abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 februari 2003 @ 23:52:08 #1
25473 lawsuit
Mononoke hime
pi_8641208
Ik begrijp de vredes-activisten niet, neem nu die human shields, ze denken dat het verdedigen van Saddam (terwijl ze meestal geen enkel idee hebben wat hij allemaal misdaan heeft)positief is, ze hebben er werkelijk geen enig idee van dat ze propaganda zijn.

Waarom laten dit soort mensen zich zo verschrikkelijk misbruiken?
Denken ze echt dat een voortzetting van Saddams beleid beter is dan een oorlog om dat regime omver te werpen???

Toppunt van ironie: Een [url=http://flag.blackened.net/wwwthreads/foruminfo.php?Cat=&Board=afb]anarchy forum[/url] met moderators.
pi_8641224
Die mensen zijn gewoon zo verblind door hun anti-Amerikanisme, dat ze hun ziel nog aan de duivel zouden verkopen om maar iets te doen dat tegen die fascistencowboys ingaat.
It is much easier to be critical than to be correct.
pi_8641266
Was gisteren wel leuk, zo'n human shield op de Belgische TV die nog even voor vertrek uit Syrie een Iraqi tegenkwam die vond dat hij niet naar Iraq moest gaan omdat die oorlog tegen Saddam juist gerechtvaardigd was.
pi_8641311
Ik snap ook niet wat die mensen bezielt, laat gaan denk ik dan weer.Ieder zijn ding, ja toch??
  † In Memoriam † zaterdag 22 februari 2003 @ 00:07:34 #5
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_8641520
Hoezo laten ze zich misbruiken?

Als je het dan over misbruik hebt; ook al zijn ze zo gek als een gieter, het is hun eigen keus. Neem liever de Amerikaanse troepen die moeten aanvallen omdat ze beloofd hebben het vaderland te verdedigen.

zaterdag 22 februari 2003 @ 00:11:21 #6
39568 _MaximuS_
Maximus Timius Meridius
pi_8641585
Volgens mij begrijpen jullie het niet helemaal...

Die mensen die de oorlog tegen proberen te houden, zijn niet voor Bush, maar ook niet voor Saddam, ze zijn gewoon tegen oorlog, en terecht, zolang er andere middelen zijn om een conflict op te lossen hoeven er geen mensenlevens in gevaar gebracht te worden...

Vaak als je vrolijk bent... ziet niemand je glimlach,
Vaak als je huilt... ziet niemand je tranen,
Vaak als je zorgen hebt... merkt niemand het op,
Maar laat je een scheet...
pi_8641598
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 00:07 schreef NorthernStar het volgende:
Hoezo laten ze zich misbruiken?

Als je het dan over misbruik hebt; ook al zijn ze zo gek als een gieter, het is hun eigen keus. Neem liever de Amerikaanse troepen die moeten aanvallen omdat ze beloofd hebben het vaderland te verdedigen.

Wat een non-argument!

Volg jij helemaal geen nieuws?
Het Regime van Saddam gebruikt die "Human shields" als propaganda in de zin van: "Zie je wel, zelfs westerlingen zijn tegen oorlog".

En ze (human shields) en zelfs de Miss Duitsland doet er nix tegen.

Weten ze nu echt niet wat er speelt of zijn ze werkelijk zo anti-amerika dat ze de misdaden van Saddam niet meer zien?

Toppunt van ironie: Een [url=http://flag.blackened.net/wwwthreads/foruminfo.php?Cat=&Board=afb]anarchy forum[/url] met moderators.
pi_8641603
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 00:11 schreef _MaximuS_ het volgende:

Die mensen die de oorlog tegen proberen te houden, zijn niet voor Bush, maar ook niet voor Saddam, ze zijn gewoon tegen oorlog, en terecht, zolang er andere middelen zijn om een conflict op te lossen hoeven er geen mensenlevens in gevaar gebracht te worden...

Ze zijn dus voor Saddam, want de oorlog is tegen Saddam.
  zaterdag 22 februari 2003 @ 00:13:43 #9
34355 Farzin
Weg en opgetieft.
pi_8641622
Die mensen gaan niet naar Irak om Saddam Hoessein te verdedigen, zij gaan in ziekenhuizen en scholen zitten, om te voorkomen dat die worden gebombardeerd door Amerika. En dat kwam in het verleden nogal vaak voor.
  zaterdag 22 februari 2003 @ 00:14:16 #10
34355 Farzin
Weg en opgetieft.
pi_8641638
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 00:12 schreef NightH4wk het volgende:
Aha, dus je bent ook voor Hitler als je tegen het gebruik van kernwapens tegen hem bent?
  zaterdag 22 februari 2003 @ 00:14:44 #11
25473 lawsuit
Mononoke hime
pi_8641648
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 00:11 schreef _MaximuS_ het volgende:

Maar das helemaal niet de intentie van mijn topic, ik vraag me af of vredes-activisten zo verblind zijn door hun anti-alles, dat ze misstanden niet meer willen zien omdat ze tegen oorlog zijn.
  zaterdag 22 februari 2003 @ 00:14:50 #12
39568 _MaximuS_
Maximus Timius Meridius
pi_8641651
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 00:12 schreef NightH4wk het volgende:

[..]

Bullshit!!!!!

als Saddam oorlog zou gaan voeren tegen Amerika zouden ze ook demonstreren, en dan zijn ze volgens jouw redenering dus ineens voor Bush

pi_8641663
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 00:14 schreef Farzin het volgende:

[..]

Aha, dus je bent ook voor Hitler als je tegen het gebruik van kernwapens tegen hem bent?

Nee, maar je helpt hem wel, en je vergelijking klopt niet.
pi_8641666
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 00:13 schreef Farzin het volgende:
Die mensen gaan niet naar Irak om Saddam Hoessein te verdedigen, zij gaan in ziekenhuizen en scholen zitten, om te voorkomen dat die worden gebombardeerd door Amerika. En dat kwam in het verleden nogal vaak voor.
Dat zal dit keer niet ander zijn hoor. Misschien dat Amerika nog wat oprechter "Oeps, sorry" zal roepen.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_8641668
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 00:14 schreef _MaximuS_ het volgende:

[..]

Bullshit!!!!!

als Saddam oorlog zou gaan voeren tegen Amerika zouden ze ook demonstreren, en dan zijn ze volgens jouw redenering dus ineens voor Bush

Dat zouden ze helemaal niet. Ze zouden het toejuichen dat die Amerikaanse nazi's aangevallen worden. De burgerslachtoffers van het WTC waren immers ook maar collateral damage.
  zaterdag 22 februari 2003 @ 00:17:12 #16
34355 Farzin
Weg en opgetieft.
pi_8641692
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 00:14 schreef lawsuit het volgende:
Maar das helemaal niet de intentie van mijn topic, ik vraag me af of vredes-activisten zo verblind zijn door hun anti-alles, dat ze misstanden niet meer willen zien omdat ze tegen oorlog zijn.
Wat een dooddoener, jij weet niet wat de motieven van die vredesactivisten zijn, dus jij mag er ook niet over oordelen.
  zaterdag 22 februari 2003 @ 00:17:28 #17
25473 lawsuit
Mononoke hime
pi_8641697
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 00:13 schreef Farzin het volgende:
Farzin, jij begrijpt mij niet, ik vraag me af waarom die mensen dat doen terwijl zij weten dat ze als pro-saddam propaganda gebruikt gaan worden, Saddam is op zijn minst een seriemoordenaar, waarom lenen zei zich daarvoor?
  zaterdag 22 februari 2003 @ 00:18:00 #18
34355 Farzin
Weg en opgetieft.
pi_8641706
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 00:15 schreef NightH4wk het volgende:
Nee, maar je helpt hem wel,
Hoe?
quote:
en je vergelijking klopt niet.
Waarom niet?
  zaterdag 22 februari 2003 @ 00:18:24 #19
34355 Farzin
Weg en opgetieft.
pi_8641718
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 00:15 schreef Meneer_Aart het volgende:
Dat zouden ze helemaal niet. Ze zouden het toejuichen dat die Amerikaanse nazi's aangevallen worden. De burgerslachtoffers van het WTC waren immers ook maar collateral damage.
Bron?
  † In Memoriam † zaterdag 22 februari 2003 @ 00:18:39 #20
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_8641727
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 00:12 schreef lawsuit het volgende:

[..]

Wat een non-argument!

Volg jij helemaal geen nieuws?
Het Regime van Saddam gebruikt die "Human shields" als propaganda in de zin van: "Zie je wel, zelfs westerlingen zijn tegen oorlog".

En ze (human shields) en zelfs de Miss Duitsland doet er nix tegen.

Weten ze nu echt niet wat er speelt of zijn ze werkelijk zo anti-amerika dat ze de misdaden van Saddam niet meer zien?

Lost case
pi_8641729
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 00:18 schreef Farzin het volgende:

[..]

Bron?

pi_8641736
046
Dank aan Yeahinho
  zaterdag 22 februari 2003 @ 00:19:27 #23
34355 Farzin
Weg en opgetieft.
pi_8641742
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 00:17 schreef lawsuit het volgende:
Farzin, jij begrijpt mij niet, ik vraag me af waarom die mensen dat doen terwijl zij weten dat ze als pro-saddam propaganda gebruikt gaan worden, Saddam is op zijn minst een seriemoordenaar, waarom lenen zei zich daarvoor?
Over serie- en massamoordenaars gesproken, hoeveel onschuldige burgers zijn er wel niet in Afghanistan omgekomen? Hoeveel onschuldige burgers zijn er niet omgekomen door Pinochet en Soeharto, die steun kregen van Amerika?
  zaterdag 22 februari 2003 @ 00:19:31 #24
39568 _MaximuS_
Maximus Timius Meridius
pi_8641743
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 00:15 schreef Meneer_Aart het volgende:

[..]

Waar slaat dit op?
Neem GreenPeace... het tweede deel van het woord zegt het toch al...
En zo zijn er genoeg anderen die alleen maar protesteren tegen een oorlog!
natuurlijk is er een kleine groep die anti-amerika is, maar de overgrote meerderheid die tegen de oorlog is, is ook echt tegen de oorlog en niet tegen Amerika!
  zaterdag 22 februari 2003 @ 00:19:55 #25
34355 Farzin
Weg en opgetieft.
pi_8641749
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 00:18 schreef Meneer_Aart het volgende:

Met andere woorden: ik heb geen bron die dat bewijst...?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')