Ik heb nu net een 12-daagse interrail voor nl/be/fr gekocht. En ik ga er vrijdag heen. Het is zoooo eng! Ik ken haar eigenlijk helemaal niet. Maar alles wat ze doet lijkt me zo leuk, ben echt al een week onwijs verliefd. Het is zo raar, verliefd zijn op iemand die je ooit maar een aantal uren hebt gesproken.
Vrijdag ... zucht ... 13 uur in de trein en dan staat ze op het station. *zucht*
Wat is het leven soms toch fijn
quote:...of niet
Op dinsdag 4 maart 2003 17:17 schreef -Kraiden- het volgende:
13 uur in de trein en dan staat ze op het station.
quote:Great minds think alike
Op dinsdag 4 maart 2003 17:18 schreef Pjederdy het volgende:[..]
...of niet
.
quote:Inderdaad
Op dinsdag 4 maart 2003 17:17 schreef -Kraiden- het volgende:
Wat is het leven soms toch fijn
Let wel: Denken die je met je hersenen en niet met je pik
Niet te overmoedig doen en gewoon blijven zoals je bent.
Succes
mijn illusies kunnen me gestolen worden, mijn geld ook, maar mijn herrineringen zijn de mijne
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 17:20 schreef -Kraiden- het volgende:
ik ben ook eens naar Roemenie gevlogen en heb daar heel leuk meisje ontmoet. tijd van m'n leven gehad, maar tijd gaat voorbij. vertrouwen is altijd een punt, maar ik doe het gewoonmijn illusies kunnen me gestolen worden, mijn geld ook, maar mijn herrineringen zijn de mijne
quote:
ik ben ook eens naar Roemenie gevlogen en heb daar heel leuk meisje ontmoet. tijd van m'n leven gehad, maar tijd gaat voorbij. vertrouwen is altijd een punt, maar ik doe het gewoonmijn illusies kunnen me gestolen worden, mijn geld ook, maar mijn herrineringen zijn de mijne
quote:ja maar als je illusies en je geld zijn gestolen dan zijn je herineringen ook niet al te fijn lijkt me!
mijn illusies kunnen me gestolen worden, mijn geld ook, maar mijn herrineringen zijn de mijne
Def
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 17:27 schreef aca het volgende:Mooi gezegd
quote:OTTO WERKT
Op dinsdag 4 maart 2003 17:29 schreef Fliepke het volgende:[..]
naar fucking roemenie, waar vind je die wijven?
http://www.pbase.com/kraiden daar staan foto's van meisje uit Roemenie
onderweg naar wat komen gaat
quote:Toch wel een mooie instelling
Op dinsdag 4 maart 2003 17:35 schreef -Kraiden- het volgende:
reizen is fijnlekker in de trein wat studeren, uit het raam staren, verhalen schrijven of wat je dan ook wil
en je bent onderweg
onderweg naar wat komen gaat
Zou het ook zo doen!
Succes!
4 jaar geleden ook een hoop Amerikanen leren kennen in Australie, we hebben elkaar maar 2,5 week gezien en in april komen er voor het eerst 2 deze kant op. Ook zo apart, mensen die je maar zo kort hebt gekend maar toch zoveel met je hebben gedaan dat het contact behouden blijft.
quote:koop je bedoel je ?
Op dinsdag 4 maart 2003 17:29 schreef Fliepke het volgende:[..]
naar fucking roemenie, waar vind je die wijven?
quote:Ik liever een Nederlands meisje dat in Nederland woont maar wel goed frans ken kussen
Op dinsdag 4 maart 2003 19:14 schreef BigFloppyDonkeyDick het volgende:
ik heb liever een frans meisje dat in nederland woont
verder: geniet nog ff van deze tijd en verwacht er niet teveel van (dan kan het ook niet tegenvallen) maar probeer daarna toch een meid in nederland te zoeken, want zo'n lange afstandrelatie is echt moeilijk en vooral als ze in frankrijk woont. telefoneren is heel duur en ook een bezoek brengen kan niet zomaar... dus bedenk nog maar goed wat je verder wilt
succes nog!
we zien wel! spannend blijf het toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |