abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 maart 2003 @ 17:01:39 #76
45786 Mirties
Mischief, Mayhem, Soap
pi_8837685
Hind kan nu niet meer winnen, maar zingt veel beter dan Jim en ook Jamai is de mindere van Hind. Maar ja, het zegt voldoende over het doorsnee stempubliek van idols: kleine geile tienermeisjes met een beugel.

Zonde, want de beste gaat nu niet winnen. Toch hoop ik dat we ooit nog eens een album van Hind kunnen kopen

You're the all-dancing, all-singing crap of the world!
pi_8838814
Hij is misschien heel zielig en hij kan misschien niet zingen en misschien issie wel lelijk en misschien stemmen alleen breezersletjes op hem en misschien had Hind wel moeten winnen .....

...maar Jim staat toch echt in de finale...

en uuh.. hoeveel mensen deden er ookalweer mee aan idols? Juist dat bedoel ik!

maandag 3 maart 2003 @ 19:39:16 #78
49072 XimeniaX
Who Cares?
pi_8840464
Jim maakt misschien 1 single, maar Hind iz nu iig vrij van het contract van Idols, (k bedoel zelfs Roger heeft nu al een single uitgebracht) en Hind en Dewi gaan zelfs die bakvissen dat puberale egotrippertje laten vergeten... (naja, iz te hopen )
When you see a black cat crossing your path, it means he's going somewhere
pi_8843540
quote:
Op maandag 3 maart 2003 19:39 schreef XimeniaX het volgende:
Jim maakt misschien 1 single, maar Hind iz nu iig vrij van het contract van Idols, (k bedoel zelfs Roger heeft nu al een single uitgebracht) en Hind en Dewi gaan zelfs die bakvissen dat puberale egotrippertje laten vergeten... (naja, iz te hopen )
Dit heb ik nu al meerdere mensen heel vaak zien zeggen. Maar het is toch echt zo dat alle finalisten contractueel nog heeeeeel lang vast zitten aan Idols. roger niet, want die heeft ervoor gekozen het contract niet te tekenen en is daarom ook uit het programma getrapt. Maar alle mensen die aan de finalerondes mee hebben gedaan, hebben nog steeds verplichtingen aan Idols, ze kunnen niet zomaar een contract met andere platenmaatschappijen tekenen, BMG en het management van Edwin Janssen hebben first call, Hind zal ongetwijfeld ook bij hun onder contract blijven en de nieuwe Ruth Jacott worden ofzo ( ) . Zo uitzonderlijk goed is ze nou ook weer niet trouwens, een meisje als Do is een veeeeeeel betere zangeres, vandaar dat die wel op eigen kracht de nummer 1 in amerika gehaald heeft .

En wat betreft Jim: smaken verschillen gelukkig, ik vond hem al in de theaterrondes de beste van allemaal. Qua uitstraling, qua muzikaliteit, qua interpretatie van nummers. Gelukkig vond John Ewbank dat ook, dus zo gek is die mening niet.

Proud Israeli citizen and regular drinker of Carmel wine
pi_8844273
quote:
Op maandag 3 maart 2003 17:01 schreef Mirties het volgende:
Hind kan nu niet meer winnen, maar zingt veel beter dan Jim en ook Jamai is de mindere van Hind. Maar ja, het zegt voldoende over het doorsnee stempubliek van idols: kleine geile tienermeisjes met een beugel.

Zonde, want de beste gaat nu niet winnen. Toch hoop ik dat we ooit nog eens een album van Hind kunnen kopen

Ben het 100% met je eens alhoewel Dewi mijn idool was, net als David
  maandag 3 maart 2003 @ 23:04:23 #81
30961 Knaller
knalt er op los
pi_8845358
quote:
Op maandag 3 maart 2003 21:51 schreef absolutelyarrogant het volgende:

[..]

Zo uitzonderlijk goed is ze nou ook weer niet trouwens, een meisje als Do is een veeeeeeel betere zangeres, vandaar dat die wel op eigen kracht de nummer 1 in amerika gehaald heeft .

Een liedje van Bryan Adams coveren vind ik niet bepaald op eigen kracht gedaan...
"A single rose can be my garden, a single friend my world."
  Admin dinsdag 4 maart 2003 @ 10:38:50 #82
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_8851873
Ik doe aan opruiming
Idols - Jim (deel 8) hier verder gaarne.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')