abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 maart 2003 @ 16:02:27 #1
3771 lzandman
The Man NOR the Myth
pi_8888292
Hoorde net van een nieuwe film, "The Core". Het verhaal:

Mensen vallen plots dood neer en een Space Shuttle raakt uit koers en stort bijna neer. Onderzoek wijst uit dat de aardkern is opgehouden met draaien , waardoor het elektromagnetisch veld dat de Aarde beschermd tegen kosmische straling dreigt te verdwijnen. Al het leven op Aarde zal uitsterven!

Gelukkig kunnen de Amerikanen nog snel een voertuig bouwen dat snel kan graven. Zes dappere "Terranauten" gaan hiermee naar de kern van de Aarde om met een aantal kernbommen de Aardkern weer draaiend te krijgen.

Hahahahahahahahahah Als dat geen leuke Armageddon rip-off wordt, dan weet ik het ook niet meer.

What's the speed of Dark?
pi_8888374
lijkt me weer saai, zelfs als een zaterdagavond op de bank film
Triumph - The most fun you can have between your legs in public.
pi_8888381
Jezus zeg, hoe durf je zon script te schrijven. Maar wel vet
Volgens mij heb ik nog een trailer hiervan gezien.

dacht het wel check:
http://www.apple.com/trailers/paramount/the_core/

[Dit bericht is gewijzigd door damienfromhell op 05-03-2003 16:07]

Klootzak, your's truly
  woensdag 5 maart 2003 @ 16:05:54 #4
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_8888389
inderdaad een stom verhaal.
pi_8888446
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 16:02 schreef lzandman het volgende:
Gelukkig kunnen de Amerikanen
pi_8888450
Armageddon was al verschrikkelijk, dus dit hoef ik echt niet te zien.
Alleen de trailer al
pi_8888451
'k Heb een paar weken geleden de trailer in de bios mogen zien: dit MOET gewoon wel de C-hit van het jaar worden! Wat een ongegeneerde kutplot En dan Hillary Swank als de babe met brains? Nah-ah. no go....
The prettiest people do the ugliest things
pi_8888481
Djee, die Amerikanen zijn echte helden.
pi_8888618
Altijd zo grappig bij dit soort films -net als bij Armageddon- dat de rest van de wereld zich nergens mee bemoeid. Ze denken natuurlijk; goh, laat die Amerikanen maar hun gang gaan, die redden ons wel
Buikpijn van het lachen!
pi_8891212
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 16:02 schreef lzandman het volgende:
Mensen vallen plots dood neer en een Space Shuttle raakt uit koers en stort bijna neer. Onderzoek wijst uit dat de aardkern is opgehouden met draaien , waardoor het elektromagnetisch veld dat de Aarde beschermd tegen kosmische straling dreigt te verdwijnen. Al het leven op Aarde zal uitsterven!
Dit kan echt gebeuren... zo'n "Poleshift" zoals dat heet komt om de zoveel honderdduizend jaar voor.
Noord wordt dan zuid en zuid wordt dan noord.
De Magnetische polen veranderen dus.
Dit is geen fictie maar echt de waarheid. Momenteel zijn we zo'n 200.000 jaar overtijd met de poleshift.
quote:
Gelukkig kunnen de Amerikanen nog snel een voertuig bouwen dat snel kan graven. Zes dappere "Terranauten" gaan hiermee naar de kern van de Aarde om met een aantal kernbommen de Aardkern weer draaiend te krijgen.

Hahahahahahahahahah Als dat geen leuke Armageddon rip-off wordt, dan weet ik het ook niet meer.

Dit is wel natuurlijk bullshit
Als Bruce Willis meespeelt is het verhaal helemaal compleet
  woensdag 5 maart 2003 @ 18:03:02 #11
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_8891574
Beste trailer van het jaar.
quote:
Dit is geen fictie maar echt de waarheid. Momenteel zijn we zo'n 200.000 jaar overtijd met de poleshift.
Jup, en tweehonderdduizend Amerikanen zijn ontvoerd door Aliens.
O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
pi_8891637
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 18:03 schreef Sai het volgende:
Beste trailer van het jaar.
[..]

Jup, en tweehonderdduizend Amerikanen zijn ontvoerd door Aliens.

Misschien moet je eens wat meer wetenschappenlijke sites en boeken lezen
Heeft zelfs in Scientific American gestaan, niet echt een blad dat fictie promoot maar puur gebaseerd is op feiten.

Ach ja, voor de meeste mensen zijn dit soort dingen wat moeilijker te begrijpen, om 1 of andere reden kunnen ze het niet aan.

pi_8891680
Een linkje van een artikel op de NASA site.
gaat over de Zon en een eventuele poleshift...

http://science.msfc.nasa.gov/headlines/y2001/ast15feb_1.htm

pi_8971782
Ja wat ik dus niet begrijp.

Een tijdje terug zag ik deze trailer en daarin vertelde ze dat de Core was gestopt met draaien omdat de aarde 100.000 jaar overtijd was.

Nu zag ik van de week weer de trailer en dan blijkt dat een geheim wapen het heeft gedaan waarom in eens zo gigantische omkeer?

zondag 9 maart 2003 @ 02:33:34 #15
31753 ZixS
oldskool
pi_8971864
dat wordt dus weer een echte klassieke baggerfilm
  zondag 9 maart 2003 @ 10:21:17 #16
25753 mamamiep
Godmother of Trivia
pi_8974483
Lijkt me eigenlijk best wel een coole film . Lekker voor een avondje bankhangen, waarin de good guys natuurlijk aarde redden op het nippertje .
There are so many things I want to say to you but time's caught me up and now I'll never say them - except that I've loved you from the moment I saw you and every moment since.
  vrijdag 28 maart 2003 @ 20:13:37 #17
38343 Nachtschade
Opzouten Bert
pi_9438056
Het ziet er gelukkig wel allemaal echt uit

(hahahahahaha, dat was een grap)

Op maandag 31 maart 2003 21:45 schreef yvonne het volgende:
het merendeel hier vind ik losers.
  vrijdag 28 maart 2003 @ 20:17:50 #18
20741 generalist
Watch me do it!
pi_9438126
In die plaatjes .... waar komt opeens die blauwe straal vandaan

Omdat de binnenkant stopt komen er opeens ruimtewezens misbruik van ons maken owwww... dat klinkt naughty

Above all things, never be afraid. The enemy who forces you to retreat is himself afraid of you at that very moment.[br]Andre Maurois (1885 - 1967)
  vrijdag 28 maart 2003 @ 20:17:56 #19
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_9438131

Ik heb spijt met die figuranten. Einde acteer carriere

Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
  vrijdag 28 maart 2003 @ 21:12:07 #20
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_9439215
Hmmmm, beetje lame
Muziek die je in de trailer hoort (op het einde) is ook niet een heel erg klein beetje jatwerk van de theme van The Rock. Zal ook wel door Hanz Zimmer gedaan zijn ofzo...
Signature:
Maximaal
4
regels
pi_9439651
Ik heb deze film gister in de sneak gezien, en het is best een aardige film. Je moet natuurlijk geen oscars verwachten voor deze film, maar gewoon je verstand op 0 zetten, en je laten amuseren door de film!
't Sjunste óp de welt, wat der Herjod had jemaad, dat is ós Kirchroa, went 't zingt en laacht.
pi_9439882
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 21:12 schreef FallenAngel666 het volgende:
Hmmmm, beetje lame
Muziek die je in de trailer hoort (op het einde) is ook niet een heel erg klein beetje jatwerk van de theme van The Rock. Zal ook wel door Hanz Zimmer gedaan zijn ofzo...
Het IS de muziek van The Rock. In trailers zit vaak muziek uit andere films.
pi_9444698
Voor zo'n kutverhaal lijkt het me nog best een vermakelijk film.
Nine for the mortal men, doomed to die.
  woensdag 2 april 2003 @ 09:44:25 #24
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_9529573
ligt over een maandje in de videotheek denk ik
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_9529939
kheb de film gisteren gezien in de sneak ... wat een enorm vergezocht verhaal! de film is ook echt helemaal niet goed uitgewerkt, alles gaat veel te snel ... en daar komt ook nog eens bij dat er veel van Armageddon was afgekeken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')