quote:Wat jij wil - voor mij is het een feit, voor jou een melkpannetje
Op zondag 2 maart 2003 00:13 schreef Eilanden het volgende:Dus is het een bewering....
quote:Ja gek he dat mensen niet alles wat jij zegt voor zoete koek slikken...
Op zondag 2 maart 2003 00:18 schreef SCH het volgende:Maar dat sommigen zo agressief reageren op negatieve berichten (beweringen lees ik net
) over Idols of HMG en mij daarvoor gebruiken, tsja - doe maar niet
quote:En deze opmerking is vooral grappig omdat JIJ diegene was die over melk begon......
Op zondag 2 maart 2003 00:19 schreef SCH het volgende:[..]
Wat jij wil - voor mij is het een feit, voor jou een melkpannetje
Maar gelukkig is dit pas de 1e keer dat je de waarheid verdraait
quote:Jeemig - ben je paranoide of andere ziekte? Tuurlijk begon ik over het melkpannetje. Als je mijn feiten eh...beweringen niet geloofd, begrijp je mijn humor ook niet natuurlijk. Maar ga vooral weer on-topic en de heren van HMG heilig verklaren
Op zondag 2 maart 2003 00:22 schreef Eilanden het volgende:[..]
En deze opmerking is vooral grappig omdat JIJ diegene was die over melk begon......
Maar gelukkig is dit pas de 1e keer dat je de waarheid verdraait
quote:Ach gut... OP je pik getrapt omdat we jou niet heilig verklaren!?!?
Op zondag 2 maart 2003 00:26 schreef SCH het volgende:Maar ga vooral weer on-topic en de heren van HMG heilig verklaren
quote:Je hebt HMG dus wel heilig verklaard - ja blinde liefde he
Op zondag 2 maart 2003 00:27 schreef calvobbes het volgende:Ach gut... OP je pik getrapt omdat we jou niet heilig verklaren!?!?
quote:Bedankt voor het navragen, maar nee hoor... 100% gezond!
Op zondag 2 maart 2003 00:26 schreef SCH het volgende:[..]
Jeemig - ben je paranoide of andere ziekte?
quote:Ik heb helemaal niemand heilig verklaard en zal dat ook niet doen ook, maar als jij op basis van argumenten in een hoek wordt gedreven, begin je ineens over ziektes of ga je over op andere zaken....
Tuurlijk begon ik over het melkpannetje. Als je mijn feiten eh...beweringen niet geloofd, begrijp je mijn humor ook niet natuurlijk. Maar ga vooral weer on-topic en de heren van HMG heilig verklaren
Dit topic gaat inderdaad meer over je ongeloofwaardigheid en ik kan je vertellen dat je bij de meesten hier waarschijnlijk niet zo'n beste beurt maakt.....
quote:Dat ik iemand niet wantrouw wil nog niet zeggen dat ik die persoon heilig verklaar. Ik houd m'n blik wijd open ipv een paar oogkleppen opzetten en alleen maar zien wat ik wil zien.
Op zondag 2 maart 2003 00:29 schreef SCH het volgende:Je hebt HMG dus wel heilig verklaard - ja blinde liefde he
quote:Enne SCH ... dit is een BEWERING (of in jouw taal te spreken: een melkpannetje) van mij .....
Dit topic gaat inderdaad meer over je ongeloofwaardigheid en ik kan je vertellen dat je bij de meesten hier waarschijnlijk niet zo'n beste beurt maakt.....
quote:Maar volgens mij hoort de jury elke week toch hetzelfde? Voor Jim wordt toch elke week het meest gekrijst? Dus dat kan het niet zijn.
Op zondag 2 maart 2003 00:01 schreef calvobbes het volgende:[..]
Mwoah, de jury zit het dichtste bij het Jim gillende publiek, die zullen wel beter hebben aangevoeld hoe de Idols fans over de kandidaten dachten dan wij
quote:Dat is jouw conclusie. Dat is toch helemaal niet interessant. Deze discussie loopt al weken en gaat niet over mijn geloofwaardigheid maar over die van Idols. Als ik nou de enige was die met beweringen over 'fraude' naar buiten kwam, maar het is een behoorlijk dossier inmiddels.
Op zondag 2 maart 2003 00:32 schreef Eilanden het volgende:
Het grappige is dat degenen die het niet geloven steeds op de persoon spelen en nauwelijks op de in houd van de beweringen ingaan.
Na het uitermate merkwaardige verloop van de strijd van vanavond is daar alle reden voor lijkt me.
quote:Hu!?!?!? Wat kan het niet zijn!?!?!?
Op zondag 2 maart 2003 00:35 schreef Montagui het volgende:Maar volgens mij hoort de jury elke week toch hetzelfde? Voor Jim wordt toch elke week het meest gekrijst? Dus dat kan het niet zijn.
Die horen al wekenlang dat Jim het populairst is bij fanatieke fans.
quote:Dat laatste slaat op mij ofzo? Ik ben er bij geweest, heb twee avonden in de computer mee kunnen kijken en heb gezien wat ik gezien heb. Dat noem jij oogkleppen? Ik kan alleen niet precies vertellen wie ik ben of hoe ik kon meekijken - dat maakt mijn verhaal niet sterk, dat realiseer ik me al te goed. Geloof me of geloof me niet. Maar al die aantijgingen en verwijten - dat ben ik een beetje zat. Er is geen woord Latijn bij mijn relaas, als je alles terugleest, zul je zien dat het tot op de dag vandaag consequent is - en dan nog hoef je me niet te geloven. Maar doe ook niet alsof ik een enorme leugenaar of fantast ben, dat weet je ook niet namelijk.
Op zondag 2 maart 2003 00:34 schreef calvobbes het volgende:[..]
Dat ik iemand niet wantrouw wil nog niet zeggen dat ik die persoon heilig verklaar. Ik houd m'n blik wijd open ipv een paar oogkleppen opzetten en alleen maar zien wat ik wil zien.
quote:Zeggen dat je iemand niet geloofd is op de man spelen?
Op zondag 2 maart 2003 00:36 schreef SCH het volgende:Het grappige is dat degenen die het niet geloven steeds op de persoon spelen en nauwelijks op de in houd van de beweringen ingaan.
quote:Wat is er allemaal zo merkwaardig dan!?!? Ik heb jou nog niks concreets zien zeggen wat er gesjoemeld is. Enige wat je roept is dat het niet klopt, je zegt niet wat er niet klopt.
Na het uitermate merkwaardige verloop van de strijd van vanavond is daar alle reden voor lijkt me.
quote:Precies, en TOCH zat Jim regelmatig bij de laatste 2 met de MINSTE stemmen. Hij KREEG dus over het algemeen stukken minder stemmen dan Hind.
Op zondag 2 maart 2003 00:37 schreef calvobbes het volgende:[..]
Hu!?!?!? Wat kan het niet zijn!?!?!?
Die horen al wekenlang dat Jim het populairst is bij fanatieke fans.
quote:Dan lees je niet.
Op zondag 2 maart 2003 00:39 schreef calvobbes het volgende:[..]
Zeggen dat je iemand niet geloofd is op de man spelen?
[..]Wat is er allemaal zo merkwaardig dan!?!? Ik heb jou nog niks concreets zien zeggen wat er gesjoemeld is. Enige wat je roept is dat het niet klopt, je zegt niet wat er niet klopt.
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op zondag 2 maart 2003 00:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Jeemig - ben je paranoide of andere ziekte?
--------------------------------------------------------------------------------
(uiteraard sarcastisch bedoeld...)
[Dit bericht is gewijzigd door Eilanden op 02-03-2003 00:49]
quote:Ja... Je wilt niet inzien dat het eerlijk verloopt en dat ze er niks aan hebben als ze de boel flessen.
Op zondag 2 maart 2003 00:39 schreef SCH het volgende:Dat noem jij oogkleppen?
quote:Idd. Het verhaal is ontzettend zwak.
Ik kan alleen niet precies vertellen wie ik ben of hoe ik kon meekijken - dat maakt mijn verhaal niet sterk
quote:Hoe denk je dat Idols en RTL4 het vinden om constant te horen dat het nep is?
Geloof me of geloof me niet. Maar al die aantijgingen en verwijten - dat ben ik een beetje zat.
quote:Ja consequent vaag jah
Er is geen woord Latijn bij mijn relaas, als je alles terugleest, zul je zien dat het tot op de dag vandaag consequent is - en dan nog hoef je me niet te geloven.
quote:Nee idd. Ik kan het niet bewijzen, maar dat wil ook niet zeggen dat je het niet bent! Om in je eigen woorden te spreken
Maar doe ook niet alsof ik een enorme leugenaar of fantast ben, dat weet je ook niet namelijk.
quote:Ook nog een enorme plaat voor z'n kop.
Op zondag 2 maart 2003 00:45 schreef Eilanden het volgende:
[quote]Op zondag 2 maart 2003 00:36 schreef SCH het volgende:
Het grappige is dat degenen die het niet geloven steeds op de persoon spelen en nauwelijks op de in houd van de beweringen ingaan.quote:
Op zondag 2 maart 2003 00:26 schreef SCH het volgende:
[..]Jeemig - ben je paranoide of andere ziekte?
quote:jij loopt ook met oogkleppen op.. jim dit jim dat.. en de rest is allemaal slecht..
Op zondag 2 maart 2003 00:47 schreef schatje het volgende:[..]
Ook nog een enorme plaat voor z'n kop.
quote:Nou vertel het me dan nog maar eens, dan zal ik het zeker lezen!
Op zondag 2 maart 2003 00:41 schreef SCH het volgende:Dan lees je niet.
quote:HAHAHAHA
Op zondag 2 maart 2003 00:49 schreef MegA het volgende:[..]
jij loopt ook met oogkleppen op.. jim dit jim dat.. en de rest is allemaal slecht..
quote:Zoek het maar op, ik ga niet alles herhalen voor mensen die het niet lezen. Het staat in dit deel 5.
Op zondag 2 maart 2003 00:49 schreef calvobbes het volgende:[..]
Nou vertel het me dan nog maar eens, dan zal ik het zeker lezen!
quote:Ja dat is waar...
Op zondag 2 maart 2003 00:40 schreef Montagui het volgende:Precies, en TOCH zat Jim regelmatig bij de laatste 2 met de MINSTE stemmen. Hij KREEG dus over het algemeen stukken minder stemmen dan Hind.
Alhoewel niet echt regelmatig, maar twee keer toch?
Moet haast wel dat de Jim fans wanhopig zijn geworden en hun beltegoed van een maand er in 1 avond door hebben gejaagd
En als het doorgestoken kaart is, was Jim nooit op de stoel gekomen!
quote:Erg zwak... Maar ik zal eens kijken of ik wat concreets van jouw kan vinden...
Op zondag 2 maart 2003 00:52 schreef SCH het volgende:Zoek het maar op, ik ga niet alles herhalen voor mensen die het niet lezen. Het staat in dit deel 5.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |