abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_589889
Ik zou wel eens willen weten hoe het nou eigenlijk moet vingeren.
En als je met een vraag zit wat is de beste plek om die te stellen bij FOK!!!!! natuurlijk.
Maar nou wil ik dus weten.
Waar de lekkere plekje's zitten en waar je die kan vinden?
Hoe je je vindger(s) moet houden en hoe je ze moet bewegen?
A.U.B alleen serieuse reacties.
In the even of my demise when my heart can beat no more I hope I die for a principle or a believe that I had lived for I will die before my time because i feel the shadow's depth so much i wanted to acomplish before I reached my death..... BY TUPAC SHAKUR
pi_589907
daar heb je die leip ook weer met zijn stomme vragen.......met je vingers misschien????
pi_589923
quote:
Op 27 december 2000 09:37 schreef roperszeiss het volgende:
daar heb je die leip ook weer met zijn stomme vragen.......met je vingers misschien????
Met je vingers?
Hmm weer wat bijgeleerd
  woensdag 27 december 2000 @ 11:50:34 #4
8355 djjumbo
The one and Only :P
pi_590215
quote:
Op 27 december 2000 09:22 schreef THE 2PAC FAN het volgende:
En als je met een vraag zit wat is de beste plek om die te stellen bij FOK!!!!! natuurlijk.
nou het beste is denk ik als je daar gewoon zelf achter komt...
je gaat gewoon met je vingers over & in haar vagina als je bij bepaalde plekjes komt en daar reageert ze geil (dit merk je vanzelf)
dan ga je door met haar op dat plekje te laten genieten... maar daarna wel ff doorzoeken...

vell suc6! en je komt nogal onzeker over dus: just do it *nike jij zit er toch niet mee als het niet helemaal lukt! lekker stuntelen is ook wel leuk...

* ANGEL18 help ff jij bent de expert!!

[Dit bericht is gewijzigd door djjumbo op 27-12-2000 11:52]

pi_594029
Als variatie kun je ook af en toe je duim erin steken. Vaak vinden ze dat lekker omdat die ff dikker is. Verder raad ik je aan om je vingers het werk te laten doen.
pi_595485
Ja daar kun je dus bijna geen antwoord op geven, omdat elke vrouw het op een andere manier lekker vind....

Maar goed, je hebt de klit, die is over het algemeen erg gevoelig en kun je het beste indirect benaderen, iig in het begin.
De schaamlippen zijn ook meestal lekker om over te wrijven...maar vergeet ook vooral het stukje tussen de lippen en de benen niet (ja moeizaam omschreven, weet het, sorry).
Uiteraard met je vingers naar binnen, een twee drie of meer, maar bouw dat langzaam op.
In de vagina heb je ook nog allerlei plekjes die lekkerder en/of gevoeliger zijn om te strelen dan anderen....
Ik kan wel bezig blijven maar dat werkt niet echt.

Dus nogmaals, iedere vrouw vind het lekker op haar manier en daar kom je alleen maar achter doot het te proberen.

Elfensex is superspannend...
pi_595538
Ja ik wil niet als Dr Ruth klinken, maar hou ff in de gaten dat een klitje net zo gevoelig is als je eikel dus dat je daar niet overheen loopt te raggen voor de tijd rijp is. De beweging waarmee je 'vingert' (wat een woord, is al zo misleidend bij voorbaat) is de zelfde waarmee jongens zich aftrekken maar dan in het klein en met iets meer cirkel. Boven een klitje zit ook een soort voorhuidje maar dan een heel kleintje, het hoedje. En daar moet je niet te hard maar wel met een bepaald ritme over wrijven. Als een vrouw dan opgewonden is kun je met vingers van je andere hand ook wel bij haar naar binnen, maar vermijdt dit al direct te doen. Een vagina is eigenlijk net een penis, maar dan naar binnen ipv naar buiten. Alleen zit bij dames het klitje niet in de buurt (eh relatief gezien natuurlijk) van de opening van de schede, maar tussen de voorste aanhechting van de schaamlippen, daar waar- als je van bovenaf je hand in haar broek laat glijden- haar vagina begint. Die zit daar niet voor niks aan het begin, dat betekent namelijk dat dat plekje eerst aandacht nodig heeft voor je verder naar beneden gaat en meteen van alles bij haar naar binnen propt

[Dit bericht is gewijzigd door Manono op 28-12-2000 17:44]

Jusqu'ici tout va bien...
pi_598450
Goh, geen enkele post meer? Nou dan heb ik het zeker duidelijk uitgelegd
Jusqu'ici tout va bien...
pi_598616
Het is helemaal duidelijk..
Nah nah nah.... LAAT ME NOU SLAPEN !!!!!!!!!!!
pi_598824
Heel simpel, probeer wat, en als je vriendin het niet leuk/lekker vindt, vraag haar gewoon hoe ze het wil!

Wees open tegenover elkaar, gewoon vragen!!

pi_611939
quote:
Op 29 december 2000 11:15 schreef Manono het volgende:
Goh, geen enkele post meer? Nou dan heb ik het zeker duidelijk uitgelegd
Maar toch is de sfeer anders als de LMK er zo'n printje bij moet hebben met instructies.
.:. "I've got feelings, just like you" .:.
  woensdag 3 januari 2001 @ 19:39:37 #12
5721 paulh
The Vampire Masquerade
pi_616461
quote:
Op 02 januari 2001 19:57 schreef Love Mae King het volgende:
Maar toch is de sfeer anders als de LMK er zo'n printje bij moet hebben met instructies.
Doet me denken aan die gozer met die GSM "en nu ? wat moet ik nu doen?"
pi_619731
quote:
Op 27 december 2000 09:22 schreef THE 2PAC FAN het volgende:
Heb jij geen electrische tandenborstel?
_-L'avenir est déja là
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')