quote:Meeste winkels laten herenmaten vanaf 40 beginnen... laat ik nu net 39 hebben
Op zondag 2 maart 2003 23:01 schreef Lu-Cky het volgende:
En dat is als ik vragen mag?
quote:Nou ja, met een ruime maat 47 (en als het een sneaker is dan soms zelfs 48
Op maandag 3 maart 2003 00:34 schreef MSXUser het volgende:[..]
Meeste winkels laten herenmaten vanaf 40 beginnen... laat ik nu net 39 hebben
Elke keer is het weer hetzelfde gezeur. Ze zijn echt wel te krijgen, alleen leeft de gemiddelde Nederlander toch op iets grotere voet en zijn winkeliers te lui om bepaalde modellen te bestellen (onder het motto 'die zijn niet in die maat leverbaar', terwijl ze in een ander deel van het land gewoon op voorraad zijn).
Dus ik denk dat ons gezin dat gemiddelde heeft opgerekt Sorry!
quote:Nouja, als hij z'n lengte mee heeft, valt het nog enigszins mee. In de tijd dat ik nog naar school ging had ik een jongen in de klas die niets groter was dan ik (ong. 1.65m) en maat 46 van schoenen had. Er zijn heel wat karikaturen van gemaakt in die tijd.
Op maandag 3 maart 2003 10:37 schreef bloempjuh het volgende:
Mijn kleine broertje (16) loopt rond op een maat 52.5...
quote:Toch geen jezus schoenen he?
Op maandag 3 maart 2003 13:58 schreef moussy het volgende:
Ik vrees dat dat dit jaar weer de bio-slippers zullen worden en uitgetrapte gympen (vochtpootjes door zwangerschap)
quote:neeeeeee, zo diep zink ik nog net niet!!
Op maandag 3 maart 2003 15:52 schreef Lu-Cky het volgende:[..]
Toch geen jezus schoenen he?
quote:je hebt gelijk, bijna ieder meisje loopt ineens met zulke schoenen.
Op zondag 2 maart 2003 22:53 schreef SheDeviltje het volgende:
ik moet je zeggen dat ik de nieuwe schoenmode V-R-E-S-E-L-I-J-K vindMet die stomme spitse punten waar je super grote voeten in hebt. Meiden geen gezicht!! Dan ook nog met die stomme mini hakjes eronder. Hoe kunnen ze het verzinnen!! Die naaldhakken lopen ook niet al te makkelijk
Dus voor mij weet ik het echt niet
quote:Die heb ik ook maar dan grijs met witte streep
Op maandag 3 maart 2003 19:58 schreef rubstar het volgende:
(vrije tijd)]
quote:Echte Prada's?
denk dat het zoiets wordt:(netjes)
[afbeelding](vrije tijd)
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Héél vet, deze schoenen. Puma zie ik, maar waar vind je deze?? Footlocker ofzo?
denk dat het zoiets wordt:(vrije tijd)
quote:Hij zit tegen de 1m90 aan, maar loopt erg krom in verband met een zwakke rug...
Op maandag 3 maart 2003 13:50 schreef MSXUser het volgende:[..]
Nouja, als hij z'n lengte mee heeft, valt het nog enigszins mee. In de tijd dat ik nog naar school ging had ik een jongen in de klas die niets groter was dan ik (ong. 1.65m) en maat 46 van schoenen had. Er zijn heel wat karikaturen van gemaakt in die tijd.
quote:Hmm het is wel het model van vorig jaar, maar waarschijnlijk zijn ze nog wel te vinden in de meeste {sport]schoenen winkels
Op maandag 3 maart 2003 22:37 schreef BrauN het volgende:[..]
Héél vet, deze schoenen. Puma zie ik, maar waar vind je deze?? Footlocker ofzo?
quote:..jah
Op maandag 3 maart 2003 22:19 schreef dolce het volgende:[..]
Echte Prada's?
quote:ehmm.. bijna elke winkel in de Kalverstraat heeft (had) ze.... (Coach, Footlocker etc)
Op maandag 3 maart 2003 22:37 schreef BrauN het volgende:[..]
Héél vet, deze schoenen. Puma zie ik, maar waar vind je deze?? Footlocker ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |