Als je zo vol vertrouwen en gemotiveerd bent ben je al halverwege... ik verwacht een mooi kort-rokje-foto in B&H deze zomer.
Veel succes!!
quote:Fijn dat het je zo helpt !
Op zondag 16 maart 2003 10:11 schreef Riann het volgende:
Ik ben vandaag begonnen aan herba life.
Ik weet voor 99% zeker dat het gaat werken
ik heb er goed vertrouwen in. En ik moet al veel meer plassen enzo. Gister is die meneer langs geweest. En ik voelde me zo gelukkig eindelijk kan ik straks ook eens mooie rokjes dragen en dat soort dingen. En hij zo en je gaat je door dit alleen nog maar gelukkiger voelen.Ik voel me nu in tijden weer eens echt gelukkig. Heerlijk is dat
quote:Okay ik zal er in de zomer voor zorgen
Op zondag 16 maart 2003 10:16 schreef CartWOman het volgende:
Heel fijn om te horen, Riann!Als je zo vol vertrouwen en gemotiveerd bent ben je al halverwege... ik verwacht een mooi kort-rokje-foto in B&H deze zomer.
Veel succes!!
Succes! Ik verwacht hier wel een verslag van de resultaten hoor!
maar ik weet niet waar de werking van herba life op gebazeerd is.
quote:je moet maar eens bij google zoeken op herbalife
Op zondag 16 maart 2003 11:06 schreef kless het volgende:
is dat spul niet gewoon een vocht onttrekker?
in de winter ben je meestal 2 kilo zwaarder alleen al door het vocht wat je exstra je vasthoud.
veel "afslank" middelen werken op die manier , dat je 2 liter vocht verliest(dus 2 kg)maar ik weet niet waar de werking van herba life op gebazeerd is.
quote:Vroeger schijnt er ephedrine in gezeten te hebben (wat de minder goede uitwerkingen daarvan zijn, ben ik vergeten ), maar nu niet meer...
Op zondag 16 maart 2003 11:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Herbalife verneukt je lichaam.Succes!
En ach.. het produkt is toegestaan in nederland, dus zo'n ramp zal het niet zijn... toch?
quote:Dan nog, bij zinvol gebruik kan ephedrine geen kwaad. Mja misschien op de lange termijn maar ja live life through the fastlane
Op zondag 16 maart 2003 11:20 schreef Dromer het volgende:[..]
Vroeger schijnt er ephedrine in gezeten te hebben (wat de minder goede uitwerkingen daarvan zijn, ben ik vergeten ), maar nu niet meer...
En ach.. het produkt is toegestaan in nederland, dus zo'n ramp zal het niet zijn... toch?
quote:Oh.. en jij rookt zie ik.
Op zondag 16 maart 2003 11:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Herbalife verneukt je lichaam.Succes!
Succes ermee, .
quote:Yep, en wat herbalife is voor stoppen met eten, is bv coke snuiven om te stoppen met roken
Op zondag 16 maart 2003 11:24 schreef Dromer het volgende:[..]
Oh.. en jij rookt zie ik.
Succes in ieder geval
quote:euh... roken schijnt je lichaam al te slopen.... met eten sloop je je lichaam niet.
Op zondag 16 maart 2003 11:28 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Yep, en wat herbalife is voor stoppen met eten, is bv coke snuiven om te stoppen met roken
quote:Ow nee?
Op zondag 16 maart 2003 11:31 schreef Dromer het volgende:[..]
euh... roken schijnt je lichaam al te slopen.... met eten sloop je je lichaam niet.
Vetzucht is volksziekte nummer 1 toevallig. Met stip.
quote:Nee hoor, de gezondheidsmafia focust zich nu op trombose
Op zondag 16 maart 2003 11:32 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Vetzucht is volksziekte nummer 1 toevallig. Met stip.
quote:Minder dodelijk. Wel extra risico-factor voor rokers. Roken is primair dodelijker dan overgewicht.
Op zondag 16 maart 2003 11:32 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Ow nee?
Teveel eten sloopt je lichaam niet?
Vet hart, dichtgeslibte aderen?Vetzucht is volksziekte nummer 1 toevallig. Met stip.
Onderbouw je claim betreffende herbalife trouwens ook eens.
quote:a gelul en
Op zondag 16 maart 2003 11:34 schreef Dromer het volgende:[..]
Minder dodelijk. Wel extra risico-factor voor rokers. Roken is primair dodelijker dan overgewicht.
Wil je gezond afvallen moet je minder vreten.
quote:Zoek eens op google
Onderbouw je claim betreffende herbalife trouwens ook eens.
quote:Nou.. ik kap al. Met argumenten als 'gelul' zonder onderbouwing scoor je niet bij mij en met zo iemand wil ik niet discusieren.
Op zondag 16 maart 2003 11:36 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
a gelul en
b maakt dat og steeds herba-life niet gezond.Wil je gezond afvallen moet je minder vreten.
[..]Zoek eens op google
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |