abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Miss SHO donderdag 13 maart 2003 @ 03:18:49 #51
22592 crew  Ole
pi_9081527
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 03:17 schreef Stranger het volgende:

[..]

Dat dacht ik al
Vandaag bestaat VV 1 jaar, wist je dat al?

nee.. waarom staat ie dan niet in de AT?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_9081529
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 03:18 schreef Ole het volgende:

[..]

nee.. waarom staat ie dan niet in de AT?

Dat weet ik ook niet
  Redactie Frontpage zaterdag 15 maart 2003 @ 19:00:15 #53
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_9142456
AND THE TOTAL NOMINEES ARE:
Chicago 13 Gezien, sprankelende film, een dikke acht
Gangs of New York 10 mooi gemaakt wel iets warrig, een zeven
The Hours 9 ben er aan begonnen, wel mooi tot nu toe
The Pianist 7 ga ik deze week nog even opzetten
Frida 6 Goede film, maar de schilderijen spreken me niet aan. Een zes-en-een-half
Road to Perdition 6 Mooi, zeker een zeven
The Lord of the Rings: The Two Towers 6 beter dan de eerste, een acht min
Adaptation. 4 Niet gezien
Far From Heaven 4 Idem
  zaterdag 15 maart 2003 @ 19:32:14 #54
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_9143073
Chicago
Leuke musical, maar vond hem minder dan bijvoorbeeld Moulin Rouge!. 13 Oscar-nominaties vind ik wel een beetje overdreven. Daarbij hou ik ook niet erg van musicals.
8.5

Gangs of New York
Als een film van te voren al aangekondigt wordt als 1 van de 10 beste films allertijden kan het niet anders dan tegenvallen. De setting was erg mooi uitgewerkt, maar het verhaal was idd een beetje warrig en onevenwichtig. Maar het blijft wel een goede film.
9+

The Hours
Dinsdagavond in de sneak misschien (kans lijkt me vrij klein) en anders woensdag.

The Pianist
Zonder twijfel een van de beste films van het afgelopen jaar. Ik heb hem inmiddels 2 keer gezien en was ook de 2e keer nog onder de indruk.
10-

Frida
Erg goed geacteerd door Salma Hayek die van mij wel de Oscar voor beste vrouwelijk hoofdrol mag krijgen. De film zelf is ook wel goed, maar niet uitmuntend ofzo.
8.5

Road to Perdition
Prachtige cinematografie en regie. Ook het acteerwerk was erg goed. Het was ook weer leuk om weer eens een egt goed maffia verhaal in de bioscopen te zien.
10-

The Lord of the Rings: The Two Towers
Als je het mij vraagt de beste/vermakelijkste film van het afgelopen jaar. Ik ben ook fan van de boeken, dat helpt natuurlijk mee. Het "nieuwe" van het eerste deel was er af, maar deze was ook weer geweldig. En Gollum had voor een Oscar genomineerd moeten zijn
10

Adaptation.
Erg leuke film van de makers van Being John Malkovich. Het uitgangspunt maakt dit tot een bijzondere film. Charlie Kaufman heeft een script geschreven over hoe hij het script geschreven heeft voor deze film. Sterk acteerwerk van Nicolas Cage.
9

Far From Heaven
Sterk acteerwerk van Julianne Moore en de mooie jaren '50 sfeer maken dit tot een goede film. Het verhaal is wel aardig maar heeft niet iets bijzonders wat de film boven de rest uit zou kunnen tillen.
8.5

Mijn cijfers zijn relatief. Ik geef vaak vrij hoge cijfers, als ik dat vergelijk met anderen. Het "een 10 kun je niet geven, want geen film is perfect"-principe vind ik onzin. Een 10 wil niet zeggen bij mij dat een film perfect is, alleen dat hij tot de beste behoort (Heb tot nu toe ongeveer 25 films een 10 gegeven, van de ongeveer 1450 films die ik gezien heb. Er zijn 2 manieren voor een film om bij mij een 10 te verdienen, erg goed zijn (Requiem for a Dream, Metropolis, Shawshank Redemption) of erg vermakelijk (Terminator 2, LOTR, Minority Report))

zaterdag 15 maart 2003 @ 19:33:39 #55
30919 mitt
Michael Corleone
pi_9143092
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 19:32 schreef Gorro het volgende:

The Pianist
Zonder twijfel een van de beste films van het afgelopen jaar. Ik heb hem inmiddels 2 keer gezien en was ook de 2e keer nog onder de indruk.
10-

Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  zaterdag 15 maart 2003 @ 19:33:56 #56
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_9143100
Ik heb er nog geen enkele gezien.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zondag 16 maart 2003 @ 21:59:06 #57
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_9165645
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 19:32 schreef Gorro het volgende:

The Hours
Dinsdagavond in de sneak misschien (kans lijkt me vrij klein) en anders woensdag.

Of zondag

Ik kwam erachter dat hij al gesneakt was in de andere bioscoop hier in Enschede, en dus niet meer in de bioscoop komt waar ik altijd heen gaat, dus kon hem met gerust hart nu kijken.

Erg mooie en sterk geacteerde film, met drie verschillende verhaallijnen die enigszins parallel lopen en ook met elkaar te maken hebben. We volgen de haast onherkenbare Nicole Kidman als Virginia Woolf in de jaren 20, Julianne Moore in de jaren 50 en Meryl Streep in 2001. Behalve het acteerwerk was ook de muziek erg goed, een van de dingen die dit tot een erg mooie film maakte.

9

Redactie Frontpage maandag 17 maart 2003 @ 00:25:53 #58
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_9169257
Ik weet ny al dat ik zondagnacht om 00.00 uur Chicga op ga zetten.
pi_9200063
quote:
Op maandag 10 maart 2003 22:07 schreef SunChaser het volgende:
Mocht het rond de 24e tot een Golfoorlog komen dan worden de Oscars niet uitgezonden, maar uitgesteld tot een nader te bepalen tijdstip.

Een andere mogelijkheid is dat de gasten worden gevraagd zich niet zo uitbundig te kleden en te gedragen.

Nou.. Ik hoop dat Saddam dit ook in acht neemt als ie aan het beslissen is of ie zijn land verlaat of niet
pi_9217991
Als het "gewoon" doorgaat zal de BBC het dus uitzenden volgens hun eigen TV gids, nu eindelijk duidelijk
quote:
The 75th Annual Academy Awards
Mon 24 Mar, 12:45 am - 3:45 am 180mins

Live from Los Angeles, Jonathan Ross guides you through all the drama, excitement and glamour of the 75th Annual Academy Awards, with Chicago and The Hours tipped to be in the running for Best Picture.

The Academy Awards were first held in Los Angeles on 16 May 1929 in a quiet after-dinner ceremony. Much has changed since that first occasion and the Oscars has become the film world's biggest event of the year. Expect a night of film, fashion and nostalgic emotion as a stunning cast of famous names from movie history return to mark the Oscar's 75th anniversary.

Dat wordt zappen van CNN naar BBC

Redactie Frontpage dinsdag 18 maart 2003 @ 22:22:01 #61
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_9218103
Tot kwart voor 5 's ochtends? Meestal duurt het tot na zessen.
pi_9218192
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 22:22 schreef SunChaser het volgende:
Tot kwart voor 5 's ochtends? Meestal duurt het tot na zessen.
Hmja... Ze hebben er "maar" 3 uur voor uitgetrokken. Maar neem wel aan dat ze doorgaan tot het einde. Daarna is er, tot 6 uur hun tijd, BBC news 24 hour. Niks wat ze uit moeten zenden
  dinsdag 18 maart 2003 @ 22:34:31 #63
16049 BJB
cluods in the haed
pi_9218518
't is dit jaar de eerste keer dat ik vóór de uitreiking alle genomineerde films al heb gezien. In tegenstelling tot vorige jaren vind ik er deze keer weinig zwakkere films tussen zitten. Ik hoop dat The Two Towers de 'Beste Film' Oscar wint, The Pianist zou ook leuk zijn, maar ik denk dat men toch weer de makkelijke weg kiest en de prijs aan The Hours geeft.

Btw. Je moet In The Bedroom toch maar 's kijken Sunchaser. Gaat je écht niet tegenvallen, geloof me

Redactie Frontpage woensdag 19 maart 2003 @ 00:00:32 #64
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_9220799
De BBC zendt zo hoogtepunten van 75 jaar Oscars ofzo uit. Zal wel hetzelfde zijn als op die videohuurband.
  Moderator woensdag 19 maart 2003 @ 08:54:09 #65
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_9223960
Ik vrees dat ik niet alle films gezien heb voor a.s. zondag...jammer, maar dat komt de week erna dan nog wel.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  Redactie Frontpage donderdag 20 maart 2003 @ 20:54:15 #66
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_9268058
Zondagnacht wordt het kijken NOG leuker. De sterren mogen niets over de oorlog zeggen, Steve Martin btw ook niet. Alleen heeft Martin een conract, de anderen niet. De Academy zal sterren die ongehoorzaam zijn wegfaden

Dat wordt dus leuk. Wie durft

quote:
Stars Pull Out of Oscar Telecast

In a surprise announcement, Will Smith, who had been scheduled to be an Oscar presenter, announced Wednesday that he will not attend the Oscar awards Sunday night. "He felt uncomfortable in attending and respectfully asked to be excused," his publicist, Stan Rosenfield, told Daily Variety. "There's no agenda, there's no speeches." However, Aki Kaurismaki, whose film, The Man Without a Past, is nominated in the best foreign-language category, said that he would not attend in protest over U.S. policy, calling it "a crime against humanity for the purpose of shameless economical interests." Cate Blanchett, another scheduled Oscar presenter, was quoted as saying that she would not attend the ceremonies because she didn't want to travel from her home in England. (Daily Variety reported, however, that Blanchett was actually in New Mexico and that she would indeed attend barring problems "due to her fluctuating filming schedule.")

New York Film Critic Urges Postponement of Oscar Show

Veteran New York Daily News film critic Jack Mathews has urged ABC and the motion picture academy to postpone this year's Oscar presentations. In a column, Mathews wrote: "If the show does air Sunday, there may be as much suspense in wondering whether the winners will speak out on the war as in which of them will get the opportunity. I don't know which would make worse counterprogramming to war news -- a totally shallow exercise in self-promotion or a display of celebrity pique. The Academy should save itself the embarrassment of either one, and put the show off for another day."

pi_9268179
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 20:54 schreef SunChaser het volgende:
Zondagnacht wordt het kijken NOG leuker. De sterren mogen niets over de oorlog zeggen
Ik hoop wel dat er nog iemand komt

Er zijn er al zoveel die zeggen dat ze niet komen

En de rode loper is ook al afgelast

Redactie Frontpage donderdag 20 maart 2003 @ 21:00:00 #68
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_9268238
Ik denk dat ik mijn vrije dag maar intrek ofzo en het geheel op video opneem.

Wordt echt een saaie show volgens mij.

Redactie Frontpage zaterdag 22 maart 2003 @ 02:44:41 #69
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_9297438
Oscar Show Still Uncertain

Although ABC and the motion picture academy continued to insist Thursday that the Oscar awards show will take place as scheduled on Sunday night, the likelihood of a postponement continued to grow as reporters covering the war predicted that the big drive to capture Baghdad would probably occur this weekend. Moreover, as anti-war demonstrations continued to escalate, it also appeared likely that a sizable protest would occur at the Hollywood site of the awards show itself, disrupting traffic and making it difficult for the invited celebrities to make their way to the Kodak theater. Furthermore, if such a protest escalated to the scale of the one in San Francisco on Thursday, in which more arrests were made than at any time in the city's history, it could draw coverage away from the awards show and embarrass anti-war celebrities who decided to attend. "We are proceeding and obviously are monitoring the situation on a moment-by-moment basis," ABC spokesman Kevin Brockman told Reuters on Thursday, while academy Chairman Bryce Zabel told USA Today: "You first consideration is whether everyone is going to be safe. ... If you don't have stars show up, you don't have a show."

pi_9300556
Ik zag een promo op Urin, zendt die het ook uit?
  Redactie Frontpage zaterdag 22 maart 2003 @ 13:31:40 #71
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_9300626
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 13:27 schreef Duiveltja het volgende:
Ik zag een promo op Urin, zendt die het ook uit?
Nee, ze hebben het er vanavond over bij dat baggerprogramma [Cafe Hollywood] Nico Dijkshoorn wordt "tv-held"
  Redactie Frontpage zaterdag 22 maart 2003 @ 20:07:38 #72
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_9307167
Best Music, Song
Nominees:
8 Mile - Eminem, Bass, Jeff (III), Luis Resto (For the song "Lose Yourself".)

Ben benieuwd of hij zich inhoudt als hij optreedt.

pi_9307314
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 20:07 schreef SunChaser het volgende:
Best Music, Song
Nominees:
8 Mile - Eminem, Bass, Jeff (III), Luis Resto (For the song "Lose Yourself".)

Ben benieuwd of hij zich inhoudt als hij optreedt.

Eminem komt niet volgens MTV

Ik ben nieuwsgieriger naar wat U2 zal gaan zeggen als die komen.

pi_9311940
OK, ik heb na RTP nu ook Chicago gezien.
Morgenavond kijk ik the pianist nog even, en daar moet ik 't maar mee doen.
Ik hoop overigens dat the pianist verrassend mooi gaat worden, zo niet, dan is dit een wel heel erg matig Oscarjaar. (Ik snap nog steeds niet waarom One Hour Photo nergens terug te vinden is..)
  Redactie Frontpage zondag 23 maart 2003 @ 03:11:05 #75
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_9312538
Er is nu ook een poll op imdb
http://us.imdb.com/Poll/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')