Dus, heeft iemand misschien recente boeken (graag ook een oefenboek), meld het even, de prijs komen we wel uit.
quote:Ik heb net een week mijn theorie, boeken zijn als nieuw
Op zaterdag 22 februari 2003 14:53 schreef Conflict het volgende:
Ik ga mijn rijbewijs halen en nu zoek ik boeken om de theorie te leren.Dus, heeft iemand misschien recente boeken (graag ook een oefenboek), meld het even, de prijs komen we wel uit.
Ik heb ook geen idee wat die boeken moet kosten,
ik ga het ff vragen.
quote:Gefeliciteerd
Op zaterdag 22 februari 2003 15:02 schreef -En4Cer- het volgende:[..]
Ik heb net een week mijn theorie, boeken zijn als nieuw
Wil je ze verkopen? Welke boeken zijn het en wat wil je ervoor hebben?
quote:ik heb geen instructeur, ga een spoedopleiding van 10 dagen doen en als ik begin moet ik mijn theorie al hebben.
Op zaterdag 22 februari 2003 15:08 schreef Quintony het volgende:
vraag het je rijinstructeur eens, daar heb ik ze toen der tijd ook van geleend.
Meer info over de boeken @ www.verjo.nl
Examentraining personenauto - 400 vragen ¤ 12,50
Wegwijzer in het verkeer personenauto ¤ 16,35
quote:Uhhh.... ik stel voor, de helft van de nieuwwaarde en dan betaal ik de verzendkosten.
Op zaterdag 22 februari 2003 15:13 schreef -En4Cer- het volgende:
Ik heb even op de site van de uitgever gekeken, hieronder staan de nieuwprijzen. Ze zien er als nieuw uit.
Zeg maar wat je ervoor wilt geven en hoe komen ze in Tilburg?Meer info over de boeken @ www.verjo.nl
Examentraining personenauto - 400 vragen ¤ 12,50Wegwijzer in het verkeer personenauto ¤ 16,35
¤ 14,50 + verzendkosten....
quote:Ik heb net ff met mijn rijschool gebeld, en die nemen ze voor de nieuwprijs terug indien ze nog in nieuwstaat zijn..
Op zaterdag 22 februari 2003 15:20 schreef Conflict het volgende:[..]
Uhhh.... ik stel voor, de helft van de nieuwwaarde en dan betaal ik de verzendkosten.
¤ 14,50 + verzendkosten....
Maar als ik jou was zou ik gewoon alleen deze nieuw bestellen:
Dat is ook het enige boek die ik gebruikt heb, staat alles in wat je moet weten en ben je nog minder kwijt dan onze "deal"
quote:hmmmmm.... jammer
Op zaterdag 22 februari 2003 15:35 schreef -En4Cer- het volgende:[..]
Ik heb net ff met mijn rijschool gebeld, en die nemen ze voor de nieuwprijs terug indien ze nog in nieuwstaat zijn..
Dus ben bang dat het niet door gaatMaar als ik jou was zou ik gewoon alleen deze nieuw bestellen:
Dat is ook het enige boek die ik gebruikt heb, staat alles in wat je moet weten en ben je nog minder kwijt dan onze "deal"
dan is die rijschool van jou ook gek
quote:maar dat is niet gratis
Op zaterdag 22 februari 2003 16:07 schreef Triumph_The_Insult_Comic het volgende:
probeer www.gratistheorie.nl es, ook heel veel theorie, misschien heb je dan niet eens boeken nodig...
Ik wil boeken, het liefst 2e hands, als er morgen niks aangeboden is hier bestel ik ze nieuw.
Ik kan niet leren van een scherm, wil gewoon boeken.
quote:Joh, gewoon naar een ANWB-winkel: theorieboek en vragen cd-rom kosten bij elkaar minder dan een rijles...
Op zaterdag 22 februari 2003 16:09 schreef Conflict het volgende:[..]
maar dat is niet gratis
Ik wil boeken, het liefst 2e hands, als er morgen niks aangeboden is hier bestel ik ze nieuw.
V.
quote:Lees voortaan het topic even voordat je een reactie plaatst
Op zaterdag 22 februari 2003 16:11 schreef Verbal het volgende:[..]
Joh, gewoon naar een ANWB-winkel: theorieboek en vragen cd-rom kosten bij elkaar minder dan een rijles...
V.
quote:En wat staat er in dit topic dat jou het idee geeft dat ik het topic niet heb gelezen
Op zaterdag 22 februari 2003 16:14 schreef Conflict het volgende:[..]
Lees voortaan het topic even voordat je een reactie plaatst
V.
quote:Ik wil boeken, het liefst 2e hands, als er morgen niks aangeboden is hier bestel ik ze nieuw.
Op zaterdag 22 februari 2003 16:15 schreef Verbal het volgende:[..]
En wat staat er in dit topic dat jou het idee geeft dat ik het topic niet heb gelezen
V.
quote:En dus suggereer ik dat je gewoon effe naar een ANWB-winkel loopt, ze nieuw koopt omdat het in verhouding tot een rijles geen hol kost...
Op zaterdag 22 februari 2003 16:17 schreef Conflict het volgende:[..]
Is dat raar of zo? Of wil je alleen je nick eer aandoen
V.
quote:Bedankt voor de tip
Op zaterdag 22 februari 2003 16:20 schreef Verbal het volgende:[..]
En dus suggereer ik dat je gewoon effe naar een ANWB-winkel loopt, ze nieuw koopt omdat het in verhouding tot een rijles geen hol kost...
quote:...whatever...
Op zaterdag 22 februari 2003 16:21 schreef Conflict het volgende:[..]
Bedankt voor de tip
Succes met leren...
V.
quote:Nog een tip: Leen ze bij de bieb.
Op zaterdag 22 februari 2003 16:20 schreef Conflict het volgende:
Wil ik er even bij melden dat ik die boeken in de nachtdienst op mijn werk door wil nemen en daar heb ik geen pc.
Succes met leren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |