Ik wil ze allemaal kapotslaan, waarom heb ik altijd over me heen laten lopen?
Waarom begon ik altijd te huilen en waarom liep ik altijd weg?
Als ik eraan terug denk begin ik zo te koken! Ik wil ze allemaal de pijn teruggeven, de pijn die ze verdienen. ALLEMAAL
Nee, ben blij waar je nu bent en maak hiervan een nieuwe start, laat het verleden rusten, dan laat het verleden jou met rust
quote:wat gebeurd is, is gebeurd. Ik weet niet precies wat je allemaal is aangedaan. Steek je energie in bouwen in je toekomst en probeer het verleden een plekje te geven. Je zal er sterker van worden.
Op woensdag 12 maart 2003 21:31 schreef heaven7 het volgende:
Op iedereen die mij ooit opzettelijk pijn heeft gedaan![]()
![]()
Als ik eraan terug denk begin ik zo te koken! Ik wil ze allemaal de pijn teruggeven, de pijn die ze verdienen. ALLEMAAL
quote:zo denk ik nu dus ook...maar dan niet alleen de mensen die me opzettelijk pijn hebben gedaan...maar gewoon de mensen die me pijn hebben gedaan....stelletje gevoelloze klootzakken zijn t....
Op woensdag 12 maart 2003 21:31 schreef heaven7 het volgende:
Op iedereen die mij ooit opzettelijk pijn heeft gedaan![]()
![]()
Als ik ooit nog 1 kutopmerking naar mn hoofd krijg van wie dan ook heeft diegene erg veel pech.
IK BEN HET KOTSBEU!
ja klinkt misschien hard...maar tis wel beter
*biedt stevige en brede schouder aan om op uit te huilen en een boksbal om tegenaan te rammen...
Ik heb niemand om nu naartoe te gaan, ik ben altijd maar alleen. Ja het klinkt vast heel zielig maar het sucks echt om eenzaam te zijn
Opgewonden standje. Als je zo ervan overtuigd dat je niet meer over je heen laat lopen laat dat dan irl merken en niet hier op een forum.
ennuh... misschien ben ik het wel met ilsjuh eens omdat ik zelluf stiekum innut echt ook ilse heet (jah is echt zow
)
quote:soms valt dat niet mee ... ....weet wat het is
Op woensdag 12 maart 2003 21:41 schreef Ilsjuhh het volgende:
enne meisje, je moet je tijd niet verdoen met boos zijn op die mensen....ga door met leven....begin opnieuw en neem je voor nooit meer zo te doen...nooit meer over je heen te laten lopen....
werken aan een nieuwe start is zinvoller als ongelovelijk boos zijn....ja klinkt misschien hard...maar tis wel beter
[Dit bericht is gewijzigd door Whiteshark op 12-03-2003 21:45]
[Dit bericht is gewijzigd door miss_bleu op 12-03-2003 21:54]
quote:offtopic: ilsje's zijn gewoon slim
Op woensdag 12 maart 2003 21:43 schreef NemesisDivina het volgende:
ben het wel met ilsjuhh eens jah... je moet overnieuw beginnen... kweet dattut moeilijk is en die woede blijft toch wel in je zitten, maar om het op mensen te uiten schiet je toch nix mee op...
ennuh... misschien ben ik het wel met ilsjuh eens omdat ik zelluf stiekum innut echt ook ilse heet(jah is echt zow
)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |