gewoon blijven proberen op een gegeven moment krijg je ze zelfs open met je ogen dicht en met maar een hand
quote:veel oefenen dan lukt het zo
Op zaterdag 8 maart 2003 15:01 schreef dark.night het volgende:
Wat zijn die krengen lastig om open te krijgen. bah. wie vind een nieuwe bh uit. eentje die je wel makkelijk binnen 2 tellen openkrijgt. dat gepruts is namelijk alleen maar demotiverend :/
quote:ben bang dat je dat toch niet lukt bij een sport beha
Op zaterdag 8 maart 2003 15:02 schreef nikky het volgende:
ik heb maar twee vingers nodig om de bh open te krijgen
quote:
Op zaterdag 8 maart 2003 15:01 schreef Brennie het volgende:
En tis zoooooo simpel eigenlijk.
Gewoon kijken wat je doet
quote:Voor de uitvinder in spé: Laat hem maar werken op de afstandsbediening van mijn tv.
Wat zijn die krengen lastig om open te krijgen. bah. wie vind een nieuwe bh uit. eentje die je wel makkelijk binnen 2 tellen openkrijgt.
quote:
Op zaterdag 8 maart 2003 15:11 schreef Adfundum het volgende:[..]
Voor de uitvinder in spé: Laat hem maar werken op de afstandsbediening van mijn tv.
quote:mja zo snachts net terug de kroeg.. donker enzo..
Op zaterdag 8 maart 2003 15:01 schreef Brennie het volgende:
En tis zoooooo simpel eigenlijk.
Gewoon kijken wat je doet
quote:ik heb nu dus een bh om een kussen heengedaan en ben aan het oefenen gegaan. ik kan nu de bh loskrijgen met 2 handen zonder te kijken
Op zaterdag 8 maart 2003 15:17 schreef dark.night het volgende:[..]
mja zo snachts net terug de kroeg.. donker enzo..
dan ben je toch aan het klungelen. en mja oefening zal kunst baren.. fftjes BH prepareren.
quote:ROFL mja. ben als een een keer betrapt tijdens sex. maar ik wordt liever betrapt tijdens sex dan dit
Op zaterdag 8 maart 2003 15:24 schreef Adfundum het volgende:
En nu maar hopen dat je vriendin/moeder/zusje niet binnenkomt, anders heb je iets uit te leggen
quote:Banden stukgesneden
Wat zijn die krengen lastig om open te krijgen. bah. wie vind een nieuwe bh uit. eentje die je wel makkelijk binnen 2 tellen openkrijgt. dat gepruts is namelijk alleen maar demotiverend :/
quote:ah okay. voortaan gewoon het bandje van de bh stuksnijden, doe ik dat dan met een zakmesje. of met zon gordelsnijder. als ik het doe met een slagersmes wordt ze gek. ow. en ik denk dat ze ook gek wordt als ze iedere keer weer een nieuwe bh moet kopen...
Op zaterdag 8 maart 2003 15:33 schreef Navelpluisje het volgende:[..]
Altijd lachen hoe moeilijk het is voor een man om dat ding bij een vrouw los te maken
quote:Ik zou iig niet hiermee aankomen:
Op zaterdag 8 maart 2003 15:37 schreef dark.night het volgende:[..]
ah okay. voortaan gewoon het bandje van de bh stuksnijden, doe ik dat dan met een zakmesje. of met zon gordelsnijder. als ik het doe met een slagersmes wordt ze gek. ow. en ik denk dat ze ook gek wordt als ze iedere keer weer een nieuwe bh moet kopen...
Nu heel stil staan schatje
quote:
Op zaterdag 8 maart 2003 15:41 schreef Navelpluisje het volgende:[..]
Ik zou iig niet hiermee aankomen:
Nu heel stil staan schatje
quote:
Op zaterdag 8 maart 2003 15:41 schreef Sinaasappel het volgende:
Wat is een BHbandje? kun je dat eten
quote:
Op zaterdag 8 maart 2003 16:12 schreef Brick_Top het volgende:
Ik loop na werktijd ook nog gewoon in herenkleding. Jullie schijnen dit wel héél erg normaal te vinden..
quote:2 tellen ? Dat is een kwestie van gevoel, met 1 hand en dan een soort van vingerknip beweging maken. Dat is gedaan binnen 1 tel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |