Bron: http://www.metallica.com/index.asp?item=710
[Dit bericht is gewijzigd door BlueEyeZ op 24-02-2003 21:39]
(moest ff nieuws verspreiden...)
quote:En dan hebben ze in eerste instantie Les Claypool niet geregeld omdat dat te "funky" zou klinken. Rare keus, maar een goede bassist.
Op maandag 24 februari 2003 21:42 schreef BeagleDriver het volgende:
Hij was de ex-bassist van Suicidal Tendencies, Infectious Grooves en Ozzy
Oh en als je hem niet kent, regel Suicidal Tendencies - Send me your money. Daar komt zijn basspel wel goed tot uiting.
quote:Volgens mij was Les Claypool ook "te goed" voor Metallica (eigen woorden van de guys).
Op maandag 24 februari 2003 21:43 schreef Litpho het volgende:[..]
En dan hebben ze in eerste instantie Les Claypool niet geregeld omdat dat te "funky" zou klinken. Rare keus, maar een goede bassist.
quote:yup...
Op maandag 24 februari 2003 21:45 schreef Hitman het volgende:[..]
Volgens mij was Les Claypool ook "te goed" voor Metallica (eigen woorden van de guys).
Zou op zich wel lachen zijn natuurlijk, een funk-metal versie van Enter Sandman of zo..
quote:op het album speelt Bob Rock dan ook de bas.
Op maandag 24 februari 2003 21:48 schreef Zander het volgende:
Ik denk toch niet dat hij veel in de melk te brokkelen zal hebben, gewoon slaafs de gitaarriffs volgen, net zoals Jason Newsted. De nieuwe plaat was toch ook al bijna helemaal af?
quote:Even wat basslijntjes ertussen mikken is zo gebeurd hoor
Op maandag 24 februari 2003 21:57 schreef Tokus het volgende:[..]
op het album speelt Bob Rock dan ook de bas.
Tenzij ze dat nog 's opnieuw gaan opnemen, maar dat zal niet.
Of bedoel je die niet?
quote:Precies. Iedereen die de man afschrijft als "slechts" een grungebassist moet op z'n minst de bassline van Ozzy Osbourne's No More Tears eens gaan luisteren. Eerder Sweet Emotion dan Lithium.
Op woensdag 26 februari 2003 09:48 schreef MrTorture het volgende:
Mike Inez?
Die is goeden echt niet te grungy hoor.
Of bedoel je die niet?
quote:Jason's band echobrain lijkt me enigszins geflopt. Hij speelt namelijk nu vast in Voivod, waarvan hij het laatste album heeft geproduceerd. Ook geeft hij nu iedere week tegenstrijdige interviews. De ene week noemt ie Metallica een ''fucking joke'' omdat ze met Linkin park gaan optreden, de week erna wenst ie ze weer het allerbeste. Bespeur helaas toch enige spijt dat ie er is uitgestapt.
Op woensdag 26 februari 2003 17:45 schreef D3nn15 het volgende:
En wat is er ondertussen eigenlijk met jason gebeurt? Toch jammer
quote:Vind jij het niet jammer dan?
Op woensdag 26 februari 2003 18:42 schreef Metal_Mart het volgende:[..]
Jason's band echobrain lijkt me enigszins geflopt. Hij speelt namelijk nu vast in Voivod, waarvan hij het laatste album heeft geproduceerd. Ook geeft hij nu iedere week tegenstrijdige interviews. De ene week noemt ie Metallica een ''fucking joke'' omdat ze met Linkin park gaan optreden, de week erna wenst ie ze weer het allerbeste. Bespeur helaas toch enige spijt dat ie er is uitgestapt.
quote:You've said it
Op woensdag 26 februari 2003 21:42 schreef Ibanez het volgende:
Ik wil Jason terug!!!![]()
quote:Jawel, ik heb ze nu nooit in de line up sinds '86 kunnen zien.
Op woensdag 26 februari 2003 18:55 schreef D3nn15 het volgende:[..]
Vind jij het niet jammer dan?
[Dit bericht is gewijzigd door OphiOn op 27-02-2003 02:23]
Jason is gewoon als een hond behandeld! Hij heeft nooit echt invloed gehad in Metallica. Sterker nog hij was geen eens een band member, maar een hired gun. Hoevaak heeft hij nu lyrics geschreven? Metallica is Lars en James. Jason is kwaad omdat hij nooit echt respect heeft gekregen bij Metallica. En daarom zeikt hij Metallica af. Ik weet zeker dat Jason bij Metallica terug wilt. Maar hij verwacht dat zij hem terug vragen. En ze laten hem stikken, quiten is quiten zo heeft Metallica gedacht FuCk iedereen wil met ons spelen. Hij heeft er wel 15 miljoen dollar uitgehaald toen ie bij Metallica zat Ik kan hem dus wel begrijpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |