Ik ben benieuwd wat voor stage andere Fokkers doen. Dus daarom dit topic. Ik zal zelf aftrappen met mijn eigen stage:
Opleiding: Commerciele Economie Hogeschool Enschede
Studievarriant: E-commerce
Stagebedrijf: Presentmedia (http://www.presentmedia.nl)
Omschrijving stage bedrijf: Present Media is een onafhankelijk management bureau dat organisaties en bedrijven adviseert over en begeleidt bij het resultaatgericht inzetten van internet. Onze dienstverlening bestaat uit klant en procesbegeleiding alsmede uit daadkrachtig projectmanagement.
Omschrijving stage: Marketing, onderzoek naar potentiele markten.
Stagevergoeding: 189 euro p/m
Duur stage: 5 maand
Misschien is het een idee om dezelfde volgorde aan te houden als hierboven!
quote:Jij ook al bij Presentmedia? Ik heb je nog nooit gezien
Op donderdag 13 maart 2003 12:01 schreef edjuh18 het volgende:
Opleiding: SPW niveau 3
Studievarriant: Sociaal pedagogisch werk
Stagebedrijf: Presentmedia (http://www.presentmedia.nl)
Omschrijving stage bedrijf: O.B.S De Mei te wormerveer. Gewone normale openbare basisischoolOmschrijving stage: lesgeven, opdrachten doen, hand en spand diensten.
Stagevergoeding: € 0,00
Duur stage: 20 weken
is wel leuk
quote:Zo, dat is een vette stagevergoeding, mag je blij mee zijn!!
Op donderdag 13 maart 2003 13:44 schreef Alohagirl het volgende:
Opleiding: Office Management bij HBO Nederland
Studievarriant: OM dus
Stagebedrijf: Erasmus MC
Omschrijving stage bedrijf: ik zit op de afdeling immunologie, waar ik werk voor een hoogleraar, en enkele andere medewerkers. Erg leuk en gezellig al zeg ik het zelf.
Omschrijving stage: Alle voorkomende secretariele werkzaamheden, en natuurlijk mijn stageopdracht (het opzetten en onderhouden van een publicatieoverzicht)
Stagevergoeding: 1560 euro p/m (en binnenkort ongeveer 200 meer)
Duur stage: 10 maanden
quote:ik denk dat je dat aan het eind van je stage krijgt. Kan me niet voorstellen dat een bedrijf een stageloper een salaris betaald waar mensen van 40 nog jaloers op zijn
Opleiding: Office Management bij HBO Nederland
Studievarriant: OM dus
Stagebedrijf: Erasmus MC
Omschrijving stage bedrijf: ik zit op de afdeling immunologie, waar ik werk voor een hoogleraar, en enkele andere medewerkers. Erg leuk en gezellig al zeg ik het zelf.
Omschrijving stage: Alle voorkomende secretariele werkzaamheden, en natuurlijk mijn stageopdracht (het opzetten en onderhouden van een publicatieoverzicht)
Stagevergoeding: 1560 euro p/m (en binnenkort ongeveer 200 meer)
Duur stage: 10 maanden
quote:Ok, zal het ff uitleggen: Ik ben een stagiair, maar aangenomen als werknemer. Ik krijg dus gewoon een salaris uitbetaald, terwijl ik officieel stage loop. Dit betekend dat ik meer verantwoordelijkheden heb als een stagiair normaal gesproken heeft. Ook heb ik geen tijd om tijdens werktijd aan m'n scriptie te werken. Dit moet ik dus thuis doen. Maar ik krijg wel een lekker salaris
Op donderdag 13 maart 2003 13:59 schreef P.bertens het volgende:[..]
ik denk dat je dat aan het eind van je stage krijgt. Kan me niet voorstellen dat een bedrijf een stageloper een salaris betaald waar mensen van 40 nog jaloers op zijn
quote:Moet ik toch eens met mijn werkgever praten. Damn.....
[Stagevergoeding: 1560 euro p/m (en binnenkort ongeveer 200 meer)
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 07-05-2003 23:57]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |