie reageert op jouw post, vond ik zijn punten toch zeker het verdedigen waard
Ik bedoel, het lijken mij goeie punten, als zijn punten niet verdedigbaar zijn, lijkt het mij een vrij onbesproken middel dan
ben benieuwd
quote:Dat vetpercentage weet ik al lang en jij denkt ook weer alles beter te weten je moet het sus en zo doen nee zo doe ik het niet het werkt niet ik ben het spuugzat om het op een gezonde manier te doen. klaar punt uit. ik weet toch zelf hoe ik in elkaar steek en waar ik me het fijnste bij voel. en dat is op dit moment toch dit
Op maandag 17 maart 2003 21:27 schreef Morphs het volgende:[..]
Kijk, hierboven staat het perfecte voorbeeld van iemand die niet weet waar ze op moet letten waardoor er vervolgens misbruik van haar wordt gemaakt.
Als je verstandig bent neem je het woord 'afvallen' nooit meer in je mond. Je wilt namelijk niet afvallen maar VET VERBRANDEN. Je staat zeker ook steeds op de weegschaal? Precies dat dacht ik al. Als je veel aan sport doet zul je spiermassa aankomen en vet verbranden. Deze processen vinden gelijktijdig plaats waardoor je gewicht hetzelfde blijft, terwijl je wel vet verbrandt. Dat is al een reden waarom een weegschaal niet datgene aangeeft wat jij wilt weten.
Wat je eigenlijk moet doen is ergens je vetpercentage laten opmeten. Dan weet je precies hoeveel procent van je gewicht uit vet bestaat en hoeveel kilo vet je dus kwijt kunt/wilt raken.
Per dag kun je nog geen 100 gram vet verbranden als je gezond eet en veel sport. Klopt, dat is niet veel. Als je aan sport doet zul je per uur zo'n 300 calorieen verbranden. Een kilo vet bevat zo ongeveer 8000 calorieen. Ja je leest het goed, dat betekent dat je ongeveer 25 uur moet sporten om 1 kilotje vet te verbranden.
[..]Ik trek je levensstijl toch in twijfel. Wat jij een dieet noemt betekent dat je in mindere mate eet, maar zo werkt het lichaam juist niet. Je moet juist meer eten om je lichaam duidelijk te maken dat er voedsel in overvloed is en het dus niet rustig aan hoeft te doen met het energieverbruik. En sporten moet ook op je juiste manier gebeuren om effect te hebben. Het is een heel karwei en daarom falen de meeste mensen, daarom moet je eerst wat kennis vergaren voordat je bedenkt of je een bepaalde lifestyle voor de rest van je leven wilt aanhouden.
[..]Je hebt nog geen enkel resultaat. Zie je er al beter uit dan? Zitten de kleren al veel losser? Zie je de contouren van je spieren al een beetje?
Begeleiding is niks, je kunt iemand zo hard begeleiden als je wilt, maar het is niet meer dan ondersteuning. Uiteindelijk moet het uit jezelf komen.
Pas als je vind dat de maat vol is, je het spuugzat bent om ook nog maar een dag in hetzelfde lichaam rond te lopen en je koste wat kost wil veranderen, dan pas ben je klaar om een echte lifestyle-change te ondergaan. Eentje waarin JIJ de baas bent en bepaalt wat er gebeurt, niet een duur product waar anderen geld voor krijgen. Klinkt streng, is het ook.
en ik ben weer een kilo kwijt
quote:kijk dat bedoel ik
Op maandag 17 maart 2003 23:18 schreef jerney het volgende:[..]
Riann, m'n moeder heeft er ook geen goede ervaringen mee hoor, maar het is jouw lichaam.
quote:jij snapt het volgens mij nog steeds niet
Op maandag 17 maart 2003 23:41 schreef qbus het volgende:[..]
Jij denkt echt nog steeds dat een mooi lichaam te koop is he ?
Een heleboel mensen hier ,waaronder veel mensen met ervaring, hebben je inmiddels verteld dat dat niet zo is.
Ik ga nu iets heel vervelends zeggen:
Jouw probleem is niet dat je zielig bent, jouw probleem is dat je nog te lui bent om even een paar sportschoenen aan te trekken en te knokken voor je conditie. Nee, jij gaat liever op je moeders zak een slap ouwehoeren dieet volgen waarvan de hele wereld je kan vertellen dat het geen hol uitmaakt.
Jij krijgt geen mooi lichaam omdat je dat simpelweg niet verdiend. je wil dat een ander het doet terwijl jijzelf lekker op je reet kan blijven zitten om naar een zweefteef te luisteren met een zak chips in je hand.
Met zo'n luie instelling blijf je altijd het dikkertje!
dus hou voortaan je mond
Nogmaals, dit verhaal geldt voor mij persoonlijk, maar ik ben nu in het afgelopen jaar dankzij wilskracht en angst om opnieuw iets met m'n hart te krijgen toch vijftien kilo kwijtgeraakt en daar voel ik me ook heerlijk bij !
Ennuh, lieve Riann, zogauw je iets voelt nabij je hart of je voelt je raar, duizelig, zweterig ga dan alsjeblieft meteen naar je huisarts en/of meteen naar 't ziekenhuis, we willen je nog niet kwijt op Fok!
Veel succes iig...
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/709612///herbalif,
quote:De ironie
Op dinsdag 18 maart 2003 06:46 schreef kaio het volgende:
een topic over herbalife op gothttp://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/709612///herbalif,
Dit was helemaal geen HL topic magoed .
Sterkte met al je keuzes en onzekerheden en zet hem op.
quote:LEZEN
Op dinsdag 18 maart 2003 06:21 schreef Riann het volgende:
[...Riann, m'n moeder heeft er ook geen goede ervaringen mee hoor, maar het is jouw lichaam...]
kijk dat bedoel ik
weer een goede ervaring
quote:een kilo van wat? dat is ook een goede vraag..
Op dinsdag 18 maart 2003 06:16 schreef Riann het volgende:[..]
Dat vetpercentage weet ik al lang en jij denkt ook weer alles beter te weten je moet het sus en zo doen nee zo doe ik het niet het werkt niet ik ben het spuugzat om het op een gezonde manier te doen. klaar punt uit. ik weet toch zelf hoe ik in elkaar steek en waar ik me het fijnste bij voel. en dat is op dit moment toch dit
Ikzelf blijf nog altijd er bij dat een andere gezonde lifestyle het beste is (Respect voor de mensen die zweten in de sportschool)
Ik weet niet precies hoe jouw dieet er uitzag., maar een juist voedings- en trainingsschema is gewoon de juiste weg om afte valleen en niet te jo-jo-en.
Daarbij is het gezonder, lekkerder en goedkoper
Als ze al dr hele leven proppig is geweest en er altijd voor heeft moeten knokken om voor zichzelf op te komen en ook nog eens tig dieëten geprobeerd heeft, kan ik me voorstellen dat het haar nu even niet uitmaakt of herbalife nou gezond is of niet. Vetzucht, om het zo maar even te noemen is uiteindelijk ook absoluut niet gezond.
Ik snap alleen niet dat ze vanuit het niets aan herbalife is begonnen. Als ik zo in het dieet-topic meelees zie ik dat het punten systeem van de weight watchers veel resultaten geeft bij de dieëters. Waarom ben je daar niet eerst mee begonnen? Die mannen en meiden kunnen het ook, dan kan jij het ook wel, vooral omdat je zo gemotiveerd bent!! En.... tis nog gezonder dan herbalife ook.
quote:Nee, je bent VOCHT kwijt. Dat moet weer aangevuld worden, want je lichaam bestaat voor het grootste deel uit water. Als je VOCHT blijft verliezen raak je uitgedroogd maar je raakt geen VET kwijt en dat is nou net wel de bedoeling.
Het werkt al zelfs na 1 dag ben er al mee afgevallen
quote:O je bedoelt zo'n huisvrouwtje die niet eens de lagere school heeft afgemaakt en nu wat bij wilt verdienen? Een keer per maand een half uurtje hersenspoelen en ze kan weer "topbegeleiding" geven? Right. Geloof liever mensen die er voor gestudeerd hebben. Artsen, dietisten enzo. Maar nee, die praten onzin...
En nogmaals ik krijg TOPBEGLEIDING
quote:Pillen en poeders zijn voeding? Nee, Riann, groenten en fruit, brood, zuivel, dàt is voeding.
Op maandag 17 maart 2003 18:53 schreef Riann het volgende:
quote:Dus je hebt al ervaring met wondermiddelen en toch trap je er weer met open ogen in?
Op maandag 17 maart 2003 20:22 schreef Riann het volgende:
ik heb ook punten dieet gedaan
dietiste
etkinson
en ga zo maar door
en hoe ben ik nu.
Riann, ik zeg het voor de laatste keer!
Ik weet niet wat je weegt, maar je moet MEER eten!
Je lichaam heeft brandstof nodig om iets te kunnen verbranden. Je moet om de zoveel tijd eten, dan blijft er genoeg om te verbranden!
Ik zeg dit echt niet om je te pesten, ik zeg dit niet om je in de put te praten, ik vind het fijn dat je gelukkig bent, maar ik vind het zo zonde dat je jezelf dit aandoet.
Waarom sluit jij je af voor alle negatieve verhalen? Waarom wil je alleen het positieve horen.
Want je zegt dat je al het negatieve al hebt gehoord... dan vraag ik me af waarom je er toch mee begonnen bent.
Kan je me dat misschien uitleggen???
quote:Waarschijnlijk omdat ze zo wanhopig graag eens slank zou willen zijn, en na zoveel
Op dinsdag 18 maart 2003 09:22 schreef Kleintje het volgende:
.....Waarom sluit jij je af voor alle negatieve verhalen? Waarom wil je alleen het positieve horen.
Want je zegt dat je al het negatieve al hebt gehoord... dan vraag ik me af waarom je er toch mee begonnen bent.
Kan je me dat misschien uitleggen???
Ik vind trouwens dat er in dit topic ongewoon hard gereageerd wordt, alle bezwaren en alle gevaren
zijn inmiddels aan bod geweest dus misschien eens tijd om te stoppen met "prekerige" posten
Rian, ik wens je alle succes, heb zelf ook tijdje Herbalife gebruikt was 20 kilo
afgevallen en 30 kilo aangekomen, geen successtory dus voor mij, maar het is soms
gewoon beter om de dingen zelf te ondervinden dan je precies te laten vertellen, door al
dan niet slanke en/of onbegripvolle medefokkers, hoe het wel moet
quote:Wat een arrogantie!
Op dinsdag 18 maart 2003 06:16 schreef Riann het volgende:
ik ben het spuugzat om het op een gezonde manier te doen. klaar punt uit.
Je bent nog te lui om die gezonde manier uberhaubt te proberen!
De gezonde manier is je eetpatroon aanpassen en flink gaan sporten: een half uurtje per dag op je Tellsell-crosstrainer hangen heeft daar geen ruk mee te maken.
quote:Heb je de verhalen over de hartbewaking al gelezen ?
[Dit bericht is gewijzigd door qbus op 18-03-2003 12:32]
quote:Ja, is ook wel zo, al denk ik wel dat de reacties van de topicstarter daar mede debet aan zijn. Naar mijn indruk reageert ze op alle goedbedoelde waarschuwingen vooral met schouders ophalen en zeggen dat ze 'alleen' maar goede ervaringen hoort. Behalve op fok dus. En dat valt tegen.
Op dinsdag 18 maart 2003 12:22 schreef Faat het volgende:Ik vind trouwens dat er in dit topic ongewoon hard gereageerd wordt, alle bezwaren en alle gevaren
zijn inmiddels aan bod geweest dus misschien eens tijd om te stoppen met "prekerige" posten
Ik denk dat velen die gereageerd hebben, het idee hebben dat ze tegen dovemansoren hebben gepraat. En dat terwijl het toch om belangrijke dingen (iemands gezondheid) gaat. Dat leidt tot harde reacties, en tot steeds hardere reacties. We gaat met z'n allen steeds harder roepen: "Riann, kijk toch uit, weet waar je aan begint!". Maar het helpt niet; we bereiken er alleen maar mee dat ze nog verder verhardt in haar eigen opvatting.
quote:Als er hier iemand arrogant overkomt dan ben jij het wel
Op dinsdag 18 maart 2003 12:28 schreef qbus het volgende:
Wat een arrogantie!
Als iemand niet naar je wilt luisteren, haal dan gewoon je schouders op en stop met zeiken
Ga niet koste wat kost je gram proberen te halen, Riann wil Herbalife proberen, punt, klaar, uit!
quote:Juist, en daar is niets mis mee als je 18 bent, het is juist beter om dingen zelf te ondervinden
Op dinsdag 18 maart 2003 12:29 schreef Nausicaa het volgende:
....... We gaat met z'n allen steeds harder roepen: "Riann, kijk toch uit, weet waar je aan begint!". Maar het helpt niet; we bereiken er alleen maar mee dat ze nog verder verhardt in haar eigen opvatting.
Mensen worden vanzelf ouder en wijzer, dat kun je ze niet opdringen door met zijn allen
te gaan lopen gillen dit of dat moet je niet doen, want het is zo slecht voor je, dat werkt niet
Mmm, in sommige gevallen wel eigenlijk, maar ik bedoel in het specifieke geval van koste
wat kost willen afvallen en geen enkel vertrouwen in wat voor ander dieet dan ook te hebben
quote:Bemoei je met je eigen eilandje zou ik zeggen!
Op dinsdag 18 maart 2003 12:39 schreef Faat het volgende:[..]
Als er hier iemand arrogant overkomt dan ben jij het wel
Als iemand niet naar je wilt luisteren, haal dan gewoon je schouders op en stop met zeiken
Ga niet koste wat kost je gram proberen te halen, Riann wil Herbalife proberen, punt, klaar, uit!
Dit is een openbaar forum, als Riann alleen maar leugens wil horen kan ze beter naar een pro-Herbalife-forum gaan.
Mensen, waaronder veel ervaringsdeskundigen, waarschuwen hier met koeienletters dat het levensgevaarlijk is om vervolgens vrolijk door Riann voor onwetend te worden uitgemaakt. En dan mogen mensen niet negatief reageren ?
quote:Eerst zeggen dat ik me met mijn eilandje moet bemoeien en
Op dinsdag 18 maart 2003 12:47 schreef qbus het volgende:
Bemoei je met je eigen eilandje zou ik zeggen![
Dit is een openbaar forum, als Riann alleen maar leugens wil horen kan ze beter naar een pro-Herbalife-forum gaan.
Mensen, waaronder veel ervaringsdeskundigen, waarschuwen hier met koeienletters dat het levensgevaarlijk is om vervolgens vrolijk door Riann voor onwetend te worden uitgemaakt. En dan mogen mensen niet negatief reageren ?
Ik heb trouwens niet gezegd dat mensen niet negatief mogen reageren,
maar gezegd dat het nu wel eens tijd is om daarmee te stoppen
Jij blijft maar zeiken en zeiken en zeiken, slaat gewoon nergens op, kap er gewoon mee man!
afvallen, ik laat de standaard dingen maar zitten, dit zijn enkele misvattingen (niet alle, maar de belangrijkste) die ik nu wil rechtzetten over afvallen:
-eet je te weinig? dan gaat het lichaam over naar een spaarstand, en verbrand heel weinig
-half uurtje fietsen per dag? om de dag 60 minuten fietsen, en in de tussendagen krachttraining om spiermassa te bouwen, waardoor je weer meer verbrand tijdens trainingen en in rust. elke dag een half uurtje fietsen heeft gewoon weinig impact op je stofwisseling.
-per maand maar 2-4kg afvallen (hangt van je gewicht af. Anders is het risico op hartproblemen te groot en je huid kan het niet bijhouden en gaat lubberen
-afvallen is een juist voedingschema (1600Kcal /dag) en een juist trainingsschema (i kzie genoeg mensen die op deze manier vooruitgaan)
joj0-effect is bijna onmogelijk
quote:ik denk dat ze dat weinig uitmaakt. Het lichaam is oorzaak voor hun ongelukkigheid/gevoel van minderwaardigheid. Dus is het niet erg om datzelfde lichaam te 'straffen'
Op dinsdag 18 maart 2003 13:15 schreef DarkElf het volgende:
Tsjah iedereen moet het zelf weten natuurlijkmaar wat ik hier en op andere pagina's gelezen heb baart me toch wel zorgen. Ik vraag me af of mensen beseffen wat ze hun lichaam aandoen.
quote:Euhm, pot-verwijt-ketel(s)?
Op dinsdag 18 maart 2003 13:15 schreef DarkElf het volgende:
Tsjah iedereen moet het zelf weten natuurlijkmaar wat ik hier en op andere pagina's gelezen heb baart me toch wel zorgen. Ik vraag me af of mensen beseffen wat ze hun lichaam aandoen.
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 15:33 schreef DarkElf het volgende:
ik heb vandaag mijn eerste Stack II pil genomen en wat me meteen opviel is dat mijn honger om 12 uur er gewoon niet was. Ik heb wel keurig twee boterhammen op en glas melk en ik zat helemaal vol.ik ben benieuwd verder.
quote:Er is ook nog een andere optie, dat je namelijk in de fase zit dat het verliezen
Op dinsdag 18 maart 2003 13:21 schreef Scighera het volgende:
ik denk dat ze dat weinig uitmaakt. Het lichaam is oorzaak voor hun ongelukkigheid/gevoel van minderwaardigheid. Dus is het niet erg om datzelfde lichaam te 'straffen'
Voor sommigen misschien niet te snappen, maar zo kun je dus denken
Wat ik net al zei, je wordt vanzelf ouder en wijzer en als je dan nog steeds wilt
afvallen kom je tot de ontdekking dat de enige juiste manier gezond eten en
volop beweging is. Maar dat is wel iets waar je aan toe moet zijn, dan lukt dat pas.
quote:Of je op het moment "dat je daar aan toe bent" inmiddels aan de hartbewaking ligt of een stoma hebt is op dat moment natuurlijk slechts bijzaak
Op dinsdag 18 maart 2003 13:39 schreef Faat het volgende:
je wordt vanzelf ouder en wijzer en als je dan nog steeds wilt
afvallen kom je tot de ontdekking dat de enige juiste manier gezond eten en volop beweging is. Maar dat is wel iets waar je aan toe moet zijn, dan lukt dat pas.
quote:Inderdaad, je lijkt het eindelijk te snappen, duurde wel lang zeg
Op dinsdag 18 maart 2003 13:48 schreef qbus het volgende:
Of je op het moment "dat je daar aan toe bent" inmiddels aan de hartbewaking ligt of een stoma hebt is op dat moment natuurlijk slechts bijzaak
quote:En jij snapt het nog steeds niet.
Op dinsdag 18 maart 2003 14:03 schreef Faat het volgende:[..]
Inderdaad, je lijkt het eindelijk te snappen, duurde wel lang zeg
quote:helemaal mee eens. 't is echt wel genoeg en meer dan duidelijk hoor!
Op dinsdag 18 maart 2003 13:00 schreef Faat het volgende:
Ik heb trouwens niet gezegd dat mensen niet negatief mogen reageren,
maar gezegd dat het nu wel eens tijd is om daarmee te stoppenJij blijft maar zeiken en zeiken en zeiken, slaat gewoon nergens op, kap er gewoon mee man!
quote:ik zeg toch dat iedereen het zelf moet weten?
Op dinsdag 18 maart 2003 13:35 schreef Brighteyes het volgende:[..]
Euhm, pot-verwijt-ketel(s)?
[..]
ik weet best dat er risico's zullen zijn, luister ook wel naar mensen maar het is mijn verantwoording.
bovendien is iedere situatie verschillend en over de mijne kun je niet oordelen aangezien ik verder er niets over verteld heb
quote:Leuk hè mensen zo kleineren via een forum
Op dinsdag 18 maart 2003 14:04 schreef moredragons het volgende:
jammer dat riann niet reageert op mijn post, dan is riann idd zo dom als dat ze zich voordoet
quote:En nog één van hetzelfde laken en pak, ik snap meer hiervan dan jij blijkbaar qbus
Op dinsdag 18 maart 2003 14:08 schreef qbus het volgende:
En jij snapt het nog steeds niet.
quote:Hey Bix
Op dinsdag 18 maart 2003 14:10 schreef bixister het volgende:
helemaal mee eens. 't is echt wel genoeg en meer dan duidelijk hoor!
kom op stelletje prekers, laat Riann toch doen wat ze wil! hebben jullie nooit iets onverstandigs gedaan? jeeeee!
quote:Ik reageerde voornamelijk op dit gedeelte van wat je zei: 'maar wat ik hier en op andere pagina's gelezen heb baart me toch wel zorgen'.
Op dinsdag 18 maart 2003 14:16 schreef DarkElf het volgende:ik zeg toch dat iedereen het zelf moet weten?
ik weet best dat er risico's zullen zijn, luister ook wel naar mensen maar het is mijn verantwoording.
bovendien is iedere situatie verschillend en over de mijne kun je niet oordelen aangezien ik verder er niets over verteld heb
Als Herbalife je zorgen baart dan begrijp ik niet dat ze zelf Stack durft te gebruiken. Ik durf het in ieder geval niet.
En over jouw situatie. Nee, daar weet ik in eigenlijk ook niets vanaf, behalve dan dat je er heel goed mee bent afgevallen, want op basis daarvan is iemand anders ze ook gaan gebruiken.
Ik bedoel hier verder niets mee. Vond het alleen wel een beetje vaag dat je hierop reageert terwijl je zelf ook niet met de meeste gezonde methode bezig bent.
Maar zoals jij ook al zei: Ieder zijn ding met zijn eigen lichaam.
Knaagt verder op een wortel!
quote:Eenieder die een ander het recht op de waarheid ontneemt is medeschuldig aan de gevolgen.
Op dinsdag 18 maart 2003 14:17 schreef Faat het volgende:
En nog één van hetzelfde laken en pak, ik snap meer hiervan dan jij blijkbaar qbus
Knoop dat maar eens goed in je oortjes!
quote:die indruk krijg ik ook ja, lekker met z'n allen iemand voor gek verklaren. blehgk.
Op dinsdag 18 maart 2003 14:17 schreef Faat het volgende:Leuk hè mensen zo kleineren via een forum
ha Faat.
quote:jakkes.
Op dinsdag 18 maart 2003 14:26 schreef qbus het volgende:[..]
Eenieder die een ander het recht op de waarheid ontneemt is medeschuldig aan de gevolgen.
Knoop dat maar eens goed in je oortjes!
quote:Heb je UBERHAUPT m'n eerste post gelezen hier of wat
Op dinsdag 18 maart 2003 14:17 schreef Faat het volgende:[..]
Leuk hè mensen zo kleineren via een forum
[..]En nog één van hetzelfde laken en pak, ik snap meer hiervan dan jij blijkbaar qbus
quote:Natuurlijk leest ze dit topic wel door, maar zoals ik al tijdje probeer duidelijk te maken
Op dinsdag 18 maart 2003 15:20 schreef Scighera het volgende:
even ontopic! met al dit off-topic gepost over wel of niet gelijk / snappen heb je kans dat Riann helemaal niet meer de moeite neemt om hier wat te lezen, en daardoor de nuttige info ook mist
quote:Dat heb ik inderdaad, maar ik vind dat Riann nu voor genoeg narigheid is uitgemaakt
Op dinsdag 18 maart 2003 14:45 schreef moredragons het volgende:
Heb je UBERHAUPT m'n eerste post gelezen hier of wat
Ik ken de beste meid verder helemaal niet, maar ik voel met haar mee,
ook ik heb een periode gehad dat ik zo graag wilde lijnen dat niets me uitmaakte
En een ieder die denkt haar met denigrerende opmerkingen, drammerige
zeikteksten en lullige dingen om de oren te slaan is gewoon fout bezig.
Het gaat hier om iemand die kenbaar maakt zich eindelijk weer eens gelukkig te voelen,
ik vind het dan totaal ongepast dat een stel kwibussen hier haar dan gaan lopen kwetsen!
quote:Ook wel goedbedoelde adviezen genaamd.
Op dinsdag 18 maart 2003 15:47 schreef Faat het volgende:[..]
Ik ken de beste meid verder helemaal niet, maar ik voel met haar mee,
ook ik heb een periode gehad dat ik zo graag wilde lijnen dat niets me uitmaakte
En een ieder die denkt haar met denigrerende opmerkingen, drammerige
zeikteksten en lullige dingen om de oren te slaan is gewoon fout bezig.
quote:Precies!
Het gaat hier om iemand die kenbaar maakt zich eindelijk weer eens gelukkig te voelen,
ik vind het dan totaal ongepast dat een stel kwibussen hier haar dan gaan lopen kwetsen!
Ik stel voor dat Riann vanaf nu XTC en andere fijnmazige spullen aan het dieet toevoegt.
Het gaat immers om haar eigen geluk!
quote:Een goed bedoeld advies moet je er niet in willen rammen
Op dinsdag 18 maart 2003 15:58 schreef qbus het volgende:
Ook wel goedbedoelde adviezen genaamd.
quote:Ter uwer informatie, van XTC valt niet iedereen af, zoals eerder in dit topic vermeld is
Ik stel voor dat Riann vanaf nu XTC en andere fijnmazige spullen aan het dieet toevoegt.Het gaat immers om haar eigen geluk!
Waardeloze tip dus
quote:Maar je begrijpt de hint ?
Op dinsdag 18 maart 2003 16:09 schreef Faat het volgende:
Ter uwer informatie, van XTC valt niet iedereen af, baladieblaWaardeloze tip blaat
Dan kunnen we namelijk weer back on topic zoals scighera al voorstelde.
[Dit bericht is gewijzigd door qbus op 18-03-2003 16:16]
quote:Hemeltje ik schrik me wild van dat glimlachje, ik kom hier steeds terug
Op dinsdag 18 maart 2003 16:11 schreef qbus het volgende:
Maar je begrijpt de hint ?
Luister oliebol, ik snapte het al voordat dit topic zelfs maar geopend werd,
maar ze moet er zelf achterkomen, dit gezwam werkt gewoon niet
quote:Nou sorry hoor Faat, maar ik bedoelde helemaal niet dat ik iemand wilde kwetsen of wat dan ook.
Op dinsdag 18 maart 2003 16:09 schreef Faat het volgende:[..]
Een goed bedoeld advies moet je er niet in willen rammen
[..]Ter uwer informatie, van XTC valt niet iedereen af, zoals eerder in dit topic vermeld is
XTC gooit je serotonine gehalte dusdanig in de war dat het er bij de één wel voor kan zorgen
dat hij of zij helemaal niets meer eet, maar bij de ander ongelooflijke vreetbuien kan veroorzakenWaardeloze tip dus
quote:Luister moedertje kruidentuin, als je mensen kan waarschuwen moet je dat gewoon doen. de waarheid is nou eenmaal hard en pijnlijk met zelfs hartpatienten tot gevolg.
Op dinsdag 18 maart 2003 16:15 schreef Faat het volgende:
Luister oliebol, ik snapte het al voordat dit topic zelfs maar geopend werd,
maar ze moet er zelf achterkomen, dit gezwam werkt gewoon niet
Back on topic!
quote:Sinds wanneer kan jij voor mij bepalen of iets me wat kan schelen of niet?
Op maandag 17 maart 2003 23:09 schreef k_i_m het volgende:[..]
Doe es normaal. Je kan mij niet wijsmaken dat het je wat kan schelen, dus doe ook niet alsof, zodat je effe lekker iemand de grond in kan trappen die toch niet tegen je op kan. Stuk verdriet
.
En waarom direkt schelden?
Er zit hier ongeveer 400 man in dit topic hetzelfde te beweren als mij. EN mij noem je een stuk verdriet? Misschien moet je je onmacht niet op een ander projecteren
herbalife heeft bij mij iig niet geholpen, maar dat komt door iets lichamelijks
misschien dat het wel bij jou helpt riann
bovendien vond ik die poeders (die je als drankje moet nuttigen) iig niet echt lekker en gaven me niet het gevoel dat ik iets in mn maag had
wat bij mij heeft geholpen is geen tussendoortjes en normale porties eten (3 x per dag)
[Dit bericht is gewijzigd door Hanneke1983 op 18-03-2003 16:30]
quote:Wat lief dat je me uitzwaait, ik ga inderdaad werken, dag jongens
Op dinsdag 18 maart 2003 16:16 schreef moredragons het volgende:
Nou sorry hoor Faat, maar ik bedoelde helemaal niet dat ik iemand wilde kwetsen of wat dan ook.
Ik hoopte alleen op een reactie van Riann, dat jij MIJ meteen aanvalt daar kan ik niks aan doen
quote:Dag Klazien uut zalk!
Op dinsdag 18 maart 2003 16:30 schreef Faat het volgende:[..]
Wat lief dat je me uitzwaait, ik ga inderdaad werken, dag jongens
![]()
quote:yup
Op dinsdag 18 maart 2003 16:22 schreef qbus het volgende:
Back on topic!Riann, kijk je er nog steeds hetzelfde tegenaan als gisteren ?
en dat ik niet reageer ja kijk ik heb ook school en stage etc.
En na dit topic open ik geen nieuw topic hierover ik voel me gewoon gelukkig ermee daarom hou ik er ook niet mee op. En met alles zitten ditjes en datjes aan. en ik blijf dit toch van mening.
quote:Dan moet je het zelf maar weten.
Op dinsdag 18 maart 2003 16:54 schreef Riann het volgende:[..]
yup
en dat ik niet reageer ja kijk ik heb ook school en stage etc.
En na dit topic open ik geen nieuw topic hierover ik voel me gewoon gelukkig ermee daarom hou ik er ook niet mee op. En met alles zitten ditjes en datjes aan. en ik blijf dit toch van mening.
quote:idd dat vind ik nou ook
Op dinsdag 18 maart 2003 17:02 schreef qbus het volgende:[..]
Dan moet je het zelf maar weten.
Hou je haaks!
quote:Dankjewel ik hoop het ook.
Op dinsdag 18 maart 2003 17:04 schreef Kleintje het volgende:
Succes dan maar Riann!
Ik hoop dat je op het gewicht komt waarop je wilt komen en dat het je daarna met gezonde voeding lukt om op gewicht te blijven!Hou je haaks!
Niet omdat we dan allemaal kunnen zeggen "zie je nou wel?" maar omdat je dan misschien wel bereid bent om te luisteren.
Succes met 'afvallen' en we horen het wel.
quote:Ik toenstraks tegen smam ik voel gewoon dat ik afgevallen ben bij mijn buik
Op dinsdag 18 maart 2003 17:29 schreef Morphs het volgende:
Ik vind wel dat de mensen in dit topic enigszins gerechtigd zijn om de uitslag van je Herbalife-dieet te weten. OOK als het negatief is.Niet omdat we dan allemaal kunnen zeggen "zie je nou wel?" maar omdat je dan misschien wel bereid bent om te luisteren.
Succes met 'afvallen' en we horen het wel.
quote:Je 'resultaten' spreken alle theorieen op aarde tegen, misschien ben je wel speciaal
Op dinsdag 18 maart 2003 17:54 schreef Riann het volgende:
Ik toenstraks tegen smam ik voel gewoon dat ik afgevallen ben bij mijn buik
smam nu al zo snel
dus we hebben de cmter erbij gepakt en 2 cm eraf
en als ik iets voel wat niet klopt dan zal ik best willen luisteren en stoppen. Maar als ik me er goed bij voel enzo dan echt nog niet
Op zich zou het niet verkeerd zijn om ook te luisteren als je wél blij bent, maar goed....
quote:tuurlijk ben ik speciaal
Op dinsdag 18 maart 2003 18:41 schreef Morphs het volgende:[..]
Je 'resultaten' spreken alle theorieen op aarde tegen, misschien ben je wel speciaal
Op zich zou het niet verkeerd zijn om ook te luisteren als je wél blij bent, maar goed....
quote:Dat herbalife is ook een megasnel-afslankmiddel, dat is een feit.
Op dinsdag 18 maart 2003 18:41 schreef Morphs het volgende:[..]
Je 'resultaten' spreken alle theorieen op aarde tegen, misschien ben je wel speciaal
quote:dankjewel
Op dinsdag 18 maart 2003 19:15 schreef fatima het volgende:
Hoi Riann, sterkte met het afvallen. En begin alsjeblieft niet over die foto want die heb ik nog steeds niet.![]()
Herbalife rules.
ennuh waar blijft je foto
quote:Is onderweg...
Op dinsdag 18 maart 2003 19:20 schreef Riann het volgende:[..]
dankjewel
ennuh waar blijft je foto
quote:Ik denk dat je 'afvalmiddel' bedoelt want vet raak je er niet mee kwijt, slanker zul je dus zeker niet lijken. Dat was ook tevens waar ik op doelde: een kilo kwijtraken in een dag kan alleen maar water zijn omdat de energetische waarde van een kilo vet- of spierweefsel zo hoog is dat je er dagen op kunt teren in geval van hongersnood.
Op dinsdag 18 maart 2003 19:15 schreef fokje het volgende:
Dat herbalife is ook een megasnel-afslankmiddel, dat is een feit.
quote:Echt wel dus, je valt af als een tierelier, je wordt er echt wel dunner van. en snel ook.
Op dinsdag 18 maart 2003 19:27 schreef Morphs het volgende:[..]
Ik denk dat je 'afvalmiddel' bedoelt want vet raak je er niet mee kwijt, slanker zul je dus zeker niet lijken.
quote:Je verliest water!!! Dus niet het beoogde vet. Dat is dus precies wat je niet wilt, vocht heb je nodig in je lichaam. Maar omdat dit al vaak genoeg gezegd is ga ik er verder niet op in.
Op dinsdag 18 maart 2003 19:29 schreef fokje het volgende:
Echt wel dus, je valt af als een tierelier, je wordt er echt wel dunner van. en snel ook.
Oja, dunner lijk je niet door die herbalife, want zoals gezegd wordt het gewichtsverlies veroorzaakt door het verlies van vocht. Menig posting heeft me tot de conclusie gebracht dat dit rechtstreeks uit het hoofd van de topicstarter is komen vloeien.
quote:Ken je 1 persoon die voor en na een herbalifekuur z'n vetpercentage heeft laten opmeten? Zo ja, wat waren de restultaten? Zo nee, dat dacht ik al, grote verhalen maar geen onderbouwing.
Op dinsdag 18 maart 2003 19:29 schreef fokje het volgende:
Echt wel dus, je valt af als een tierelier, je wordt er echt wel dunner van. en snel ook.
Natuurlijk zijn er wel middelen waarmee je ervoor kunt zorgen dat je veel gewicht verliest, maar in die gevallen ben je naast het vet ook spiermassa kwijt, en juist spiermassa speelt een sleutelrol in het verbranden van vet. Helaas zijn de meeste 'afslankers' onvoldoende geinformeerd om zich van die soort feiten op de hoogte te stellen.
De enige methoden die werken zijn de methoden die de energieregulering in je lichaam aanpassen zodat je ook na die tijd een laag vetpercentage hebt. En je lichaam is uiteindelijk toch niet met een pilletje voor de gek te houden, je lichaam zit veel geraffineerder in elkaar.
Iets anders: als je aan mensen vraagt wat het belangrijkste in hun leven is, dan zegt 99% dat hun gezondheid het belangrijkste is. Als iemand een wens mag doen, dan zal die persoon veelal wensen dat hij/zij en z'n geliefden in de toekomst gezond mogen blijven. Als gezondheid zo belangrijk is voor mensen, waarom doen ze er dan geen moeite voor??
quote:Persoonlijk zou ik pas blij worden als ik langere tijd op gewicht zou zijn. Juichen voordat je ook maar begint met lijnen op wat voor manier dan ook lijkt me een beetje voorbarig.
Op dinsdag 18 maart 2003 19:45 schreef Riann het volgende:
Je word zeker dunner van herbalife
want ik toenstraks tegen smam van ja ik voel het al aan mijn broek en ja idd 2 cm minder buik
quote:daarom zeg jij ook persoonlijk
Op dinsdag 18 maart 2003 20:00 schreef DaZilva het volgende:[..]
Persoonlijk zou ik pas blij worden als ik langere tijd op gewicht zou zijn. Juichen voordat je ook maar begint met lijnen op wat voor manier dan ook lijkt me een beetje voorbarig.
ennuh ik ben gewoon blij dat ik eens een keer resultaat ziet
en die man van herbalife heeft net weer gebeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |