quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 23:16 schreef DuchessX het volgende:[..]
Kan het weer ontopic nu?
Dank U
quote:En ziehier, je beschrijft precies het proces van pesten.
Op vrijdag 7 maart 2003 23:20 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Weet je wat ik eigenlijk belachelijk vind mensen komen hier om dingen van zich af te schrijven , juist omdat ze moeite met dingen hebben en stelling zich kwetsbaar op , dat juist datgene waar ze zich kwetsbaar in opstellen tegen degeen word gebruikt .
[Dit bericht is gewijzigd door SEMTEX op 07-03-2003 23:25]
quote:Ja, wij zijn zooooooooo anoniem.
Op vrijdag 7 maart 2003 23:23 schreef SEMTEX het volgende:
Lekker anoniem iemand afzeiken
quote:wat snap je dan niet?
Op vrijdag 7 maart 2003 23:18 schreef Moonah het volgende:[..]
En jou snap ik ook niet
.
quote:De hypocritie van de crew. Kijk in de spiegel en onderga de confrontatie met je eigen 'zijn'; oef, wat zul jij bedrogen uitkomen.
Op vrijdag 7 maart 2003 23:14 schreef Cynix ® het volgende:[..]
Nog zo'n opmerking en you're a goner.
(En waag het niet me hier voor te bannen. Wees dan consequent en stuur dan eveneens de hele usualgang en die doorgedraaide borderliner richting het verdomhoekje!)
Ik voel me overigens zeer goed en verheug me erg op morgen, een dag vol psychedelica.
[Dit bericht is gewijzigd door Uncle_Sam op 07-03-2003 23:25]
.
quote:Het zegt meer over de mensen die geen respect hebben dan over de vaste posters in dit topic. Ik had Gellarboy, Pjederdy én Konniekipke hoger ingeschat. Maar ach dat is hun verlies
Op vrijdag 7 maart 2003 23:20 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Weet je wat ik eigenlijk belachelijk vind mensen komen hier om dingen van zich af te schrijven , juist omdat ze moeite met dingen hebben en stelling zich kwetsbaar op , dat juist datgene waar ze zich kwetsbaar in opstellen tegen degeen word gebruikt .
Ok de een kan niet indenken hoe de ander voelt maar er is ook nog zoiets als respect . Ik snap ook niet dat juist mensen erop kicken om naar dit topic te gaan om juist degene daarmee lastig te vallen . Moet waarschijnlijk een hele grote kick geven dat je iemand met zulke dingen kan lastig vallen .
Ontopic:
Begin moe te worden
quote:terwijl het via internet veel harder aankomt.. Diegene die dat thuis leest, heeft er kennelijk al veel moeite mee gehad zijn of haar probleem te uiten (anoniem) en dan wordt ie ook nog eens in de zeik genomen....
Op vrijdag 7 maart 2003 23:23 schreef SEMTEX het volgende:
..en het is 'maar internet' he? Lekker anoniem iemand afzeiken
Ik neem aan dat je, als het je over je eigen gevoelens gaat wel iets zorgvuldiger bent.
Ik lees namelijk vaak : "Ik weet niet of ik dit moet posten" "Ik heb er lang over nagedacht" "Moet ik het wel doen. "
Ik heb hier trouwens geen minuut over nagedacht.
quote:Blijf hier nou eens weg Gellarboy, je hebt hier toch niks bij te dragen.
Op vrijdag 7 maart 2003 23:24 schreef Gellarboy het volgende:
Ja hallo, ik ben thuis.
Jezus jankerds, relax eens. Ik heb niemand persoonlijk gepakt hoor.
En als dat wel zo is dan ben ik 't vergeten, maar dan zie ik graag een quote tegemoet, waarna u kunt rekenen op een welgemeend excuus.
Doehoei!
quote:waarom word ik hier bijgenoemd?
Op vrijdag 7 maart 2003 23:25 schreef DuchessX het volgende:[..]
Het zegt meer over de mensen die geen respect hebben dan over de vaste posters in dit topic. Ik had Gellarboy, Pjederdy én Konniekipke hoger ingeschat. Maar ach dat is hun verlies
Ontopic:
Begin moe te worden
quote:Dat jij hier nog kan posten...
Op vrijdag 7 maart 2003 23:25 schreef Gellarboy het volgende:
Zoek 't maar uit, als een ban nodig is, ban me dan maar.
Doei.
.
quote:Lekker makkelijk.
Op vrijdag 7 maart 2003 23:24 schreef Gellarboy het volgende:
Ja hallo, ik ben thuis.
Jezus jankerds, relax eens. Ik heb niemand persoonlijk gepakt hoor.
En als dat wel zo is dan ben ik 't vergeten, maar dan zie ik graag een quote tegemoet, waarna u kunt rekenen op een welgemeend excuus.
Weet je, ik heb nog gezocht naar een oud topic van jou waarin je je beklaagt over twee hiphoppertjes die jou afzeken.
Ik kon het niet meer vinden. Is maar goed ook, want ik hou eigenlijk niet zo van 'terugpakken'. Maar wellicht herinner je je nog hoe jij je toen voelde? Dat ze je zo zaten te fokken?
quote:Nou zeg, je doet net alsof ik hier al maanden loop te trollen!
Op vrijdag 7 maart 2003 23:26 schreef DuchessX het volgende:
Blijf hier nou eens weg Gellarboy, je hebt hier toch niks bij te dragen.
Open maar een nieuwe en laat deze discussie lekker in dit topic en neem het niet mee naar het volgende alsjeblieft!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |