quote:Leuk!
Op woensdag 7 mei 2003 11:10 schreef Nyame het volgende:
net maar even gebeld naar het werk omdat ik toch niet genoeg geduld heb om tot vrijdag te wachten en er heeft zich een slachtoffer gemeld, dus: *Nyame gaat nu zeker mee en eet ook mee.Wil degene die het restaurant bespreekt ook vragen naar de opties voor vegetarisch eten?
Ik weet dat ze in de eeterij iig vegetarische gerechten hebben, bij het menu staat bijvoorbeeld al een vegetarisch gerecht, zie: www.eeterij.nl
En inderdaad Isabeau, vervelend als mensen niet melden dat ze niet meegaan, hoewel ze wel op het lijstje staan. Zo moeilijk is afmelden toch niet?
Nu wacht ik nog op een reactie van morpheus_at_work, boebiedoe en nrg.
quote:In de meeste restaurants hebben ze maar een of twee vegetarische gerechten... of je moet naar een vegetarisch restaurant gaan. En als voorgerecht kan je toch ook soep nemen, bijvoorbeeld?
Op woensdag 7 mei 2003 14:08 schreef thabit het volgende:
Hmm bij de voorgerechten staan 0 vegetarische gerechten en bij de hoofdgerechten maar 1. Dat schiet natuurlijk niet op.
Dit is overigens niet de hele kaart hoor, ze hebben ook nog een uitgebreide kaart voor a la carte eten, maar ik heb geen idee hoeveel vegetarische gerechten daar op staan.
quote:* Thurmie zal vandaag nog ff bellen, dan weet hij het zeker
Op dinsdag 6 mei 2003 21:19 schreef Fannetje het volgende:[..]
Weet je dat wel heel zeker?
Mijn broertje zit nl. ook in een rolstoel en mijn vader is vorig jaar met hem meegeweest als begeleider, maar moest ook gewoon die 20 euro betalen. Volgens mij krijg je dus als begeleider alleen de korting die de rolstoeler ook krijgt.
Bezoekers met een handicap* (met maximaal
2 begeleiders) en 60-plussers betalen
¤ 20,00 per persoon, met uitzondering van de Efteling Zeven Mijls Zomer, dan bedraagt de entreeprijs ¤ 22,00 per persoon.
* Gehandicapt zijn zij, die over een zodanige zelfredzaamheid beschikken dat zij niet in staat zijn zonder begeleiding het park te bezoeken.
* Thurmie heeft ook nog ff gebeld en ze zeiden dat begeleiders niet gratis binnen mogen
Fannetje had gelijk
* Thurmie heeft zich vergist
quote:Wilen jullie toch nog met ons in de rij gaan staan?
Op woensdag 7 mei 2003 16:32 schreef thurminator het volgende:
* Thurmie heeft zich vergist
Please?
*villa volta muziekje meeblért*
quote:Tuurlijk, geen enkele moeite
Op woensdag 7 mei 2003 16:35 schreef thurminator het volgende:Wilen jullie toch nog met ons in de rij gaan staan?
Please?
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 16:41 schreef Isabeau het volgende:[..]
Tuurlijk, geen enkele moeite
(als we ook mee mogen als begeleiding naar de attracties
)
Als je 5x achter elkaar met mij in de piranha wil wel
BTW ik weet niet of je msn hebt maar ik heb je wel toegevoegd op mijn lijst
quote:En drijfnat worden dus!
Op woensdag 7 mei 2003 16:43 schreef thurminator het volgende:Als je 5x achter elkaar met mij in de piranha wil wel
quote:Dit ging om de bevestiging, je wilt toch niet weer alleen met mij opgescheept zitten, toch?
Op woensdag 7 mei 2003 16:48 schreef boebiedoe het volgende:
ik eet mee ja, dat had ik 4 maanden geleden al aangegeven
Enne, ik heb wel msn, thurmie, maar ik heb het eigenlijk nooit aan staan
quote:Dat weet ik, maar je hebt ook mensen die zich vier maanden van tevoren opgeven en die uiteindelijk toch niet mee gaan (Highlander bijvoorbeeld). Daarom dubbel-check ik het maar even.
Op woensdag 7 mei 2003 16:48 schreef boebiedoe het volgende:
ik eet mee ja, dat had ik 4 maanden geleden al aangegeven
quote:oh em-es-en-en is cool !
Op woensdag 7 mei 2003 16:51 schreef Isabeau het volgende:[..]
Dit ging om de bevestiging, je wilt toch niet weer alleen met mij opgescheept zitten, toch?
quote:oh oksi
Op woensdag 7 mei 2003 16:51 schreef Fannetje het volgende:[..]
Dat weet ik, maar je hebt ook mensen die zich vier maanden van tevoren opgeven en die uiteindelijk toch niet mee gaan (Highlander bijvoorbeeld). Daarom dubbel-check ik het maar even.
quote:Oh nou ja maakt niet uit, maar dan heb ik je mail adres iig opgeslagen
Op woensdag 7 mei 2003 16:51 schreef Isabeau het volgende:
quote:Eeeeej! Dat doe ik al!
Op woensdag 7 mei 2003 16:43 schreef thurminator het volgende:[..]
Als je 5x achter elkaar met mij in de piranha wil wel
Vorig jaar zat ik in 't verkeerde bootje...
quote:Mag ik? Mag ik? Mag ik?
Op woensdag 7 mei 2003 19:35 schreef thurminator het volgende:
Goh er willen al 3 vrouwen met mij in de piranha
quote:Dat mag ie dan eerst vragen.
Op woensdag 7 mei 2003 19:40 schreef Fannetje het volgende:Stranger komt zo goed als zeker trouwens, mits 'ie met YPPY mag meerijden
quote:YPPY??
Op woensdag 7 mei 2003 19:41 schreef YPPY het volgende:[..]
Dat mag ie dan eerst vragen.
![]()
Mag ik je iets vragen?
quote:Tuurlijk mag je iets vragen.
Op woensdag 7 mei 2003 19:41 schreef Stranger het volgende:[..]
YPPY??
Mag ik je iets vragen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |