De sloten bleven netjes aan de buitenkant maar sommige autos hebben na de kraak moeite met openen door een geforceerd binnenwerk.
btw, ons golfje uit '90 is ook al 5x open gemaakt zonder braak sporen. gewoon simpele wagentjes
quote:Golfs,passat,polo,pheaton,transporter.
Op maandag 3 maart 2003 23:07 schreef MarkyB het volgende:
lijkt me sterk dat er een loper is voor vw auto'sbtw, ons golfje uit '90 is ook al 5x open gemaakt zonder braak sporen. gewoon simpele wagentjes
Das wel vaag zeg, maar een loper voor veel types VW lijkt me ook vrij sterk (je weet maar nooit vandaag de dag)
Ik denk dat ze dan met meerdere personen zijn geweest...
quote:Hoe weet de politie dat??
Op maandag 3 maart 2003 23:13 schreef dagizmo het volgende:
De politie heeft bevestigd dat het om een loper gaat
quote:bron?
Op maandag 3 maart 2003 23:13 schreef dagizmo het volgende:[..]
Golfs,passat,polo,pheaton,transporter.
quote:Dat is toch geen nieuws bericht. Gewoon bij mij in de straat. De buren etc. De politie is vanmiddag bij ons thuis geweest ivm de buren die op vakantie zijn en hun auto open is.
Op maandag 3 maart 2003 23:15 schreef MarkyB het volgende:[..]
bron?
quote:Het is zonder schade gebeurt (buitenkant tenminste). Binnenwerk is bij de meesten heel gebleven.
Op maandag 3 maart 2003 23:14 schreef killerb het volgende:
met een hard plat lang stuk plastic waar onderaan een haakje zit trek je elke vw zo open
quote:Omdat er geen sporen van schade zijn en wie krijgt er in een uurtje tijd 14 autos open+radios eruit?
Op maandag 3 maart 2003 23:14 schreef Darknezz het volgende:[..]
Hoe weet de politie dat??
quote:De gemiddelde junk.
Op maandag 3 maart 2003 23:17 schreef dagizmo het volgende:[..]
Omdat er geen sporen van schade zijn en wie krijgt er in een uurtje tijd 14 autos open+radios eruit?
quote:Een phaeton zelfs?
Op maandag 3 maart 2003 23:13 schreef dagizmo het volgende:[..]
Golfs,passat,polo,pheaton,transporter.
quote:
Op maandag 3 maart 2003 23:19 schreef Vanquish het volgende:[..]
Een phaeton zelfs?
Met zo'n dure wagen mag je toch verwachten dat ze een iets geavanceerder beveiligingssysteem hebben dan een simpel golfje...
quote:14 man
Op maandag 3 maart 2003 23:17 schreef dagizmo het volgende:[..]
Omdat er geen sporen van schade zijn en wie krijgt er in een uurtje tijd 14 autos open+radios eruit?
Ik zou echt geen normale verklaring kunnen geven voor dit "vage" voorval
Maar een loper....
Doe mij er dan ook maar 1
quote:Tis nou niet bep. een junkbuurt(gat midden in Friesland). De politie neemt het ook hoog op, omdat het zeer professioneel is gedaan. Het enige wat de recherche dan ook kon bedenken is een loper voor die autos.
Op maandag 3 maart 2003 23:19 schreef Roellio het volgende:[..]
De gemiddelde junk.
quote:Daarom, tis +- 1 tot 1,5 uur tijd geweest. Langer niet. Het is allemaal heel vlot en zonder schade gegaan. Dat is het vreemde ervan.
Op maandag 3 maart 2003 23:21 schreef Darknezz het volgende:[..]
14 man
En met loper heb je binnen 1 uur ook geen 14 auto's open en de radio's eruit...Ik zou echt geen normale verklaring kunnen geven voor dit "vage" voorval
Maar een loper....
Doe mij er dan ook maar 1
hoorde dat er daar in 1 straat (ook) alle autos waren opengebroken op zoek naar autoradio's
quote:Daar weet ik niets van. Maar tis wel zeker dat uit alle 14 wagens de radio's wel zijn verdwenen. Met of zonder frontje dat weet ik niet.
Op maandag 3 maart 2003 23:22 schreef K3 het volgende:
Maakt het nog uit of de slachtoffers hun radiofrontje mee naar huis hebben genomen? Doe ik dus altijd, maar ik kan me niet voorstellen dat van die 14 er niet eentje was die zijn frontje niet in de auto bewaarde...
Toevallig is wel dat bij de buren die op wintersport zijn in de golf de ab van de garage deur lag. Ze hadden zo naar binnen kunnen gaan en ff proletarisch winkelen
quote:Nope Friesland.
Op maandag 3 maart 2003 23:23 schreef mabit het volgende:
woon je toevallig in nieuw vennep??!hoorde dat er daar in 1 straat (ook) alle autos waren opengebroken op zoek naar autoradio's
quote:
Op maandag 3 maart 2003 23:22 schreef Roellio het volgende:
Volgend jaar zomer tijdens de buurtbarbecue gezellig met z'n allen de DVD van "Gone in 60 seconds" kijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |