Is het waar dat mannen liever beffen dan dat vrouwen pijpen?
En dan gaat het puur om het geven, dus niet van ik bef haar wel zodat zij mij daarna pijpt. (of andersom natuurlijk)
Wat denken jullie?
quote:Ik denk wel zeker te weten dat dat per vrouw verschilt....en per man trouwens ook, want er zijn mannen die helemaal niet willen beffen
Op maandag 3 maart 2003 22:17 schreef Troel het volgende:
Ik had een discussie met een vriend van mij over pijpen en beffen.Is het waar dat mannen liever beffen dan dat vrouwen pijpen?
En dan gaat het puur om het geven, dus niet van ik bef haar wel zodat zij mij daarna pijpt. (of andersom natuurlijk)
Wat denken jullie?
quote:Best wel lekker, zo'n kutsmaak. Tis soms juist iets anders wat je proeft wat niet lekker is.
Op maandag 3 maart 2003 22:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik bef niet graag! Ik vind het maar een kutsmaak!
quote:ja, maar is het voor een man ook opwindend dan?? Ik kan me namelijk niet echt voorstellen dat je er echt geil van wordt om tussen de benen van je vriendin in te liggen om het maar even boers te zeggen
Op maandag 3 maart 2003 22:22 schreef Lucille het volgende:
Ja, mannen beffen vaken dan vrouwen pijpen. Bovendien is een deel van de vrouwen dan nog in sommige zaken principeeler, dat ze niet willen dat mannen klaarkomen in hun mond en al helemaal niet dat ze slikker. Mannen hebben dit soort bedenking een stuk minder. Beffen is voor hun beffen, maakt niet uit wat de omstandigheden zijn. veel haar of niet, gewassen of niet, net geneukt of niet.
quote:geloof me, is ENORM opwindend
Op maandag 3 maart 2003 22:24 schreef Troel het volgende:[..]
ja, maar is het voor een man ook opwindend dan?? Ik kan me namelijk niet echt voorstellen dat je er echt geil van wordt om tussen de benen van je vriendin in te liggen om het maar even boers te zeggen
Bij de een is het lekkerder dan bij de ander.
Maar over het algemeen denk ik inderdaad dat mannen sneller beffen dan dat vrouwen pijpen.
(alhoewel ik daar pas sinds mijn huidige vriend echt geen problemen meer bij heb)
[Dit bericht is gewijzigd door Logician op 03-03-2003 22:29]
quote:Oh jawel!
Op maandag 3 maart 2003 22:24 schreef Troel het volgende:[..]
ja, maar is het voor een man ook opwindend dan?? Ik kan me namelijk niet echt voorstellen dat je er echt geil van wordt om tussen de benen van je vriendin in te liggen om het maar even boers te zeggen
quote:\
Op maandag 3 maart 2003 22:22 schreef Lucille het volgende:
Beffen is voor hun beffen, maakt niet uit wat de omstandigheden zijn. veel haar of niet, gewassen of niet, net geneukt of niet.
Net geneukt of niet .... gaan we nu uit van safe sex of niet?
quote:Magic number of today is: 69
Op maandag 3 maart 2003 22:29 schreef Rude het volgende:
Ik word nooit gebeft door die klootzakken!
[Dit bericht is gewijzigd door UnleashMitch op 03-03-2003 22:30]
quote:Reden?
quote:Omdat ik Rude ben! Mannen willen geen sterke vrouwen.
Op maandag 3 maart 2003 22:30 schreef D-Devil het volgende:
Reden?
quote:is me nog te ranzig...na het neuken bef ik dus echt niet meer he...mag ze mooi eerst onder de douche!
Op maandag 3 maart 2003 22:29 schreef _o_ het volgende:[..]
\
Net geneukt of niet .... gaan we nu uit van safe sex of niet?
quote:ik bied me vrijwillig aan
quote:Dus als zij jou gepijpt heeft mag ze je ook niet meer zoenen?
Op maandag 3 maart 2003 22:32 schreef lammegiraf het volgende:[..]
is me nog te ranzig...na het neuken bef ik dus echt niet meer he...mag ze mooi eerst onder de douche!
quote:Heb je een vaste relatie? Kan ook schelen hoor. Ik zou namelijk niet zomaar een one-night-stand gaan beffen
Op maandag 3 maart 2003 22:31 schreef Rude het volgende:[..]
Omdat ik Rude ben! Mannen willen geen sterke vrouwen.
quote:staaaaat niet op de kaart
Op maandag 3 maart 2003 22:30 schreef UnleashMitch het volgende:[..]
Magic number of today is: 69
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |