quote:Zolang je er maar een bron van hebt, maar ik bedoelde het 2e.
Op zondag 9 maart 2003 22:56 schreef ParanoidEv het volgende:
Tegelijk of door heel je leven heen?
Zoiets zal het wel zijn denk ik..
Centraler kan niet
quote:Dat lijkt mij sterk, want dan moeten er héél veel mensen zónder sexpartner tegenover staan.
Op zondag 9 maart 2003 23:14 schreef juuultje het volgende:
eentje
quote:ik sluit me hierbij aan
Op zondag 9 maart 2003 23:06 schreef nozem het volgende:
Ik zou het niet weten, 7 of 8 ofzo?Zoiets zal het wel zijn denk ik..
quote:Nog even wachten, denk dat het over een aantal jaar het gemiddelde is, als de breezerdrinkende bevolking zo'n beetje uitgenaaid is
Op zondag 9 maart 2003 23:59 schreef papsarmy het volgende:
Zo weinig?Lijkt me sterk.
Eerder 15 of zo.
quote:Meer dan 100?? Ik mag hopen voor je dat ze alle 100 veilig waren..
Op maandag 10 maart 2003 23:06 schreef papsarmy het volgende:
Meer dan 100. Vroeger was ik hier heel trots op, maar nu niet meer. Niet dat ik me er voor schaam overigens.
Ik ben nu ongeveer 15 jaar monogaam. Braaf he?
Hoorde dat laatst van een collega, die is 'r al ik-weet-niet-hoeveel jaar gelukkig mee getrouwd, gewoon... z'n eerste vriendinnetje vanaf 'ie 16 ofzo was. Vond dat super om te horen!
Maar goed... ik heb er 5 'gehad'... nog wel 's wat gescharreld tussendoor, maar dat tel ik maar niet mee.
quote:9 zeg ik toch.
Op maandag 10 maart 2003 23:31 schreef Dagootje het volgende:
Het ging om de 'gemiddelde' nederlander; niet om je persoonlijke hoogstandjes. Ik heb trouwens het goede (?)antwoord nog steeds niet gezien.
Is 'n onderzoek van een jaar of 3 geleden geloof ik, maar waar dat op i.net staat weet ik niet.
tjee, is ook al weer een tijd geleden als ik het me zo eens bedenk...
quote:Voornamelijk tot 1985. Toen was het nog redelijk veilig. Ik steek mijn snikkel niet meer zonder rubber in een hetero of een poot want er is geen leven na de dood.
Op maandag 10 maart 2003 23:30 schreef nozem het volgende:[..]
Meer dan 100?? Ik mag hopen voor je dat ze alle 100 veilig waren..
quote:Dat is zonder meer waar. Alhoewel er in de jaren 70 natuurlijk ook SOA's en zwangerschappen waren bestond killer #1 nog niet, namelijk AIDS. Tegenwoordig is het constant oppassen. Daarom ben ik blij dat ik een vaste partner heb, alletwee getest dus ik heb weinig te vrezen.
Op dinsdag 11 maart 2003 10:47 schreef papsarmy het volgende:[..]
Voornamelijk tot 1985. Toen was het nog redelijk veilig. Ik steek mijn snikkel niet meer zonder rubber in een hetero of een poot want er is geen leven na de dood.
Ik moet er niet aan denken om in deze tijd "jong en onbedorven" te zijn, al dat gedoe met enge ziektes haalt wel een boel spontane pret weg.
quote:Bron: http://www.scholierenweb.com/liefdeensex/aantalpartners.htm
Nederland zit in het middenveld met 8,5 partners gemiddeld.
Daar zit ik 7,5 onder en ik ben van plan dat zo te houden ook
quote:"De Chineese mensen sluiten weer het lijstje, zij hebben hun hele leven slechts met 2,1 verschillende mensen sex gehad"
Op dinsdag 11 maart 2003 16:20 schreef Daniel Kegel het volgende:
Google is your friendBron: http://www.scholierenweb.com/liefdeensex/aantalpartners.htm
Chinese meisjes
quote:kut nou eens op
Op donderdag 13 maart 2003 08:43 schreef BrEeZaHChIcK het volgende:
Moet je familie meerekenen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |