Je loopt vast wel eens in de stad en zie je ergens een koopje liggen die je maar eenmaal in je leven tegen komt (ahum), lijkt me handig om hier te plaatsen, zodat iedereen die PS2 titel zou kunnen kopen voor een laag bedrag :
Plaats in je bericht het volgende:
- Titel + prijs van het PS2 spel
- Winkel waar je 'm zag liggen
- Stad waar deze te koop is.
Aktueel voorbeeldje:
- SSX ¤ 14,95
- Free Record Shop
- Utrecht (landelijk eigenlijk)
- Half Life ¤ 19,99
- Free Record Shop
- Utrecht (landelijk)
Heb beiden zelf gekocht, leuke spellen
Bij E-Plaza zijn vaak ook koopjes, zo zag ik 2 weken terug nog Rayman Revolution voor 15 euro liggen.
Bestaat al een dergelijke topic als deze, dan kan deze dicht.
Dit topic is dus niet om je eigen 2e handse rotzooi te verkopen maar puur 'nieuwe' titels die in de winkels liggen !
Nog maar 2 ;
Rayman M & Rayman Revolution.
15 euro per stuk bij de Bart Smit.
Rayman M is bagger, maar Revolution is het geld wel waard.
quote:Vind ik ook best. Als de modjes de titel aan kunnen passen...
Op maandag 10 maart 2003 19:01 schreef Strolie75 het volgende:
Maak er dan een algemeen goedkoop-game topic van.
Zelf vond ik van de week deze 2 koopjes (Edit voor Roy aangezien het topic veranderd is : voor de PLAYSTATION 2 )
Agressive Inline 21 euro
Sega Soccer Slam 19 euro
Beiden bij de FRS (online), nieuw te duur om te kopen maar voor deze prijs neem ik ze wel mee.
[Dit bericht is gewijzigd door DinoPK op 11-03-2003 07:28]
Super Bust a Move (PS2)
¤ 14,99
FRS Enschede (staat op hun site voor ¤ 19,99)
Dynasty Warriors 2 (PS2)
¤ 17,99
FRS Enschede (staat ook daarvoor op hun site)
vette games, zeker DW2 is erg leuk om te doen!
[Dit bericht is gewijzigd door TAG-Speedy op 11-03-2003 09:12]
quote:Heb je Mr.Musquito nu al gehaald?
Op dinsdag 11 maart 2003 10:02 schreef Smots het volgende:
FRS heeft Mad Maestro (PS2) voor slegs € 9.99 liggen, en dat is gewoon een supergaaf spelleke!
quote:nee, nog niet.....
Op dinsdag 11 maart 2003 10:04 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Heb je Mr.Musquito nu al gehaald?
quote:Soort van Parappa the rapper dat Mad Maestro?
Op dinsdag 11 maart 2003 16:53 schreef DinoPK het volgende:
Mad maestro heb ik tot mijn spijt ook gekocht een poosje geleden. Op zich geinig, leuke klassieke muziek ook, alleen dat verdomde irritante pressure sensitivity... Ga je het hele nummer lekker, en dan baf aan het einde zoveel wisselingen dat je angel mode weg is.
Zwaar frustrerend, ben nu bij het zwanemeer (level 4 dacht ik) en ik kom er gewoon niet voorbij. Nee doe mij dan maar space channel 5, veel leuker (en mooier, en gewoon ultiem cool)
Vond Space Channel (part 2) niets aan, maar heb een demo van parappa the rapper 2 gespeeld en moet zeggen dat dat toch echt wel geinig blijft, die raps Had deel 1 op mijn PSX, maar helaas ook weer weggedaan... als ik nog een keer parappa the rapper 2 voor heel weinig kan krijgen, koop ik 'm.
Volgens mij is Mad Maestro ook wel geinig en 10 euro is niets. Bij Play.com issie nu nog 10 pond -> 15 euro.
http://www.playserver4.com/play247.asp?page=title&r=PS2&title=111977
quote:Uhm 100 piek een koopje?
Op vrijdag 14 maart 2003 22:08 schreef Strolie75 het volgende:
Splinter Cell op PS2 voor 29,99 pond!http://www.playserver4.com/play247.asp?page=title&r=PS2&title=111977
quote:45 euro is een koopje als je weet dat je in Nederland een nieuw spel voor 70 euro koopt.... maargoed, bij Play.com is alles goedkoper..
Op zaterdag 15 maart 2003 11:07 schreef nikanoru het volgende:[..]
Uhm 100 piek een koopje?
heel simpel. heel flauw ( maar niet lelijk) gemaakt.
en voor zo weinig geld zeker leuk spelplezier voor een weekje.
quote:Goed, Heel DVDCrave.com is een koopje
Op zaterdag 15 maart 2003 11:29 schreef JK het volgende:[..]
45 euro is een koopje als je weet dat je in Nederland een nieuw spel voor 70 euro koopt.... maargoed, bij Play.com is alles goedkoper..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |