abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8695295
Een aantal jaren nadat Jason Newsted Metallica verlaten had is dan toch eindelijk de nieuwe bassist van Metallica 'Rob Trujillo' bekend gemaakt.

Bron: http://www.metallica.com/index.asp?item=710

[Dit bericht is gewijzigd door BlueEyeZ op 24-02-2003 21:39]

pi_8695460
whoohoo.. eindelijk compleet dus...
alleen ken ik die vent dus verder niet. Incl zijn oude band dus he...

(moest ff nieuws verspreiden...)

pi_8695619
Hij was de ex-bassist van Suicidal Tendencies , Infectious Grooves en Ozzy
To think for yourself you must question authority and learn how to put yourself in a state of vulnerable, open-mindedness; chaotic, confused, vulnerability to inform yourself.
pi_8695675
quote:
Op maandag 24 februari 2003 21:42 schreef BeagleDriver het volgende:
Hij was de ex-bassist van Suicidal Tendencies , Infectious Grooves en Ozzy
En dan hebben ze in eerste instantie Les Claypool niet geregeld omdat dat te "funky" zou klinken. Rare keus, maar een goede bassist.

Oh en als je hem niet kent, regel Suicidal Tendencies - Send me your money. Daar komt zijn basspel wel goed tot uiting.

"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  maandag 24 februari 2003 @ 21:45:23 #5
21673 Hitman
Probleemoplosser
pi_8695738
quote:
Op maandag 24 februari 2003 21:43 schreef Litpho het volgende:

[..]

En dan hebben ze in eerste instantie Les Claypool niet geregeld omdat dat te "funky" zou klinken. Rare keus, maar een goede bassist.

Volgens mij was Les Claypool ook "te goed" voor Metallica (eigen woorden van de guys).
Success is nothing more than taking advantage of an opportunity...
pi_8695788
quote:
Op maandag 24 februari 2003 21:45 schreef Hitman het volgende:

[..]

Volgens mij was Les Claypool ook "te goed" voor Metallica (eigen woorden van de guys).

yup...
en ik kan me ook voorstellen dat ie teveel invloed zou willen hebben op de muziek... stel je voor metallica met Les op de bass... dat zou heeel anders geklonken hebben
pi_8695833
Ik denk toch niet dat hij veel in de melk te brokkelen zal hebben, gewoon slaafs de gitaarriffs volgen, net zoals Jason Newsted. De nieuwe plaat was toch ook al bijna helemaal af?

Zou op zich wel lachen zijn natuurlijk, een funk-metal versie van Enter Sandman of zo..

Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 24 februari 2003 @ 21:57:26 #8
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_8696195
quote:
Op maandag 24 februari 2003 21:48 schreef Zander het volgende:
Ik denk toch niet dat hij veel in de melk te brokkelen zal hebben, gewoon slaafs de gitaarriffs volgen, net zoals Jason Newsted. De nieuwe plaat was toch ook al bijna helemaal af?
op het album speelt Bob Rock dan ook de bas.
Tenzij ze dat nog 's opnieuw gaan opnemen, maar dat zal niet.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  maandag 24 februari 2003 @ 21:58:49 #9
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_8696259
quote:
Op maandag 24 februari 2003 21:57 schreef Tokus het volgende:

[..]

op het album speelt Bob Rock dan ook de bas.
Tenzij ze dat nog 's opnieuw gaan opnemen, maar dat zal niet.

Even wat basslijntjes ertussen mikken is zo gebeurd hoor Maar of ze het doen is een tweede
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_8700009
cool METALLICA weer een formatie!!
  dinsdag 25 februari 2003 @ 19:46:32 #11
13706 Danzig
Dirty Black Summer
pi_8714827
Een goede keuze! Ik hem 'n paar keer live zien spelen, zowel bij Ozzy als bij Suicidal Tendencies, absoluut een goede bassist. Een aanwinst voor Metallica.
schorriemorie
pi_8714970
Zag dat ie met zn vingers speelt, das ook wel weer eens leuk.
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_8715213
misschien was Inez toch wat te grungy
  woensdag 26 februari 2003 @ 09:48:56 #14
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_8724426
Mike Inez?
Die is goed en echt niet te grungy hoor.

Of bedoel je die niet?

No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_8725190
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 09:48 schreef MrTorture het volgende:
Mike Inez?
Die is goed en echt niet te grungy hoor.

Of bedoel je die niet?

Precies. Iedereen die de man afschrijft als "slechts" een grungebassist moet op z'n minst de bassline van Ozzy Osbourne's No More Tears eens gaan luisteren. Eerder Sweet Emotion dan Lithium.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_8725314
Mmm gezien dit goede nieuws wordt dat optreden van metallica in Nijmegen opeens een stuk interessanter!!!
pi_8734042
En wat is er ondertussen eigenlijk met jason gebeurt? Toch jammer
pi_8735019
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 17:45 schreef D3nn15 het volgende:
En wat is er ondertussen eigenlijk met jason gebeurt? Toch jammer
Jason's band echobrain lijkt me enigszins geflopt. Hij speelt namelijk nu vast in Voivod, waarvan hij het laatste album heeft geproduceerd. Ook geeft hij nu iedere week tegenstrijdige interviews. De ene week noemt ie Metallica een ''fucking joke'' omdat ze met Linkin park gaan optreden, de week erna wenst ie ze weer het allerbeste. Bespeur helaas toch enige spijt dat ie er is uitgestapt.
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_8735195
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 18:42 schreef Metal_Mart het volgende:

[..]

Jason's band echobrain lijkt me enigszins geflopt. Hij speelt namelijk nu vast in Voivod, waarvan hij het laatste album heeft geproduceerd. Ook geeft hij nu iedere week tegenstrijdige interviews. De ene week noemt ie Metallica een ''fucking joke'' omdat ze met Linkin park gaan optreden, de week erna wenst ie ze weer het allerbeste. Bespeur helaas toch enige spijt dat ie er is uitgestapt.

Vind jij het niet jammer dan?
pi_8738526
Ik wil Jason terug!!!
In The Presence Of Enemies!
pi_8738755
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 21:42 schreef Ibanez het volgende:
Ik wil Jason terug!!!
You've said it Ik ook
Jason roeleert
pi_8740476
Nuja, mooi dat ze weer een nieuwe bassist hebben, niet dat een bassist zoveel bij metallice "in de melk te brokkelen had" volgens mij, alleen dat t allemaal nog heavier klonk, maar tis natuurlijk altijd handig om er live een bassist bij te hebben.
pi_8744228
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 18:55 schreef D3nn15 het volgende:

[..]

Vind jij het niet jammer dan?

Jawel, ik heb ze nu nooit in de line up sinds '86 kunnen zien. (daarvoor ook niet ). Maar ja toch, Metallica is en blijft Hetfield/Ulrich, zelfs Hammett is wat mij betreft nog vervangbaar. Ik snap dat Jason er toen is uitgestapt, en dat ie ook weer terugwilde. Maar wat ie tegenwoordig soms uitkraamt vind ik ook weer wat overdreven. Er staat tegenwoordig bijna elke dag wel een quote van hem op blabbermouth (internet metal magazine via roadrunner homepage), en het gaat alleen maar over Metallica, niet eens over Voivod. Hij maakt zichzelf toch een beetje belachelijk op deze manier. Als ik hem was zou ik denken: ''ik heb mooie tijden gehad, veel geld verdiend, laat ik nu maar weer eens wat nieuws gaan doen'', en niet de ene week modder gooien, en de andere week weer lovend zijn.
  donderdag 27 februari 2003 @ 02:11:29 #24
43606 OphiOn
Dark Fields For Brilliance
pi_8744562
Jason is gewoon als een hond behandeld. Hij heeft nooit echt invloed gehad in Metallica. Hoevaak heeft hij nu lyrics geschreven? Metallica is Lars! en James! En Jason is kwaad omdat hij nooit echt respect heeft gekregen. En daarom zeikt hij Metallica af. Ik weet zeker dat Jason bij Metallica terug wilt! Maar hij verwacht dat zij hem terug vragen! En nu heeft ie zo iets van 'fuck you!'. Hij heeft er wel 15 miljoen dollar uitgehaald toen ie bij Metallica zat Ik kan hem dus wel begrijpen.

[Dit bericht is gewijzigd door OphiOn op 27-02-2003 02:23]

[......]
  donderdag 27 februari 2003 @ 02:27:53 #25
43606 OphiOn
Dark Fields For Brilliance
pi_8744609
!er ging iets verkeerd met mijn vorige post, en ik kon het niet wijzigingen om een of andere vage reden!

Jason is gewoon als een hond behandeld! Hij heeft nooit echt invloed gehad in Metallica. Sterker nog hij was geen eens een band member, maar een hired gun. Hoevaak heeft hij nu lyrics geschreven? Metallica is Lars en James. Jason is kwaad omdat hij nooit echt respect heeft gekregen bij Metallica. En daarom zeikt hij Metallica af. Ik weet zeker dat Jason bij Metallica terug wilt. Maar hij verwacht dat zij hem terug vragen. En ze laten hem stikken, quiten is quiten zo heeft Metallica gedacht FuCk iedereen wil met ons spelen. Hij heeft er wel 15 miljoen dollar uitgehaald toen ie bij Metallica zat Ik kan hem dus wel begrijpen.

[......]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')