De nieuwe single "Clocks" komt over een aantal weken uit en als je 't mij vraagt gaat-ie 't best goed doen. Lekker ritme, goeie video-clip, etc..
Wie vinden hier Coldplay nog meer goed (nee, ik vraag niet wie het NIET goed vinden, laat dat maar lekker achterwege), wat is je favoriete nummer en heb je ze al es live gezien?
Trouwens.. zanger Chris Martin is vandaag jarig.. 26 istiegeworden:)
maar het nummer : trouble
doet mij wel wat op 1 of andere manier
Helaas ben ik nog nooit bij een concert geweest.
clocks is een van de betere nummers van hun.
al vind ik het nieuwe album minder goed dan parachutes
quote:Gwyneth Paltrow. Clocks is trouwens een ontzettend mooi nummer.
Op zondag 2 maart 2003 13:50 schreef Ghettobob het volgende:
had die zanger niet een erg leuke vriendin?
quote:Okee. Dan zeg ik niks. Maar mag ik niet toch nog even opmerken dat Coldplay erg geprofiteerd heeft van het muziekklimaat ten tijde van Parachutes?? Gewoon om het idee van een forum nog even levend te houden...
Op zondag 2 maart 2003 13:42 schreef mrmiddel het volgende:
Alle oude topics over Coldplay die ik kon vinden zijn al niet meer echt Wie vinden hier Coldplay nog meer goed (nee, ik vraag niet wie het NIET goed vinden, laat dat maar lekker achterwege), wat is je favoriete nummer en heb je ze al es live gezien?
quote:Ik doelde uiteraard meer op het vlakke gezeik op Coldplay. Het is en blijft inderdaad een forum. Maar "gezeur" op grond van smaak heb je bij alle dingen, en dat komt de discussie niet echt altijd ten goede. Tuurlijk.. onderbouwde kritiek is zelfs wel prettig
Op zondag 2 maart 2003 14:07 schreef methodmich het volgende:[..]
Okee. Dan zeg ik niks. Maar mag ik niet toch nog even opmerken dat Coldplay erg geprofiteerd heeft van het muziekklimaat ten tijde van Parachutes?? Gewoon om het idee van een forum nog even levend te houden...
quote:De nieuwe cd is anders. Hij is wat steviger, volwassener, sneller en misschien iets minder toegankelijk dan de vorige. Maar daarom niet minder mooi. Als je het mij vraagt is hij minstens even goed.. maar "anders" is het juiste woord. Redelijke peilers voor de rest van de cd zijn Warning Sign, In My Place en Amsterdam (als je het mij vraagt). En Clocks hoor je binnenkort nog wel genoeg voorbij komen op radio en/of tv.
Op zondag 2 maart 2003 14:14 schreef dj-ango het volgende:
ik heb alleen Parachutes, is hun nieuwe Cd net zo goed? beter/slechter?
quote:De drie uitgebrachte singles van hun nieuwe album zijn goed te pruimen ja. Morgen naar de platenzaak dan maar
Op zondag 2 maart 2003 14:19 schreef mrmiddel het volgende:[..]
De nieuwe cd is anders. Hij is wat steviger, volwassener, sneller en misschien iets minder toegankelijk dan de vorige. Maar daarom niet minder mooi. Als je het mij vraagt is hij minstens even goed.. maar "anders" is het juiste woord. Redelijke peilers voor de rest van de cd zijn Warning Sign, In My Place en Amsterdam (als je het mij vraagt). En Clocks hoor je binnenkort nog wel genoeg voorbij komen op radio en/of tv.
quote:Amsterdam is anders wel positief bedoeld hoor
Op zondag 2 maart 2003 14:23 schreef - het volgende:
ze hebben trouwens ook een nummer dat heet amsterdam, als laatste nummer op a rush of blood to the head, onbegrijpelijk maar waar dat het het meest triest klinkende nummer op de cd is
Ben vorig jaar naar de HMH en Ahoy geweest, waren toch wel de beste concerten die ik in jaren had gezien imho. Coldplay Rocks
Wat heeft Coldplay met muziek te maken ?
quote:
Op zondag 2 maart 2003 13:54 schreef LLCoolR het volgende:
Coldplay is zeker goed!! Ik heb beide cd's! Mijn favorieten zijn toch wel: Trouble, Yellow, The scientist & In my place.Helaas ben ik nog nooit bij een concert geweest.
quote:ze maken het
Op zondag 2 maart 2003 15:36 schreef JAM het volgende:
Ik dacht dat dit het muziek forum was....Wat heeft Coldplay met muziek te maken ?
* Type kan Coldplay ook wel waarderen.
Parachutes en Rush, allebei zeer goede albums.
En "Spies" vond ik altijd al een goed nummer. Ik weet niet precies waarom, maar dat is degene die mij meteen aansprak toen ik het voor het eerst luisterde...
quote:Ben ik het wel mee eens, ik heb AROBTTH sinds drie dagen, en er staan werkelijke juweeltjes op (Clocks, Scientist, God put a smile on my face) en over het algemeen is het een heel erg goed album, maar niet zo wereldschokkend als ik dacht dat het was.
Op zondag 2 maart 2003 15:55 schreef methodmich het volgende:
Ik vind A Rush Of Blood To The Head een overgehyped-album, zo van "hyper-de-hype-hoera" de nieuwe Coldplay is er! Natuurlijk zit er groei in en dat is dapper, want met een 2e Parachutes was ook iedereen tevreden geweest. Maar toch, ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat met name de Engelse media alles flink opgeklopt hebben. Kan de band weinig aan doen, overigens, maar echt wereldschokkend is AROBTTH niet.
Coldplay is in mijn ogen brilliant.
Er zijn maar weinig bandjes die zoveel gevoel in hun muziek kunnen stoppen.
The Verve en Radiohead.zelfde verhaal.
Mijn favoriete nummertje is Everything's not lost -unplugged-
dat wil dus zeggen.
1 gitaar
1 viool
1 stem
word ik helemaal rustig van. *sigh*
quote:P. Diddy schijnt Coldplay ook erg mooi te vinden
Op zondag 2 maart 2003 17:39 schreef Scandalous het volgende:
Ik ben meer een hiphop fan en zette hun muziek altijd af als het op MTV kwamtotdat iemand mij een cd liet horen en ik was zo onder dr indruk. Het raakt me echt, vind het zulke emotionele muziek. Ken alleen nu de singles maar die vind ik allemaal prachtig.
quote:was bij cribs zo'n rapgast die had ook gewoon coldplay in z'n cdverzameling staan
Op dinsdag 4 maart 2003 08:13 schreef mrmiddel het volgende:[..]
P. Diddy schijnt Coldplay ook erg mooi te vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |