En dan zijn er nog die megageile reuze dingen die in de bruinkool mijnen staan in Duitsland. Heb er trouwens al eens heel dicht naast gestaan en die zijn immens groot.
Is er iemand die al eens in zo'n ding heeft gereden, en vooral dan de grotere types ?? Lijkt me ook een hartstikke gaaf gevoel om met zo'n ding gewoon complete bergen te kunnen verzetten.
De grootste ter wereld tijdens een kleine korte rit over de autoweg. Met een halve meter per uur kom je niet echt vooruit .
De graafschoepen van de grootste baggers ter wereld, *klik* voor een groter plaatje.
Een heuse cat aan het werk . Leuk materiaal volgens mij hoor.
Nog een imposant en vrij grote bagger.
*clickable*
De kleintjes tellen ook mee uiteraard.
Wederom duits...
Je kan ze echt voor elk grondverzet gebruiken. En nu wil ik dus weten wie er al eens in gereden heeft.
Trouwens, die enorme graafmachines bij afgravingen enzo, die zijn ook enorm cool. Die wagens waar dan het zand ingaat (hoe de fuck heten die dingen ook alweer) hebben ook banden die 3x zo hoog zijn als een gem. mens. .
En die grote nee helaas, misschien dat ik die dingen ooit nog eens ga vervoeren, puur om ook eens met zo'n ding te kachelen
Heb er altijd al een zwak voor gehad. Die dingen in Duitsland zijn helemaal het einde, maargoed moet je weer daar gaan werken enzo
quote:Jij was volgens mij de 1e lurker dankzij de titel
Op dinsdag 4 maart 2003 20:12 schreef Kreator het volgende:
Indrukwekkend (ondanks de misleidende topictitel).
quote:Geloof mij, dat is fantastisch, als je er naast staat en je kijkt omhoog, gewoonweg groter dan een flat. Echt helemaal te gek! Een kennis van ons werkt in de bruinkoolmijn bij Neuss.
Op dinsdag 4 maart 2003 20:12 schreef Pushit het volgende:Die dingen in Duitsland zijn helemaal het einde
quote:Ja laatst was op Discovery die docu weer over dat apparaat in jou post, dat kreng schept iets van 40 kuub per keer, is toch niet normaal meer.
Op dinsdag 4 maart 2003 20:15 schreef D-Devil het volgende:[..]
Jij was volgens mij de 1e lurker dankzij de titel
.
[..]Geloof mij, dat is fantastisch, als je er naast staat en je kijkt omhoog, gewoonweg groter dan een flat. Echt helemaal te gek! Een kennis van ons werkt in de bruinkoolmijn bij Neuss.
En ben al eens bij de bruinkoolmijnen wezen kijken, beats planespotting big time
quote:Een dumptruck?
Die wagens waar dan het zand ingaat (hoe de fuck heten die dingen ook alweer) hebben ook banden die 3x zo hoog zijn als een gem. mens.
quote:De koplampen zijn nog groter dan die gast z'n hoofd
Op woensdag 5 maart 2003 12:46 schreef Threepio het volgende:
[afbeelding]http://www.lhb.liebherr.de/content/std_fs1.asp?sprache=de&nav_id=96&n1_id=1&n2_id=29&n3_id=96
3500pk maar
Dit is echt heavy spul.... mischien dat ik toch maar grondverzet ga doen
quote:1 rode astublieft
[afbeelding]http://www.lhb.liebherr.de/content/std_fs1.asp?sprache=de&nav_id=96&n1_id=1&n2_id=29&n3_id=96
3500pk maar
quote:Wat zou metallic lak nou kosten op zo'n ding??
Op woensdag 5 maart 2003 13:11 schreef Steve-O het volgende:[..]
1 rode astublieft
quote:
3500pk maar
Deze auto hadden ze ook in een film met Jackie Chan waar hij elke keer via die banden omhog klom, zag er erg indrukwekkend uit
quote:T*ring... je mag hopen dat je daar nóóit een lekke band mee krijgt..
Op woensdag 5 maart 2003 17:19 schreef flippie_flink het volgende:
[afbeelding]
Wel gaaf trouwens!
quote:dus..?
Op woensdag 5 maart 2003 17:39 schreef D-Devil het volgende:
Het is een baggertopic...
quote:Geen trucks
Op woensdag 5 maart 2003 17:44 schreef astra het volgende:[..]
dus..?
quote:hoe wil jij die bagger gaan vervoeren dan?
Op woensdag 5 maart 2003 17:44 schreef D-Devil het volgende:[..]
Geen trucks
.
.
quote:*kopt in*
Op woensdag 5 maart 2003 17:58 schreef dolledingo het volgende:[..]
hoe wil jij die bagger gaan vervoeren dan?
Met een baggertruck
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |