quote:Met sommige lichamelijke en geestelijke beperkingen valt prima te leven hoor.
Op vrijdag 7 maart 2003 20:49 schreef Juup© het volgende:
Beperkt.
quote:Heeeeej aandachtstrekker. Kun je niet in onzin blijven rondhangen waar je thuis hoort
Op vrijdag 7 maart 2003 20:47 schreef Gellarboy het volgende:
Hier verder met deel 68 alweer.
Ik voel me geweldig momenteel.
Je komt hier toch niet uit de verf. Je komt over als een grote nep nicht
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 20:58 schreef yingyang het volgende:[..]
Heeeeej aandachtstrekker. Kun je niet in onzin blijven rondhangen waar je thuis hoort
Je komt hier toch niet uit de verf. Je komt over als een grote nep nicht
het kan dus slechter
quote:Dan moet hij eens normaal doen
Op vrijdag 7 maart 2003 21:01 schreef KonnieKipke het volgende:[..]
doe's niet zo misselijk!
Ik heb niets tegen homo's maar zodra die nichten zich wat gaan menen dan begin ik me toch wel te ergeren.
Hij moet in onzin blijven.
En grappig is ie niet
quote:sorry, hamburgers zijn op...
Op vrijdag 7 maart 2003 21:02 schreef BlaatschaaP het volgende:
Schuldig, eenzaam en twijfelachtig.En hongerig
.
[Dit bericht is gewijzigd door iemoe op 07-03-2003 21:06]
Rondom deze tijd vertrok Buurvrouwtje richting haar werk om daar tot vanavond rondom tien uur wordt geacht aanwezig te zijn en enige lichamelijk inspanning te verrichten.
Overmatig alcohol-gevbruik echter maakt mijn maag meestal vrij knorrig wat betekent dat er van alles wordt opgewarmd/ klaargebakken waarna dit geconsumeerd wordt.
Gevolg hiervan is dat het lichaam aangeeft dat de behoefte is vervuld en het wat hem (het lichaam dus) betreft in de ruststand kan.
Echter, als ik nu op bed ga heb ik denk een probleem als Buurvrouwttje straks om kwart over tien thuiskomt...
Het lijkt me dus verstandig om het nog maar even vol te houden totdat mijn waakhond verschijnt en dan rondom elf uur een hoofdpijn ofzo te faken...
quote:Hállo!
Op vrijdag 7 maart 2003 21:05 schreef yingyang het volgende:[..]
Dan moet hij eens normaal doen
Ik heb niets tegen homo's maar zodra die nichten zich wat gaan menen dan begin ik me toch wel te ergeren.
Hij moet in onzin blijven.
En grappig is ie niet
Iedereen weer normaal doen, svp.
We gaan niet lopen kloten hier.
quote:Die gast moet geen grapjes over zelfmoord maken. Maarja...ik weet hoe die post. Hij kan alleen maar onzin posten.
Op vrijdag 7 maart 2003 21:06 schreef shmoopy het volgende:[..]
Hállo!
GB en Pjederdy gaan nu nokken,
en jij houdt op met die enge generalisaties.Iedereen weer normaal doen, svp.
We gaan niet lopen kloten hier.
Verder no hard feelings tegenover homo's. Zolang ze maar intelligent blijven.
[Dit bericht is gewijzigd door yingyang op 07-03-2003 21:25]
quote:Dus wel hardfeelings voor homo's dus.
Op vrijdag 7 maart 2003 21:17 schreef yingyang het volgende:[..]
Zolang ze maar intelligent blijven.
quote:Jij wilt dus beweren dat alle homo's dom en stom zijn ?????? Ik heb respect voor slimme homo's die normaal overkomen. Homo's die je niet kunt onderscheiden van de rest.
Op vrijdag 7 maart 2003 21:28 schreef KonnieKipke het volgende:[..]
Dus wel hardfeelings voor homo's dus.
Maar blijf AUB weg met al die nichten.
Gellarboy is dan weer een apart geval. Waar ik liever niet op inga Ik vind het maar een akelig en vreemd mannetje die ik niet in het donker wil tegen komen als ik alleen ben.
Echt het foute mannetje is het.
maarja...de fok crew vind het GEWELDIGGGGGGGGG...dus hij kan niets fout doen en als je commentaar op hem levert krijg je een ban.
quote:Komop, generaliseer nou even niet zo zeg.
Op vrijdag 7 maart 2003 21:33 schreef yingyang het volgende:[..]
Jij wilt dus beweren dat alle homo's dom en stom zijn ?????? Ik heb respect voor slimme homo's die normaal overkomen. Homo's die je niet kunt onderscheiden van de rest.
Maar blijf AUB weg met al die nichten.
Gellarboy is dan weer een apart geval. Waar ik liever niet op inga
Ik vind het maar een akelig en vreemd mannetje die ik niet in het donker wil tegen komen als ik alleen ben.
Echt het foute mannetje is het.
maarja...de fok crew vind het GEWELDIGGGGGGGGG...dus hij kan niets fout doen en als je commentaar op hem levert krijg je een ban.
Ontopic: Moe en hongerig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |