abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8672204
quote:
Op zondag 23 februari 2003 13:33 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Zo ik heb net mn hele balkon geschrobt met chloor en alle duivertroep (takjes, poep en grond en veren ) verwijderd en stofgezogen... nu nog ergens een net kopen, het liefst één die je niet zo ziet... anders vind ik het ook niks..
Een net die je niet ziet.....

Vind je het leuk om als je thuiskomt dode vogeltjes in je net te hebben hangen???

Denk het niet.....

Als er een net hangt dat je niet kan zien dan kunnen de vogels het ook niet zien en raken erin verstrikt en gaan een gruwelijke dood tegemoet...

Je kan er beter voor zorgen dat er geen nestelplaatsen zijn, dan hebben ze ook niets bij je te zoeken behalve dan misschien eens even uitrusten op je balkon.

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 4 april 2003 @ 20:30:27 #77
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_9588312
duiven zijn kut beesten geef topic starter groot gelijk
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_9593440
alleen dat van het balkon afgooien is niet zo'n geslaagde actie...had wel op iemand zijn kop kunnen komen...en wie ruimt het daarna weer op? Heb je als je pech hebt weken lang stinkstruif-lucht op de grond. Ook wel 's nestje gehad van duiven op galerij..idd. megaveel stront!
Life is hard, but so am I.
pi_9593551
Weghalen is idd de beste optie bij overlast.
Alleen dat gooien; aan de foto te zien weet ik wel waar je woont (en op welke hoogte)...
Je kon de boel ook gewoon in de container gooien?

A;dat gezever van die overbezorgde dierenvriendfokkers hier: .

123
pi_9596576
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 00:05 schreef K3 het volgende:
Weghalen is idd de beste optie bij overlast.
Alleen dat gooien; aan de foto te zien weet ik wel waar je woont (en op welke hoogte)...
Je kon de boel ook gewoon in de container gooien?

A;dat gezever van die overbezorgde dierenvriendfokkers hier: .

In Dode babyduif, opruimen of niet? gaat het precies over het tegenovergestelde...
Maar als jij niet van dieren houdt, wat doe je dan in F&F? Tief lekker op naar ONZ of zo!

Ik moet als ik die foto op http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=19383 zie, die kleine douw ik liever in een vuilniszak dan die duif van mij!!!

zaterdag 5 april 2003 @ 13:36:51 #81
21737 Angora
Quid agis, medice?
pi_9599536
Wat een overspannen reactie's.
Ik was mijn (ex-)buurman nog heeel dankbaar voor die babyduiven (lees vliegende ratten), ze komen namelijk dan voor altijd terug (zo om de 10 minuten)
Een net was geen oplossing, kon het net nergens aan bevestigen, bovenste verdieping.
Ik ben dol op beesten, maar als ik niet meer op mijn voor en achterbalkon kan...
Ik ben nu verhuisd uit de allochtonenbuurt (die zijn erg lief voor die beesten, zelfs de gemeente doet een groot beroep om niets te voeren ivm hygiene o.a. ratten, duiven)
Maarja de folder is in het Nederlands (ikke niet begreipn)

Duiven opzich okay, maar overlast is iets heel anders.

Ik ga weer even relaxen op mijn duiven-vrije-dakterras. (meid waar maak jij je druk om je woont er niet meer, zucht opgelucht.)

zaterdag 5 april 2003 @ 17:51:20 #82
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_9603418
we zullen jouw appartement ook maar uit de flat schuiven van 9 hoog. inclusief je zwangere vrouw

gemenerik

Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_19894434
kik? nav #fok en fokradio
dag
pi_19894612
MOORDENAAR, DIERENBEUL

je zegt zelf dat je bijna niet op het balkon kwam , dan goor je toch geen eiren naar beneden ,mischien zitten er wel kuikens in ....

enne mensen zijn er ook teveel , zullen we dan maar beginnen om jou van een flatgebouw af te gooien ?
de mensheid zorgt voor zn eigen ondergang.
pi_19909983
Pfffff....beetje overdreven reacties wel zeg....De manier waaróp vind ik walgelijk (lekker, een ei van negen hoog op je kop krijgen, om maar niet te spreken van de vaart waar mee dat naar beneden komt *auw!*), maar om het nou dierenmishandeling te vinden?
Wat had er dan moeten gebeuren? Alle duiven hadden groot geworden om vervolgens ergens vergiftigd/gelijmd te worden
  woensdag 16 juni 2004 @ 17:59:29 #86
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_19943222
wat een belachelijk topic kick..

slotje. .a.v FokRadio Uitzendingen worden er niet zo uit het niets topics gekicked door figuren die geen zinnig woord te zeggen hebben.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')