http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3114384143&category=16462
Maar waarom zou je in godsnaam zoveel geld uitgeven voor een knikker op een lelijk stuk plastic?
quote:Whehehehe,.. ik ben het erg met Strolie eens in deze. Ik heb geloof ik wel een poppetje hier een daar van FFVII en een strategy guide maar that's it. Ben blij dat ik het spel heb
Op woensdag 26 februari 2003 22:58 schreef Strolie75 het volgende:
Jongens, ik wil niet vervelend doen, jullie weten dat ik een FF7 fan ben.Maar waarom zou je in godsnaam zoveel geld uitgeven voor een knikker op een lelijk stuk plastic?
Dat filmpje van FFX-2 was trouwens waan-fucking-zinnig.... godverdegodver,... heb staat swingen hier in de huiskamer !!
FFVII Int. (4 dics)
Aeris & Tifa + Chocobo & Kikker
FFVIII Necklase
Xenogears:
Ben me FF collectie wat aan het uitbreiden
Verder nog een psone kopen voor me psx games aangezien de ps2 ze minder 'afspeelt' (bijv. doorzichtige strepen door beeld), ombouwen is ook goedkoper, voor me ntsc games (FFVII Int. , Xenogears
Heb nu de sub en moet naar Junon.Gister ff geprobeerd Emerald Weapon te verslaan maar ik werd afgeslacht
Ikzelf heb een poster en de guide van FF VII dat was het...
Het enige dat ik ooit nog wil kopen is een Chocobo sleutelhanger voor aan mijn tas... Maar waar ik die kan krijgen
Nou niet teveel eigendunk krijgen Chocoboy
Maar spelen PSX spellen echt zo slecht op een PS2?
quote:Kijk maar eens bij Ramuh bij FFVII.Je ziet van die gfx 'vlakken' (kan het zo moeilijk uitleggen)De nieuwere games speelt ie trouwens perfect af, kijk maar naar FFIX, die kan je beter spelen op een Ps2
Op woensdag 26 februari 2003 23:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat is ook wel zo ja! Xenogears lijkt me ook erg stoerMaar spelen PSX spellen echt zo slecht op een PS2?
Ik wil op mijn toekomstige PS2 nl alleen die FF games spelen
(FF Ant, FF VI en FF IX)
quote:Maar je geen zorgen!
Op woensdag 26 februari 2003 23:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
En FF Anthologies en FF VI?Ik wil op mijn toekomstige PS2 nl alleen die FF games spelen
(FF Ant, FF VI en FF IX)
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 23:06 schreef Notorious_Roy het volgende:Het enige dat ik ooit nog wil kopen is Chocobo
quote:I knew it
Op woensdag 26 februari 2003 23:29 schreef Chocobo het volgende:[..]
quote:Pfoe gelukkig
Op woensdag 26 februari 2003 23:24 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Maar je geen zorgen!
Het is alleen een beetje bij VII & FFVIII , ik streef naar perfectie
quote:En de paginas lopen eeen stuk langzamer.
Op donderdag 27 februari 2003 09:34 schreef Strolie75 het volgende:
Ker-Plunk, wordt je erg boos als ik zeg dat ik je vorige icon mooier vond? Ik vind deze een beetje druk.
En een spoiler voor de mensen die het nog niet gespeeld hebben...
quote:Als ik hem met winzip probeer uitpakken krijg ik dit:
Op woensdag 26 februari 2003 23:02 schreef Chocobo het volgende:
Dat filmpje van FFX-2 was trouwens waan-fucking-zinnig.... godverdegodver,... heb staat swingen hier in de huiskamer !!![]()
quote:Waarom heeft 't ook zo'n verschikelijke bestandsnaam
Extracting to "C:\WINDOWS\TEMP\"
Use Path: no Overlay Files: yes
Error: Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden.
Cannot create C:/WINDOWS/TEMP/FinalFantasy]-2 Xªƒvƒƒ[ƒVƒƒpDVD-¼Over.-.mpg
quote:Probeer eens een andere locatie op te geven in WinZip waar je het bestand op wil slaan. (voor mij apart C:\ ofzo)
Op donderdag 27 februari 2003 13:53 schreef Sistex het volgende:Als ik hem met winzip probeer uitpakken krijg ik dit:
[..]Waarom heeft 't ook zo'n verschikelijke bestandsnaam
Het filmpje Yuna is absoluut de moeite waard...
edit: nope, werkt nog steeds niet. Denk dat het door de bestands naam komt
[Dit bericht is gewijzigd door Sistex op 27-02-2003 14:18]
quote:Kun je in WinZip de naam van het bestand niet veranderen?
Op donderdag 27 februari 2003 14:11 schreef Sistex het volgende:
* Sistex download hem nog wel een keeredit: nope, werkt nog steeds niet. Denk dat het door de bestands naam komt
Ben aanbeland in Costa Del Sol
Jenova op het schip was trouwens echt een eitje...
quote:
Beste Final Fantasy fans,Sommigen zullen de nieuwste video's van Final Fantasy X-2 al kennen, maar
ik wil 't degenen die 'm nog niet kennen niet onthouden!Hier vind je de allernieuwste en schitterende trailer van zingende Yuna op
het podium:
http://www.filefront.com/?filepath=/ffx2s/movies/6.mpgDit is de videoclip van het nummer van de trailer, maar dan met de echte
zangeres, Koda Kumi, in beeld:
http://www.doupe.cz/vaulty/finalfantasy/movies/realemotion.wmvGeniet ervan!
Anne
quote:Dat komt omdat winzip sucked.
Op donderdag 27 februari 2003 13:53 schreef Sistex het volgende:[..]
Als ik hem met winzip probeer uitpakken krijg ik dit:
[..]Waarom heeft 't ook zo'n verschikelijke bestandsnaam
quote:Is (de eerste link) dat zelfde filmpje als die van engine-software?
Op donderdag 27 februari 2003 17:15 schreef Notorious_Roy het volgende:[2 linkjes]
Startprijs ¤ 27,50
Best mooie wallscroll ! !
quote:HA ! Die kosten nogal wat !
Op donderdag 27 februari 2003 23:19 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik heb liever de originele schetsen van Tetsua Nomura , de man die Cloud heeft ontworpen
quote:*PE..........*
Op donderdag 27 februari 2003 23:46 schreef Sistex het volgende:@ Yuna @ Filmpje.
Oh,.....
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 23:49 schreef Sistex het volgende:
Jah, *geeft zich zelf een pets* voordat chocobo komt
quote:
Final Fantasy X-2 (PS2)Yuna gets into the swing of things with the help of a couple good friends.
When Square first began hinting about Final Fantasy X-2 -- that's "ten two," not "x two," by the way -- I was ecstatic. FFX is my favorite game in the series since 1991's Final Fantasy IV, and if any FF is ripe for a direct sequel, the rich and textured FFX, with its bittersweet and ambiguous closure, is. I couldn't wait to hear more after the highly suggestive Final Fantasy X: Another Story scenario appeared in FFX: International -- and when the teaser poster showing Yuna in Gunner gear showed up at TGS, I was giddy.
Soon Square started releasing information, designs, and screenshots that threw the game's direction into question: drastic makeovers of the heroines, a reversion to the series' traditional ATB battle system -- which I feel is inferior to the new, more strategic, and fully turn-based one FFX sported. I kept my chin up, but movies of Yuna performing pop songs got me down, and I began to wonder if Square was pandering to hardcore fanboys and leaving everyone else behind. But from what Ive seen so far, Im starting to think the whole pop star thing is played tongue-in-cheek; the games aware of its own silliness, and that does wonders for my opinion of it.
Ch-Ch-Ch-Changes
Yuna's abrupt makeover is the result of her change in attitude and position in the world -- with the dissolution of both the Yevon faith and the lack of a need for Summoners now that the Aeons have taken a hike, she's found a new way to live, amongst her friends and relatives. They're trying to draw her out of her shell. But when Yuna discovers a sphere which contains footage of Tidus being held in a prison, she realizes she must go on a quest and find closure; she becomes a sphere hunter, and along with Rikku and Paine battles against her rival in the endeavor, the scantily-clad LeBlanc, who has two henchmen named Uno and Sano, backing her up.
As I mentioned earlier, FFX-2 has reverted to the Active Time Battle -- or ATB -- system, which was introduced in 1991's FFIV for the SNES. I also mentioned that I'm not that pleased; I really enjoyed the turn-based system introduced for FFX. Well, the implementation of ATB is much as you'd expect, with the familiar turn meter that ticks up as each character becomes ready to act. The main wrinkle that the game offers is the "Dress Up System," which allows the young women to adopt different job classes, each with intrinsically different abilities (Yuna's famous makeover into the Gunner job being quite famous by now.)
Character statistics change up or down depending on the job you switch to -- a black mage will have lower HP, naturally, but lots of magic talent. You can switch between jobs as much as you like during a battle; if you change, the battle will shrink into a small window -- but not stop -- as the Sphere Plate pops up so you can select a new job. You'll only level up a job if you use it during battle. You may have seen movies of the lengthy job transformations the system offers, but you'll be able to cut them completely, as the Aeon animations could be skipped in FFX. When the battle is successfully completed, you'll get plain vanilla experience points as you did in earlier series installments --the Sphere Grid from FFX is gone.
Glamour and Glitter, Fashion and Fame
One of the more unusual jobs available is the Pop Star job; Yuna, as a pop star, dances in place and emits music notes during attacks. The idol has no battle capacity, but her different moves can induce negative status effects on the enemy. The abilities of a class aren't just limited to special attacks -- characters' whole statistic sets, including the length of the ATB turn gauge, will be changed.
Mission Mode
Instead of the linear progression that FFX enjoyed, FFX-2 is mission-based. If you've been following the game at all, you'll be aware that Yuna, Rikku, and Paine get around in the Celsius, a large, attenuated and robotic-looking airship. At any time you're on the map screen, which closely resembles the one from FFX, you'll be able to choose between an "Active Link" and other, optional locales. Each area will feature its own self-contained mission. Once you've completed enough Active Link -- that is, story-progressing -- missions, your "Story Level" will increase and the narrative will progress. Each available mission is rated for difficulty, so you'll be able to know whether it's safe to tread.
Many of the environments FFX-2 takes place in are the same as the original game's, although they've been expanded upon or fit with entirely new areas -- such as an area under Bevelle which appears to be something of a Machina-infested dungeon where Yuna and pals meet up with an old friend from the first game who probably shouldn't be around anymore. Other towns and locations -- like Besaid and the Luca Blitzball stadium where the Aurochs and Goers had their climactic game -- have also been glimpsed.
The ballyhooed action elements the game offers are hardly any reason to earn it the moniker "Yuna Raider," as they're rudimentary and mainly cosmetic. Just like in other Final Fantasy games that have had jumping sequences, it appears that it's more for style than substance. It's a system that gives more of an impression of action than an actuality, while taking what appears to be a much more expanded role in the game than in previous installments.
FFX-2 looks to be a worthy sequel to its direct predecessor. Some decisions are questionable, and there's absolutely no argument that the tone of the game is often extremely different from FFX. Still, when it counts, the game reawakens all of the same feelings and is just as visually impressive. With many of the same core staff behind it, there's little question that it'll live up to the legacy.
LeBlanc met Uno and Sano.
FF Anthology en FF VI
Ik heb de muziek van FFVIII al wel maar, ik zoek meer muziek van deze zangeres.
PS: Ben nu pas bezig met FFX, wat een geweldig spel!
En zoals vanouds, een lekker wazig verhaal
quote:Oude delen opnieuw uitgebracht (de snes delen wel te verstaan)
Op vrijdag 28 februari 2003 13:48 schreef Strolie75 het volgende:
Wat moet ik me eigenlijk precies bij FF Anthology voorstellen? Gewoon de oude delen op een cd? Of hebben ze ook de graphics verbeterd.
Nee geen nieuwe beelden, ja alleen de intro en eindfilmpje voor zover ik weet
misschien krijgt de ps2 wel binnenkort FFVII-2 en FFVIII-2 en FFIX-2
"Met splinternieuwe graphics speciaal ontworpen voor de ze gebundelde versie"
Waarschijnlijk resolutie omhoog ofzo, en FMV Toegevoegd... Ik weet het maandag pas...
quote:Laten we het niet hopen
Op vrijdag 28 februari 2003 13:50 schreef Bellerophon het volgende:[..]
misschien krijgt de ps2 wel binnenkort FFVII-2 en FFVIII-2 en FFIX-2
In ieder geval niet binnenkort... Dan word het haast werk.
quote:Ik heb hem al, FMV zijn toegevoegd ja
Op vrijdag 28 februari 2003 13:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
FF IV en FF V hebben allebei een eigen cd en op de plaatjes te zien is er nix veranderd maar de achterkant zegt:"Met splinternieuwe graphics speciaal ontworpen voor de ze gebundelde versie"
Waarschijnlijk resolutie omhoog ofzo, en FMV Toegevoegd... Ik weet het maandag pas...
quote:Verhaal van FFX is steengoed (ook al is de game zelf redelijk liniair)! Vooral de spanning tussen religie en technologie is heel mooi uitgewerkt.
Op vrijdag 28 februari 2003 13:48 schreef Bellerophon het volgende:
PS: Ben nu pas bezig met FFX, wat een geweldig spel!
En zoals vanouds, een lekker wazig verhaal
quote:Het spel zelf is liniear, maar dat is elke FF op deel 7 na, die brak de ketting, maar elke FF moet het dan ook van zijn verhaal hebben, ik heb nog geen deel gehad waarbij het verhaal mij tegen viel, en ik heb ze allemaal origineel
Op vrijdag 28 februari 2003 13:54 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Verhaal van FFX is steengoed (ook al is de game zelf redelijk liniair)! Vooral de spanning tussen religie en technologie is heel mooi uitgewerkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |