Ik ben sinds kort begonnen met wat fietsen, om zo mijn conditie weer wat op peil te brengen. Nou heb ik alleen een groot probleem.
Na een half uurtje stevig doortrappen voel ik mijn zaakje niet meer.
Niks noppes nada meer. Net alsof tie in slaap gevallen is.
Ja, lach maar ff, maar het is wel heel bizar.
Enig idee waar dit door komt ? Ligt dat aan het zadel ?
AF
quote:Is een bekend probleem, dan wordt er door het dunne zadel een zenuw afgekneld, 'k weet alleen de oplossing niet meer... Sorry...
Op dinsdag 25 februari 2003 12:29 schreef ActualFantasy het volgende:
Goedendag daar,Ik ben sinds kort begonnen met wat fietsen, om zo mijn conditie weer wat op peil te brengen. Nou heb ik alleen een groot probleem.
Na een half uurtje stevig doortrappen voel ik mijn zaakje niet meer.
Niks noppes nada meer. Net alsof tie in slaap gevallen is.Ja, lach maar ff, maar het is wel heel bizar.
Enig idee waar dit door komt ? Ligt dat aan het zadel ?
AF
Maar 't was niet schadelijk geloof ik.....
Vond het namelijk wel vreemd.
Al is het best wel grappig als je het gevoel er weer in krijgt. Voelt net zo aan als een slapend been of een arm.
AF
quote:ff gechecked bij een collega..... het komt omdat de je de punt van het zadel te ver omhoog hebt staan. Daardoor wordt als je kracht zet teveel druk op die zenuw uitgeoefend en krijg je dat dooie gevoel. Dus, ff de punt van je zadel ff wat omlaag brengen.....
Op dinsdag 25 februari 2003 12:35 schreef ActualFantasy het volgende:
Ik wilde eigenlijk meer weten of dit schadelijk was en zo ja, hoe het dan op te lossen.Vond het namelijk wel vreemd.
Al is het best wel grappig als je het gevoel er weer in krijgt. Voelt net zo aan als een slapend been of een arm.
AF
quote:Dit klopt, had ik eerst ook, hoek van zadel veranderd en nu geen probleem meer.
Op dinsdag 25 februari 2003 13:12 schreef Dirty_Harry het volgende:[..]
ff gechecked bij een collega..... het komt omdat de je de punt van het zadel te ver omhoog hebt staan. Daardoor wordt als je kracht zet teveel druk op die zenuw uitgeoefend en krijg je dat dooie gevoel. Dus, ff de punt van je zadel ff wat omlaag brengen.....
quote:gezellig met je kameraden wezen fietsen jongen...?
Op dinsdag 25 februari 2003 13:15 schreef DrPurno het volgende:[..]
....probleem kan zijn dat wanneer je afstapt je lid zich -blij en vrij als hij weer is -vult met bloed....dit kan in een te krappe fietsbroek enigzins genante momenten opleveren
quote:Altijd lastig
Op dinsdag 25 februari 2003 13:17 schreef Dirty_Harry het volgende:[..]
gezellig met je kameraden wezen fietsen jongen...?
![]()
quote:rofl
Op dinsdag 25 februari 2003 13:17 schreef Dirty_Harry het volgende:[..]
gezellig met je kameraden wezen fietsen jongen...?
![]()
ik heb daar egen last meer van, een questie van een goed afgesteld Selle Italia zadel en een broek met zeem.
ff een vraagje: ik ga zo weer de weg op; lange of korte broek?
quote:Lange broek lijkt me zeer wenselijk....je spieren koelen anders af met dit weer.....
Op dinsdag 25 februari 2003 13:27 schreef Scighera het volgende:[..]
rofl
ik heb daar egen last meer van, een questie van een goed afgesteld Selle Italia zadel en een broek met zeem.
ff een vraagje: ik ga zo weer de weg op; lange of korte broek?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |