en hier het vervolgtopic over dit superprogramma... Ik heb er van genoten, alleen jammer dat Bridged zo preuts was met de robosuck, hoop ik dat ze voor ons de paal van de pop in de mond neemt de volgende keer... ga zeerk wel kijken, was echt een top programma..
Ik heb het trouwens gisteren ook gezien, viel me Btje tegen, dat met die robosuck was wel vrij maf en bridget had verder moeten gaan.
quote:dat idee had ik ook, maar ze had zich in ieder geval toch wat beter in haar rol kunnen intleven... dan uitroepen "he jakkes" en " nee dat doe ik niet hoor"
Op dinsdag 25 februari 2003 12:28 schreef dennisdotcom het volgende:
Die robosuck was nep volgens mij, ik zag een IP-adres voorbij flitsen met 192.168.2.1 ofzo dus ze zat gewoon met iemand intern te videochatten.
[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 25-02-2003 12:30]
quote:Dat heb ik niet gezien dus.
Op dinsdag 25 februari 2003 12:29 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
dat idee had ik ook, maar ze had zich in ieder geval toch wat beter in haar rol kunnen intleven... dan uitroepen "he jakkes" en " nee dat doe ik niet hoor"
quote:Proxy????
Die robosuck was nep volgens mij, ik zag een IP-adres voorbij flitsen met 192.168.2.1 ofzo dus ze zat gewoon met iemand intern te videochatten.
quote:Dat kan natuurlijk altijd
Op dinsdag 25 februari 2003 12:32 schreef erikh het volgende:
Proxy????
De "Neuken doe je zo" crew was bij ons op de middelbare school geweest.
Daar hebben ze over het programma verteld en een beetje vragen zitten stellen in de klassen en uiteindelijk ook gevraagd of er kinderen waren die mee wouden werken. 2 meisjes en 1 jongen in mijn klas zouden op TV komen. En uiteraard nog wat anderen van onze school. Alleen ik weet niet welke aflevering
Ik heb gister alleen het laatste kwartier gezien, half zappend. Ik keek ook naar
quote:RTL4
Op dinsdag 25 februari 2003 12:30 schreef dennisdotcom het volgende:
Ik heb trouwens maar af en toe even gezapt, vond vliegende hollanders (rtl4) een stuk leuker.
quote:Kan wel, maar het lijkt me toch nep.
Op dinsdag 25 februari 2003 12:43 schreef dennisdotcom het volgende:[..]
Dat kan natuurlijk altijd
.
quote:Ja, hier:
Op dinsdag 25 februari 2003 15:59 schreef Duiveltja het volgende:
Word dit nog herhaald
Real Player:
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/bnn/neukendoejezo/bb.20030224.rm
WMP:
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/bnn/neukendoejezo/bb.20030224.asf
Dan kan je het zo vaak bekijken als je wilt.
En Robosuck, Cyberbox en andere vleeswaren zijn hier te bestellen:
http://www.forcefeelback.com/HTM/Index.htm
quote:www.bnn.nl
Op dinsdag 25 februari 2003 15:59 schreef Duiveltja het volgende:
Word dit nog herhaald
Je kan alles breedband opnieuw zien!
ik vond t een waardeloos programma, denk dat de kijkcijfers de volgende keer minstens gehalveerd zijn
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 18:32 schreef Zapper het volgende:
1,2 miljoen kijkers ...ik vond t een waardeloos programma, denk dat de kijkcijfers de volgende keer minstens gehalveerd zijn
quote:iid, en dan dat met die pop er nog bij.
Op dinsdag 25 februari 2003 18:50 schreef Dagootje het volgende:
Lol, kan me dus echt niet voorstellen dat ze nog iets gaan vertellen wat iemand van 12+ nog niet weet.
quote:
quote:mmm...intern of niet intern.....tcp/ip is tcp/ip of niet dan?
Allereerst die Bo, het meisje dat er voor zorgt dat de woorden 'kut en 'lul' ineens heel erg onsmakelijk klinken! En dan die poppen, come on! Ik kreeg er een beetje een onpasselijk en pijnlijk gevoel van. Dat masturberen van die mannelijke pop zag er echt niet uit! Als ik zo door een griet zou worden afgetrokken zou ik d'r accuut een corrigerend tikje in d'r gezichtje geven. AU!
En dan die Robosuck, duidelijk in scene gezet want hoeveel mensen hebben zo'n ding nou thuis staan! Laat staan dat je als jongeman met je stijve snikkel in zo'n robosuck op de TV komt! Stel dat zo'n ding bestaat en dat gasten dat doen, dan nog kan ik me echt niet voorstellen dat iemand daar in real-life toestemming voor geeft om dat op de Nederlandse tv uit te zenden! Dan heb je volgens mij geen leven meer!
Over die Bloeiende Maagden kan ik kort zijn: Verschrikkelijk niet leuk! Ook daar kreeg ik tijdens het kijken een beetje een misselijk gevoel van in mijn maag!
Kortom: Neuken doe je wat mij betreft heel anders!
Dat je met je hoofd op tv ook nog alles gaat vertellen van je ervaringen enzo snal ik ook niet. Maar wellicht zit ik wat anders in elkaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |