. VS.
.
In de linkerhoek de altijd gevreesde,...? linguistisch goed onderlegde spelonkische rethoricus Ryandrieus!
En in de rechterhoek, met de blauwe broek, duizend bommen en granaten. Niemand minder dan de Turk Batuwu_GriekGriek!
Round one, fight!
En zet uw weddenschappen in dames en heren, de huidige ratio staat op 2:1 in het voordeel van Ryan3. Hoor ik daar een kameel? Een kameel is zojuist ingezet.
quote:
Op zaterdag 8 maart 2003 00:04 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Jij weet toch ook dat als jij ergens verschijnt binnen vijf minuten ook Ryan3 ter plaatse is om zijn drankneus tegen je kont aan te duwen? Waarna jullie fijn droogneukend en kromsprekend weer een leuk topic om zeep helpen?
U kunt nog inzetten.
quote:Ja hallo, morgenavond ben ik er niet
Op zaterdag 8 maart 2003 00:57 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Ryan3 en #filosofie hebben eerlijk gestemd over wat we wilden. Met twintig stemmen tegen één is gekozen voor een nieuw topic, dat morgen zal worden geopend.U kunt nog inzetten.
Nu gaarne
quote:Ik zet één bejaarde Jack Russelterrier op Batuwe GG.
Op zaterdag 8 maart 2003 00:42 schreef speknek het volgende:En zet uw weddenschappen in dames en heren, de huidige ratio staat op 2:1 in het voordeel van Ryan3. Hoor ik daar een kameel? Een kameel is zojuist ingezet.
quote:Da's niet waar...
Op zaterdag 8 maart 2003 00:57 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Ryan3 en #filosofie hebben eerlijk gestemd over wat we wilden. Met twintig stemmen tegen één is gekozen voor een nieuw topic, dat morgen zal worden geopend.U kunt nog inzetten.
quote:Ik geloof niet dat ik ook maar 1 keer blijk heb gegeven gek geworden te zijn, faat, ik blijf gewoon mezelf... A times a bit obtuse...
Op zaterdag 8 maart 2003 01:06 schreef fatima het volgende:
Ryan laat je niet gek maken , alleen vorm zoekt evenwicht, ga lekker slapen , the forgetful state, je fatima
quote:
Op zaterdag 8 maart 2003 00:42 schreef speknek het volgende:
Goedenavond en welkom in het centrale Ryan3 reltopic, vanavond hebben we de volgende match op het programma staan:[afbeelding]. VS. [afbeelding].
In de linkerhoek de altijd gevreesde,...? linguistisch goed onderlegde spelonkische rethoricus Ryandrieus!
En in de rechterhoek, met de blauwe broek, duizend bommen en granaten. Niemand minder dan de Turk Batuwu_GriekGriek!Round one, fight!
En zet uw weddenschappen in dames en heren, de huidige ratio staat op 2:1 in het voordeel van Ryan3. Hoor ik daar een kameel? Een kameel is zojuist ingezet.
quote:Darling je komt als geroepen
Op zaterdag 8 maart 2003 01:06 schreef Cora het volgende:
Hoifatima
quote:Goed!
Op zaterdag 8 maart 2003 01:17 schreef fatima het volgende:
Darling je komt als geroepen, wie gehtst ? Heb je mijn laatste oproep nog aanschouwd? Nou ja, fijn dat je er bent Coor.
quote:Ik op de vuile.
Op zaterdag 8 maart 2003 01:19 schreef yvonne het volgende:
Ik zit op de witte was te wachten
quote:Die heb ik net gedaan.
Op zaterdag 8 maart 2003 01:19 schreef yvonne het volgende:
He, fijn dames, een beetje aanspraak
Ik zit op de witte was te wachten
quote:Nee, morgenochtend pas
Op zaterdag 8 maart 2003 01:27 schreef Cora het volgende:[..]
Die heb ik net gedaan.
Zin om te strijken?
quote:Gordijntje terug hebben?
Op zaterdag 8 maart 2003 01:27 schreef speknek het volgende:[..]
Ik op de vuile.
quote:Gewoon zeggen: Optiefen jongen, je shirt vertelt me het morgen wel!
Op zaterdag 8 maart 2003 01:28 schreef yvonne het volgende:
Nee, morgenochtend pas
Tiswat als je oudste zoon opeens gestreken kleding wil,
zo heb ik ze toch niet opgevoed
Hij gaat maar het leger in hoor,
leren ze het zelf
quote:Heb je nog wat te eten, in de consternatie ben ik dat helemaal vergeten, en die gebakken kaasplak kan ik wel schudden want de kaas is op.
Op zaterdag 8 maart 2003 01:18 schreef Cora het volgende:[..]
Goed!
Dat topic?
Dat is een succes geworden!
Fijn dat jij er ook bent!
quote:Niks mee te maken.
Op zaterdag 8 maart 2003 01:35 schreef yvonne het volgende:
Hij moet het morgenochtend aanHij gaat maar het leger in hoor,
leren ze het zelf
Precies!
Lijkt me een goed plan!
En dan geld vragen voor als ze het zelf niet kunnen!
quote:K'heb nog wel wat te eten, maar ik heb geen honger.
Op zaterdag 8 maart 2003 01:40 schreef fatima het volgende:
Heb je nog wat te eten, in de consternatie ben ik dat helemaal vergeten, en die gebakken kaasplak kan ik wel schudden want de kaas is op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |