quote:Een net die je niet ziet.....
Op zondag 23 februari 2003 13:33 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Zo ik heb net mn hele balkon geschrobt met chloor en alle duivertroep (takjes, poep en grond en veren) verwijderd en stofgezogen... nu nog ergens een net kopen, het liefst één die je niet zo ziet... anders vind ik het ook niks..
Vind je het leuk om als je thuiskomt dode vogeltjes in je net te hebben hangen???
Denk het niet.....
Als er een net hangt dat je niet kan zien dan kunnen de vogels het ook niet zien en raken erin verstrikt en gaan een gruwelijke dood tegemoet...
Je kan er beter voor zorgen dat er geen nestelplaatsen zijn, dan hebben ze ook niets bij je te zoeken behalve dan misschien eens even uitrusten op je balkon.
A;dat gezever van die overbezorgde dierenvriendfokkers hier: .
quote:In Dode babyduif, opruimen of niet? gaat het precies over het tegenovergestelde...
Op zaterdag 5 april 2003 00:05 schreef K3 het volgende:
Weghalen is idd de beste optie bij overlast.
Alleen dat gooien; aan de foto te zien weet ik wel waar je woont (en op welke hoogte)...
Je kon de boel ook gewoon in de container gooien?A;dat gezever van die overbezorgde dierenvriendfokkers hier:
.
Ik moet als ik die foto op http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=19383 zie, die kleine douw ik liever in een vuilniszak dan die duif van mij!!!
Duiven opzich okay, maar overlast is iets heel anders.
Ik ga weer even relaxen op mijn duiven-vrije-dakterras. (meid waar maak jij je druk om je woont er niet meer, zucht opgelucht.)
gemenerik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |