Mensen vallen plots dood neer en een Space Shuttle raakt uit koers en stort bijna neer. Onderzoek wijst uit dat de aardkern is opgehouden met draaien , waardoor het elektromagnetisch veld dat de Aarde beschermd tegen kosmische straling dreigt te verdwijnen. Al het leven op Aarde zal uitsterven!
Gelukkig kunnen de Amerikanen nog snel een voertuig bouwen dat snel kan graven. Zes dappere "Terranauten" gaan hiermee naar de kern van de Aarde om met een aantal kernbommen de Aardkern weer draaiend te krijgen.
Hahahahahahahahahah
Als dat geen leuke Armageddon rip-off wordt, dan weet ik het ook niet meer.
dacht het wel check:
http://www.apple.com/trailers/paramount/the_core/
[Dit bericht is gewijzigd door damienfromhell op 05-03-2003 16:07]
quote:Dit kan echt gebeuren... zo'n "Poleshift" zoals dat heet komt om de zoveel honderdduizend jaar voor.
Op woensdag 5 maart 2003 16:02 schreef lzandman het volgende:
Mensen vallen plots dood neer en een Space Shuttle raakt uit koers en stort bijna neer. Onderzoek wijst uit dat de aardkern is opgehouden met draaien, waardoor het elektromagnetisch veld dat de Aarde beschermd tegen kosmische straling dreigt te verdwijnen. Al het leven op Aarde zal uitsterven!
quote:Dit is wel natuurlijk bullshit
Gelukkig kunnen de Amerikanen nog snel een voertuig bouwen dat snel kan graven. Zes dappere "Terranauten"gaan hiermee naar de kern van de Aarde om met een aantal kernbommen de Aardkern weer draaiend te krijgen.
Hahahahahahahahahah
![]()
Als dat geen leuke Armageddon rip-off wordt, dan weet ik het ook niet meer.
quote:Jup, en tweehonderdduizend Amerikanen zijn ontvoerd door Aliens.
Dit is geen fictie maar echt de waarheid. Momenteel zijn we zo'n 200.000 jaar overtijd met de poleshift.
quote:Misschien moet je eens wat meer wetenschappenlijke sites en boeken lezen
Op woensdag 5 maart 2003 18:03 schreef Sai het volgende:
Beste trailer van het jaar.
[..]Jup, en tweehonderdduizend Amerikanen zijn ontvoerd door Aliens.
Ach ja, voor de meeste mensen zijn dit soort dingen wat moeilijker te begrijpen, om 1 of andere reden kunnen ze het niet aan.
Een tijdje terug zag ik deze trailer en daarin vertelde ze dat de Core was gestopt met draaien omdat de aarde 100.000 jaar overtijd was.
Nu zag ik van de week weer de trailer en dan blijkt dat een geheim wapen het heeft gedaan waarom in eens zo gigantische omkeer?
(hahahahahaha, dat was een grap)
Omdat de binnenkant stopt komen er opeens ruimtewezens misbruik van ons maken owwww... dat klinkt naughty
Ik heb spijt met die figuranten. Einde acteer carriere
quote:Het IS de muziek van The Rock. In trailers zit vaak muziek uit andere films.
Op vrijdag 28 maart 2003 21:12 schreef FallenAngel666 het volgende:
Hmmmm, beetje lame
Muziek die je in de trailer hoort (op het einde) is ook niet een heel erg klein beetje jatwerk van de theme van The Rock. Zal ook wel door Hanz Zimmer gedaan zijn ofzo...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |